Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Debatjuntaen » 3. sep 2013, 15:18

Hermed transferønskertråd til det kommende vindue i 2014.

/Debatjuntaen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2013, 16:44

Noget tidligt måske, men hvis Viborg ligger til nedrykning ser jeg meget gerne vi henter Lucas Jensen til Aalborg. Ung spiller, dygtig med bolden, fint overblik, godt spark og god 1-mod-1. Det ville næsten være en AaB classic sådan som vi køber ind lige for tiden.
På længere sigt kan han også blive en ganske habil erstatning for Kusk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Jacob » 3. sep 2013, 17:43

jonas386 skrev:Noget tidligt måske, men hvis Viborg ligger til nedrykning ser jeg meget gerne vi henter Lucas Jensen til Aalborg. Ung spiller, dygtig med bolden, fint overblik, godt spark og god 1-mod-1. Det ville næsten være en AaB classic sådan som vi køber ind lige for tiden.
På længere sigt kan han også blive en ganske habil erstatning for Kusk.
Enig - han kunne være en fin spiller at få ind. Han har vidst kontraktudløb næste sommer, så der må være muligheder til vinter. Om det så er via en transfer i vinterpausen eller på fri til næste sommer er lidt underordnet for mig(medmindre vi sælger spillere og har brug for ham som erstatning allerede til vinter).
Life is good..... AaB is better!

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af jayC » 3. sep 2013, 20:51

Jacob skrev:
jonas386 skrev:Noget tidligt måske, men hvis Viborg ligger til nedrykning ser jeg meget gerne vi henter Lucas Jensen til Aalborg. Ung spiller, dygtig med bolden, fint overblik, godt spark og god 1-mod-1. Det ville næsten være en AaB classic sådan som vi køber ind lige for tiden.
På længere sigt kan han også blive en ganske habil erstatning for Kusk.
Enig - han kunne være en fin spiller at få ind. Han har vidst kontraktudløb næste sommer, så der må være muligheder til vinter. Om det så er via en transfer i vinterpausen eller på fri til næste sommer er lidt underordnet for mig(medmindre vi sælger spillere og har brug for ham som erstatning allerede til vinter).
Ifølge denne artikel (http://www.vff.dk/sportsnyheder/63-news ... s-jensen-p" onclick="window.open(this.href);return false;å-kontrakt) har Lucas Jensen kontraktudløb sommeren 2014..

Det måtte være et go for it Gaarde til vinter - gerne at man køber ham på fri transfer med skift sommer 2014! :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 4. sep 2013, 14:37

jonas386 skrev:Noget tidligt måske, men hvis Viborg ligger til nedrykning ser jeg meget gerne vi henter Lucas Jensen til Aalborg. Ung spiller, dygtig med bolden, fint overblik, godt spark og god 1-mod-1. Det ville næsten være en AaB classic sådan som vi køber ind lige for tiden.
På længere sigt kan han også blive en ganske habil erstatning for Kusk.
Lucas Jensen er bestemt et meget interessant emne, men jeg tror kun at der er økonomi til at hente ham hvis Kusk bliver solgt. Lucas Jensen er hurtig, kreativ og meget udfordrende. Defensivt og fysisk har LJ problemer, men det har Kusk jo også.

Noget af det vigtigste i det kommende transfervindue bliver at finde en afløser for Augu, hvis Augu smutter til vinter. Med snarligt kontraktudløb (31. december) og splinter i røven er det langt fra sikkert, at Augu ønsker at fortsætte i AaB. Én ting er hvilke tanker Augu gør sig, men AaB skal også nøje vurdere om de overhovedet ønsker, at tilbyde Augu en kontraktforlængelse. Augu er 32 år og er i karrierens efterår og han har underpræsteret i lang tid. Han er langt fra det niveau han havde i mesterskabs- og Champions League sæsonerne. Spørgsmålet er om han overhovedet kan genfinde det høje niveau igen.

Det er muligt at tingene ændrer sig og Augu pludselig igen får spilletid, men som jeg ser det tror jeg at det vil være fornuftigt at sige farvel og tak for tro tjeneste. Augu er en kulturbærer og har været fantastisk for AaB, men alle ting har deres tid.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2013, 14:58

frederikshavneren skrev: Det er muligt at tingene ændrer sig og Augu pludselig igen får spilletid, men som jeg ser det tror jeg at det vil være fornuftigt at sige farvel og tak for tro tjeneste. Augu er en kulturbærer og har været fantastisk for AaB, men alle ting har deres tid.
Du ryger sgu i filteret til Allan. Du er et af de mest negative mennesker jeg er stødt på, det har jeg ikke energi til at blive ved med at høre på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 4. sep 2013, 15:12

Der er mange spændende ting i vente til dette vindue ift. vores trup i forreste geled. Hvordan står vi efter vores svensker har gjort sit indtog på holdet? har Curth og Rolf genfundet selvtillid (og evner) når de vender tilbage? og har AK holdt det niveau han hidtil har vist?

Det er derfor meget svært at spå om hvor vi står henne til den tid. Af samme grund er mit største ønske PT. at man får forlænget med Thelander og Risgård.

Vi ved dog at vi med 99% sandsynlighed mister Lasse. Thelander og KEP er habile i midterforsvaret men jeg håber man finder et talent i 1. division som kan være 1. reserve til denne plads, da jeg synes reserverne er ret langt efter niveaumæssigt. Nogen der har kendskab til unge talentfulde midterforsvarere der kunne være emner? drømmescenariet ville selvfølgelig være en der også kunne dække venstreback hvor vi ligeledes er svagt besat når Ahlmann ikke er kampklar (jeg mener simpelthen ikke PK er god nok på denne position).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 4. sep 2013, 15:27

Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev: Det er muligt at tingene ændrer sig og Augu pludselig igen får spilletid, men som jeg ser det tror jeg at det vil være fornuftigt at sige farvel og tak for tro tjeneste. Augu er en kulturbærer og har været fantastisk for AaB, men alle ting har deres tid.
Du ryger sgu i filteret til Allan. Du er et af de mest negative mennesker jeg er stødt på, det har jeg ikke energi til at blive ved med at høre på.
Det tar´ jeg som et kompliment ;)

Kan helt ærligt ikke se hvad der er galt i at diskutere Augu. Faktum er at anføreren pt. får splinter i røven ude på bænken. Hvis anføreren på samme måde blev bænket i Brøndby eller FCK ville det straks være breaking news på TV2 eller et kæmpe tema i medierne (især i "Brøndby uden filter").

Hvis Augu fremadrettet fortsat er bænkevarmer tror du så ikke at han nøje vil vurdere sin fremtid i AaB? Det vil da også være ekstrem dårlig ledelse af Gaarde, hvis han ikke nøje overvejer i samarbejde med KN om det er tid til at sige farvel og tak til Augu.
Augu er 32 år og den næste kontrakt som han indgår er formentlig karrierens sidste. Udsigten til at han på kort tid er gået fra at være den mest sikre på holdkortet samt anfører til at være fast bænkevarmer i den seneste tid, det er da en nedtur der vil noget. Det må også indgå som et vigtigt parameter i de overvejelser, som Augu må gøre sig.

Jeg nedgør ikke Augu på nogen måde, som jeg skrev i mit tidligere indlæg så har han været fantastisk for AaB. Derom hersker der ingen tvivl. Men måske er tiden moden til nye friske kræfter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. sep 2013, 15:35

frederikshavneren skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev: Det er muligt at tingene ændrer sig og Augu pludselig igen får spilletid, men som jeg ser det tror jeg at det vil være fornuftigt at sige farvel og tak for tro tjeneste. Augu er en kulturbærer og har været fantastisk for AaB, men alle ting har deres tid.
Du ryger sgu i filteret til Allan. Du er et af de mest negative mennesker jeg er stødt på, det har jeg ikke energi til at blive ved med at høre på.
Det tar´ jeg som et kompliment ;)

Kan helt ærligt ikke se hvad der er galt i at diskutere Augu. Faktum er at anføreren pt. får splinter i røven ude på bænken. Hvis anføreren på samme måde blev bænket i Brøndby eller FCK ville det straks være breaking news på TV2 eller et kæmpe tema i medierne (især i "Brøndby uden filter").

Hvis Augu fremadrettet fortsat er bænkevarmer tror du så ikke at han nøje vil vurdere sin fremtid i AaB? Det vil da også være ekstrem dårlig ledelse af Gaarde, hvis han ikke nøje overvejer i samarbejde med KN om det er tid til at sige farvel og tak til Augu.
Augu er 32 år og den næste kontrakt som han indgår er formentlig karrierens sidste. Udsigten til at han på kort tid er gået fra at være den mest sikre på holdkortet samt anfører til at være fast bænkevarmer i den seneste tid, det er da en nedtur der vil noget. Det må også indgå som et vigtigt parameter i de overvejelser, som Augu må gøre sig.

Jeg nedgør ikke Augu på nogen måde, som jeg skrev i mit tidligere indlæg så har han været fantastisk for AaB. Derom hersker der ingen tvivl. Men måske er tiden moden til nye friske kræfter.
Jeg synes heller ikke der er noget som helt nedladende i det du skriver. Det er fair at diskutere om man skal forlænge eller ej.
Men jeg er meget uenig i at man skal stoppe samarbejdet nu og her blot fordi Augo for en periode ikke starter inde. Alle spillere oplever formkriser. Og det er heller ikke første gang Augo gør det. Han skal nok komme op i gear igen og jeg har svært ved at se ham andre steder end AaB. Giv ham gerne en 1-årig forlængelse med option på et år mere eller noget i den stil.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2013, 15:52

Køllen I Møllen skrev: Jeg synes heller ikke der er noget som helt nedladende i det du skriver. Det er fair at diskutere om man skal forlænge eller ej.
Men jeg er meget uenig i at man skal stoppe samarbejdet nu og her blot fordi Augo for en periode ikke starter inde. Alle spillere oplever formkriser. Og det er heller ikke første gang Augo gør det. Han skal nok komme op i gear igen og jeg har svært ved at se ham andre steder end AaB. Giv ham gerne en 1-årig forlængelse med option på et år mere eller noget i den stil.
Jeg skrev nu heller ikke noget om nedladende - bare negativt. Jeg orker det ikke. Vi ligger nummer tre, har spillet noget at det flotteste fodbold meget længe - og Augo har spillet rigtig godt i sæsonens første to kampe. Så havde han én dårlig og blev sat af, og det har vist ikke gjort noget positivt ved hans spil.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 6. sep 2013, 21:27

Ham Misfud fra Malta er farlig og transferfri, en erfaren angriber med et stærkt cv. ham kunne vi godt bruge!
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af alithebeast » 6. sep 2013, 21:30

Brent skrev:Ham Misfud fra Malta er farlig og transferfri, en erfaren angriber med et stærkt cv. ham kunne vi godt bruge!
Arh. Han mangler bare :thumbsup: :thumbsup: for at ligne Curth.
Hader København!

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af jayC » 6. sep 2013, 21:44

Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev: Det er muligt at tingene ændrer sig og Augu pludselig igen får spilletid, men som jeg ser det tror jeg at det vil være fornuftigt at sige farvel og tak for tro tjeneste. Augu er en kulturbærer og har været fantastisk for AaB, men alle ting har deres tid.
Du ryger sgu i filteret til Allan. Du er et af de mest negative mennesker jeg er stødt på, det har jeg ikke energi til at blive ved med at høre på.
Det tar´ jeg som et kompliment ;)

Kan helt ærligt ikke se hvad der er galt i at diskutere Augu. Faktum er at anføreren pt. får splinter i røven ude på bænken. Hvis anføreren på samme måde blev bænket i Brøndby eller FCK ville det straks være breaking news på TV2 eller et kæmpe tema i medierne (især i "Brøndby uden filter").

Hvis Augu fremadrettet fortsat er bænkevarmer tror du så ikke at han nøje vil vurdere sin fremtid i AaB? Det vil da også være ekstrem dårlig ledelse af Gaarde, hvis han ikke nøje overvejer i samarbejde med KN om det er tid til at sige farvel og tak til Augu.
Augu er 32 år og den næste kontrakt som han indgår er formentlig karrierens sidste. Udsigten til at han på kort tid er gået fra at være den mest sikre på holdkortet samt anfører til at være fast bænkevarmer i den seneste tid, det er da en nedtur der vil noget. Det må også indgå som et vigtigt parameter i de overvejelser, som Augu må gøre sig.

Jeg nedgør ikke Augu på nogen måde, som jeg skrev i mit tidligere indlæg så har han været fantastisk for AaB. Derom hersker der ingen tvivl. Men måske er tiden moden til nye friske kræfter.
Jeg synes heller ikke der er noget som helt nedladende i det du skriver. Det er fair at diskutere om man skal forlænge eller ej.
Men jeg er meget uenig i at man skal stoppe samarbejdet nu og her blot fordi Augo for en periode ikke starter inde. Alle spillere oplever formkriser. Og det er heller ikke første gang Augo gør det. Han skal nok komme op i gear igen og jeg har svært ved at se ham andre steder end AaB. Giv ham gerne en 1-årig forlængelse med option på et år mere eller noget i den stil.
Hvis Augo de kommende kampe igen mister startpladsen, kan jeg godt se det positivt at sige farvel og tak for denne gang.. Augo har nok en af truppens højeste lønninger, og de penge kunne vi bruge mere fornuftigt.. Ser gerne at Augo løn, bliver brugt til at hente en Lucas Jensen i Viborg, samt give chancen til de unge spillere, som V. Ahlmann, F. Børsting, A. Bruhn samt ikke mindst få Wichmann tættere på holdet..

Augos løn kan bruges meget mere fornuftigt, end at varme bænken, så bliver det ikke bedre, skal de unge have chancen..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2013, 01:19

alithebeast skrev:
Brent skrev:Ham Misfud fra Malta er farlig og transferfri, en erfaren angriber med et stærkt cv. ham kunne vi godt bruge!
Arh. Han mangler bare :thumbsup: :thumbsup: for at ligne Curth.
Troll eller ej, så må man sige at 37 mål i små 100 landskampe er rimelig godkendt for en angriber på et hold af Maltas kaliber. Man må formode, uden at have set det store til Maltas kampe, at han ikke får det store at arbejde med pr. kamp.

Dermed ikke sagt han skal til AaB, for der er nok en grund til han aldrig har været en succes uden for hjemlandet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 7. sep 2013, 04:04

jonas386 skrev:
alithebeast skrev:
Brent skrev:Ham Misfud fra Malta er farlig og transferfri, en erfaren angriber med et stærkt cv. ham kunne vi godt bruge!
Arh. Han mangler bare :thumbsup: :thumbsup: for at ligne Curth.
Troll eller ej, så må man sige at 37 mål i små 100 landskampe er rimelig godkendt for en angriber på et hold af Maltas kaliber. Man må formode, uden at have set det store til Maltas kampe, at han ikke får det store at arbejde med pr. kamp.

Dermed ikke sagt han skal til AaB, for der er nok en grund til han aldrig har været en succes uden for hjemlandet.
Mifsud havde nu ganske pæn succes da han spillede i norske Lillestrøm for efterhånden mange år siden. Mifsud er næppe blevet bedre siden tiden i det norske.

Hvis Lasse smutter til vinter, ser jeg hellere at der ledes efter en hurtig midterforsvarer.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Gamling » 7. sep 2013, 07:59

Hvis Lasse ryger så rykker Kasper P og blåbjerg da bare et step op i hierarkiet. Så i midterforsvaret synes jeg vi er dækket ok ind. Der skal nærmere hentes en decideret back-up til Ahlmann.

Mht Augo så spillede han altså fint i de første 2 kampe og selv om han måske ikke ha ramt niveauet fra tidligere tider så spiller han stadig rimeligt godt. Så forlængelse til ham. Vindene kan jo også hurtigt skifte så Risgård eller wurtz får en dårlig periode.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1624
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Erasmus Montanus » 7. sep 2013, 10:59

Dudu Biton til AaBs angreb. Glimrende spiller, han søger spilletid, han har bevist sig selv i ligaer på højde med Superligaen, han er god med hovedet, han er jøde ligesom dem bag Akvavit fabrikken, han har et godt spark, han trives i boksen.

Han er en kvalitetsspiller fra øverste hylde, og et køb af ham ville selvfølgelig komme an på klubbens økonomi efter feriepengesagen, men det kunne da være så uendeligt fedt, og hvis vi stadig står med en nogenlunde økonomi, så ved jeg altså ikke hvor urealistisk et sådan køb ville være. Han er gået kold i Belgien (hvor han dog har bombet for flere år siden) og han skal igang igen.

http://www.transfermarkt.com/en/dudu-bi ... 58327.html

En video med ham. Hans mål fra Europa Leauge er ikke med, selvom det også er blevet til en del mål og assist i den turnering.
http://www.youtube.com/watch?v=1irywXFysCg
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af 556 » 8. sep 2013, 11:32

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:
alithebeast skrev:
Brent skrev:Ham Misfud fra Malta er farlig og transferfri, en erfaren angriber med et stærkt cv. ham kunne vi godt bruge!
Arh. Han mangler bare :thumbsup: :thumbsup: for at ligne Curth.
Troll eller ej, så må man sige at 37 mål i små 100 landskampe er rimelig godkendt for en angriber på et hold af Maltas kaliber. Man må formode, uden at have set det store til Maltas kampe, at han ikke får det store at arbejde med pr. kamp.

Dermed ikke sagt han skal til AaB, for der er nok en grund til han aldrig har været en succes uden for hjemlandet.
Mifsud havde nu ganske pæn succes da han spillede i norske Lillestrøm for efterhånden mange år siden. Mifsud er næppe blevet bedre siden tiden i det norske.

Hvis Lasse smutter til vinter, ser jeg hellere at der ledes efter en hurtig midterforsvarer.
Synes ham Mifsud skulle tilbydes en et-årig kontrakt. Han er da en goal getter uden lige. Har jo scoret pænt i næsten alle klubber. Han har masser af rutine og vil passe fint ind i vores hurtige omstillingsspil.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af thomasjn » 8. sep 2013, 12:26

Har også tænkt tanken med Mifsud, men kan ikke helt forlige mig med ideen. Vi har Jønsson som hængende angriber og har lige brugt penge på AK47 som spids så bør AK47 ikke have chancen. AK47 er vel dyreste transfer vi har lavet i årevis og det indikerer vel, at vi vil udvikle ham til en etableret Superligaspiller og det sker kun ved at lade knægten spille regelmæssigt. Ligeledes er Jønsson jo ikke hentet til bænken og hverken Kusk eller Thomsen skal ud af startopstillingen. Mht. Mifsud kan man også være i tvivl om, hvor meget der er tilbage i ham. Han har ikke spillet fodbold udenfor Malta i fire år og har haft længere perioder som kontraktløs. Hans gode landskamp kan ligeledes tilskrives, at Morten Olsen har fået ødelagt mentaliteten på holdet fuldstændigt, hvorfor det sejler. En klubløs maltesisk angriber bør jo aldrig kunne være så stor en trussel overfor et forsvar med bl.a. Agger og Kjær. Mifsud bør kun være aktuel, hvis vi kan få ham som billig reserve.

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af 556 » 8. sep 2013, 12:35

thomasjn skrev:Har også tænkt tanken med Mifsud, men kan ikke helt forlige mig med ideen. Vi har Jønsson som hængende angriber og har lige brugt penge på AK47 som spids så bør AK47 ikke have chancen. AK47 er vel dyreste transfer vi har lavet i årevis og det indikerer vel, at vi vil udvikle ham til en etableret Superligaspiller og det sker kun ved at lade knægten spille regelmæssigt. Ligeledes er Jønsson jo ikke hentet til bænken og hverken Kusk eller Thomsen skal ud af startopstillingen. Mht. Mifsud kan man også være i tvivl om, hvor meget der er tilbage i ham. Han har ikke spillet fodbold udenfor Malta i fire år og har haft længere perioder som kontraktløs. Hans gode landskamp kan ligeledes tilskrives, at Morten Olsen har fået ødelagt mentaliteten på holdet fuldstændigt, hvorfor det sejler. En klubløs maltesisk angriber bør jo aldrig kunne være så stor en trussel overfor et forsvar med bl.a. Agger og Kjær. Mifsud bør kun være aktuel, hvis vi kan få ham som billig reserve.
Tja.. jeg tænker bare at der er en risiko for at vi om 4-5 runder føler at angriber-problemet langt fra er løst og der kunne det være fint med noget rutine når nu vi har lejet Curth ud.
Hvor meget tror vi har betalt for AK, jeg troede nærmest han var gratis??
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Låst