Premier League

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Premier League

Indlæg af Califfen » 4. dec 2013, 23:47

Mangler der ikke en Premier League-tråd herinde?

Runden i aften mindede mig squ om, hvor meget jeg elsker den liga. Det hænger måske lidt sammen med, at jeg er Liverpool-mand, og resultaterne flaskede sig, og Suarez spillede en fuldstændig fænomenal kamp. Og der var virkelig godt med knald på i alle de andre kampe også. Og så scorede Bendtner. Vanvittigt. Lækker fodboldaften.

Hvem holder folk med? Og hvem vinder i denne sæson?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Premier League

Indlæg af frederikshavneren » 5. dec 2013, 16:26

Califfen skrev:Mangler der ikke en Premier League-tråd herinde?

Runden i aften mindede mig squ om, hvor meget jeg elsker den liga. Det hænger måske lidt sammen med, at jeg er Liverpool-mand, og resultaterne flaskede sig, og Suarez spillede en fuldstændig fænomenal kamp. Og der var virkelig godt med knald på i alle de andre kampe også. Og så scorede Bendtner. Vanvittigt. Lækker fodboldaften.

Hvem holder folk med? Og hvem vinder i denne sæson?
Ja Premier League er fantastisk.

I går aftes var hård ved mig. Jeg har altid holdt med "kanariefuglene" (Norwich). Det er en mindre klub fra en by på Aalborgs størrelse, der mod alle odds klarer det rigtig godt. Jeg har altid haft et svagt punkt for Norwich, da de bogstavelig talt kæmper mod overmagten. Modgang har der været meget af. Det er ikke mere end et par sæsoner siden, at de befandt sig i League One. Siden hen er det gået fantastisk, men for Norwich vil succeskriteriet altid være at undgå nedrykning.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Premier League

Indlæg af Lindmark » 6. dec 2013, 07:43

Califfen skrev:?..

Hvem holder folk med? Og hvem vinder i denne sæson?
Liverpool. Men Abu Dhabi vinder nok. Eller er det Qatar, de der babyblå?
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 618
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Premier League

Indlæg af Frank Buck » 6. dec 2013, 09:52

Da jeg var en bette knægt og så Tipslørdag for første gang i fjernsynet (en gang i slutningen af 70'erne, vil jeg tro) var det Manchester United og Manchester City der stod over for hinanden. Jeg forelskede mig i underdoggen City og har holdt med dem lige siden. Selv om det var lidt underligt, pludseligt at se dem smide om sig med penge og dermed fjerne sig fra den identitet jeg forbandt med dem...
Har nu aldrig fulgt Premier League så tæt, men med lidt danskere på holdene, så er det selvfølgelig blevet lidt mere interessant igen.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Premier League

Indlæg af astonvilla » 6. dec 2013, 10:08

Califfen skrev: Hvem holder folk med? Og hvem vinder i denne sæson?
Glødende Villain siden 1980. Vinder dog næppe i år.

Kunne være sjovt med noget nyt. Men det bliver nok en af The Usual Suspects.

Pool vinder ikke tror jeg. Bedste outsider vil not være The Arse ;o)

Villa hiver den hjem på en 13. plads.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Premier League

Indlæg af le Cid » 6. dec 2013, 10:51

Jeg har altid holdt med LFC - kan ikke engang huske helt hvorfor. Ved bare, at det blev voldsomt forstærket af alle de trælse MANURE gloryhunters, der stødte til, da det begyndte at gå dem godt.
Tror desværre ikke helt på Pool i år, men en top 4 er da ikke helt umuligt. Det ligger vel til the Citizens i år - eller evt. ARSEnal, nu hvor de har fået en flyvende start.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Premier League

Indlæg af jensemand57 » 6. dec 2013, 12:13

Liverpool of course :aabfan:

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Premier League

Indlæg af Sip » 6. dec 2013, 12:22

Har holdt med Chelsea FC siden 1999, hvor Jes Høgh kom til, eftersom han var min helt store favoritspiller dengang :)

Tranformationen fra et typisk cup-hold til storspenderende mesterhold har været en prøvelse, men kærligheden varer ved!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Premier League

Indlæg af Kristian » 6. dec 2013, 12:29

Jeg har holdt med Man Utd lige siden Peter lavede konge redninger for klubben, men vi skal nok tilbage til tiden med Cantona, hvor det for alvor startede:-)

I år vinder Arsenal eller Man City mesterskabet. Tror ikke Liverpool kan holde tempoet og Chelsea tror jeg kommer til at tabe nogle dumme point.

Man Utd, skal i år være aktive på januars transfermarked, hvis de vil i CL i næste år. Truppen er simpelhen uden klasse pånær Rooney og Persie
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Premier League

Indlæg af Califfen » 7. dec 2013, 16:34

Lindmark skrev:
Califfen skrev:?..

Hvem holder folk med? Og hvem vinder i denne sæson?
Liverpool. Men Abu Dhabi vinder nok. Eller er det Qatar, de der babyblå?
City er begyndt at se giftige ud. Hvis de også kan præstere stabilt på udebane, så er de helt sikkert en top-kandidat.

Tror det bliver mellem dem, Arsenal og Chelsea. Ville meget meget gerne nævne Liverpool i det felt, men de har stadig for mange udfald, og tror der går en sæson mere, inden Rodgers har fuldstændig styr på sin taktik og sine til tider underlige rotationsprincipper..

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Premier League

Indlæg af Califfen » 7. dec 2013, 16:37

le Cid skrev:Jeg har altid holdt med LFC - kan ikke engang huske helt hvorfor. Ved bare, at det blev voldsomt forstærket af alle de trælse MANURE gloryhunters, der stødte til, da det begyndte at gå dem godt.
Tror desværre ikke helt på Pool i år, men en top 4 er da ikke helt umuligt. Det ligger vel til the Citizens i år - eller evt. ARSEnal, nu hvor de har fået en flyvende start.
Har det på omtrent samme måde. Virkelig virkelig fryd, at Scums tabte igen i dag. Endda fuldstændig fortjent. De fik jo ikke engang lagt et pres til sidst..

Brugeravatar
derby13
2. div
2. div
Indlæg: 145
Tilmeldt: 7. jul 2005, 11:31
Geografisk sted: nordjylland

Re: Premier League

Indlæg af derby13 » 7. dec 2013, 20:36

I PL holder jeg med Arsenal, men mit favorit hold er Derby, som jeg har holdt med siden 1969. De er godt på vej til at vende tilbage til PL. ;)

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Premier League

Indlæg af Kunji » 8. dec 2013, 12:49

Jeg holder med Swansea, hvilket jeg har gjort i en del år efterhånden. Jeg kan takke et godt spil FM for, at jeg kastede min kærlighed på Swansea.

Efterhånden som Laudrup er kommet til, så har klubben selvfølgelig fået en del mere opmærksomhed, hvilket faktisk har stilnet min interesse lidt, men den ligger lige under overfladen. Jeg har dog svært ved rigtigt at fordybe mig i andre hold end AaB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Premier League

Indlæg af limey » 8. dec 2013, 14:19

Jeg er mangeårig Spurs-fan med alt der hører til af frustrationer og bristede forhåbninger. Det er jo en stolt subtopklub med en stor, trofast og medrivende fanbase og jeg synes stemningen på WHL absolut er i den gode ende når det gælder PL. Vi har aldrig magtet at tage de sidste skridt op i toppen og jeg ser det heller ikke ske de næste par år, på trods af, at Levy og AVB har brugt en milliard på alskens store talenter i Europa. For få år tilbage så man som Spursmand ned på eksempelvis City og Chelseas overforbrug og vanvittige transfers, men jeg synes desværre at vi er blevet lige så slemme, uden det dog har udmøntet sig i fine placeringer - ja, og englændere/briter har vi heller ret mange af længere. På den front var vi for få år siden helt fremme.

I den lange danske vinterpause er det lækkert med en masse PL-bold og især tiden omkring jul er min favorittid fordi programmet er tætpakket med vigtige kampe og stemningen er helt speciel på dette tidspunkt. Udover det naturligvis er frustrerende at jeg ikke tror på at vi ender i top 4 og at vores spil er forkrampet og kedeligt at se på, så synes jeg, at PL i år synes mere spændende og uforudsigelig end nogensinde.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Premier League

Indlæg af tegner » 8. dec 2013, 19:59

Birmingham City FC

De har ingen penge, spiller ad helvedes til, har en fuldstændig umulig ejer, helt umulige fans, og jo - så havde de engang en rigtig MILF som boss. Har holdt med dem i 3 forskellige rækker gennem 30 år.
Næsten hver weekend ser jeg ca. 10 minutter af 2-3 Premier League kampe, og en sjælden gang imellem ser jeg en hel kamp. Sådan er Birmingham City, Premier League og fodbold desværre endt i den gamles hovede.!!

ZULU ZULU ZULU
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Premier League

Indlæg af astonvilla » 9. dec 2013, 08:29

tegner skrev:Birmingham City FC

De har ingen penge, spiller ad helvedes til, har en fuldstændig umulig ejer, helt umulige fans, og jo - så havde de engang en rigtig MILF som boss. Har holdt med dem i 3 forskellige rækker gennem 30 år.
Næsten hver weekend ser jeg ca. 10 minutter af 2-3 Premier League kampe, og en sjælden gang imellem ser jeg en hel kamp. Sådan er Birmingham City, Premier League og fodbold desværre endt i den gamles hovede.!!

ZULU ZULU ZULU
Zulu Army Scum!!

;)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Stiffmeister
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 26. jan 2013, 15:14

Re: Premier League

Indlæg af Stiffmeister » 9. dec 2013, 13:21

Startede med at være Liverpool fan i 2010, dengang hvor Liverpool spillede forfæderligt, det var hårdt at være fan af dem med alt den modgang men nu går det endelig godt! Altid Loyal! :aabfan:
AaB, Liverpool, Feyenoord, Barcelona, Galatasaray, Bayern & AC Milan!

"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!

"Et smukt syn? - København i flammer!"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Premier League

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. dec 2013, 15:22

Stiffmeister skrev:Startede med at være Liverpool fan i 2010, dengang hvor Liverpool spillede forfæderligt, det var hårdt at være fan af dem med alt den modgang men nu går det endelig godt! Altid Loyal! :aabfan:
Du har simpelthen være loyal fan af et tophold i 3 år og mener det har været hårdt? Beklager, det er simpelthen hysterisk morsomt. Tag det ikke personligt :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Premier League

Indlæg af Califfen » 9. dec 2013, 15:35

Køllen I Møllen skrev:
Stiffmeister skrev:Startede med at være Liverpool fan i 2010, dengang hvor Liverpool spillede forfæderligt, det var hårdt at være fan af dem med alt den modgang men nu går det endelig godt! Altid Loyal! :aabfan:
Du har simpelthen være loyal fan af et tophold i 3 år og mener det har været hårdt? Beklager, det er simpelthen hysterisk morsomt. Tag det ikke personligt :)
Hahaha det er da satire der vil noget, om ikke andet... Hvad med os stakler, som har holdt med dem siden midten af 90'erne?!?! :)

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Premier League

Indlæg af 556 » 9. dec 2013, 23:02

Min historie er at jeg som så mange andre med et fødselsår fra før starten af firserne har set Sportslørdag som barn. Min kærlighed faldt desværre dengang på Luton Town. Deres stadion (Kenilworth Road) havde en plastikbane og derfor blev de relativt tit vist da man uanset vejret kunne spille i Luton. De spillede tilmed en fin gang teknisk fodbold så derfor blev jeg forelsket. Det blev selvfølgelig ikke mindre af, at en af Danmarks bedste angribere Lars Elstrup spillede i klubben i starten af 90'erne. Året inden Premier league kom til at hedde "Premier league" rykkede de ned. Der har siden været mange nedrykninger og de er nu i conference league. Jeg har kun set dem spille ved to lejligheder de sidste 15 år på TV og begge gange var TV-kampe mod Liverpool i FA-cuppen. Liverpool er mit Premier league-hold, men det bliver aldrig det samme som med Luton Town FC.

COYH!!
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Besvar