Hvem skal til Brügge?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Hvem skal til Brügge?

Indlæg af MrBangDK » 17. dec 2014, 19:18

En del af jer kan huske de legendariske tråde i 2008/2009, hvor det blev prøvet at samle overblik over hvilke af debatsidens brugere der skulle ud på Europæiske eventyr. Det skal prøves igen, og derfor denne tråd til turen til Brügge.

Skriv hvem der kommer med, og hvad rejseplanen er.

1. MrBangDK + 2 kammerater

KBH-Bruxelles d. 25. om aftenen.. Videre til Brügge med tog. Retur fredag d. 27. over frokost.

Hvis du eikke er sikker på om du skal afsted, så tjek ligge denne side: http://www.frietmuseum.be/en/" onclick="window.open(this.href);return false; - så kan der ikke længere være tvivl!

/Bang

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Elscorpio » 17. dec 2014, 20:04

Hvis man er frisk, klarer man de 1105 km på 10-11 timer derned og cirka samme tid tilbage.

Var det noget med at lave en AaB konvoj derned? :P


Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Hanga » 17. dec 2014, 21:34

Jeg skal helt sikkert afsted. Intet er dog bestilt endnu da jeg lige skal have overblik over hvem der vil med, og hvordan jeg skruer turen smartest sammen. Bliver nok fly fra Kastrup eller Hamborg.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Aabwibz » 17. dec 2014, 22:14

Jeg skal også afsted sammen med, indtil videre, 3 venner.
Enten med bus med Vesttribunen, ellers fly. Kommer an på priserne.

Nogen der ved hvor mange pladser der er på udebaneafsnittet og hvor lang tid man skal være ude før, for billetter og evt bus osv?
Det skulle gerne kunne passes sammen med universitetet, så det er lidt svært at sige hvornår mig og mine venner kan tilmelde os..

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Meelsen » 17. dec 2014, 22:15

How we get there we don't know, how we get there we don't care!

Ses i Belgien!

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af larsdahl » 17. dec 2014, 23:29

Hanga skrev:Jeg skal helt sikkert afsted. Intet er dog bestilt endnu da jeg lige skal have overblik over hvem der vil med, og hvordan jeg skruer turen smartest sammen. Bliver nok fly fra Kastrup eller Hamborg.
Der er også muligheder fra Billund. Direkte Billund-Bruxelles med BA koster knapt 4.000,-

Hvis man flyver over København, Frankfurt, Oslo, Stockholm eller Riga, er der mange forskellige muligheder fra 1.278,-. Det kommer selvfølgelig an på hvor lang rejsetid og hvor kort/lang ventetid i lufthavn man vil acceptere, men jeg synes, at der er gode muligheder til under 2.000,-

Selv flyver jeg med skift i Frankfurt derned og over København hjem.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Fabbe » 18. dec 2014, 07:20

Nu begynder jeg at blive skuffet, hvis der ikke kommer flere end 30 derned.

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af benz » 18. dec 2014, 14:04

larsdahl skrev:
Hanga skrev:Jeg skal helt sikkert afsted. Intet er dog bestilt endnu da jeg lige skal have overblik over hvem der vil med, og hvordan jeg skruer turen smartest sammen. Bliver nok fly fra Kastrup eller Hamborg.
Der er også muligheder fra Billund. Direkte Billund-Bruxelles med BA koster knapt 4.000,-

Hvis man flyver over København, Frankfurt, Oslo, Stockholm eller Riga, er der mange forskellige muligheder fra 1.278,-. Det kommer selvfølgelig an på hvor lang rejsetid og hvor kort/lang ventetid i lufthavn man vil acceptere, men jeg synes, at der er gode muligheder til under 2.000,-

Selv flyver jeg med skift i Frankfurt derned og over København hjem.
Hvis nogen vil rejse Billund Brussels direkte kan jeg muligvis hjælpe med en billigere pris. 3.000 da jeg kan bruge mine fly point med stor sandsynlighed. Skriv PB hvis det har interesse.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Bech » 18. dec 2014, 14:28

Hvorfor bruge 2000 på at flyve, når man kan tage bussen fra Aalborg til 600?
Afgang onsdag aften, hjemme igen fredag middag.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Dot Bot » 18. dec 2014, 14:41

Bech skrev:Hvorfor bruge 2000 på at flyve, når man kan tage bussen fra Aalborg til 600?
Afgang onsdag aften, hjemme igen fredag middag.
viewtopic.php?f=12&t=15953" onclick="window.open(this.href);return false;

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Martin Bak » 18. dec 2014, 20:30

Martin Bak+3


Vi er 4 som kører selv til brügge - vi kører onsdag den 25 omkring kl12. ankomst i brügge ca 17...... argh det gas

vi tager 3 overnatninger på hostel i brügge 5 minutter fra centrum. http://www.hostelbookers.com/results/lo ... /1/ppl/13/" onclick="window.open(this.href);return false; vi kører hjem lørdag den 28 .

Pris 150 kr per mand per nat inklusiv morgenmad- kunne være fedt at se andre AaB fans på St.Christopher's Inn-Bauhaus hostel

oswald
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 14. jul 2007, 18:58

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af oswald » 18. dec 2014, 20:37

Aabwibz skrev:Jeg skal også afsted sammen med, indtil videre, 3 venner.
Enten med bus med Vesttribunen, ellers fly. Kommer an på priserne.

Nogen der ved hvor mange pladser der er på udebaneafsnittet og hvor lang tid man skal være ude før, for billetter og evt bus osv?
Det skulle gerne kunne passes sammen med universitetet, så det er lidt svært at sige hvornår mig og mine venner kan tilmelde os..

Der er plads til 1500 i udebaneafsnittet, så der er sikkert nok plads.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af MrBangDK » 18. dec 2014, 22:08

Bech skrev:Hvorfor bruge 2000 på at flyve, når man kan tage bussen fra Aalborg til 600?
Afgang onsdag aften, hjemme igen fredag middag.
Fordi det er fucking lang tid at sidde I en bus?

Fordi det giver mere tid at drikke gode Belgiske øl, hvis man lander dagen før?

Fordi man kan blive til dagen efter, drikke gode Belgiske øl og ikke skal direkte ud på en fucking lang bustur?

Jeg tager hatten af for dem af jer der tager med bussen... Jeg ved bare at ryg + bentøj ville blive alt for ballerd til så mange timer siddende.. :D

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af 634 » 18. dec 2014, 22:30

MrBangDK skrev:
Bech skrev:Hvorfor bruge 2000 på at flyve, når man kan tage bussen fra Aalborg til 600?
Afgang onsdag aften, hjemme igen fredag middag.
Fordi det er fucking lang tid at sidde I en bus?

Fordi det giver mere tid at drikke gode Belgiske øl, hvis man lander dagen før?

Fordi man kan blive til dagen efter, drikke gode Belgiske øl og ikke skal direkte ud på en fucking lang bustur?

Jeg tager hatten af for dem af jer der tager med bussen... Jeg ved bare at ryg + bentøj ville blive alt for ballerd til så mange timer siddende.. :D
Om så busturen er gratis og med topløs servering i midtergangen vil jeg ikke overveje bussen p.g.a. rygbelastningen, Wolfburg, eller Gladbach ville være max afstand med bus, men jeg havner sgu nok dernede afligevel på en eller anden måde. Jeg har ligesom haft mine lange busture.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Dot Bot » 18. dec 2014, 23:47

MrBangDK skrev:
Bech skrev:Hvorfor bruge 2000 på at flyve, når man kan tage bussen fra Aalborg til 600?
Afgang onsdag aften, hjemme igen fredag middag.
Fordi det er fucking lang tid at sidde I en bus?

Fordi det giver mere tid at drikke gode Belgiske øl, hvis man lander dagen før?

Fordi man kan blive til dagen efter, drikke gode Belgiske øl og ikke skal direkte ud på en fucking lang bustur?

Jeg tager hatten af for dem af jer der tager med bussen... Jeg ved bare at ryg + bentøj ville blive alt for ballerd til så mange timer siddende.. :D
Jamen fucking god tur til dig også.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af white splash » 19. dec 2014, 08:45

Regner helt bestemt med at jeg skal afsted med et par kammerater. Hvordan vi kommer derned er stadig på tegnebrættet, men busturen lyder helt bestemt fristende. :)

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af SimonJ » 19. dec 2014, 12:27

Enten bliver det med bussen eller så er det med bilen et par dage før, sådan man også kan nå at se Bruxelles.

Mht. billetter i Brugge, så får vi vel tildelt 1000-1500, så det skulle vel ikke være noget problem at skaffe sig sådan en!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af jonas386 » 19. dec 2014, 12:39

Kigger også lidt på turen derned, mangler dog nogle at hive med. Vil dog rigtigt gerne afsted, har ikke været på away i europa før og hvem ved hvornår muligheden kommer igen.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Klaus » 19. dec 2014, 15:57

Jeg håber lidt på at kunne lokke et par stykker med. Problemet er blandt andet, at man skal have fri fra arbejde... Såfremt i fald og alt det der, så lyder vandrerhjemmet tillokkende :-)

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af benz » 19. dec 2014, 16:20

Hej jeg har tjekket Billund til Brussels på alle tænkelige afgange og ved at bruge mine fly point kan jeg skaffe to billetter til 3.000 Per stk for en returbillet i stedet for 4,000. Altså kan to gutter spare et par tusinde hvis man vil så let så muligt til Brussels hjem. Ombord serveres mad og fri alkohol samt is til dessert (undtaget morgenflyvninger). Tillæg super service på de små fly og fantastisk komfort. Har fløjet Sun Air mange gange på forretningsrejse. Der er som sagt kun to billetter pr flyvninger mulig at booke med point, så det er først til mølle hvis nogen er interesseret.

Besvar