Lufthavns rygter :-)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. jun 2014, 14:15

Både Thelander, SF, AK og Wichmann spottet stangstive på Stygge her i nat. Fedt initiativ af Wichmann, som sørger for at fastholde sønderjyden, fynboen og sjællænderen i "the Aalborg spirit".

Jeg var også at finde på Stygge, og det kunne jo være en indikation på en snarlig tilgang til truppen. Mit venstreben er så farligt, at jeg selv er bange for det.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Arendt » 22. jun 2014, 11:28

Det er meget kritisabelt og utrolig uproffesionelt. Jeg var sikker på, at AK ville arbejde stenhårdt og var blevet voksen efter OB-Vejle-tiden. I og med at Thelander er i start-elleve havde jeg også regnet med, at han arbejdede stenhårdt.

Angående Wichmann og Søren Frederiksen er det ikke chokererende.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Sauer » 22. jun 2014, 12:54

Arendt skrev:Det er meget kritisabelt og utrolig uproffesionelt. Jeg var sikker på, at AK ville arbejde stenhårdt og var blevet voksen efter OB-Vejle-tiden. I og med at Thelander er i start-elleve havde jeg også regnet med, at han arbejdede stenhårdt.

Angående Wichmann og Søren Frederiksen er det ikke chokererende.
?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Eksil » 22. jun 2014, 13:14

Sauer skrev:
Arendt skrev:Det er meget kritisabelt og utrolig uproffesionelt. Jeg var sikker på, at AK ville arbejde stenhårdt og var blevet voksen efter OB-Vejle-tiden. I og med at Thelander er i start-elleve havde jeg også regnet med, at han arbejdede stenhårdt.

Angående Wichmann og Søren Frederiksen er det ikke chokererende.
?
Alt andet end meditation og urtethe er uacceptabel, også selvom spillerne er på ferie ;)

Åbenbart er fodboldspiller det samme som munk, men med mere løben.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af AMadsen » 22. jun 2014, 13:14

Sauer skrev:
Arendt skrev:Det er meget kritisabelt og utrolig uproffesionelt. Jeg var sikker på, at AK ville arbejde stenhårdt og var blevet voksen efter OB-Vejle-tiden. I og med at Thelander er i start-elleve havde jeg også regnet med, at han arbejdede stenhårdt.

Angående Wichmann og Søren Frederiksen er det ikke chokererende.
?
Jeg vil også tillade mig at poste et ??? Rolig Arendt....
Guld? igen, igen...!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af frederikshavneren » 22. jun 2014, 13:23

Eksil skrev:
Sauer skrev:
Arendt skrev:Det er meget kritisabelt og utrolig uproffesionelt. Jeg var sikker på, at AK ville arbejde stenhårdt og var blevet voksen efter OB-Vejle-tiden. I og med at Thelander er i start-elleve havde jeg også regnet med, at han arbejdede stenhårdt.

Angående Wichmann og Søren Frederiksen er det ikke chokererende.
?
Alt andet end meditation og urtethe er uacceptabel, også selvom spillerne er på ferie ;)

Åbenbart er fodboldspiller det samme som munk, men med mere løben.
Spillernes ferie er overstået (de startede træningen d. 16. juni), hvilket må være en yderst skærpende omstændighed ;)
Nej så længe at spillerne lever fornuftigt rører det ikke mig hvis de engang i mellem går i byen, men det skal selvfølgelig ikke være lige op til en kamp.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Arendt » 22. jun 2014, 20:47

Grunden til min reaktion er, at spillerne er startet træningen op mod den nye sæson. Opstarten er utrolig vigtig, fordi spillerne skal i god form og kan lave en masse skadesforebyggende træning.

Vi har en masse store og vigtige kampe, og derfor mener jeg, at vi har brug for dedikerede og professionelle spillere. Selvfølgelig skal spillerne have lov til at være mennesker, men de har lige holdt ferie og der haft mulighed for at drikke og slappe af. Jeg ved, at SF, Thelander og AK har været på Ibiza, da jeg er så nørdet at følge dem på Instagram. Derfor synes jeg, at spillerne kunne være mere professionelle.

Hvis det er en enkelt gang, herre gud da. Bare det ikke bliver en tendens.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Gaarde6 » 22. jun 2014, 21:37

Arendt skrev:Grunden til min reaktion er, at spillerne er startet træningen op mod den nye sæson. Opstarten er utrolig vigtig, fordi spillerne skal i god form og kan lave en masse skadesforebyggende træning.

Vi har en masse store og vigtige kampe, og derfor mener jeg, at vi har brug for dedikerede og professionelle spillere. Selvfølgelig skal spillerne have lov til at være mennesker, men de har lige holdt ferie og der haft mulighed for at drikke og slappe af. Jeg ved, at SF, Thelander og AK har været på Ibiza, da jeg er så nørdet at følge dem på Instagram. Derfor synes jeg, at spillerne kunne være mere professionelle.

Hvis det er en enkelt gang, herre gud da. Bare det ikke bliver en tendens.
Jeg er faktisk 101% sikker på Kent og co har helt styr på pisset!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af hje1980 » 23. jun 2014, 13:21

Så længe de kan yde 100% til træning og kamp, så må de møde op stand bacardi hvis det står til mig... :thumbsup:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Pastorius » 23. jun 2014, 13:30

hje1980 skrev:Så længe de kan yde 100% til træning og kamp, så må de møde op stand bacardi hvis det står til mig... :thumbsup:
Det er jo det der er problemet. Man kan selvfølgelig ikke yde 100% som topidrætsmand, hvis man drikker igennem i weekenden

Det var en helt generel kommentar. Jeg har ingen mening ift. den konkrete sag. Grundlaget er for løst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af hje1980 » 23. jun 2014, 15:21

Pastorius skrev:
hje1980 skrev:Så længe de kan yde 100% til træning og kamp, så må de møde op stand bacardi hvis det står til mig... :thumbsup:
Det er jo det der er problemet. Man kan selvfølgelig ikke yde 100% som topidrætsmand, hvis man drikker igennem i weekenden

Det var en helt generel kommentar. Jeg har ingen mening ift. den konkrete sag. Grundlaget er for løst.
Var også ment lidt ironisk... for selvfølgelig ved de godt hvad det kræves at være i AaB...

Tror jeg ikke vi OVERHOVEDET skal være bange for!!!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Hovedet » 23. jun 2014, 16:24

Kunne den diskussion ærligt talt ikke køre videre i et lukket forum for dem, der måtte finde den interessant? Tråden hedder lufthavnsrygter.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Salle17 » 23. jun 2014, 20:30

Hovedet skrev:Kunne den diskussion ærligt talt ikke køre videre i et lukket forum for dem, der måtte finde den interessant? Tråden hedder lufthavnsrygter.

Ja tak - Kunne ikke være mere enig :thumbsup:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af astonvilla » 23. jun 2014, 21:14

Er DC mon ved at lave en Risgård?

Træner med for gammelt venskabs skyld - og træder ind og bliver en af sæsonens stærkeste spillere....

Rygterne svirrer som aldrig før.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Gaarde6 » 23. jun 2014, 21:21

astonvilla skrev:Er DC mon ved at lave en Risgård?

Træner med for gammelt venskabs skyld - og træder ind og bliver en af sæsonens stærkeste spillere....

Rygterne svirrer som aldrig før.
Altså hjemve er jo en kendt ting.
Ellers kan jeg ikke komme på andre tanker, hvorfor han skulle skifte tilbage ?
Lønnen som stamspiller i SønderjyskE vs lønnen som reserve i AaB kan vel ikke være grunden ?
Og skiftede han ikke væk i sin tid pga manglende spilletid ?
Kan slet ikke se ham som fast starter her!
Hvis han er tilfreds med en bank elev løn og manglende spilletid skal han da selvfølgelig være velkommen.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Eksil » 23. jun 2014, 21:39

Gaarde6 skrev:
astonvilla skrev:Er DC mon ved at lave en Risgård?

Træner med for gammelt venskabs skyld - og træder ind og bliver en af sæsonens stærkeste spillere....

Rygterne svirrer som aldrig før.
Altså hjemve er jo en kendt ting.
Ellers kan jeg ikke komme på andre tanker, hvorfor han skulle skifte tilbage ?
Lønnen som stamspiller i SønderjyskE vs lønnen som reserve i AaB kan vel ikke være grunden ?
Og skiftede han ikke væk i sin tid pga manglende spilletid ?
Kan slet ikke se ham som fast starter her!
Hvis han er tilfreds med en bank elev løn og manglende spilletid skal han da selvfølgelig være velkommen.
Hvad hvis Gaarde kan tilbyde et år som første reserve på backerne på et hold der skal spiller CL-kval. Det lyder vel ikke så dårligt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af astonvilla » 23. jun 2014, 21:57

Eksil skrev:
Gaarde6 skrev:
astonvilla skrev:Er DC mon ved at lave en Risgård?

Træner med for gammelt venskabs skyld - og træder ind og bliver en af sæsonens stærkeste spillere....

Rygterne svirrer som aldrig før.
Altså hjemve er jo en kendt ting.
Ellers kan jeg ikke komme på andre tanker, hvorfor han skulle skifte tilbage ?
Lønnen som stamspiller i SønderjyskE vs lønnen som reserve i AaB kan vel ikke være grunden ?
Og skiftede han ikke væk i sin tid pga manglende spilletid ?
Kan slet ikke se ham som fast starter her!
Hvis han er tilfreds med en bank elev løn og manglende spilletid skal han da selvfølgelig være velkommen.
Hvad hvis Gaarde kan tilbyde et år som første reserve på backerne på et hold der skal spiller CL-kval. Det lyder vel ikke så dårligt.
Jeg er sikkert - nok engang - fuldstændig afsporet, men var der ikke noget med at DC slet ikke er blevet tilbudt kontraktforlængelse, eller?
Sorry min uvidenhed.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Gaarde6 » 23. jun 2014, 22:56

Eksil skrev:
Gaarde6 skrev:
astonvilla skrev:Er DC mon ved at lave en Risgård?

Træner med for gammelt venskabs skyld - og træder ind og bliver en af sæsonens stærkeste spillere....

Rygterne svirrer som aldrig før.
Altså hjemve er jo en kendt ting.
Ellers kan jeg ikke komme på andre tanker, hvorfor han skulle skifte tilbage ?
Lønnen som stamspiller i SønderjyskE vs lønnen som reserve i AaB kan vel ikke være grunden ?
Og skiftede han ikke væk i sin tid pga manglende spilletid ?
Kan slet ikke se ham som fast starter her!
Hvis han er tilfreds med en bank elev løn og manglende spilletid skal han da selvfølgelig være velkommen.
Hvad hvis Gaarde kan tilbyde et år som første reserve på backerne på et hold der skal spiller CL-kval. Det lyder vel ikke så dårligt.
Nej nej bestemt ikke.
Men jagtede han ikke spilletid da han smuttede sidst ?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af thomasjn » 24. jun 2014, 10:55

Var det ikke noget med, at Kent ikke var så pjattet med DC? Kan ikke lige finde nogle konkrete artikler om det, men jeg kan huske, at det var det indtryk jeg fik sidst han var her. Skulle DC tilbage så jeg ham hellere som gardering til de offensive pladser - synes ikke han er god nok defensivt.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Arendt » 24. jun 2014, 15:01

thomasjn skrev:Var det ikke noget med, at Kent ikke var så pjattet med DC? Kan ikke lige finde nogle konkrete artikler om det, men jeg kan huske, at det var det indtryk jeg fik sidst han var her. Skulle DC tilbage så jeg ham hellere som gardering til de offensive pladser - synes ikke han er god nok defensivt.
Jeg har fundet dette link, hvor DC i 2011 var ude i kulden.

http://aabfan.dk/2011/02/dc-degraderet/" onclick="window.open(this.href);return false;
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Besvar