Pokalfinale 2014 - 15. maj

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Pastorius » 19. maj 2014, 14:57

NIN den fromme skrev:
Pastorius skrev:Nå...

Sikken en fantastisk uge og weekend! Det kommer til at vare længe før det bliver overgået.

Tog afsted torsdag morgen på arbejde, og kom hjem sent Søndag.

Først arbejde, så pokalfinalen i Parken (efter junior og jeg havde sat pigerne af i Operaen). Hold nu kæft en stmning. Vi sad på øvre C, som burde være neutralt område, men det var vistnok (for nu ikke at overdrive for meget) en mild overvægt af AaB'ere. Hold nu kæft en stemning - kæmpe respekt til Tifo-folket og de andre bag mål. Det var klasse!

Det var sgu svært ikke at blive overvældende emmotionel, når junior - der eller er lidt reserveret og genert - hopper op på stolesædet og begynder at hoppe med armene overhovedet og synge med. Det eneste der var lidt ærgerligt var at FCK ydede så ringe modstand, da vi først fik hul på bylden. Der var ikke meget spænding efter Ahlmanns mål.

Efter Parken gik turen til Rødovre og - kort - overnatning hos en ven, inden vi stod op kl 4:15 og tog på tre-dages golftur (med 5 runder) i Sverige. De der kender mig, ved hvor sur jeg kan blive når spillet ikke kører for mig. Ikke at jeg skælder ud meget og højt, men jeg bliver noget indebrændt og siger ikke mange ord.

...ikke i denne weekenden. Jeg har gået rundt på fire fremragende, men supersvære, golfanlæg i Sverige, slået gode og dårlige slag, og uanset hvad, bare gået og nynnet (Låååååå, lå lå.....) med et øre-til-øre smil i kæften og nydt at være til. Selv ikke en runde uden regntøj i pis regnvejr i går kunne tørre smilet af fjæset.

Livet er Herligt!

PS! Til de golfinteresserede kan jeg kun anbefale alle baner. Söderåsen, Lydinge, Woodlands (to runder på alle tre sløjfer) og Örestads GK. Woodlans og Örestads var helt i særklasse men de andre var også rigtig gode. Ingen af dem var nemme.
Så kan jeg da hjælpe dit golfspil til nye højder, vi vandt officielt mesterskabet i går ;-)
Jeghørte ikke engang kampen i Radioen, men jeg var der, da vi blev mestre i Slagelse, og ikke engang dér kunne det bringe skår i glæden at det faktisk var FCK, der sikrede os skabet.

...i øvrigt også kæmpe respekt for stemningskaberne der i Slagelse, som kunne høres fra Junior og jeg steg ud af bilen oppe ved Sygehuset til vi var fædige med at spise på burgerking (stort set) - I bund og grund en meget større præstation at skabe den stemning på Slagelses lortestadion med et par tusinde mand, end det var i Parken.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martin Jensen
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21. apr 2014, 07:11
Favoritspiller: Kasper Kusk Vangsgaard

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Martin Jensen » 24. maj 2014, 10:21

Fabbe skrev:Mindreværd er noget, der stammer fra københavnernes helt eget tankemønster og projiceres over på andre, fordi kulturen i den by er at være så fogging prætentiøs omkring alt. Man går ikke i byen for at more sig, men for at blive set. Jeg har aldrig mødt folk, som var så bekræftelsessyge som københavnere, og det skyldes ikke, at de har anderledes gener.

Kan man ikke følge med storbytrenden, så tynges man af mindreværd: Alle københavnere, som gerne vil "være noget" er tynget af kronisk mindreværdsfølelse, fordi der altid er nogen i den by, som er smartere og rigere. Der er altid noget, man ikke kan leve op til, og på hvert gadehjørne konfronteres man med det kapløb, når man ser en hørskjorte med kartoffeltryk til 5000 kroner i et smart butiksvindue og ikke har råd til at købe den.

Det kroniske mindreværd kan man søge tilflugt fra ved at gå ens klædt i Parken. Så er man åbenbart noget. Så får man oplevelsen af, at byen ikke er et nådesløst udskilningsløb, men derimod ét kød, og man kan derfor stå og føle sig mere værd end bønderrøvene fra de mindre byer, som kommer forbi. En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet.

Hvad sindet er fuld af løber munden over med, og mindreværd er et ord, der skvulper op forbavsende ofte i tjøvenhavn. Sgu da ikke her.

”En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet”.

Man må næsten gå ud fra, at dette indlæg må være i "Spøg og Skæmt" afdelingen. Eller er det seriøst ment?

Har debattøren sagligt belæg for om disse tjøvenhavnere er tynget af en kronisk mindreværdsfølelse.

Lider du mon selv af mindreværdsfølelse i dit såkaldte tankemønster over for København, siden du skriver indlæg om adfærden hos københavnerne. Det virker noget, for ikke at sige meget, som opdigtede røverhistorier.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Pastorius » 24. maj 2014, 10:59

Martin Jensen skrev: ”En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet”.

Man må næsten gå ud fra, at dette indlæg må være i "Spøg og Skæmt" afdelingen. Eller er det seriøst ment?

Har debattøren sagligt belæg for om disse tjøvenhavnere er tynget af en kronisk mindreværdsfølelse.

Lider du mon selv af mindreværdsfølelse i dit såkaldte tankemønster over for København, siden du skriver indlæg om adfærden hos københavnerne. Det virker noget, for ikke at sige meget, som opdigtede røverhistorier.
Jeg gider ikke diskutere københavner/jyde vinklen, men helt generelt mener jeg at det er mindreværd at definere sig som noget man ikke er, uden helt at vide hvad det egentlig er man ikke er.
(Men det er helt fair at irritere sig over at folk er uopmærksomme eller fylder ens hverdag med overfladisk bavl).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Hovedet » 24. maj 2014, 11:55

Ja, der skrives fra tid til anden temmelig mærkelige ting om København herinde...

Nok om det: Er der nogen herinde, der kan huske, hvem AaB sendte ud i semifinalen i 1993, hvor AaB senere tabte finalen mod OB?

Jeg kan desværre ikke finde oplysninger om AaBs vej til finalen de i alt 11 gange, vi har været der. Jeg har frit fra hukommelsen lavet flg. oversigt over, hvem AaB har sendt ud i semifinalen før pokalfinalen, men mangler altså oplysninger fra de 2 første og i 1993.

1966: ?
1967: ?
1970: Horsens
1987: Herfølge
1991: Brøndby
1993: ?
1999: Silkeborg
2000: AB
2004: Brøndby
2009: Brøndby
2014: Horsens

Martin Jensen
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21. apr 2014, 07:11
Favoritspiller: Kasper Kusk Vangsgaard

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Martin Jensen » 24. maj 2014, 12:12

[quote="Hovedet"]Ja, der skrives fra tid til anden temmelig mærkelige ting om København herinde...

Nok om det: Er der nogen herinde, der kan huske, hvem AaB sendte ud i semifinalen i 1993, hvor AaB senere tabte finalen mod OB?


Frem - AaB 1 - 2 og 1 - 1
http://www.haslund.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Hovedet » 24. maj 2014, 12:48

Martin Jensen skrev:
Hovedet skrev:Ja, der skrives fra tid til anden temmelig mærkelige ting om København herinde...

Nok om det: Er der nogen herinde, der kan huske, hvem AaB sendte ud i semifinalen i 1993, hvor AaB senere tabte finalen mod OB?


Frem - AaB 1 - 2 og 1 - 1
http://www.haslund.info" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak skal du have. Ja, det er sgu da rigtigt, 2 gange Erik Bo Andersen i Frem :-)

henrik
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 21. apr 2007, 11:58

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af henrik » 24. maj 2014, 13:34

Må jeg også anbefale denne http://www.superstats.dk/pokal/alltime?id=12" onclick="window.open(this.href);return false;

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Fabbe » 28. maj 2014, 23:51

Martin Jensen skrev:
Har debattøren sagligt belæg for om disse tjøvenhavnere er tynget af en kronisk mindreværdsfølelse.
Jeg ved ikke, hvordan fanden du vil gøre det til videnskab, men nu googlede jeg lige ordene "jyder" og "mindreværd" i samme streng og fik en syndflod af resultater fra mange forskellige sammenhænge, som viser, at københavnerne er besatte af en forestilling om, at jyder lider af mindreværd. Vi kender bare ikke til den mindreværd, de hele tiden plaprer om, så der kan kun være tale om projektion, og med mine erfaringer med køwenhavnere, så har jeg en idé om, hvorfor.

Og jeg kender stensikkert til den mindreværd, som tidligere jyder har. Hvordan de absolut måtte forlade det elendige provinshul, som de synes, deres hjemby er, og efter få måneder har de tillært sig en ny accent.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Martin Jensen
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21. apr 2014, 07:11
Favoritspiller: Kasper Kusk Vangsgaard

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Martin Jensen » 29. maj 2014, 08:05

Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:
Har debattøren sagligt belæg for om disse tjøvenhavnere er tynget af en kronisk mindreværdsfølelse.
Jeg ved ikke, hvordan fanden du vil gøre det til videnskab, men nu googlede jeg lige ordene "jyder" og "mindreværd" i samme streng og fik en syndflod af resultater fra mange forskellige sammenhænge, som viser, at københavnerne er besatte af en forestilling om, at jyder lider af mindreværd. Vi kender bare ikke til den mindreværd, de hele tiden plaprer om, så der kan kun være tale om projektion, og med mine erfaringer med køwenhavnere, så har jeg en idé om, hvorfor.

Og jeg kender stensikkert til den mindreværd, som tidligere jyder har. Hvordan de absolut måtte forlade det elendige provinshul, som de synes, deres hjemby er, og efter få måneder har de tillært sig en ny accent.

Hvorvidt om det skal gøres til videnskab angående ordene "jyder" og "mindreværd" interessere mig ikke spor, derimod dine forskellige røverhistorier om københavnere, som bliver påført diverse underlige postulater.

Men selvfølgelig har du intet saglig og seriøst belæg på dine såkaldte erfaringer med køwenhavnere, på trods af din googlen. Jeg kender også københavnere uden fordomme om jydere, som taler pænt om nordjydere og tilmed glæder sig over det blev AaB der vandt DM-guld.

”Vi kender bare ikke til den mindreværd, de hele tiden plaprer om”

Fint så er der vel ingen grund til at hænge sig i det, det er vel også løgn, ligesom når du skære alle københavnerne/FCKere over en kam.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. maj 2014, 08:31

København er da et stort mindreværdskompleks. Det er da derfor de har så travlt med at hævde sig selv konstant. Alle vi andre er bare nogle bønder mens københavn er en stor metropol hvis ikke verdens navle.
Janteloven eksisterer IKKE!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Eksil » 29. maj 2014, 08:37

Køllen I Møllen skrev:København er da et stort mindreværdskompleks. Det er da derfor de har så travlt med at hævde sig selv konstant. Alle vi andre er bare nogle bønder mens københavn er en stor metropol hvis ikke verdens navle.
Du ville blive skuffet hvis du vidste hvor lidt Københavnere bruger på at snakke Jylland. Det de bruger deres tid på at at diskutere det ene kvarter over for det andet. Du kan se Informations debatsider hvis du er interesseret, men det er kedeligt som bare fanden.

Martin Jensen
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21. apr 2014, 07:11
Favoritspiller: Kasper Kusk Vangsgaard

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Martin Jensen » 29. maj 2014, 08:48

Køllen I Møllen skrev:København er da et stort mindreværdskompleks. Det er da derfor de har så travlt med at hævde sig selv konstant. Alle vi andre er bare nogle bønder mens københavn er en stor metropol hvis ikke verdens navle.
Sådan... ærlig seriøs snak fra en samfundsforsker og livsstilsekspert udi København.

Nej… det lugter desværre af, at nogle (få) nordjyske fans lider af et mindreværdskompleks over for disse påstået selvhævdende københavnersnuder, er det sådan det hænger sammen?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. maj 2014, 13:22

Martin Jensen skrev:
Køllen I Møllen skrev:København er da et stort mindreværdskompleks. Det er da derfor de har så travlt med at hævde sig selv konstant. Alle vi andre er bare nogle bønder mens københavn er en stor metropol hvis ikke verdens navle.
Sådan... ærlig seriøs snak fra en samfundsforsker og livsstilsekspert udi København.

Nej… det lugter desværre af, at nogle (få) nordjyske fans lider af et mindreværdskompleks over for disse påstået selvhævdende københavnersnuder, er det sådan det hænger sammen?
Tag det endelig bogstaveligt. Nu du er igang : tag alt bogstaveligt du læser herinde.

Jeg er forlængst blevet så pissetræt af at høre københavnere tale om Jydske mindreværdskomplekser hver gang vi ikke taler dem efter munden.
I det sekund vi spørger hvorfor vores guld-kampe ikke bliver vist i bedste sendetid råbes der : MINDREVÆRDSKOMPLEKSER. I det samme sekund vi ønsker en AaB-spiller på landsholdet : MINDREVÆRDSKOMPLEKSER. I det øjeblik vi ikke falder på halen over den lille havfrue : MINDREVÆRDSKOMPLEKSER. Når folk i Herning synes de burde have afholdt MGP : MINDREVÆRDSKOMPLEKSER. Det får aldrig nogen ende!!!

Derfor har jeg besluttet mig for at give tilbage af samme primitive skuffe. Og hvis du ikke er enig med mig er det jo et tydeligt bevis for at du lider af alvorlige MINDREVÆRDSKOMPLEKSER.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Provst i Brovst » 29. maj 2014, 14:53

Martin Jensen skrev:
Køllen I Møllen skrev:København er da et stort mindreværdskompleks. Det er da derfor de har så travlt med at hævde sig selv konstant. Alle vi andre er bare nogle bønder mens københavn er en stor metropol hvis ikke verdens navle.
Sådan... ærlig seriøs snak fra en samfundsforsker og livsstilsekspert udi København.

Nej… det lugter desværre af, at nogle (få) nordjyske fans lider af et mindreværdskompleks over for disse påstået selvhævdende københavnersnuder, er det sådan det hænger sammen?
Jo mere du benægter mindreværd, jo mere klart er det at du lider af mindreværd. Det siger sig selv.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Fabbe » 29. maj 2014, 15:59

Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:Hvorvidt om det skal gøres til videnskab angående ordene "jyder" og "mindreværd" interessere mig ikke spor
Gu gør det jo så, for du bad selv om belæg, og jeg har disket op med mere belæg end dine postulater og tomme "hvor-er-du-dog-tosset"-konstateringer. Mr. 10-indlæg troll (fra kbh?).
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Martin Jensen
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21. apr 2014, 07:11
Favoritspiller: Kasper Kusk Vangsgaard

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Martin Jensen » 29. maj 2014, 16:54

Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:Hvorvidt om det skal gøres til videnskab angående ordene "jyder" og "mindreværd" interessere mig ikke spor
Gu gør det jo så, for du bad selv om belæg, og jeg har disket op med mere belæg end dine postulater og tomme "hvor-er-du-dog-tosset"-konstateringer. Mr. 10-indlæg troll (fra kbh?).
”Tag det endelig bogstaveligt”

Selvfølgelig tager jeg jeres forvrøvlede postulater bogstaveligt, men det er måske bare for sjov, disse skriveri om andre.

”Det kroniske mindreværd kan man søge tilflugt fra ved at gå ens klædt i Parken. Så er man åbenbart noget. Så får man oplevelsen af, at byen ikke er et nådesløst udskilningsløb, men derimod ét kød, og man kan derfor stå og føle sig mere værd end bønderrøvene fra de mindre byer, som kommer forbi. En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet”.

Måske et af dine belæg om københavnere taget fra google?

Nå... jeg må hellere slutte her, det tager åbenbart hårdt på jer to, at man ikke er enige i jeres vrøvl.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Provst i Brovst » 29. maj 2014, 16:57

Martin Jensen skrev: Nå... jeg må hellere slutte her, det tager åbenbart hårdt på jer to, at man ikke er enige i jeres vrøvl.
Hej, hej.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Buzz Killington » 29. maj 2014, 17:13

Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:Hvorvidt om det skal gøres til videnskab angående ordene "jyder" og "mindreværd" interessere mig ikke spor
Gu gør det jo så, for du bad selv om belæg, og jeg har disket op med mere belæg end dine postulater og tomme "hvor-er-du-dog-tosset"-konstateringer. Mr. 10-indlæg troll (fra kbh?).
”Tag det endelig bogstaveligt”

Selvfølgelig tager jeg jeres forvrøvlede postulater bogstaveligt, men det er måske bare for sjov, disse skriveri om andre.

”Det kroniske mindreværd kan man søge tilflugt fra ved at gå ens klædt i Parken. Så er man åbenbart noget. Så får man oplevelsen af, at byen ikke er et nådesløst udskilningsløb, men derimod ét kød, og man kan derfor stå og føle sig mere værd end bønderrøvene fra de mindre byer, som kommer forbi. En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet”.

Måske et af dine belæg om københavnere taget fra google?

Nå... jeg må hellere slutte her, det tager åbenbart hårdt på jer to, at man ikke er enige i jeres vrøvl.
Dine bidrag var uundværlige for debatten. Af hjertet tak.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Fabbe » 29. maj 2014, 19:38

Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:
Fabbe skrev:
Martin Jensen skrev:Hvorvidt om det skal gøres til videnskab angående ordene "jyder" og "mindreværd" interessere mig ikke spor
Gu gør det jo så, for du bad selv om belæg, og jeg har disket op med mere belæg end dine postulater og tomme "hvor-er-du-dog-tosset"-konstateringer. Mr. 10-indlæg troll (fra kbh?).
”Tag det endelig bogstaveligt”

Selvfølgelig tager jeg jeres forvrøvlede postulater bogstaveligt, men det er måske bare for sjov, disse skriveri om andre.

”Det kroniske mindreværd kan man søge tilflugt fra ved at gå ens klædt i Parken. Så er man åbenbart noget. Så får man oplevelsen af, at byen ikke er et nådesløst udskilningsløb, men derimod ét kød, og man kan derfor stå og føle sig mere værd end bønderrøvene fra de mindre byer, som kommer forbi. En fck-fan synes selv, han er noget værd, fordi han kommer fra den store by, og det klamrer han sig til for at holde sit personlige mindreværd fra livet”.

Måske et af dine belæg om københavnere taget fra google?

Nå... jeg må hellere slutte her, det tager åbenbart hårdt på jer to, at man ikke er enige i jeres vrøvl.
Men hvor blev dine egne argumenter for noget som helst egentlig af? Bortset fra at skrive "vrøvl" i hvert indlæg. Det må være det, man kan kalde en debatgratist.
Martin Jensen skrev:Fint så er der vel ingen grund til at hænge sig i det, det er vel også løgn, ligesom når du skære alle københavnerne/FCKere over en kam.
Hvornår har jeg nogensinde skrevet, at det var alle københavnere? Den type, jeg taler om, er ikke nødvendigvis mange i antal. De larmer bare sådan.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Pokalfinale 2014 - 15. maj

Indlæg af Konsulenten » 29. maj 2014, 22:39

Fandme noget af en pokalfinale ellers!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Låst