Lynge stopper til sommer 2013

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
RufusTheDog

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af RufusTheDog » 3. maj 2013, 16:55

sulakvelidze skrev:Alene vurderet på modtagelsen af ham i denne tråd lader Gaarde til at være en fuldtræffer. Når mavefornemmelsen herinde er god, skyldes det især, at han gør et godt indtryk som person. Og når han gør det over for AaB-fans, gør han det helt sikkert også over for mange andre.

Gaarde mangler at vise sine lederevner på en vanskelig post. Men han er retorisk stærk og har en tiltalende attitude, så på de to områder har han allerede vist Lynge-evner. Hvis han så også kan det andet, der skal til, skal han nok blive en god mand for AaB.
Det er da vist kun frederikshavneren og Brent der er negative. Men de er jo også som to 9 årige. De kan tørre sig selv, men har stadig bremsespor i underbukserne.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af frederikshavneren » 3. maj 2013, 17:10

RufusTheDog skrev:
sulakvelidze skrev:Alene vurderet på modtagelsen af ham i denne tråd lader Gaarde til at være en fuldtræffer. Når mavefornemmelsen herinde er god, skyldes det især, at han gør et godt indtryk som person. Og når han gør det over for AaB-fans, gør han det helt sikkert også over for mange andre.

Gaarde mangler at vise sine lederevner på en vanskelig post. Men han er retorisk stærk og har en tiltalende attitude, så på de to områder har han allerede vist Lynge-evner. Hvis han så også kan det andet, der skal til, skal han nok blive en god mand for AaB.
Det er da vist kun frederikshavneren og Brent der er negative. Men de er jo også som to 9 årige. De kan tørre sig selv, men har stadig bremsespor i underbukserne.
Grinern.
Jeg står ved hvad jeg tidligere har skrevet. Jeg tror at Gaarde er et fejl cast, men jeg håber naturligvis at jeg tager fejl. Det kan få store konsekvenser hvis bestyrelsen har valgt den forkerte til en så vigtig post.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Sambaman » 3. maj 2013, 17:33

Flower skrev:Ved ikke om de er blevet postet, men sporten.dk har samlet nogle Lynge-citater...

http://www.sporten.dk/fodbold/husker-du ... te-citater
Haha, han er bare fantastisk, Lynge.

Billede nummer 6 er min klare favorit :danmarkfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Funky » 3. maj 2013, 18:14

Sauer skrev:Lidt ekstra Gaarde-news. Inkl. rejemadder.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ffeaftaler" onclick="window.open(this.href);return false;
Glimrende artikel. Han lyder skarp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af YesAaBcan » 3. maj 2013, 18:33

Funky skrev:
Sauer skrev:Lidt ekstra Gaarde-news. Inkl. rejemadder.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ffeaftaler" onclick="window.open(this.href);return false;
Glimrende artikel. Han lyder skarp.
Herlig snus fornuft! Velkommen Gaarde og tillykke AaB :thumbsup:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af fish » 3. maj 2013, 20:14

Sambaman skrev:
Flower skrev:Ved ikke om de er blevet postet, men sporten.dk har samlet nogle Lynge-citater...

http://www.sporten.dk/fodbold/husker-du ... te-citater
Haha, han er bare fantastisk, Lynge.

Billede nummer 6 er min klare favorit :danmarkfan:
Jeg synes nu også 8 er spot on :-)

Sendt fra min LT25i med Tapatalk2

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Buzz Killington » 6. maj 2013, 16:39

Ja, så har den alternative kandidate Jakob Krüger lige formået at køre bastarden FC Hjørring i sænk. Ej, jeg aner ærligt ikke hvilken indflydelse han har haft på det, og om han overhovedet har haft indflydelse på økonomien, men jeg ånder nu alligevel et lettelsens suk i anledning af FC Hjørrings tvangsnedrykning, om det så bliver til noget eller ej.

http://www.bold.dk/nyt/DBU-FC-Hjoerring-tvangsnedrykkes

Krüger imponerer godt nok heller ikke med sin økonomiske forståelse her hvor han af en eller anden grund ikke fanger at der skal være sammenhæng mellem udgifter og indtægter, uanset hvor lave udgifterne så måtte være.

http://www.bold.dk/nyt/Hjoerring-anker-tvangsnedrykning
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af jernskjorten » 10. maj 2013, 15:34

Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge. Jeg har endnu ikke fået læst hele artiklen, men blot skimmet, og der er bl.a. skudsmål fra Ståle, Henning G og Augo. Og dette fine citat:
"Vi fik også et brev, det var dog ikke i avisen, men her til klubben, hvor der var en, der kaldte Børge og jeg for nogle lyserøde grisekneppere. Så gale var folk. Lyserøde grisekneppere. Den bruger jeg en gang imellem, når jeg er ude og holde foredrag. Så fortæller jeg, at det største problem for mig i den sag, det var, at jeg måtte hjem og sige til min kone, at hun var en so."
- Lynge Jakobsen om reaktionerne, da han fyrede Sepp Piontek.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af frederikshavneren » 10. maj 2013, 15:41

jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge. Jeg har endnu ikke fået læst hele artiklen, men blot skimmet, og der er bl.a. skudsmål fra Ståle, Henning G og Augo. Og dette fine citat:
"Vi fik også et brev, det var dog ikke i avisen, men her til klubben, hvor der var en, der kaldte Børge og jeg for nogle lyserøde grisekneppere. Så gale var folk. Lyserøde grisekneppere. Den bruger jeg en gang imellem, når jeg er ude og holde foredrag. Så fortæller jeg, at det største problem for mig i den sag, det var, at jeg måtte hjem og sige til min kone, at hun var en so."
- Lynge Jakobsen om reaktionerne, da han fyrede Sepp Piontek.
Om lidt blir her stille...
Det bliver er stort tab at Lynge snart stopper. Gaarde får svært ved at erstatte Lynge, men uagtet min uenighed i valget af efterfølger så håber jeg virkelig, at Gaarde gør min skepsis til skamme.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Hanga » 10. maj 2013, 17:23

jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge. Jeg har endnu ikke fået læst hele artiklen, men blot skimmet, og der er bl.a. skudsmål fra Ståle, Henning G og Augo. Og dette fine citat:
"Vi fik også et brev, det var dog ikke i avisen, men her til klubben, hvor der var en, der kaldte Børge og jeg for nogle lyserøde grisekneppere. Så gale var folk. Lyserøde grisekneppere. Den bruger jeg en gang imellem, når jeg er ude og holde foredrag. Så fortæller jeg, at det største problem for mig i den sag, det var, at jeg måtte hjem og sige til min kone, at hun var en so."
- Lynge Jakobsen om reaktionerne, da han fyrede Sepp Piontek.
Lige nøjagtig den lune og humor, som gør at man bare ikke kan andet end at elske Lynge. Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvis ikke vi får udsolgt mod Randers... ALLE bør komme på stadion og tage afsked med denne herlige mand.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af MrBangDK » 10. maj 2013, 17:29

Hanga skrev:
jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge. Jeg har endnu ikke fået læst hele artiklen, men blot skimmet, og der er bl.a. skudsmål fra Ståle, Henning G og Augo. Og dette fine citat:
"Vi fik også et brev, det var dog ikke i avisen, men her til klubben, hvor der var en, der kaldte Børge og jeg for nogle lyserøde grisekneppere. Så gale var folk. Lyserøde grisekneppere. Den bruger jeg en gang imellem, når jeg er ude og holde foredrag. Så fortæller jeg, at det største problem for mig i den sag, det var, at jeg måtte hjem og sige til min kone, at hun var en so."
- Lynge Jakobsen om reaktionerne, da han fyrede Sepp Piontek.
Lige nøjagtig den lune og humor, som gør at man bare ikke kan andet end at elske Lynge. Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvis ikke vi får udsolgt mod Randers... ALLE bør komme på stadion og tage afsked med denne herlige mand.
Flybilletten og entrebilletten er printet :D

:D
Ska' vi hak'?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Brent » 10. maj 2013, 18:02

RufusTheDog skrev:
sulakvelidze skrev:Alene vurderet på modtagelsen af ham i denne tråd lader Gaarde til at være en fuldtræffer. Når mavefornemmelsen herinde er god, skyldes det især, at han gør et godt indtryk som person. Og når han gør det over for AaB-fans, gør han det helt sikkert også over for mange andre.

Gaarde mangler at vise sine lederevner på en vanskelig post. Men han er retorisk stærk og har en tiltalende attitude, så på de to områder har han allerede vist Lynge-evner. Hvis han så også kan det andet, der skal til, skal han nok blive en god mand for AaB.
Det er da vist kun frederikshavneren og Brent der er negative. Men de er jo også som to 9 årige. De kan tørre sig selv, men har stadig bremsespor i underbukserne.
tøhø..

Jeg håber da også at jeg tager fejl og han viser sig at være en kapacitet.

At han er gør sig godt i interviews og er god til at snakke og komme med floskler om ledelse, som han har hørt på uni, får dog ikke mig til at falde på halen - det er handling han skal bedømmes på.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Mr. Larsen » 10. maj 2013, 20:12

Brent skrev:det er handling han skal bedømmes på.
:P
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Schredni » 10. maj 2013, 20:19

jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge. Jeg har endnu ikke fået læst hele artiklen, men blot skimmet, og der er bl.a. skudsmål fra Ståle, Henning G og Augo. Og dette fine citat:
"Vi fik også et brev, det var dog ikke i avisen, men her til klubben, hvor der var en, der kaldte Børge og jeg for nogle lyserøde grisekneppere. Så gale var folk. Lyserøde grisekneppere. Den bruger jeg en gang imellem, når jeg er ude og holde foredrag. Så fortæller jeg, at det største problem for mig i den sag, det var, at jeg måtte hjem og sige til min kone, at hun var en so."
- Lynge Jakobsen om reaktionerne, da han fyrede Sepp Piontek.
Det der er ganske enkelt genialt.

Jeg vil lige dele med alle her inde at Lynge er med i mandagens udgave af Dr's udemærkede 'Fodboldmagasinet'.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af 12mand » 10. maj 2013, 23:26

"jeg var sulten, så jeg spiste lige tre røde pølser fra fryseren. da min kone så det, rystede hun bare på hovedet, og gik i seng igen."
haha. man kan altså ikke andet end elske den mand.
hold kæft hvor jeg godt gad følge ham en hel dag.

mon ikke også der er en tv-station der har planer om at følge lynges sidste 24 timer som direktør?? ellers skal de da til at sætte i gang.
lynge er gud!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Hanga » 11. maj 2013, 11:37

jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge.
Jeg gik så ned og spildte 20 kr. på Ekstra Bladet i dag... Er det virkelig kun om fredagen, at Tipsbladet følger med? Jeg var desværre så morgen distræt at jeg ikke kontrollerede at den var med, inden jeg købte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af thomasjn » 13. maj 2013, 09:49

Canal 9 har igen begået et godt indslag, denne gang om Lynges farvel til AaB - se her http://vimeo.com/65880054" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan de ikke blive den primære Superliga-rettighedshaver i stedet for Viashits Brøndby channel.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Funky » 13. maj 2013, 11:36

thomasjn skrev:Canal 9 har igen begået et godt indslag, denne gang om Lynges farvel til AaB - se her http://vimeo.com/65880054" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan de ikke blive den primære Superliga-rettighedshaver i stedet for Viashits Brøndby channel.
Fint lille indslag, og så er Ib endda med!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af jernskjorten » 13. maj 2013, 16:06

Hanga skrev:
jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge.
Jeg gik så ned og spildte 20 kr. på Ekstra Bladet i dag... Er det virkelig kun om fredagen, at Tipsbladet følger med? Jeg var desværre så morgen distræt at jeg ikke kontrollerede at den var med, inden jeg købte.
Ja, der har du så sandelig spildt 20 kr. Og ja, desværre er Tipsbladet - mig bekendt - kun til at få fat i, hvis du køber fredags-EB. Ingen løssalg af Tipsbladet. Det er jo nok prisen for, at Tipsbladet i det hele taget fortsat eksisterer.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af thomasjn » 13. maj 2013, 22:05

Hanga skrev:
jernskjorten skrev:Vil lige reklamere for papirudgaven af Tipsbladet, der har et portræt af Lynge.
Jeg gik så ned og spildte 20 kr. på Ekstra Bladet i dag... Er det virkelig kun om fredagen, at Tipsbladet følger med? Jeg var desværre så morgen distræt at jeg ikke kontrollerede at den var med, inden jeg købte.
Hvis du har en iPad eller lignende så installer eBladet app'en. Prøvede jeg selv og fik adgang til fredagens avis - går ud fra det er noget med, at man får adgang til et par numre gratis når man starter med at bruge appen eller sådan - virkede i hvert fald for mig uden at betale for det.

Låst