Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. nov 2013, 17:49

Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:Valentines day, Halloween - og nu dette!!!! :@
Billede

Arh, kom nu, skab en ny tradition!
Jeg synes det er fint med en hyldest til de danske indianere...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14890
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 20. nov 2013, 19:50

Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
le Cid skrev:Valentines day, Halloween - og nu dette!!!! :@
Billede

Arh, kom nu, skab en ny tradition!
Jeg synes det er fint med en hyldest til de danske indianere...
Man kan undre sig over, hvor DF er henne i denne sag. Det er jo en åbenlyst at den danske kultur er under angreb!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 24. nov 2013, 23:18

Det pisser mig af at elektronikindkøb som eks. en iPhone næsten kan finansiere en rejse til new york hvis man køber en og kan fuldt finansiere den hvis man køber flere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 25. nov 2013, 20:51

FC Nordsjælland. Hvorfor fanden kan vi ikke bare smadre det misfoster af en plasticklub.

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SkumF » 2. dec 2013, 11:07

Billede

Fra "sporten.dk"...jeg brækker mig..

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4456
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 2. dec 2013, 11:46

SkumF skrev:Billede

Fra "sporten.dk"...jeg brækker mig..
Dog utroligt, at muligheden "en tredje klub" overhovedet er der.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. dec 2013, 11:53

doukas skrev:
SkumF skrev:Billede

Fra "sporten.dk"...jeg brækker mig..
Dog utroligt, at muligheden "en tredje klub" overhovedet er der.
Tvivler på at man kan stemme på "en tredje klub". Har I prøvet?
Janteloven eksisterer IKKE!

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 2. dec 2013, 11:59

Køllen I Møllen skrev:
doukas skrev:
SkumF skrev:Billede

Fra "sporten.dk"...jeg brækker mig..
Dog utroligt, at muligheden "en tredje klub" overhovedet er der.
Tvivler på at man kan stemme på "en tredje klub". Har I prøvet?
En uforståelig afstemning. Da hverken Brøndby IF eller FC København er en klub, giver det ike megen mening at have en option, der hedder "en tredje klub". Der er vel slet ingen klubber, der deltager i Superligaen mere ?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10817
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 2. dec 2013, 12:21

Og så er der stadig nogen der siger medierne ikke har fokus på KbH. Jeg kan leve med vi ikke bliver nævnt, fair nok, men hvordan kan BIF nævnes over FCM, jeg mener FCM er trodsalt 9 point foran Brøndby. Det virker helt i skoven. Den dag aviser som BT og andre medier begynder at fokusere uden for KbH, kan det da endelig være ligaen bliver bare lidt interessant.

Et godt eksempel, Claus Steinlein var inde til det der mandags træner BT kører, og de snakker så lidt om FCM - VFF opgøret, og så siger BTs to ledende fodboldeksperter nærmest i munden på hinanden noget med at det da er rart der også er en rivalisering i dansk fodbold udover FCK - BIF, og så endda i Jylland. Efter det slukkede jeg, så ved ikke hvad der ellers blev lukket ud af lort.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 2. dec 2013, 12:39

jonas386 skrev:Og så er der stadig nogen der siger medierne ikke har fokus på KbH. Jeg kan leve med vi ikke bliver nævnt, fair nok, men hvordan kan BIF nævnes over FCM, jeg mener FCM er trodsalt 9 point foran Brøndby. Det virker helt i skoven. Den dag aviser som BT og andre medier begynder at fokusere uden for KbH, kan det da endelig være ligaen bliver bare lidt interessant.

Et godt eksempel, Claus Steinlein var inde til det der mandags træner BT kører, og de snakker så lidt om FCM - VFF opgøret, og så siger BTs to ledende fodboldeksperter nærmest i munden på hinanden noget med at det da er rart der også er en rivalisering i dansk fodbold udover FCK - BIF, og så endda i Jylland. Efter det slukkede jeg, så ved ikke hvad der ellers blev lukket ud af lort.
Ja, man skulle jo nærmest tro, at den slags medier er befolket af FCK- og Brøndby-tilhængere, der tilfældigvis har taget en uddannelse som journalist. Og at deres mål er at pisse en stor del af målgruppen i ansigtet. Det ligner mere en provokation end en professionel overvejelse at komme med sådan en afstemning.

Viasat og Sporten.dk tager prisen, men dækningen af dansk fodbold er i det hele taget en grotesk skandale - af uransalige årsager accepteret af de klubber, der burde råbe op og kræve ændringer. Det hele handler om Brøndby og FCK. Jeg tvivler på, at man ser samme skævvridning i Tyskland, Italien og England - eller i Norge og Sverige for den sags skyld. Men i Danmark er vi forpestet med en sportspresse, der ikke har øje for andet end det, der sker i København. Det er helt elendigt, ganske enkelt.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 2. dec 2013, 12:46

sulakvelidze skrev:
jonas386 skrev:Og så er der stadig nogen der siger medierne ikke har fokus på KbH. Jeg kan leve med vi ikke bliver nævnt, fair nok, men hvordan kan BIF nævnes over FCM, jeg mener FCM er trodsalt 9 point foran Brøndby. Det virker helt i skoven. Den dag aviser som BT og andre medier begynder at fokusere uden for KbH, kan det da endelig være ligaen bliver bare lidt interessant.

Et godt eksempel, Claus Steinlein var inde til det der mandags træner BT kører, og de snakker så lidt om FCM - VFF opgøret, og så siger BTs to ledende fodboldeksperter nærmest i munden på hinanden noget med at det da er rart der også er en rivalisering i dansk fodbold udover FCK - BIF, og så endda i Jylland. Efter det slukkede jeg, så ved ikke hvad der ellers blev lukket ud af lort.
Ja, man skulle jo nærmest tro, at den slags medier er befolket af FCK- og Brøndby-tilhængere, der tilfældigvis har taget en uddannelse som journalist. Og at deres mål er at pisse en stor del af målgruppen i ansigtet. Det ligner mere en provokation end en professionel overvejelse at komme med sådan en afstemning.

Viasat og Sporten.dk tager prisen, men dækningen af dansk fodbold er i det hele taget en grotesk skandale - af uransalige årsager accepteret af de klubber, der burde råbe op og kræve ændringer. Det hele handler om Brøndby og FCK. Jeg tvivler på, at man ser samme skævvridning i Tyskland, Italien og England - eller i Norge og Sverige for den sags skyld. Men i Danmark er vi forpestet med en sportspresse, der ikke har øje for andet end det, der sker i København. Det er helt elendigt, ganske enkelt.
Det er desværre ikke kun indenfor sportens verden, det ser sådan ud.

Iøvrigt brillierede dr.dk igår med at have 5 samtidige forsidehistorier om bif-fck.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 5. dec 2013, 10:03

At Danmark fuldstændig går i stå, fordi det begynder at blæse..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10817
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 5. dec 2013, 13:11

Dot Bot skrev:At Danmark fuldstændig går i stå, fordi det begynder at blæse..
Blæsten er stadig ikke nået til Aalborg, men jeg får stadig tidligt fri pga stormen. Men det er måske nærmere jeg elsker når tråden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 5. dec 2013, 13:13

Dot Bot skrev:At Danmark fuldstændig går i stå, fordi det begynder at blæse..
At Danmark er gået fuldstændig i stå - uanset vejret.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 8. dec 2013, 20:33

Det pisser mig af, at dette i bedste DBU stil nok går ustraffet hen.

http://onside.dk/superligaen/tv-her-spy ... absalonsen" onclick="window.open(this.href);return false;

Kunne være nice at slippe for ham når gutterne skal over og lukke røven på Sydsiden i første forårskamp.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Buzz Killington » 8. dec 2013, 23:51

thomasjn skrev:Det pisser mig af, at dette i bedste DBU stil nok går ustraffet hen.

http://onside.dk/superligaen/tv-her-spy ... absalonsen" onclick="window.open(this.href);return false;

Kunne være nice at slippe for ham når gutterne skal over og lukke røven på Sydsiden i første forårskamp.
Syntes ikke det er tydeligt at han spytter efter ham, omend jeg da med glaede ville undvaere ham i naeste opgoer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2013, 23:56

MHJ skrev:
thomasjn skrev:Det pisser mig af, at dette i bedste DBU stil nok går ustraffet hen.

http://onside.dk/superligaen/tv-her-spy ... absalonsen" onclick="window.open(this.href);return false;

Kunne være nice at slippe for ham når gutterne skal over og lukke røven på Sydsiden i første forårskamp.
Syntes ikke det er tydeligt at han spytter efter ham, omend jeg da med glaede ville undvaere ham i naeste opgoer.
Selvom jeg ikke vil ham noget godt, så håber jeg ikke diciplinærudvalget går ind i den. Lad nu spillet blive spillet og dømt på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Toarn
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 30. maj 2008, 11:43
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Toarn » 12. dec 2013, 12:52

http://www.bt.dk/fodbold/morten-olsen-h ... et-med-dbu" onclick="window.open(this.href);return false;

'nuff said...
In Åke we trust

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 12. dec 2013, 14:50

Rystet...
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 12. dec 2013, 22:01

Mon ikke efterhånden DBU har lavet nok fejltrin?

Besvar