Lodtrækning EL 16. delsfinale 2015
-
- Landshold
- Geografisk sted: Vejgaard
Re: Lodtrækning EL 16. delsfinale 2015
Inter kunne måske også være en ok lodtrækning - de har det historisk med at undervurdere små hold
Info:
Ud af de 32 resterende hold, er der kun 7 mestrehold:
Legia (Polen), AaB (Danmark), Salzburg (Østrig), Celtic (Skotland), Olympiacos (Grækenland), Anderlecht (Belgien) and Ajax (Holland)
Ud af de 32 resterende hold, er der kun 7 mestrehold:
Legia (Polen), AaB (Danmark), Salzburg (Østrig), Celtic (Skotland), Olympiacos (Grækenland), Anderlecht (Belgien) and Ajax (Holland)
Er det bare mig eller er der kun tekst og ingen videofeed?
Der kommer videofeed, når det går igang.slammer skrev:Er det bare mig eller er der kun tekst og ingen videofeed?
Vil du kaste et link? Jeg kunne heller ikke finde den til CHLdyhrmaN skrev:Der kommer videofeed, når det går igang.slammer skrev:Er det bare mig eller er der kun tekst og ingen videofeed?
Jeg kan kun se et "commentary" felt
Den kommer automatisk, når du åbner linket, nu hvor klokken er 13.00slammer skrev:Vil du kaste et link? Jeg kunne heller ikke finde den til CHLdyhrmaN skrev:Der kommer videofeed, når det går igang.slammer skrev:Er det bare mig eller er der kun tekst og ingen videofeed?
Så kom den - klasseArendt skrev:Den kommer automatisk, når du åbner linket, nu hvor klokken er 13.00slammer skrev:Vil du kaste et link? Jeg kunne heller ikke finde den til CHLdyhrmaN skrev:Der kommer videofeed, når det går igang.slammer skrev:Er det bare mig eller er der kun tekst og ingen videofeed?
Der kom lige en Ene kasse.
- Nakken
- Superliga
- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Ajax...go start.
...and ajax??? flot kommentater vi hedder AaB
Shit, de ved sgu ikke engang hvem vi er! haha... men måske fedt nok at de tror vi er Ajax!Nakken skrev:Ajax...go start.
Jeg hørte det også. Ajax er så privilegerede, at de har to muligheder for at vinde turneringenNakken skrev:Ajax...go start.
Det er sgu ikke i orden!
Ajax er da også næsten en dansk klub med alle de danskere i klubben.Dr.Jones skrev:Shit, de ved sgu ikke engang hvem vi er! haha... men måske fedt nok at de tror vi er Ajax!Nakken skrev:Ajax...go start.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Det er åbenbart ikke kun os, der kan se ligheden mellem trøjerne
Spøg til side, er godt nok en kende uprofessionelt - Forarbejdet var i hvert fald ikke gjort godt nok i nogle tilfælde.
Spøg til side, er godt nok en kende uprofessionelt - Forarbejdet var i hvert fald ikke gjort godt nok i nogle tilfælde.
Eurosport tv kan man se det
wtf - unseeded teams will begin at home....
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Det er vildt man kan have saa mange penge i ryggen som UEFA og saa stadig lave saa roevsygt et show. O.k. det er bare en formalitet, men det minder jo om en forlaesning.
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Grundet myten om at det er bedst at slutte hjemmePastorius skrev:wtf - unseeded teams will begin at home....