Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af AllanPedersen » 26. okt 2011, 20:44

Hvis i nu skulle rangere folk efter hvor røde og hvide de er under huden
folk i tror der brænder for vores klub, og kunne finde på at sige nej til et bedre tilbud udefra blot for at blive i Aalborg
.. hvordan ville i så sætte den?

min umiddelbare ser sådan her ud:

1: Jeppe Curth (egentligt lidt sjovt han lander her, han er jo ikke engang Nordjyde)
2: Kjertil Wæhler (Har gjort det klart en masse gange at han bliver i AaB til vi selv siger stop)
3: Rasmus Wurtz
4: Thomas Augostinussen kommer herned desværre fordi han jo har været solgt før.
5: Patrick Kristensen
6: Lasse Nielsen
Bonus: Allan Kuhn, siger sig selv..
Bonus: Kayke, en så ny spiller bør slet ikke være på listen, for hvor meget AaB spiller kan han allerede være? men synes jeg har hørt igen og igen og igen...
at Kayke har gjort så stor en indsats for at komme til AaB og spille fast, også økonomisk set, ligner det han er gået ned i kontrakt med AaB i forhold til hvad andre ville give ham
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af NIN » 26. okt 2011, 21:54

Manden og pige på diskotek.

Mand: Undskyld, men jeg bliver nød til at sige det her. Du ser altså fantastisk ud.

Pige smiler glad: Hvor er du da sød. Mange tak.

Mand rømmer sig. Jeg ved godt, det her kan lyde helt forkert, men vil du gå med mig hjem i nat for 50.000 kr.?

Pige kigger forbløffet på manden. Tænker sig så lidt om. Hmm, 50.000,-? Får jeg dem nu?

Manden: Ja, selvfølgelig.

Pigen: Kigger sig lidt nervøst omkring. Okay, så vil jeg godt.

Manden: Dejligt. Vil du gøre det for 200 kr.?

Pigen meget ophidset. 200,- ?? Hvad fanden tror du jeg er?

Manden: Rolig. Vi har slået fast hvad du er, nu diskuterer vi blot prisen.

Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af alithebeast » 26. okt 2011, 22:27

Der findes ikke rigtige klubspillere i moderne fodbold. Og hvordan i hele hule helvede kan du have Augu under Rasmus Pølse, med begrundelsen at han har været solgt? Würtz blev solgt til en dansk klub, som AaB på det tidspunkt skulle kæmpe om placeringer med, Augu kom til udlandet?

Lynge er den eneste klubmand på Hornevej, og den er eneste hvis hjerte bløder AaB. Resten er kun i klubben, fordi de og deres agenter er blevet enige om, at det var AaB, der var bedst for økonomien og karrieren.
Hader København!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af AllanPedersen » 26. okt 2011, 23:57

det er ikke en holdning jeg er enig i.. mange gør det også fordi de kan lide det sted de er..

se på Kuhn, han vil hellere være assistent i Aalborg end chef i en anden klub "og den mand kan nok vælge og vrage i Danmark" fordi hans familie elsker byen

han er fra Bornholm har intet tilhørsforhold udover det..

En spiller som Daniel Agger, har sagt han aldrig kunne finde på at skifte til en engelsk rival klub.. vil han så gøre det hvis han fik tilbudet? indtil han gør det.. så holder han vel hvad han lover..
jeg tror såmænd heller ikke Kjertil Wæhler ville tage til en anden dansk klub selvom han fik tilbudt lidt flere penge, han har tit udtalt ham og hans familie vil blive i Aalborg, og selvom han er oppe i årene er det jo ikke fordi han ikke får tilbud, han er fast landsholdsspiller og en af de bedste centerforsvarer i hele ligaen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af alithebeast » 27. okt 2011, 01:03

Svar nu først på, hvorfor Würtz er mere klubmand end Augu. Hvordan kan man være klubmand og samtidig skifte til en direkte rival? Er det fordi han endte som en kæmpe fiasko i København, at han er klubmand?

Allan Kuhn er også et dårligt eksempel. For det første vil han ikke hellere være assistent i Aalborg end chef i en anden klub, han vil hellere være assistent end chef. Desuden har han kun nævneværdige resultater i en kvart sæson som cheftræner i superligaen, tror du så man selv kan vælge og vrage? Bliver han mere AaBer af at komme fra Bornholm? AaB passer bare skide godt for Kuhn, fordi AaB ligger i Aalborg, og hans familie bryder sig godt om at bo i Aalborg. Lad nu være med at tro han er her, fordi han elsker AaB.

Wæhler er glad for at bo i Aalborg, og han er sikker på spilletid, hvorfor skulle han skifte? Jeg er desuden ret sikker på, at der ikke er vildt mange danske klubber, der vil give han et tilbud, der matcher hans nuværende kontrakt. Hvorfor skulle han sætte sin landsholdsplads på spil ved at skifte?

Vi kan være enige om en ting, jeg er da sikker på, at mange er glade for at være i AaB og måske også at bo i Aalborg. Det forveksler du så med klubfølelse og loyalitet. Greven sagde jo også ganske kort, før han skiftede til OB, at han aldrig ville skifte til en anden dansk klub.

Der er kun Lynge på Hornevej, der er ægte klubmand(af fremtrædende personer, jeg ved der er massere af ungdomstrænere osv. der også er klubmænd).

Folk i fodbold er som alle andre mennesker, de tager de tilbud, der er bedst for dem selv. Det gør dem ikke til dårligere mennesker, men det gør dem heller ikke til mennesker fyldt med kæmpe klubhjerter. Selvfølgelig findes der ægte klubmænd i moderne fodbold, eksemplet er en mand som Paul Scholes, der aldrig spillede for andre end ManU, som vel er undtagelsen, der bekræfter regelen. Men hvem i AaB vil du kalde ægte klubmand efter den præmis, at han sætter klubben over egen personlig vinding?
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2011, 02:21

Ryan Giggs burde vel også være med ;) - Men nu er United også betydeligt nemmere at være loyale over for da der både kommer penge og titler på bordet samt der er en vis sikkerhed for at man ikke pludselig får ny træner. Grunden til at skifte er ikke ligefrem åbenlys.

Men udover det, så tror jeg du har ret. Dog er der enkelte af de unge spillere som godt kunne være klubfolk. Her tænker jeg primært på Lasse Nielsen og Patrick Kristensen.
Lasse kunne jeg sagtens se tilbringe hele karrieren i AaB, hvis vi altså kommer tilbage på rette køl
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. okt 2011, 08:40

NIN den fromme skrev:Manden og pige på diskotek.

Mand: Undskyld, men jeg bliver nød til at sige det her. Du ser altså fantastisk ud.

Pige smiler glad: Hvor er du da sød. Mange tak.

Mand rømmer sig. Jeg ved godt, det her kan lyde helt forkert, men vil du gå med mig hjem i nat for 50.000 kr.?

Pige kigger forbløffet på manden. Tænker sig så lidt om. Hmm, 50.000,-? Får jeg dem nu?

Manden: Ja, selvfølgelig.

Pigen: Kigger sig lidt nervøst omkring. Okay, så vil jeg godt.

Manden: Dejligt. Vil du gøre det for 200 kr.?

Pigen meget ophidset. 200,- ?? Hvad fanden tror du jeg er?

Manden: Rolig. Vi har slået fast hvad du er, nu diskuterer vi blot prisen.

Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber

Ha ha. Fantastisk! Den vil jeg sgu prøve ude i nattelivet snarest :)

Case closed.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Pastorius » 27. okt 2011, 09:29

Køllen I Møllen skrev: Ha ha. Fantastisk! Den vil jeg sgu prøve ude i nattelivet snarest :)

Case closed.
Jeg troede det var standardinventar i den kulturelle baggage fra vores årgang.

Varianten:

"Vil du med hjem for en halvtredser?
...og lidt efter...
Du må gerne låne, hvis du ikke har råd."
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Dr.Jones » 27. okt 2011, 09:47

Køllen I Møllen skrev:
NIN den fromme skrev:Manden og pige på diskotek.

Mand: Undskyld, men jeg bliver nød til at sige det her. Du ser altså fantastisk ud.

Pige smiler glad: Hvor er du da sød. Mange tak.

Mand rømmer sig. Jeg ved godt, det her kan lyde helt forkert, men vil du gå med mig hjem i nat for 50.000 kr.?

Pige kigger forbløffet på manden. Tænker sig så lidt om. Hmm, 50.000,-? Får jeg dem nu?

Manden: Ja, selvfølgelig.

Pigen: Kigger sig lidt nervøst omkring. Okay, så vil jeg godt.

Manden: Dejligt. Vil du gøre det for 200 kr.?

Pigen meget ophidset. 200,- ?? Hvad fanden tror du jeg er?

Manden: Rolig. Vi har slået fast hvad du er, nu diskuterer vi blot prisen.

Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber

Ha ha. Fantastisk! Den vil jeg sgu prøve ude i nattelivet snarest :)

Case closed.
Er den historie ikke fra en forfatter, der er til middag ved det engeske hof? Han går fra 1 mill pund til 1 pund! :=) Kan dog ikke huske navnet...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Gnu » 27. okt 2011, 10:10

alithebeast skrev:Svar nu først på, hvorfor Würtz er mere klubmand end Augu. Hvordan kan man være klubmand og samtidig skifte til en direkte rival? Er det fordi han endte som en kæmpe fiasko i København, at han er klubmand?

Allan Kuhn er også et dårligt eksempel. For det første vil han ikke hellere være assistent i Aalborg end chef i en anden klub, han vil hellere være assistent end chef. Desuden har han kun nævneværdige resultater i en kvart sæson som cheftræner i superligaen, tror du så man selv kan vælge og vrage? Bliver han mere AaBer af at komme fra Bornholm? AaB passer bare skide godt for Kuhn, fordi AaB ligger i Aalborg, og hans familie bryder sig godt om at bo i Aalborg. Lad nu være med at tro han er her, fordi han elsker AaB.

Wæhler er glad for at bo i Aalborg, og han er sikker på spilletid, hvorfor skulle han skifte? Jeg er desuden ret sikker på, at der ikke er vildt mange danske klubber, der vil give han et tilbud, der matcher hans nuværende kontrakt. Hvorfor skulle han sætte sin landsholdsplads på spil ved at skifte?

Vi kan være enige om en ting, jeg er da sikker på, at mange er glade for at være i AaB og måske også at bo i Aalborg. Det forveksler du så med klubfølelse og loyalitet. Greven sagde jo også ganske kort, før han skiftede til OB, at han aldrig ville skifte til en anden dansk klub.

Der er kun Lynge på Hornevej, der er ægte klubmand(af fremtrædende personer, jeg ved der er massere af ungdomstrænere osv. der også er klubmænd).

Folk i fodbold er som alle andre mennesker, de tager de tilbud, der er bedst for dem selv. Det gør dem ikke til dårligere mennesker, men det gør dem heller ikke til mennesker fyldt med kæmpe klubhjerter. Selvfølgelig findes der ægte klubmænd i moderne fodbold, eksemplet er en mand som Paul Scholes, der aldrig spillede for andre end ManU, som vel er undtagelsen, der bekræfter regelen. Men hvem i AaB vil du kalde ægte klubmand efter den præmis, at han sætter klubben over egen personlig vinding?
Man kan da godt være klubmand, selvom man spiller for et andet sted. Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Hinrup85 » 27. okt 2011, 10:11

Dr.Jones skrev:
Køllen I Møllen skrev:
NIN den fromme skrev:Manden og pige på diskotek.

Mand: Undskyld, men jeg bliver nød til at sige det her. Du ser altså fantastisk ud.

Pige smiler glad: Hvor er du da sød. Mange tak.

Mand rømmer sig. Jeg ved godt, det her kan lyde helt forkert, men vil du gå med mig hjem i nat for 50.000 kr.?

Pige kigger forbløffet på manden. Tænker sig så lidt om. Hmm, 50.000,-? Får jeg dem nu?

Manden: Ja, selvfølgelig.

Pigen: Kigger sig lidt nervøst omkring. Okay, så vil jeg godt.

Manden: Dejligt. Vil du gøre det for 200 kr.?

Pigen meget ophidset. 200,- ?? Hvad fanden tror du jeg er?

Manden: Rolig. Vi har slået fast hvad du er, nu diskuterer vi blot prisen.

Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber

Ha ha. Fantastisk! Den vil jeg sgu prøve ude i nattelivet snarest :)

Case closed.
Er den historie ikke fra en forfatter, der er til middag ved det engeske hof? Han går fra 1 mill pund til 1 pund! :=) Kan dog ikke huske navnet...
Sidst jeg hørte historien, der var det Churchill der var ophavsmanden til det...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af NIN » 27. okt 2011, 13:05

Køllen I Møllen skrev:
NIN den fromme skrev:Manden og pige på diskotek.

Mand: Undskyld, men jeg bliver nød til at sige det her. Du ser altså fantastisk ud.

Pige smiler glad: Hvor er du da sød. Mange tak.

Mand rømmer sig. Jeg ved godt, det her kan lyde helt forkert, men vil du gå med mig hjem i nat for 50.000 kr.?

Pige kigger forbløffet på manden. Tænker sig så lidt om. Hmm, 50.000,-? Får jeg dem nu?

Manden: Ja, selvfølgelig.

Pigen: Kigger sig lidt nervøst omkring. Okay, så vil jeg godt.

Manden: Dejligt. Vil du gøre det for 200 kr.?

Pigen meget ophidset. 200,- ?? Hvad fanden tror du jeg er?

Manden: Rolig. Vi har slået fast hvad du er, nu diskuterer vi blot prisen.

Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber

Ha ha. Fantastisk! Den vil jeg sgu prøve ude i nattelivet snarest :)

Case closed.
Er det på Pigernes Kro i Onsild, du lufter danseskoene? ;-)


Post Apokalyptisk italiensk dommedags feber
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af killerbob » 27. okt 2011, 14:27

mand : vil du dyrke sex med mig for 500 ?

pige : hvad fanden tror du jeg er ?

Mand : så for 250 for fanden da!......... Pause.... JEG behøver pengene..

virker hver gang på Dansebaren

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. okt 2011, 16:49

Ofte siges det at klubfolkene uddøde da Torben Boye stoppede. Jeg er ikke uenig i at der førhen var mange flere spillere der var klubfolk. Men der er altså nogle faktorer der glemmes når man snakker klubfolk og moderne fodbold.

Jeg mener ikke det er fair overfor nutidens spillere at klandre dem at de ikke er klubfolk som de "gamle". Førhen havde spillerne et fuldtidsjob som primær indtægtskilde og spillede hyggebold ved siden af. Derfor var det ikke så "nemt" at skifte klub som det er idag. Det var jo ikke for de 500 kr om måneden (underdrivelse fremmer forståelsen) man skiftede klub, landsdelen og civilt arbejde ud og slæbte familien væk fra deres hjem. Idag er fodbolden det primære job for spillerne og pengene er voldsomme hvorfor det er meget nemmere at flytte rundt med familien (man har bedre muligheder for at finde sig ordentlig til rette et nyt sted med penge på lommen, konen behøver måske ikke engang arbejde osv). Nå ja, pointen er sgu bare at de klubfolk vi havde førhen nok ikke rigtig altid havde nogen grund til at flytte og at det derfor var meget nemmere at være klubmand... Egentlig mener jeg at en mand som Erik Bo er den største klubmand vi har haft, han købte sig selv fri for at komme til AaB.
Janteloven eksisterer IKKE!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Sønderhof » 27. okt 2011, 18:33

@AllanP:
Enten prøver du at starten en diskussion ved at være provokerende, eller også er du bare naiv!

Hvad får dig til at tro at Wæhler er mere loyal end Silber, Ståle, Mikkel Thygesen, Ulrik Laursen og adskillige andre der i medierne har udtalt at der for dem kun er én klub i Danmark?

Hvis du stoler på sådanne udsagn, må du sgu blive skuffet pænt ofte!
- Tror du også på AaB's bestyrelse, når de siger at der er overskud på næste års regnskab?

Men hvis du vil have et svar på dit mærkværdige spørgsmål, så må jeg sige Augo, for han virker oprigtigt for at være glad for AaB.

Buus89
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 12. jul 2005, 20:43

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Buus89 » 27. okt 2011, 20:22

alithebeast skrev:Der findes ikke rigtige klubspillere i moderne fodbold. Og hvordan i hele hule helvede kan du have Augu under Rasmus Pølse, med begrundelsen at han har været solgt? Würtz blev solgt til en dansk klub, som AaB på det tidspunkt skulle kæmpe om placeringer med, Augu kom til udlandet?

Lynge er den eneste klubmand på Hornevej, og den er eneste hvis hjerte bløder AaB. Resten er kun i klubben, fordi de og deres agenter er blevet enige om, at det var AaB, der var bedst for økonomien og karrieren.
Synes at en mand som Poul Erik Andreasen er lidt glemt her, en mand der altid træder til når det hele spidser til !
Ham og Lynge er i mine øjne de største klub mænd, af spillerne er jeg ikke i tvivl om at Augu, Curth, Lasse og PK er dem med de stærkeste følser for klubben :)
Det er dog opløftende at der er så mange af spillerne som er glade for AaB og for Aalborg by. Det tyder på at manskabs behandlingen er helt i top ! :thumbsup:
Et liv, En klub, FORZA DE RØDE!!!!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af AllanPedersen » 27. okt 2011, 20:34

Sønderhof skrev:@AllanP:
Enten prøver du at starten en diskussion ved at være provokerende, eller også er du bare naiv!

Hvad får dig til at tro at Wæhler er mere loyal end Silber, Ståle, Mikkel Thygesen, Ulrik Laursen og adskillige andre der i medierne har udtalt at der for dem kun er én klub i Danmark?

Hvis du stoler på sådanne udsagn, må du sgu blive skuffet pænt ofte!
- Tror du også på AaB's bestyrelse, når de siger at der er overskud på næste års regnskab?

Men hvis du vil have et svar på dit mærkværdige spørgsmål, så må jeg sige Augo, for han virker oprigtigt for at være glad for AaB.

Ey Sønderhof... det er sku ikke alle der har deres klub onde bagtanker...
du må leve i en deprimerende verden

og til hvem end der bliver ved med at punke mig for Rasmus Wurtz... Rasmus Wurtz forlod klubben på en så vidt jeg husker kæmpe kontrakt for at nå et højere spil..
Augo forlod os da vi havde aller mest brug for ham, til en lorte klub.

det er forskellen for mig
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af alithebeast » 27. okt 2011, 21:18

Og hvorfor er Würtz så klubmand, fordi han fik en kæmpe kontrakt? Og undskyld mig, men FCK er da i lige så høj grad en lorteklub, som Red Bull er, eller FCK er faktisk bare en lort.

Da Würtz forlod AaB, havde vi ikke penge fra et europæisk eventyr og et mesterskab at købe en erstatning for, det havde vi da Augu røg. Man kan sgu bare ikke skifte til en direkte rival og så være klubmand når man kommer tilbage i min verden. Hvis Laudrup var skiftet tilbage til Barca efter hans tid i Real Madrid, hvor mange tror du så ville kalde ham en kæmpe klubmand?

Men lev du bare i din naivitet om at spillerne er i AaB for klubbens skyld og ikke deres egen.
Hader København!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af NIN » 27. okt 2011, 21:37

AllanPedersen skrev:
Sønderhof skrev:@AllanP:
Enten prøver du at starten en diskussion ved at være provokerende, eller også er du bare naiv!

Hvad får dig til at tro at Wæhler er mere loyal end Silber, Ståle, Mikkel Thygesen, Ulrik Laursen og adskillige andre der i medierne har udtalt at der for dem kun er én klub i Danmark?

Hvis du stoler på sådanne udsagn, må du sgu blive skuffet pænt ofte!
- Tror du også på AaB's bestyrelse, når de siger at der er overskud på næste års regnskab?

Men hvis du vil have et svar på dit mærkværdige spørgsmål, så må jeg sige Augo, for han virker oprigtigt for at være glad for AaB.

Ey Sønderhof... det er sku ikke alle der har deres klub onde bagtanker...
du må leve i en deprimerende verden

og til hvem end der bliver ved med at punke mig for Rasmus Wurtz... Rasmus Wurtz forlod klubben på en så vidt jeg husker kæmpe kontrakt for at nå et højere spil..
Augo forlod os da vi havde aller mest brug for ham, til en lorte klub.

det er forskellen for mig
Det var da et af de sjoveste indlæg på debatside længe. Tak for. :)


Apokalyptisk italiensk dommedags feber
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Hvem regner i mest som AaB folk blandt spillerne?

Indlæg af Sønderhof » 27. okt 2011, 21:38

AllanPedersen skrev:
Sønderhof skrev:@AllanP:
Enten prøver du at starten en diskussion ved at være provokerende, eller også er du bare naiv!

Hvad får dig til at tro at Wæhler er mere loyal end Silber, Ståle, Mikkel Thygesen, Ulrik Laursen og adskillige andre der i medierne har udtalt at der for dem kun er én klub i Danmark?

Hvis du stoler på sådanne udsagn, må du sgu blive skuffet pænt ofte!
- Tror du også på AaB's bestyrelse, når de siger at der er overskud på næste års regnskab?

Men hvis du vil have et svar på dit mærkværdige spørgsmål, så må jeg sige Augo, for han virker oprigtigt for at være glad for AaB.

Ey Sønderhof... det er sku ikke alle der har deres klub onde bagtanker...
du må leve i en deprimerende verden

og til hvem end der bliver ved med at punke mig for Rasmus Wurtz... Rasmus Wurtz forlod klubben på en så vidt jeg husker kæmpe kontrakt for at nå et højere spil..
Augo forlod os da vi havde aller mest brug for ham, til en lorte klub.

det er forskellen for mig
Min verden er realistisk :) ... Hvis FCK tilbyder Wähler en tro kopi af den kontrakt han får nu, inkl. fast spilletid + CL-deltagelse, tror du så helt ærligt ikke han ville vælge det? Jeg er ikke et seknund i tvivl. Og det er ikke fordi jeg tror noget ondt om Wähler, han er fantastisk som spiller såvel som person. Men var jeg prof. fodboldspiller, spillede i Odd Grenland og blev tilbudt ovennævnte kriterier af Rosenborg, ved jeg godt hvad jeg ville vælge, ligesom jeg ved hvad Wähler vil vælge.

Besvar