rolfe færdig i AaB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

rolfe færdig i AaB

Indlæg af 12mand » 16. apr 2012, 22:38

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... rolfe.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Provst i Brovst » 16. apr 2012, 22:49

sweet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
danieln
Superliga
Superliga
Indlæg: 560
Tilmeldt: 5. feb 2007, 22:43
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af danieln » 16. apr 2012, 22:54

Hvor fanden kom den fra?
"AaB er ikke et socialt-filantropisk foretagende!" - Lynge Jakobsen
-------------
-> Daniel Nielsen Photography
-> Daniel Nielsen Communications

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Larstyndskid » 16. apr 2012, 22:58

Super nyhed! Han har med garanti hævet en fed løn. Er fantastisk vi kun har 2 udlændige tilbage heraf 1 færing. Kayke vil væk til sommer, håber han kommer det og færingens kontrakt udløber og bliver sikkert ikke forlænget.

En trup kun af danskere kan vel godt være en fordel? Harmonien, forståelsen osv.?

Håber man bare beholder truppen man har, evt. rykker et par unge mere op og udvikler derfra! Sætter overlæggeren lavere og tillid til træner teamet. Målsætning om overlevelse og så få styr på økonomien og så bygge stille og rolig op derfra. Det er det bedste at gøre i den nuværende situation og når man har så mange talentfulde spillere skal det nok stadig være super sjovt og interessant at være AaB'er, selvom vi ikke kommer til at vinde lige så mange kampe som da vi havde 15-20 løntunge udlændige i truppen...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af le Cid » 16. apr 2012, 23:00

Lynge udtaler, at det giver økonomisk råderum... Spændende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Debatjuntaen » 16. apr 2012, 23:01

Emne flyttet til rette forum

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Larstyndskid » 16. apr 2012, 23:01

le Cid skrev:/Lütken - Kent Nielsen skeptiker
Hvorfor? Ham og Kuhn er da det optimale trænerteam, især i forhold til den trup vi har med mange unge spillere.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af budo » 16. apr 2012, 23:12

Trist, men god stil af AaB at lade ham tage hjem uden krav.

Han har desværre været alt, alt for meget skadet. Men i løbet af 2011, viste han i rigtig mange kampe høj klasse og var en af de spillere jeg personligt glædet mig til as se i kampene.

Godspeed Rolfe, hope you get a better run and less injuries, back in the states.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Walther » 16. apr 2012, 23:29

En spiller som jeg havde utrolig store forventninger til da han kom til klubben, men fik desværre alt for meget ødelagt af skader.
Det virker som en hel i orden løsning de har lavet i det her tilfælde.

Good luck Chris!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af 12mand » 16. apr 2012, 23:50

bøge og curth tror jeg ikke får forlænget deres kontrakt, hvilket jeg heller ikk mener de bør. bøge er konstant skadet, og curth er faldet rigtig meget i niveau det sidste stykke tid. det kan betyde at vi kan få nye spillere ind, eller få lidt mere styr på økonomien, angående chris, smiler jeg med det ene øje, og græder med det andet. smiler fordi han nok er meget løntung, græder fordi jeg synes han er en rigtig god spiller.
lynge er gud!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Sille » 17. apr 2012, 00:11

12mand skrev:bøge og curth tror jeg ikke får forlænget deres kontrakt, hvilket jeg heller ikk mener de bør. bøge er konstant skadet, og curth er faldet rigtig meget i niveau det sidste stykke tid. det kan betyde at vi kan få nye spillere ind, eller få lidt mere styr på økonomien, angående chris, smiler jeg med det ene øje, og græder med det andet. smiler fordi han nok er meget løntung, græder fordi jeg synes han er en rigtig god spiller.
psst Jeppe har laaang tid tilbage af sin kontrakt:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... curth.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sille

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af 12mand » 17. apr 2012, 00:38

Sille skrev:
12mand skrev:bøge og curth tror jeg ikke får forlænget deres kontrakt, hvilket jeg heller ikk mener de bør. bøge er konstant skadet, og curth er faldet rigtig meget i niveau det sidste stykke tid. det kan betyde at vi kan få nye spillere ind, eller få lidt mere styr på økonomien, angående chris, smiler jeg med det ene øje, og græder med det andet. smiler fordi han nok er meget løntung, græder fordi jeg synes han er en rigtig god spiller.
psst Jeppe har laaang tid tilbage af sin kontrakt:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... curth.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
så burde de satme ophæve den, medmindre han snart viser noget igen.
lynge er gud!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af thomasjn » 17. apr 2012, 00:58

12mand skrev:
Sille skrev:
12mand skrev:bøge og curth tror jeg ikke får forlænget deres kontrakt, hvilket jeg heller ikk mener de bør. bøge er konstant skadet, og curth er faldet rigtig meget i niveau det sidste stykke tid. det kan betyde at vi kan få nye spillere ind, eller få lidt mere styr på økonomien, angående chris, smiler jeg med det ene øje, og græder med det andet. smiler fordi han nok er meget løntung, græder fordi jeg synes han er en rigtig god spiller.
psst Jeppe har laaang tid tilbage af sin kontrakt:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... curth.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
så burde de satme ophæve den, medmindre han snart viser noget igen.
Manden er en elendig angriber. Men han arbejder stenhårdt og jeg synes man burde forsøge at omskole ham til en offensivt orienteret central midtbanespiller. Manden har en ok spilforståelse og han er aggresiv i presspillet så jeg synes der er godt perspektiv i at prøve det. Det vil også give en mulighed for to centrale midtbanefolk, hvor Würtz ikke er i blandt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af le Cid » 17. apr 2012, 08:37

Larstyndskid skrev:
le Cid skrev:/Lütken - Kent Nielsen skeptiker
Hvorfor? Ham og Kuhn er da det optimale trænerteam, især i forhold til den trup vi har med mange unge spillere.
Det er totalt Off Topic her, men som jeg også har skrevet andetsteds, så har KN aldrig vist noget som helst, som jeg synes berettiger til den store anerkendelse. Hos Horsens og Brömböh var det en sørgelig gang uinspireret beton-bold, og efter han overtog tøjlerne fra Pehrson, var der faktisk ikke den store fremgang at spore - selv efter massive investeringer i spillertruppen!

Jeg var ok tilfreds med, at han skulle redde AaB i en svær situation, men længden på hans kontrakt var jeg bestemt ikke glad for. Men nu bliver det da spændende, hvad han kan få ud af det unge kuld - deres inspiration ser ud til at være svær at undertrykke - selv for Kent...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 407
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Magnussen » 18. apr 2012, 00:08

Var der nogen penge i skiftet? Udover de sparede lønkroner, naturligvis.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af le Cid » 18. apr 2012, 08:18

Magnussen skrev:Var der nogen penge i skiftet? Udover de sparede lønkroner, naturligvis.
Næppe nogen af betydning...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Sv: Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af A_Strandfelt » 18. apr 2012, 09:23

Magnussen skrev:Var der nogen penge i skiftet? Udover de sparede lønkroner, naturligvis.
Det bliver omtalt som en fri transfer i USA, så nok ikke.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Sv: Re: rolfe færdig i AaB

Indlæg af Jacob » 18. apr 2012, 09:35

A_Strandfelt skrev:
Magnussen skrev:Var der nogen penge i skiftet? Udover de sparede lønkroner, naturligvis.
Det bliver omtalt som en fri transfer i USA, så nok ikke.
Ifølge Lynge er det kun et spørgsmål om sparede lønkroner - ingen transfer. Men det skulle så også være en pæn sjat som Rolfe fik, som der nu kan spares jf denne artikel: http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Svaert-at- ... -med-Rolfe" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is good..... AaB is better!

Besvar