Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af jonas386 » 12. apr 2015, 02:06

astonvilla skrev:Nu har jeg brugt lidt tid på at læse disse sider igennem.
Det er fair nok at man forholder sig kritisk til ansættelsen af Søndergaard - men det ryster mig at ingen - INGEN - frembringer valide argumenter som kan fortælle os hvorfor Søndergaard er en forfejlet løsning.
Det er rent brok uden noget indhold.
Fortæl nu hvorfor han er en fail!
Præcis :-)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Califfen » 12. apr 2015, 10:12

astonvilla skrev:Nu har jeg brugt lidt tid på at læse disse sider igennem.
Det er fair nok at man forholder sig kritisk til ansættelsen af Søndergaard - men det ryster mig at ingen - INGEN - frembringer valide argumenter som kan fortælle os hvorfor Søndergaard er en forfejlet løsning.
Det er rent brok uden noget indhold.
Fortæl nu hvorfor han er en fail!
Fortæl hvorfor han ikke er en fail

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Broendum » 12. apr 2015, 10:14

jonas386 skrev:
astonvilla skrev:Nu har jeg brugt lidt tid på at læse disse sider igennem.
Det er fair nok at man forholder sig kritisk til ansættelsen af Søndergaard - men det ryster mig at ingen - INGEN - frembringer valide argumenter som kan fortælle os hvorfor Søndergaard er en forfejlet løsning.
Det er rent brok uden noget indhold.
Fortæl nu hvorfor han er en fail!
Præcis :-)
Tilsvarende undrer jeg mig over, at ingen har kommenteret på værdien af, at vi får en træner som kender PEA fra tidligere. Jeg tror vi får en træner som ikke har brug for at gennemtrumfe en revolution af spilsystem eller spillertrup, men tværtimod ser en god mulighed i at videreføre en strategi, som har bevist sin succes.

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Dissing » 12. apr 2015, 10:27

Gnu skrev:Hylekoret på debatsiden er altid underholdende. Lars Søndergaard er åbenbart diskvalificeret, fordi han ikke har et eksotisk navn og spillet landskampe for Spanien eller trænet Egypten.
Hylekoret der brokker sig er ikke så stort - de seneste 8 sider har der kun været brok over Lars Søndergaard fra:
Thomasjn + AaB 85 95 99 08 + frederikshavneren + FlæskeFrank

Disse 4 har så til gengæld lavet rigtig mange indlæg, og har givet hinanden ret.
Alle andre har prøvet at debattere med de 4, og har tiltro til ledelsens udvælgelsesproces, og accepterer Lars Søndergaard.

Men det er fint med nogle brokhoveder, for uden lidt uenighed blev det her til en meget kedelig, rygklapperagtig debatside.

Ser personligt frem til Søndergaards overtagelse af holdet, og kunne i øvrigt godt tænke mig at vide, hvorfor Søndergaard ikke har været i spil alle de gange Lynge Jacobsen var ude og lede efter en ny AaB træner.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af andreasaab89 » 12. apr 2015, 14:51

Pastorius skrev:Jeg tror trygt vi kan gå ud fra at der er tale om en to-årig kontrakt med mulighed for forlængelse. Den eneste forskel ift en almindelig kontrakt er vel at AaB er nødt til at sige Søndergaard op, hvis de ikke vil forlænge udover 2017. De kan ikke bare lade kontrakten løbe ud.

Jeg har et problem med de kontraktlængder AaB tilbyder. Det gælder ikke kun træner, men også spillere og særligt talenter. Der er som om man sætter sig mellem to stole, og ikke rigtig stoler på man har valgt rigtigt fra starten.
Med en kontraktlængden på to år kan der ske følgende.

Det bliver en stor succes - dermed vil en evt. forlængelse blive sværere, dyrere og man kan nemt risikere at skulle starte forfra fordi det går i vasken. Det koster kontinuitet.

Det bliver en fiasko – Her sparer man selvfølgelig penge ift. at skulle opsige en længere kontrakt.

Jeg er klar over at AaB i flere omgange har haft problemer med dyre, lange kontrakter (særligt i starten af dette årtusinde) og det er sikkert årsagen til at man er lidt forsigtige. Problemet er bare at når vi nu alligevel bruger så meget energi på at køre en ansættelsesprocedure igennem, hvorfor stoler vi så ikke på vi har gjort det rette. Hele vores strategi er lagt an på at vi er gode til at finde og udvikle talenter (ikke bare på spillersiden). Vi lever af – udover egen talentudvikling – at finde mulige emner der har et uforløst potentiale, som vi så skal være gode til at forløse. Så duer det ikke at være så usikker på om man nu har valgt rigtigt, at man ikke tør at skrive længere kontrakter.

Kusk er selvfølgelig det åbenlyse eksempel på et sted hvor vi er gået glip af meget, fordi vi ikke rigtig turde satse på ham. En anden fare er Thomsen, der til sommer muligvis vil blive ekstremt salgbar, men så kun (hvis jeg husker rigtigt) har ét år tilbage af sin kontrakt. Det har tidligere vist sig at det er kort nok tid til at slagspriserne falder betragteligt. Vi burde revurdere alle kontrakter inden der er 1,5 år til udløb. Hvis det er en spiller vi tror på, skal han tilbydes en længere kontrakt og hvis ikke der kan opnås enighed, skal han skippes afsted i først kommende transfervindue. Hvis vi ikke tror nok på en spiller til at tilbyde en kontrakt på det tidspunkt, så burde vi skippe ham afsted med det samme – uanset kontrakt. Jeg er lige ved at overbevise mig selv om at man endda, skal sætte en spiller af holdet, hvis ikke han vil forlænge i god tid, og man ikke kan sælge ham, selvom han egentlig er god nok til at være stamspiller, måske endda profil. Det vil gøre ondt på kort sigt, men jeg er overbevist om at det vil kunne betale sig på langt sigt.

For stadig at bevare et godt forhold til vores spillere, skal vi være fleksible, hvis en spiller udvikler sig bedre end forventet. Det indebærer så at tilbyde ham en bedre kontrakt (svarende til hans værdi for holdet), selvom vi måske kunne have haft en stor profil gående billigt 1,5 år frem i tiden.

Jeg ønsker mig virkelig at vores kontraktpolitik ville udvikle sig i den retning fremover, selvom det heller ikke må blive så fast et princip at det skygger for sund fornuft i enkelte sager.
Enig
Men er det ikke vi er begyndt på lidt eksempelvis med Spalvis som vi forlængede med 4 år i sommers ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. apr 2015, 15:04

Califfen skrev:
astonvilla skrev:Nu har jeg brugt lidt tid på at læse disse sider igennem.
Det er fair nok at man forholder sig kritisk til ansættelsen af Søndergaard - men det ryster mig at ingen - INGEN - frembringer valide argumenter som kan fortælle os hvorfor Søndergaard er en forfejlet løsning.
Det er rent brok uden noget indhold.
Fortæl nu hvorfor han er en fail!
Fortæl hvorfor han ikke er en fail
Der har været masser af argumenter for det i tråden, det er sgu lidt for børnehaveagtigt det der. Jeg har f.eks. ikke set en eneste modstander af ansættelsen af Søndergaard forholde sig til hans CV, udover at det en enkelt gang på opfindsom vis blev gjort til noget negativt at han på 9 år i Østrig repræsenterede 4 klubber...

Iøvrigt er det bedste argument for at tro på Søndergaard er det rigtige valg vel at tro på at den omfattende rekruteringsprocess AaB har gennemført har givet dem de svar vi andre ikke har.

Er Søndergaard den bedste vi kunne få? Måske, måske ikke. Det eneste der er helt sikkert er at det mener AaB han er. Nogle gange får man jo næsten følelsen af at nogle tror AaB direkte har fravalgt meget dygtigere trænere med vilje, for at ansætte Søndergaard, når man læser i denne tråd... det er jo en latterlig tanke.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. apr 2015, 17:05

Dissing skrev:
Gnu skrev:Hylekoret på debatsiden er altid underholdende. Lars Søndergaard er åbenbart diskvalificeret, fordi han ikke har et eksotisk navn og spillet landskampe for Spanien eller trænet Egypten.
Hylekoret der brokker sig er ikke så stort - de seneste 8 sider har der kun været brok over Lars Søndergaard fra:
Thomasjn + AaB 85 95 99 08 + frederikshavneren + FlæskeFrank

Disse 4 har så til gengæld lavet rigtig mange indlæg, og har givet hinanden ret.
Alle andre har prøvet at debattere med de 4, og har tiltro til ledelsens udvælgelsesproces, og accepterer Lars Søndergaard.

Men det er fint med nogle brokhoveder, for uden lidt uenighed blev det her til en meget kedelig, rygklapperagtig debatside.

Ser personligt frem til Søndergaards overtagelse af holdet, og kunne i øvrigt godt tænke mig at vide, hvorfor Søndergaard ikke har været i spil alle de gange Lynge Jacobsen var ude og lede efter en ny AaB træner.
Tak!!

Befriende at se at der rent faktisk kun er 4 modstandere omend det er ærgerligt at der udadtil sås tvivl om hvorvidt AaBs tilhængere er tilfredse med valget.
Janteloven eksisterer IKKE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af FlæskeFrank » 12. apr 2015, 17:55

Jeg vil helst ikke puttes i negativkoret.

Jeg har faktisk budt Søndergaard velkommen og tror det kan være en fin løsning for AaB.
Dissing skrev:
Gnu skrev:Hylekoret på debatsiden er altid underholdende. Lars Søndergaard er åbenbart diskvalificeret, fordi han ikke har et eksotisk navn og spillet landskampe for Spanien eller trænet Egypten.
Hylekoret der brokker sig er ikke så stort - de seneste 8 sider har der kun været brok over Lars Søndergaard fra:
Thomasjn + AaB 85 95 99 08 + frederikshavneren + FlæskeFrank

Disse 4 har så til gengæld lavet rigtig mange indlæg, og har givet hinanden ret.
Alle andre har prøvet at debattere med de 4, og har tiltro til ledelsens udvælgelsesproces, og accepterer Lars Søndergaard.

Men det er fint med nogle brokhoveder, for uden lidt uenighed blev det her til en meget kedelig, rygklapperagtig debatside.

Ser personligt frem til Søndergaards overtagelse af holdet, og kunne i øvrigt godt tænke mig at vide, hvorfor Søndergaard ikke har været i spil alle de gange Lynge Jacobsen var ude og lede efter en ny AaB træner.
- FlæskeFrank

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Gnu » 13. apr 2015, 10:25

Køllen I Møllen skrev:
Dissing skrev:
Gnu skrev:Hylekoret på debatsiden er altid underholdende. Lars Søndergaard er åbenbart diskvalificeret, fordi han ikke har et eksotisk navn og spillet landskampe for Spanien eller trænet Egypten.
Hylekoret der brokker sig er ikke så stort - de seneste 8 sider har der kun været brok over Lars Søndergaard fra:
Thomasjn + AaB 85 95 99 08 + frederikshavneren + FlæskeFrank

Disse 4 har så til gengæld lavet rigtig mange indlæg, og har givet hinanden ret.
Alle andre har prøvet at debattere med de 4, og har tiltro til ledelsens udvælgelsesproces, og accepterer Lars Søndergaard.

Men det er fint med nogle brokhoveder, for uden lidt uenighed blev det her til en meget kedelig, rygklapperagtig debatside.

Ser personligt frem til Søndergaards overtagelse af holdet, og kunne i øvrigt godt tænke mig at vide, hvorfor Søndergaard ikke har været i spil alle de gange Lynge Jacobsen var ude og lede efter en ny AaB træner.
Tak!!

Befriende at se at der rent faktisk kun er 4 modstandere omend det er ærgerligt at der udadtil sås tvivl om hvorvidt AaBs tilhængere er tilfredse med valget.
Plus dyhrmann og Califfen.

For min skyld må man gerne være imod Søndergaards udnævnelse, men det er for tamt, når kritikken går på alt andet fodboldfaglige argumenter.

Lars Søndergaard er for kedelig, lyder det. - So fucking what, altså? Så kan man jo se X-factor eller sådan noget, hvis man savner underholdning og glitter.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af astonvilla » 13. apr 2015, 10:49

Califfen skrev:
astonvilla skrev:Nu har jeg brugt lidt tid på at læse disse sider igennem.
Det er fair nok at man forholder sig kritisk til ansættelsen af Søndergaard - men det ryster mig at ingen - INGEN - frembringer valide argumenter som kan fortælle os hvorfor Søndergaard er en forfejlet løsning.
Det er rent brok uden noget indhold.
Fortæl nu hvorfor han er en fail!
Fortæl hvorfor han ikke er en fail
Den primære årsag til han ikke er en fail er at han slet ikke er startet endnu. Det er op ad bakke at blive udnævnt til en fail, inden man får muligheden for at faile overhovedet.

Dernæst, ser jeg ham som en dygtig fagmand - der i hvert fald har den erfaringsbase, der skal til.

Og så ser jeg det som en stor upside at han har indgående kendskab til talentarbejdet i AaB og tidligere har arbejdet sammen med PEA mv. og kender de linjer som ligger heri.

Slutteligt, fremstår Søndergaard for mig som et gennemført sympatisk menneske - en egenskab man vel kun kan sætte pris på.

Alt dette betyder ingenlunde at Søndergaard bliver en kæmpe succes. Men på den anden side, synes jeg ikke der er noget som tyder på at det er en grande fejltagelse at ansætte ham.
Det er helt fint at synes det er en fejl - det er det vi skal debattere her - men jeg efterlyser bare valide grunde til og synspunkter som understøtter at han skulle være en fejltagelse - allerede inden første arbejdsdag.
Bienvenu Bassogog!

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Aabwibz » 13. apr 2015, 13:45

Jeg tror desværre at ansættelsen af Søndergaard kan have en negativ virkning på forhandlingen af kontraktforlængelser til spillere som allerede har luftet ønsket om at komme væk. Her tænker jeg Thelander, Thomsen, Ene osv. Det må trods alt være ret surt at gå og høre rygter om diverse tidligere landstrænere og Real Madrid spillere, for så at ende med Lars Søndergaard.
Hvis der var kommet en mere spændende træner tror jeg at de ville have været mere villige til at blive, men frygter at de vil være mere aktive på at forsøge at komme væk til sommer.
Håber selvfølgelig jeg tager fejl, men det må tiden vise.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Gaarde6 » 13. apr 2015, 15:02

Aabwibz skrev:Jeg tror desværre at ansættelsen af Søndergaard kan have en negativ virkning på forhandlingen af kontraktforlængelser til spillere som allerede har luftet ønsket om at komme væk. Her tænker jeg Thelander, Thomsen, Ene osv. Det må trods alt være ret surt at gå og høre rygter om diverse tidligere landstrænere og Real Madrid spillere, for så at ende med Lars Søndergaard.
Hvis der var kommet en mere spændende træner tror jeg at de ville have været mere villige til at blive, men frygter at de vil være mere aktive på at forsøge at komme væk til sommer.
Håber selvfølgelig jeg tager fejl, men det må tiden vise.
Den køber jeg slet ikke!
Det har vel heller ingen indvirkning på din lyst til et nyt arbejde fordi du troede der kom en anden chef ?
Hvis din løn, dine kollegaer, din arbejdsplads og dit job er det samme som altid, så tror jeg sgu ikke det har noget som helst at sige.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Yankee » 13. apr 2015, 15:52

Gaarde6 skrev: Det har vel heller ingen indvirkning på din lyst til et nyt arbejde fordi du troede der kom en anden chef ?
Hvis din løn, dine kollegaer, din arbejdsplads og dit job er det samme som altid, så tror jeg sgu ikke det har noget som helst at sige.
Er du ironisk?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Gaarde6 » 13. apr 2015, 15:57

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev: Det har vel heller ingen indvirkning på din lyst til et nyt arbejde fordi du troede der kom en anden chef ?
Hvis din løn, dine kollegaer, din arbejdsplads og dit job er det samme som altid, så tror jeg sgu ikke det har noget som helst at sige.
Er du ironisk?
Overhovedet ikke.
Jeg kan da i min vildeste fantasi ikke forestille mig at det har noget at sige at Morientes eller Amerikaneren har været inde i billedet og så til spillerne nu ikke vil forlænge fordi det blev Søndergaard!?!
Sådan går jeg da ud fra de fleste har det på deres arbejdsplads? ja med mindre man er pisse træt af sit job i forvejen. Så kunne det da godt være det var dråben, som fik bægeret til at flyde over.
Men trives man på jobbet er jeg da pænt sikker på man gerne vil blive, selvom der kommer en anden chef (Som det vel og mærke skulle ske, når Kent valgte at stoppe)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. apr 2015, 16:16

Tror de fleste spillere egentlig bare gerne vil have en god træner og er ligeglade med navnet.
Det er vist også det Gaarde6 mener.

Og Søndergaard er en god træner selvom han ikke har rasta-hår eller er født i de varme lande.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Yankee » 13. apr 2015, 16:34

Jeg tror bestemt ikke spillerne er ligeglade med hvem der bliver ansat. Selvfølgelig er det et væsentligt element i fastholdelse af (især udenlandske)profiler hvis man kunne præsentere Ole Gunnar Solskjær, Fernando Morientes, Michael Laudrup eller hvem det nu kunne være på den hylde.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Maglau » 13. apr 2015, 16:44

Yankee skrev:Jeg tror bestemt ikke spillerne er ligeglade med hvem der bliver ansat. Selvfølgelig er det et væsentligt element i fastholdelse af (især udenlandske)profiler hvis man kunne præsentere Ole Gunnar Solskjær, Fernando Morientes, Michael Laudrup eller hvem det nu kunne være på den hylde.
Tror helt sikkert på at et stort trænernavn kan lokke spillere til/fastholde, men i AaB/dansk målestok tror jeg faktisk også man skal præstere noget som morientes før det batter.
Ham amerikaneren der har trænet et norsk knoldesparker hold tror jeg sgu ikke rigtigt på er eksotisk nok til nogen faldet bagover.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Gaarde6 » 13. apr 2015, 17:26

Yankee skrev:Jeg tror bestemt ikke spillerne er ligeglade med hvem der bliver ansat. Selvfølgelig er det et væsentligt element i fastholdelse af (især udenlandske)profiler hvis man kunne præsentere Ole Gunnar Solskjær, Fernando Morientes, Michael Laudrup eller hvem det nu kunne være på den hylde.
Det var heller ikke min pointe.
Jeg tror bare ikke vi skal være bange for at spillerene nu ikke vil forlænge, fordi der har været andre navne inde over.
Tror da de fleste spillere kunne se det fede i et "stort" navn. Men tror altså ikke en ansættelse af Søndergaard får dem til at flygte, fordi der har været andre navne på banen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Yankee » 13. apr 2015, 17:33

Gaarde6 skrev: Det var heller ikke min pointe.
Jeg tror bare ikke vi skal være bange for at spillerene nu ikke vil forlænge, fordi der har været andre navne inde over.
Tror da de fleste spillere kunne se det fede i et "stort" navn. Men tror altså ikke en ansættelse af Søndergaard får dem til at flygte, fordi der har været andre navne på banen.
Men så er man jo heller ikke ligeglad?

Anyway, jeg er overbevist om at det kan påvirke Rasmus Jönssons beslutning. Ikke at jeg dermed er imod ansættelsen af Søndergaard.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af sulakvelidze » 13. apr 2015, 17:34

Det afgørende for, om en spiller forlænger med AaB eller ej, er hans muligheder for en tur i udlandet. Om træneren hedder Lars Søndergaard, Kent Nielsen eller Bob Bradley betyder meget mindre, end om en klub fra udlandet står klar med en kontrakt eller ej. Spillerne har siden konfirmationsalderen drømt om at spille i udenlandske ligaer, så det er eventyrtrangen og den store lønforhøjelse, der flytter dem fra AaB snarere end navnet på den kommende AaB-træner. Hvis udlandet ikke er aktuelt i denne omgang, fortsætter de nok i AaB, med mindre Gaarde er alt for fedtet med lønnen.

Besvar