Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af frederikshavneren » 9. maj 2014, 13:08

FlæskeFrank skrev:Nu er det vel lige så ofte set, at hold, som har reddet sig, falder sammen efter mange måneder med ryggen mod muren.

Men vores kampe former sig, jo ikke som vi komer foran 1-0 og kører den hjem. Vi har jo prøvet at komme bagud og alligevel vinde. Så jeg tror på sejr på søndag.

Ærgerlig at Anders Kures kort udløste en karantænedag på søndag og ikke mod os. De er bare bedre med ham i centerforsvaret. Men en sejr til os på søndag kan forhåbentlig gøre næste søndag til en formsag.
Ja det vil være rart hvis Slagelse går ned i kadence efter de med meget stor sandsynlighed allerede har sikret overlevelsen. Slagelse er et meget svært sted at spille, det er bare at studere vores kamp derovre i 2. spillerunde hvor vi spillede sæsonens måske ringeste kamp samt deres seneste hjemmekampe. De står utrolig godt på banen og tillader næsten ingen chancer til modstanderne. F.eks. skabte FCK nul og niks da de var på besøg for et par uger siden og derudover er de helt enormt stærke på dødbolde.
De står altså skidt til os, hvilket sæsonens hidtidige opgør tydeligt har vist.

Jeg var ret sikker på at vi ville vinde i Farum, men jeg er noget mere usikker på denne kamp. Det bliver selvfølgelig meget afgørende for kampen hvilken tilgang Slagelse kommer med. Kæmper de i vanlig stil bliver det meget svært, men hvis de mentalt er gået på sommerferie bliver det selvfølgelig alt andet lige noget lettere.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2014, 13:14

frederikshavneren skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu er det vel lige så ofte set, at hold, som har reddet sig, falder sammen efter mange måneder med ryggen mod muren.

Men vores kampe former sig, jo ikke som vi komer foran 1-0 og kører den hjem. Vi har jo prøvet at komme bagud og alligevel vinde. Så jeg tror på sejr på søndag.

Ærgerlig at Anders Kures kort udløste en karantænedag på søndag og ikke mod os. De er bare bedre med ham i centerforsvaret. Men en sejr til os på søndag kan forhåbentlig gøre næste søndag til en formsag.
Ja det vil være rart hvis Slagelse går ned i kadence efter de med meget stor sandsynlighed allerede har sikret overlevelsen. Slagelse er et meget svært sted at spille, det er bare at studere vores kamp derovre i 2. spillerunde hvor vi spillede sæsonens måske ringeste kamp samt deres seneste hjemmekampe. De står utrolig godt på banen og tillader næsten ingen chancer til modstanderne. F.eks. skabte FCK nul og niks da de var på besøg for et par uger siden og derudover er de helt enormt stærke på dødbolde.
De står altså skidt til os, hvilket sæsonens hidtidige opgør tydeligt har vist.

Jeg var ret sikker på at vi ville vinde i Farum, men jeg er noget mere usikker på denne kamp. Det bliver selvfølgelig meget afgørende for kampen hvilken tilgang Slagelse kommer med. Kæmper de i vanlig stil bliver det meget svært, men hvis de mentalt er gået på sommerferie bliver det selvfølgelig alt andet lige noget lettere.
Ro på!!

Der er fandme også sket meget med vores hold siden vi spillede kampen derude I 2. spillerunde. Vi har alle mulige grunde til at gå ud og kæmpe røven ud af bukserne, og til trods for at FCV har vist gode takter de sidste par runder, så er de stadig langt under vores niveau, hvis vi præsterer max!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Henriksen » 9. maj 2014, 14:33

Tre muligheder glippet for undertegnede i at tage turen til Slagelse...

:S

Det må blive sofaen......

Lort og Hevlede....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mephisto2 » 9. maj 2014, 15:24

Jeg er af en eller anden grund ret sikker på, FCK vinder i Herning. De har lidt held og medgang for tiden.

Mon ikke en 0-0 i Slagelse derfor er nok?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Erasmus Montanus » 9. maj 2014, 15:48

Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af rummanden » 9. maj 2014, 16:11

Hva sker der,,!! Kampen bliver på 3+,, der må været noget helt galt,,
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Spanky » 9. maj 2014, 16:11

Oldager skrev:Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Lækker nyhed - spar ham til pokalfinalen. Enten AK eller Spalvis laver to mod FCV, så vi kan godt nuværende ham der ;)

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af damp » 9. maj 2014, 16:58

Der er kun en ting der er vigtigere end at vinde denne kamp, og det er ikke at tabe den.
Vi skal spille vores spil som vi plejer, og ikke prøve at grave os ned, men vi skal ikke satse hele butikken, og flytte begge backs med op hele tiden, og risikere
en mand-mand duel til KEP eller Thelander. FCV er gode til at lave netop dette.
Og så skal vi undgå for mange dødbolde imod os.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af BoomZ0R » 9. maj 2014, 18:12

Selvfølgelig vinder vi denne kamp, og det skal vi da også! De ligger og kæmper for at undgå nedrykning, og det er simpelthen til grin at vi ikk har fået mere end 1 point imod dem indtil nu! Afsted drenge!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 9. maj 2014, 19:17

Henriksen skrev:Tre muligheder glippet for undertegnede i at tage turen til Slagelse...

:S

Det må blive sofaen......

Lort og Hevlede....
Står i samme situation! Det er bare så deprimerende!!

Jeg kan ikke engang komme ud og se den på storskærm, hvis en sådan sættes op.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 9. maj 2014, 19:18

Oldager skrev:Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Tak Oldager og godt arbejde. En Curth herfra.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Gentleman Finn » 10. maj 2014, 00:50

http://www.youtube.com/watch?v=3cfEypd9vHc" onclick="window.open(this.href);return false;

Ove Pedersens kampoplæg til Agf kampen (bemærk, i skal en time og 5 hen for at Ove dukker op), jeg bemærker at han nævner de havde 4 ude af starteren til fcm kampen, kun Nymann i karantæne, alle var klar til Agf kampen. Spørgsmålet må så være om de alle er 100% på søndag. Nummer to ting, før OB kampen havde de ikke vundet på eget græs siden oktober, nu har de så vundet 2 i streg, så absolut intet fort.

Der kan ikke være nogen tvivl om hvor vigtigt det er at komme foran imod FCV, deres kæder hænger slet ikke sammen på samme måde, hvis de reelt vil fremover banen. Vores bevægelse og boldomgang bliver i det hele taget voldsomt vigtig mod lige netop FCV, de lukker mellemrummet ned til perfektion, sålænge de ikke jagter fremover banen. Der kommer en lille smule regn på søndag jf. dmi, så jeg krydser fingrene for at banen er lidt våd. Kan vi dukke op med samme kynisme og ild i øjnene som i Farum, så kan det blive en god søndag i Slagelse.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af BoomZ0R » 10. maj 2014, 08:30

Oldager skrev:Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Det lyder som noget lign den lyskeskade jeg selv fik. Jeg havde også 2-3 dage, hvor almindelig gang var generende. Det var hurtige afsæt og sideskift der triggede min.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 08:49

Zee skrev:
Oldager skrev:Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Det lyder som noget lign den lyskeskade jeg selv fik. Jeg havde også 2-3 dage, hvor almindelig gang var generende. Det var hurtige afsæt og sideskift der triggede min.
Må man spørge hvad du gjorde for at komme den til livs. Jeg har en træls tilbagevendende lyskeskade. Synes ikke det har hjulpet at slappe af i 14 dage nu.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Erasmus Montanus » 10. maj 2014, 09:04

Det lød til, at der skulle et kirurisk indgreb til, for at komme Jönssons problem til livs.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af MightyReds » 10. maj 2014, 09:45

Jer med lyskenskader. I skal tage det dybt seriøst, og gå til den bedste fysioterpeut i kan finde ASAP. Jeg har haft en lyskenskade kronisk i 15 år, og jeg har i samme periode ikke kunnet dyrke sport i nævneværdig omfang, og kommer næppe heller til det.

Mht kampen, så er det en kende deprimerende at vi siden vi ramte førstepladsen omkring runde 24 hver gang har en overvægt af pessimister. Vi spiller landets bedste fodbold, vi er favoritter i de fleste kampe, og selvom vi som 70% favoritter (random number) ikke vinder 30% af gangene, så holder pessimismen altså ikke.

Vi skal møde en oprykker, som nu næsten har klaret frisag, så selvfølgelig vinder vi, uagtet er det er en kamp hvor vi helst ikke skal komme bagud, så FCv kan parkere bussen mere end de allerede gør.

Nogen af vores spillere der er i karantænefare mod AGF hvis de får et gult kort i Slagelse?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kenneth K » 10. maj 2014, 09:48

MightyReds skrev: Nogen af vores spillere der er i karantænefare mod AGF hvis de får et gult kort i Slagelse?
Kusk, Thelander og Würtz kan komme i karantæne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af FlæskeFrank » 10. maj 2014, 10:11

Vi bør iøvrigt hellere afgøre det i morgen. Eventuelle karantæner(rødt kort) i pokalen udløser karantæne til AGF-kampen. Ikke at KEP nødvendigvis sparker Cornelius ned, men hvis det blev for fristende, så kunne det svække os inden guldkampen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 10. maj 2014, 11:38

FlæskeFrank skrev:Vi bør iøvrigt hellere afgøre det i morgen. Eventuelle karantæner(rødt kort) i pokalen udløser karantæne til AGF-kampen. Ikke at KEP nødvendigvis sparker Cornelius ned, men hvis det blev for fristende, så kunne det svække os inden guldkampen.
Helt enig. Det ville være ret dejligt at kunne spille frit mod FCK uden at skulle tænke på mesterskabet. Jeg tror ganske enkelt ikke, at vi kan vinde pokalen, hvis vi ikke tager mesterskabet i morgen.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af BoomZ0R » 10. maj 2014, 12:11

Kristian skrev:
Zee skrev:
Oldager skrev:Jeg fik en snak med AaBs fysiske træner i dag. Vi kom ind på situationen omkring Jönsson, og jeg fik derfor en længere forklaring om Jönsson problemer med lysken, og han forklarede, at han åbenbart er helt smadret to dage efter en kamp, og vi kom i den forbindelse også ind omkring Bøgelunds skadesproblemer og superligatabellen. Skide hyggeligt var det, men det jeg bed mest mærke i, og har kan jeg have misforstået ham lidt, men han gav udtryk for, at Jönsson er i spil til de næste kampe, og han vurderede ham til at kunne spille en 30 solide indskiftningsminutter mod FCV. Om han har helt styr på skaden ved jeg ikke, men han ved sgu nok mere end mig.

Lad os ikke afskrive Jönsson helt.
Det lyder som noget lign den lyskeskade jeg selv fik. Jeg havde også 2-3 dage, hvor almindelig gang var generende. Det var hurtige afsæt og sideskift der triggede min.
Må man spørge hvad du gjorde for at komme den til livs. Jeg har en træls tilbagevendende lyskeskade. Synes ikke det har hjulpet at slappe af i 14 dage nu.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja, det må du godt. Stoppede med at spille bold :-\ desværre!

Låst