Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Melkaer » 4. okt 2011, 10:30

634 skrev:
K-Lyng skrev:Fra gårdagens kamp mellem Randers og Esbjerg

Billede
Pinligt at i tror de spillede den kamp for AaB, på bekostning af deres egen nedrykning. Hovmod har det også med at stå for fald på et eller andet tidspunkt.
Som jeg ser det spillede de uafgjort fordi, de ikke kunne besejre hinanden, og jeg mener de begge havde viljen til at vinde i deres kamp for at undgå nedrykning.
Tager jeg fejl !!! så må AaB jo have betalt dem til at spille uafgjort
Jeg tror bestemt ikke der er nogen AaB fans, der tror de spillede 2-2, for at glæde AaB, men derfor kan de vil takkes alligevel. Jeg tror måske også det "bare" kan have været et humoristisk indslag!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Dot Bot » 4. okt 2011, 10:32

634 skrev:
K-Lyng skrev:Fra gårdagens kamp mellem Randers og Esbjerg

Billede
Pinligt at i tror de spillede den kamp for AaB, på bekostning af deres egen nedrykning. Hovmod har det også med at stå for fald på et eller andet tidspunkt.
Som jeg ser det spillede de uafgjort fordi, de ikke kunne besejre hinanden, og jeg mener de begge havde viljen til at vinde i deres kamp for at undgå nedrykning.
Tager jeg fejl !!! så må AaB jo have betalt dem til at spille uafgjort
Hvad snakker du om? Der er da ingen der tror, at nogle af de to hold spillede for os.
Dette var et glimrende resultat for os og derfor er sådan et banner da fedt og en smule flabet, samtidig med at vi egentlig takker dem for det. AaB har sgu da ikke betalt nogle for noget som helst.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 634 » 4. okt 2011, 10:58

Melkaer og Dot Bot
Det jeg mener er bare at der er ingen grund til at udvise hovmod, det har det med at slå hårdt tilbage, ligesom jeg ikke mener man skal gøre grin med andres nedrykning.
Det ville være noget andet hvis AaB med sejr i sidste kamp skiftede bronze ud med guld, fordi to andre som lagde til guld og sølv spillede uafgjort i sidste kamp.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 4. okt 2011, 14:35

Synes primært det var EFB der skulle have tak. For at udvise så stor sportslig fairness, at de kæmpede videre ved 2-1, selvom de ikke engang havde 1% chance for at blive oppe. Det er meget muligt at de gjorde det for deres fans først og fremmest, men mener stadigvæk det viser at EFB er en stor klub, at man værdsætter sportslig fairplay så højt. Omvendt viste Randers hvor lille en klub de er, da de brød deres aftaler med EFB om ikke at det sportslige skulle sættes forrest på dagen, og de andre kampes resultater ikke skulle bringes. Meget falder tilbage på Jacob Nielsen. Derfor synes jeg det havde været mest fair, om man havde hyldet Esbjerg, i stedet for det blev negativt for begge parter

Men det er nu også ret nemt at se at der er en sjov gimmick, så fred være med det. Synes blot EFB har fået for lidt kredit for denne fair play

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Dot Bot » 4. okt 2011, 17:15

634 skrev:Melkaer og Dot Bot
Det jeg mener er bare at der er ingen grund til at udvise hovmod, det har det med at slå hårdt tilbage, ligesom jeg ikke mener man skal gøre grin med andres nedrykning.
Det ville være noget andet hvis AaB med sejr i sidste kamp skiftede bronze ud med guld, fordi to andre som lagde til guld og sølv spillede uafgjort i sidste kamp.
Tror næppe der er nogle der gør grin, med de to nedrykkere, men sender bare et tak. Banneret skal vel tages med et glimt i øjet.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af SimonJ » 5. okt 2011, 08:57

634 skrev:Melkaer og Dot Bot
Det jeg mener er bare at der er ingen grund til at udvise hovmod, det har det med at slå hårdt tilbage, ligesom jeg ikke mener man skal gøre grin med andres nedrykning.
Det ville være noget andet hvis AaB med sejr i sidste kamp skiftede bronze ud med guld, fordi to andre som lagde til guld og sølv spillede uafgjort i sidste kamp.
Bare hav en lidt ironisk tilgang til nogen ting.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 634 » 5. okt 2011, 10:35

SimonJ skrev:
634 skrev:Melkaer og Dot Bot
Det jeg mener er bare at der er ingen grund til at udvise hovmod, det har det med at slå hårdt tilbage, ligesom jeg ikke mener man skal gøre grin med andres nedrykning.
Det ville være noget andet hvis AaB med sejr i sidste kamp skiftede bronze ud med guld, fordi to andre som lagde til guld og sølv spillede uafgjort i sidste kamp.
Bare hav en lidt ironisk tilgang til nogen ting.
Jeg synes det er et meget alvorligt emne, også for konkurrenter man måske hader meget, men sådan er vi forskellige. Ironi er passende når som jeg ser det, det er lidt ligegyldigt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mogens » 5. okt 2011, 14:46

Jamen, så synes jeg da bare, at din retorik er helt hen i vejret. Helt ok at gøre grin med to klubber, der går glip af CL(kval) og CL-kval og dermed 75-100 mio. men ikke i orden at gøre grin med (hvis det overhovedet skal tolkes sådan) to nedrykkere, hvor det rent økonomisk er mindre beløb vi snakker om.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 634 » 5. okt 2011, 15:14

At miste Champions League + kval. i sidste runde giver stadig en god placering, og det er da svært ikke at vise sin glæde ved med sejr at få første pladsen til sidst, men jeg kan ikke glæde mig over at nogen ryger helt ud, og slet ikke når de havde fået over 30 point. Hvis de havde fået højest 25 ville det ligesom være overbevisende fortjent.
Det der irritere mig mest ved banneret er mere at der er hovmod i den. Når der er blevet pebet af Peter Møller og Ståle med udeholdstrøjer på, har de også scoret mål mod AaB, og hvis AaB kommer i nedrykningskamp med EFB og RFC igen har AaB fans givet dem noget ekstra at kæmpe med, samtidigt med at mange med tilknytning til AaB tænker
-det skal nok gå-
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mogens » 6. okt 2011, 11:20

Læst og noteret, men forholdvis uenig.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Maglau » 6. okt 2011, 11:56

K-Lyng skrev:Fra gårdagens kamp mellem Randers og Esbjerg

Billede
Stor humor, men mest en torn i øjet på Randers som slipper et mål i sidste minut mod et hold der ikke kunne bruge scoringen til noget helst.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Nedrykningstråden

Indlæg af Kilde » 6. okt 2011, 16:09

Maglau skrev:
K-Lyng skrev:Fra gårdagens kamp mellem Randers og Esbjerg

Billede
Stor humor, men mest en torn i øjet på Randers som slipper et mål i sidste minut mod et hold der ikke kunne bruge scoringen til noget helst.
Har ingen sympati for Randers som nedrykkere. Deres stunt i sidste spillerunde var usmageligt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af astonvilla » 17. okt 2011, 14:10

Nu må der gerne meget snart komme en afgørelse i den Lyngby-dag!

Det kunne være rigtig rart at vide om vi har et hold med enten 4 eller 7 points bag os under stregen.

Har der været noget fremme om hvornår man kan forvente en endelig afgørelse??
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 17. okt 2011, 14:26

Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af le Cid » 18. okt 2011, 21:36

Gentleman Finn skrev:Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år
Det er altså et usædvanligt dumt svar!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 12mand » 18. okt 2011, 23:12

astonvilla skrev:Nu må der gerne meget snart komme en afgørelse i den Lyngby-dag!

Det kunne være rigtig rart at vide om vi har et hold med enten 4 eller 7 points bag os under stregen.

Har der været noget fremme om hvornår man kan forvente en endelig afgørelse??
det er jo DBU i en nøddeskal. brøndby skulle os ha en straf for alt det lort deres fans laver. men det er jo heller aldrig blevet til noget.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 12mand » 18. okt 2011, 23:13

le Cid skrev:
Gentleman Finn skrev:Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år
Det er altså et usædvanligt dumt svar!
jeg synes det er sjovt.
lynge er gud!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2011, 23:19

le Cid skrev:
Gentleman Finn skrev:Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år
Det er altså et usædvanligt dumt svar!
Han har også været meget syg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af le Cid » 18. okt 2011, 23:22

jonas386 skrev:
le Cid skrev:
Gentleman Finn skrev:Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år
Det er altså et usædvanligt dumt svar!
Han har også været meget syg.
Præcis det svar jeg forventede! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2011, 23:24

le Cid skrev:
jonas386 skrev:
le Cid skrev:
Gentleman Finn skrev:Jf. Aabech-sagen tager sagsbehandlingen et sted mellem 10 sekunder og 7 år
Det er altså et usædvanligt dumt svar!
Han har også været meget syg.
Præcis det svar jeg forventede! :-)
Det er også et forrygende klip.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst