Enevoldsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Enevoldsen

Indlæg af bøllemis » 22. maj 2013, 09:57

Meget interesant udmelding: http://mobil.bold.dk/#/nyt/AaB-interess ... Enevoldsen" onclick="window.open(this.href);return false;
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Enevoldsen

Indlæg af bøllemis » 22. maj 2013, 09:58

Sorry bliver debateret i transfertråden kunne jeg se efterfølgende
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Enevoldsen

Indlæg af Lindmark » 22. maj 2013, 10:44

bøllemis skrev:Sorry bliver debateret i transfertråden kunne jeg se efterfølgende
Men hvis nogen fortjener sin egen tråd, så er det sgu da Ene :aabfan:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Enevoldsen

Indlæg af Gentleman Finn » 22. maj 2013, 13:13

Jeg var ved at falde ned af stolen da jeg læste det. Håber inderligt vi kan komme overens med vores knejt. Kan se han ikke spillede så meget dernede i den sidste tid, og han har også slåsset lidt med skader i sin tid i Groningen. Ene's arbejdsmoral har man aldrig kunne betvivle, han har stort set altid knoklet en vis del ud af bukserne til kamp og træning. Så han skal nok komme tilbage på sporet igen heroppe, hvis det lykkedes at få ham hjem.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Enevoldsen

Indlæg af Elscorpio » 22. maj 2013, 18:19

Tiltrængt forstærkning til vores midtbane. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre økonomisk, burde vi også hente Risse tilbage der er transferfri og rykket ned med Silkeborg.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Enevoldsen

Indlæg af BoomZ0R » 30. jun 2013, 07:51

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... enevoldsen" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg nægter simpelthen at tro på at en mand som Ene, skulle kunne finde på at skifte til Brøndby, hvad end lønnen så måtte være.

Brugeravatar
Don.O
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 20. maj 2006, 11:24
Geografisk sted: 9210

Re: Enevoldsen

Indlæg af Don.O » 6. jul 2013, 22:23

Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Enevoldsen

Indlæg af Hanga » 6. jul 2013, 22:32

Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Hmmmmmm... Behøver vel ikke have noget med AaB at gøre, men med de mange rygter, vil det da være ret dumt at skrive det på den måde. Han puster til ilden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Enevoldsen

Indlæg af thomasjn » 6. jul 2013, 23:11

Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Noget siger mig, at det nok ikke er fodboldspilleren Thomas Enevoldsen som du har fundet derinde. Beskrivelsen på profilen med det tweet du refererer er følgende.
Thomas Enevoldsen
@tenevoldsen84
BA in Event & Sports Management. Looking for a new challenge!! Do YOU have one for me??
Randers
Nuvel selvfølgelig kan han have taget en BA mens han var i AaB, men tvivler dog på man er bosiddende i Randers når man er på kontrakt i Mechelen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Enevoldsen

Indlæg af Hanga » 6. jul 2013, 23:22

Hahaha utroligt at jeg ikke spottede det, fandt selv profilen for at tjekke om det nu også var rigtigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Don.O
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 20. maj 2006, 11:24
Geografisk sted: 9210

Re: Enevoldsen

Indlæg af Don.O » 6. jul 2013, 23:28

Havde jeg sgu ikke selv spottet.. Æv
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"

sofieroad
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 20. jun 2013, 21:18
Favoritspiller: Kep

Re: Enevoldsen

Indlæg af sofieroad » 7. jul 2013, 23:10

Nem han scorede dørke 1 mål igen, han er ved og finde formen :danmarkfan:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Enevoldsen

Indlæg af hje1980 » 8. jul 2013, 08:41

Hanga skrev:
Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Hmmmmmm... Behøver vel ikke have noget med AaB at gøre, men med de mange rygter, vil det da være ret dumt at skrive det på den måde. Han puster til ilden.
Han er på ferie i det Nordjyske med en af mine fælles venner... så der er nok ikke meget fodbold i den Twitter... nok nærmere noget alkohol :cheers:

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Enevoldsen

Indlæg af Sip » 8. jul 2013, 10:43

hje1980 skrev:
Hanga skrev:
Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Hmmmmmm... Behøver vel ikke have noget med AaB at gøre, men med de mange rygter, vil det da være ret dumt at skrive det på den måde. Han puster til ilden.
Han er på ferie i det Nordjyske med en af mine fælles venner... så der er nok ikke meget fodbold i den Twitter... nok nærmere noget alkohol :cheers:
Eller også er det, som der i øvrigt også står i denne tråd, slet ikke TE23 fra Mechelen, men nærmere Thomas Enevoldsen fra Randers, som jeg har læst med på UCN? :)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Enevoldsen

Indlæg af jonas386 » 8. jul 2013, 13:33

Sip skrev:
hje1980 skrev:
Hanga skrev:
Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Hmmmmmm... Behøver vel ikke have noget med AaB at gøre, men med de mange rygter, vil det da være ret dumt at skrive det på den måde. Han puster til ilden.
Han er på ferie i det Nordjyske med en af mine fælles venner... så der er nok ikke meget fodbold i den Twitter... nok nærmere noget alkohol :cheers:
Eller også er det, som der i øvrigt også står i denne tråd, slet ikke TE23 fra Mechelen, men nærmere Thomas Enevoldsen fra Randers, som jeg har læst med på UCN? :)
Nå ja hvis han kan spille bold tager vi det hele med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Enevoldsen

Indlæg af Kovacs » 8. jul 2013, 14:52

jonas386 skrev:
Sip skrev:
hje1980 skrev:
Hanga skrev:
Don.O skrev:Ene har lige skrevet på Twitter...final destination Aalborg og derefter lagt billede op af ankomsttid.....
Hmmmmmm... Behøver vel ikke have noget med AaB at gøre, men med de mange rygter, vil det da være ret dumt at skrive det på den måde. Han puster til ilden.
Han er på ferie i det Nordjyske med en af mine fælles venner... så der er nok ikke meget fodbold i den Twitter... nok nærmere noget alkohol :cheers:
Eller også er det, som der i øvrigt også står i denne tråd, slet ikke TE23 fra Mechelen, men nærmere Thomas Enevoldsen fra Randers, som jeg har læst med på UCN? :)
Nå ja hvis han kan spille bold tager vi det hele med.
Hvis han spiller på samme niveau som Sip, så har sgu nok ikke råd desværre...

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Enevoldsen

Indlæg af PeterS » 8. jul 2013, 15:55

Kom så hjem!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... AaB-drenge" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Enevoldsen

Indlæg af Erasmus Montanus » 8. jul 2013, 16:07

ENEVOLDSEN!
TAG DIG SAMMEN!
TAG NU OG SKIIIFT!
FOR DU HAR INGEN FØLSER FOR DEN KLUB DU SPILLER I!
DU SKAL VENDE TILBAGE TIL DE RØ'E OG HVIIIIE!

Det er synd, at han er blevet så skarp over sommeren, for nu er han nok ikke at finde i AaB efter sommer. :/
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Enevoldsen

Indlæg af 12mand » 8. jul 2013, 16:09

selvom han ikke var blevet skarp hen over sommeren, kom han nok desværre stadig ikke til aalborg.
han har 2 år tilbage af sin kontrakt, og har udtalt han gerne vil blive i belgien. så det bliver nok desværre ikke i denne omgang han kommer hjem.
lynge er gud!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Enevoldsen

Indlæg af Erasmus Montanus » 8. jul 2013, 16:41

12mand skrev:selvom han ikke var blevet skarp hen over sommeren, kom han nok desværre stadig ikke til aalborg.
han har 2 år tilbage af sin kontrakt, og har udtalt han gerne vil blive i belgien. så det bliver nok desværre ikke i denne omgang han kommer hjem.
Han vil blive i Belgien, hvis de havde planer med ham. Det havde de nok ikke haft, hvis Enevoldsen ikke havde vist disse takter i træningskampene. :-)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Besvar