Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Træningskampe vinteren 2014

Indlæg af 634 » 27. jan 2014, 10:01

Lindmark skrev:
12mand skrev:hvis man sejler til gøteborg, er der så nogen der ved om der er langt, og om det er besværligt at komme fra havnen, til stadion??
Ni minutter med sporvogn + 14 minutter til fods. Nemt!
Resväg Information

11:56 Masthuggstorget, Läge A
3 Spårvagn 3 mot Kålltorp
11:58 Järntorget
12:01 Hagakyrkan
12:03 Vasa Viktoriagatan
12:04 Vasaplatsen

12:05 Valand, Läge A
Gå ca 1,2 km, ca 14 min.

12:19 Valhalla
Er der nogen som har et realitisk opfattelse af om hjemturen kan nåes med eftermiddagsfærgen eller den senere hjemfærge?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2014

Indlæg af frederikshavneren » 27. jan 2014, 10:42

634 skrev:
Lindmark skrev:
12mand skrev:hvis man sejler til gøteborg, er der så nogen der ved om der er langt, og om det er besværligt at komme fra havnen, til stadion??
Ni minutter med sporvogn + 14 minutter til fods. Nemt!
Resväg Information

11:56 Masthuggstorget, Läge A
3 Spårvagn 3 mot Kålltorp
11:58 Järntorget
12:01 Hagakyrkan
12:03 Vasa Viktoriagatan
12:04 Vasaplatsen

12:05 Valand, Läge A
Gå ca 1,2 km, ca 14 min.

12:19 Valhalla
Er der nogen som har et realitisk opfattelse af om hjemturen kan nåes med eftermiddagsfærgen eller den senere hjemfærge?
Jutlandica er i Götet kl. 11.35. Det tar´ noget tid at komme fra borde og gå gennem terminalen. Ved ikke om det er realistisk at nå en sporvogn kort efter ankomst, men selv om det er lørdag kører sporvognene forhåbentlig alligevel ofte.

Angående hjemturen vil jeg nok booke til aftenfærgen kl. 18.15. Tror at det kan komme til at knibe at nå eftermiddagsfærgen retur kl. 16.00, men hvis man er hurtig efter kampen kan det godt være at man kan nå det. Vær opmærksom på at der kan bookes en dagsbillet til 99 kr.

Er der nogen der ved om der kan købes billet ved Valhalla? Iflg. IFKs hjemmeside koster billet til kampen så vidt jeg kan se 60SEK, men jeg ved ikke om billetter skal bestilles i forvejen.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Træningskampe vinteren 2014

Indlæg af Lindmark » 27. jan 2014, 10:48

Vesttribunen har lagt dette forslag op - en lang, men uden tvivl sjov dag https://www.facebook.com/Vesttribunen/p ... 5234152612:

Afg.05:56 fra aalborg
Ank.07:06 til Fredrikshavn

Frederikshavn - Göteborg
lø 15 feb 2014, 08:00 – 11:35

kamp start kl 13.30 (Nogle steder står der 13:00)
Göteborg - Frederikshavn
lø 15 feb 2014, 18:15 – 21:45

TOG HJEM:

Afg.22:56 fra Fredrikshavn
Ank.00:00 til Aalborg

Så er der også tid til et par starköl efter kampen, men inden hjemsejladsen :cheers:
Lindmark / Vendelbokartellet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2014

Indlæg af frederikshavneren » 27. jan 2014, 10:52

Lindmark skrev:Vesttribunen har lagt dette forslag op - en lang, men uden tvivl sjov dag https://www.facebook.com/Vesttribunen/p ... 5234152612:

Afg.05:56 fra aalborg
Ank.07:06 til Fredrikshavn

Frederikshavn - Göteborg
lø 15 feb 2014, 08:00 – 11:35

kamp start kl 13.30

Göteborg - Frederikshavn
lø 15 feb 2014, 18:15 – 21:45

TOG HJEM:

Afg.22:56 fra Fredrikshavn
Ank.00:00 til Aalborg

Så er der også tid til et par starköl efter kampen, men inden hjemsejladsen :cheers:
Fedt program!

Det er heller ingen skade til med et par timer tilovers i Götet efter kampen. Det er en dejlig by. Er kampstart ikke kl. 13?

Ps. Håber på stille vejr. Jutlandica som sejler derover kl. 8.00 er ret stabil, mens Danica der sejler retur kl. 18.15 har en tendens til at vippe ret meget når der er bølger.

Don Dirk
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 23. okt 2013, 10:04
Favoritspiller: Hele holdet

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Don Dirk » 27. jan 2014, 14:13

Måske der er basis for lige så godt stemning som i weekendens træningskamp mellem Djurgaarden og Union Berlin

https://www.youtube.com/watch?v=RZQlzNQ0dzk" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Vase » 27. jan 2014, 14:23

Forhåbentlig får vi alle dem, der tager til en ligegyldig træningskamp i Göteborg, at se den 23/2 i Brøndby.

Don Dirk
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 23. okt 2013, 10:04
Favoritspiller: Hele holdet

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Don Dirk » 27. jan 2014, 15:37

Vase skrev:Forhåbentlig får vi alle dem, der tager til en ligegyldig træningskamp i Göteborg, at se den 23/2 i Brøndby.
Vase, vi ses så maje i brøndby!!

Hvis din ankel/fod er kommet sig over den skade jeg kom til give dig til SSK træning fra Østre Anlæg starter vi hoppe stemning ved indløb :aabfan:

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af 12mand » 27. jan 2014, 16:00

Vase skrev:Forhåbentlig får vi alle dem, der tager til en ligegyldig træningskamp i Göteborg, at se den 23/2 i Brøndby.
nu er der jo nogen af os der ikke kan få det til at passe med økonomi eller arbejde, at skulle til brøndby en søndag aften kl 19.
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af frederikshavneren » 27. jan 2014, 16:35

12mand skrev:
Vase skrev:Forhåbentlig får vi alle dem, der tager til en ligegyldig træningskamp i Göteborg, at se den 23/2 i Brøndby.
nu er der jo nogen af os der ikke kan få det til at passe med økonomi eller arbejde, at skulle til brøndby en søndag aften kl 19.
Netop. Søndag aften kl. 19 i Brøndby er et frygteligt spilletidspunkt. Hvis der ikke bliver sendt en bus afsted, så kan man først være tilbage kl. 5.50 mandag morgen hvis man tar ' med DSB tilbage til Aalborg. Ved ik hvordan det ser ud med fly til Aalborg en sen søndag aften fra København.

Kampen mod IFK er selvsagt kun en træningskamp, men når det er sagt så er der noget specielt ved træningskampe mod IFK i Göteborg.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af 12mand » 27. jan 2014, 16:41

frederikshavneren skrev:
12mand skrev:
Vase skrev:Forhåbentlig får vi alle dem, der tager til en ligegyldig træningskamp i Göteborg, at se den 23/2 i Brøndby.
nu er der jo nogen af os der ikke kan få det til at passe med økonomi eller arbejde, at skulle til brøndby en søndag aften kl 19.
Netop. Søndag aften kl. 19 i Brøndby er et frygteligt spilletidspunkt. Hvis der ikke bliver sendt en bus afsted, så kan man først være tilbage kl. 5.50 mandag morgen hvis man tar ' med DSB tilbage til Aalborg. Ved ik hvordan det ser ud med fly til Aalborg en sen søndag aften fra København.

Kampen mod IFK er selvsagt kun en træningskamp, men når det er sagt så er der noget specielt ved træningskampe mod IFK i Göteborg.
vi havde snakket om at flyve der over, men med fly, mad, lidt til ganen, transport, og billet, kommer man hurtigt op omkring de 2000,-
lynge er gud!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Kasper » 27. jan 2014, 17:48

I har heldigvis lang tid til at tage fri om mandagen. :thumbsup:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Yankee » 29. jan 2014, 09:15

SAS flyver vist stadigvæk kl. 23 til 5-600 kroner. Så står du i AAL inden midnat. Udturen kunne man så tage med ASC til en garanteret fornuftig pris (eller DSB Orange til 219 kr.). Hvis du kan få det til at koste to jern så vil jeg gerne med på den bytur ;)

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Sip » 1. feb 2014, 14:36

Vi kan i hvert fald ikke klage over den lækre start på foråret: En træningskamp i Götet, efterfulgt af vigtige udekampe i Århus og Brøndby - det er ren nydelse for en awayfan :-)

Det tyder på, at vi bliver en 40-50 stykker i Göteborg, hvilket kunne være lækkert. Vi er en flok, som tager en weekend deroppe, så forslag til gode steder, hvor der kan indtages mad (og især) drikke, skal være velkomne!

Ses i Göteborg, Århus OG Brøndby! ;-)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af 12mand » 3. feb 2014, 18:14

har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
lynge er gud!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Yngvesson » 3. feb 2014, 18:37

12mand skrev:har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
Det ligger ikke så langt fra de to stadions og du må gerne tage egne øl med på båden, dog må du ikke drikke medbragte varer i nogle af områderne på bådene.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af 12mand » 3. feb 2014, 18:52

Yngvesson skrev:
12mand skrev:har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
Det ligger ikke så langt fra de to stadions og du må gerne tage egne øl med på båden, dog må du ikke drikke medbragte varer i nogle af områderne på bådene.
det er ikke på selve deres stadion spilles så?? der er vel ikke nogen ide i at ta øl med så, hvis man ikke må drikke dem på deres områder?? så er det vel kun hvis man har en hytte, at man kan drikke sine medbragte øl??
lynge er gud!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Lindmark » 4. feb 2014, 08:34

12mand skrev:
Yngvesson skrev:
12mand skrev:har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
Det ligger ikke så langt fra de to stadions og du må gerne tage egne øl med på båden, dog må du ikke drikke medbragte varer i nogle af områderne på bådene.
det er ikke på selve deres stadion spilles så?? der er vel ikke nogen ide i at ta øl med så, hvis man ikke må drikke dem på deres områder?? så er det vel kun hvis man har en hytte, at man kan drikke sine medbragte øl??
Træningskampen spilles her: http://ie.soccerway.com/matches/2014/02 ... 543/venue/, og det er ikke langt fra 2 x Ullevi samt Scandinavium, Liseberg og Avenyn.

De svenske sprittere der tager færgen frem og tilbage flere gange om måneden er ikke for fine til at nyde deres danske indkøb på færgen, men det kommer nok lidt an på om du/I sætter jer inde i legerummet med jeres dåseøl, eller et lidt mere diskret sted. Ellers er det fint at have lidt forsyninger med til Göteborgs gader.
Lindmark / Vendelbokartellet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af frederikshavneren » 4. feb 2014, 08:45

Lindmark skrev:
12mand skrev:
Yngvesson skrev:
12mand skrev:har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
Det ligger ikke så langt fra de to stadions og du må gerne tage egne øl med på båden, dog må du ikke drikke medbragte varer i nogle af områderne på bådene.
det er ikke på selve deres stadion spilles så?? der er vel ikke nogen ide i at ta øl med så, hvis man ikke må drikke dem på deres områder?? så er det vel kun hvis man har en hytte, at man kan drikke sine medbragte øl??
Træningskampen spilles her: http://ie.soccerway.com/matches/2014/02 ... 543/venue/, og det er ikke langt fra 2 x Ullevi samt Scandinavium, Liseberg og Avenyn.

De svenske sprittere der tager færgen frem og tilbage flere gange om måneden er ikke for fine til at nyde deres danske indkøb på færgen, men det kommer nok lidt an på om du/I sætter jer inde i legerummet med jeres dåseøl, eller et lidt mere diskret sted. Ellers er det fint at have lidt forsyninger med til Göteborgs gader.
Valhalla ser egentlig ok ud taget i betragtning af, at det er et træningsanlæg/træningsbane. Ser bedre ud end f.eks. Hjørring og Hobro stadion (kunstgræsset undtaget).

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af Yngvesson » 4. feb 2014, 11:22

12mand skrev:
Yngvesson skrev:
12mand skrev:har lige bestilt billet. men så kommer jeg til at se at der står "arena: valhalla" er det stadig ude ved det stadion de normalt spiller på, eller?! for ved de andre træningskampe står der bare arena.
og må man mon ta egne øl med på færgen?? min kammerat siger ja, men jeg tvivler sgu.
Det ligger ikke så langt fra de to stadions og du må gerne tage egne øl med på båden, dog må du ikke drikke medbragte varer i nogle af områderne på bådene.
det er ikke på selve deres stadion spilles så?? der er vel ikke nogen ide i at ta øl med så, hvis man ikke må drikke dem på deres områder?? så er det vel kun hvis man har en hytte, at man kan drikke sine medbragte øl??
Nej, det er et træningsanlæg, men et fint et af slagsen med opstillede tribuner. Det er kun nogle områder du ikke må nyde medbragt mad og drikke. Herunder deres deciderede restauranter og barer, på resten af båden slår du dig bare løs med alt hvad du hat lyst til at tage med som kan indtages (indenfor lovens rammer selvfølgelig ;-) ).

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskamp: IFK Göteborg - AaB, lørdag 15. februar 201

Indlæg af 12mand » 4. feb 2014, 16:42

tak for alle svarene. det bliver er herlig away kan jeg mærke. men hvis man tager bus / tog, eller hvad det er, ud til deres stadion, så må valhalla vel næsten ligge ikke særlig langt der fra?!
lynge er gud!

Besvar