Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Henrik Dalsgaard

Indlæg af frederikshavneren » 3. jun 2015, 09:38

Jeg har nævnt det før. Jeg synes desværre at det vil være oplagt hvis Kent forsøger at få Dalsgaard med til Odense. Det er kun blevet mere aktuelt da fynboerne i den igangværende oprydning også har taget afsked med den norske højreback Skogseid.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Arendt » 3. jun 2015, 09:50

frederikshavneren skrev:Jeg har nævnt det før. Jeg synes desværre at det vil være oplagt hvis Kent forsøger at få Dalsgaard med til Odense. Det er kun blevet mere aktuelt da fynboerne i den igangværende oprydning også har taget afsked med den norske højreback Skogseid.
Generelt vil jeg sige om OB, at de på nuværende tidspunkt allerede har solgt to bærende kræfter i Spelmann og Høegh, mens Rasmus Falk og Emil Larsen ligeså sandsynligt forlader fynboerne i dette transfervindue.

Der kommer til at være store udfordringer i OB i næste sæson, da de skal spille et helt nyt hold sammen. Jeg anser det herfor ikke ligeså sandsynligt som dig, da et skifte til OB ville være et stort skridt ned for Dalsgaard. AaB derimod er med deres udmeldninger klar til at forstærke holdet.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Eksil » 3. jun 2015, 09:53

frederikshavneren skrev:Jeg har nævnt det før. Jeg synes desværre at det vil være oplagt hvis Kent forsøger at få Dalsgaard med til Odense. Det er kun blevet mere aktuelt da fynboerne i den igangværende oprydning også har taget afsked med den norske højreback Skogseid.
Tror ikke fraværet af en norsk brandslukker-back flytter meget til eller fra I Ooooense.

Så gerne, at man forlængede med Dalsgaard i 3-4 år mere, men forstår også godt hvis udlandet (her tæller Fyn ikke) trækker i manden. Spørgsmålet kan hurtigt blive om man skal sælge ham for små penge eller tage et halvt år mere til at oplære en afløser, hvis han ikke vil forlægne til rimelige penge. Tror jeg er mest fan af det sidste, men forstår ikke, hvorfor det her skulle have en seperat tråd?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Buzz Killington » 3. jun 2015, 10:55

frederikshavneren skrev:Jeg har nævnt det før. Jeg synes desværre at det vil være oplagt hvis Kent forsøger at få Dalsgaard med til Odense. Det er kun blevet mere aktuelt da fynboerne i den igangværende oprydning også har taget afsked med den norske højreback Skogseid.
De here navnetråde er normalt til når der sker noget konkret, eller når der er meget konkrete rygter omkring truppen- Vi har allerede transfertråden til ubegrundede mavefornemmelser- Fuck man, jeg fik et shock.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af jonas386 » 3. jun 2015, 11:16

Er frederikshavnerens kone skredet med Kent til odense, eller hvad bunder den frygt i? AaB har lige meldt ud at man vil forstærke sig. Hvorfor skulle Dalgaard skifte til et hold der først skal til at bygges op? Jeg kan slet ikke se det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Patmand » 3. jun 2015, 11:16

Kan vi ikke bare sende en hel bus afsted til Odense med spillere og stab, fordi mantraet om at Kent Nielsen er i gang med at hive alt og alle med sig til Odense vil åbenbart ikke dø.

Lige som Eksil kan jeg ikke se at sådanne spekulationer fortjener sin helt egen tråd. Men altså - kan Dalsgaard ende i Odense? Ja.
Men der er hundrede andre klubber der lige så sandsynligt kan blive hans nye arbejdsgiver.

Henrik Dalsgaard har snart kontraktudløb. Vi er nogle der har spekuleret i at han sikkert ønsker sig et udenlandsophold. Hvis ikke nu hvornår så?
Han har forholdsvis gode kort på hånden, om blot seks måneder er han fri af sin kontrakt med AaB. Så har han én vigtig ting - speed. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han er hurtig og det er yderst vigtigt, ikke mindst internationalt. Jeg gætter på hans førsteprioritet er en mindre udenlandsk klub. Det kunne jeg sagtens se ske.

Jeg håber han forlænger med AaB men jeg tror sandsynligheden er under middel. Hvis ikke det lykkedes at få en kontraktforlængelse med Dalsgaard, så er spørgsmålet om vi allerede vil se en exit i sommerpausen. Jeg tror mest på at han fortsætter kontrakten ud.

Øhhh, indrømmet....jeg kunne have nøjes med at have skrevet '+1' til Eksils kommentar. :S

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Elvis lever » 3. jun 2015, 11:41

frederikshavneren skrev:Jeg har nævnt det før. Jeg synes desværre at det vil være oplagt hvis Kent forsøger at få Dalsgaard med til Odense. Det er kun blevet mere aktuelt da fynboerne i den igangværende oprydning også har taget afsked med den norske højreback Skogseid.
Kan du eventuelt ikke søge behandling for din åbenbare angstpsykose. Den er dominerer dit liv herinde lige lovligt meget og er temmelig trættende i længden.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af frederikshavneren » 3. jun 2015, 14:26

Patmand skrev:Kan vi ikke bare sende en hel bus afsted til Odense med spillere og stab, fordi mantraet om at Kent Nielsen er i gang med at hive alt og alle med sig til Odense vil åbenbart ikke dø.

Lige som Eksil kan jeg ikke se at sådanne spekulationer fortjener sin helt egen tråd. Men altså - kan Dalsgaard ende i Odense? Ja.
Men der er hundrede andre klubber der lige så sandsynligt kan blive hans nye arbejdsgiver.

Henrik Dalsgaard har snart kontraktudløb. Vi er nogle der har spekuleret i at han sikkert ønsker sig et udenlandsophold. Hvis ikke nu hvornår så?
Han har forholdsvis gode kort på hånden, om blot seks måneder er han fri af sin kontrakt med AaB. Så har han én vigtig ting - speed. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han er hurtig og det er yderst vigtigt, ikke mindst internationalt. Jeg gætter på hans førsteprioritet er en mindre udenlandsk klub. Det kunne jeg sagtens se ske.

Jeg håber han forlænger med AaB men jeg tror sandsynligheden er under middel. Hvis ikke det lykkedes at få en kontraktforlængelse med Dalsgaard, så er spørgsmålet om vi allerede vil se en exit i sommerpausen. Jeg tror mest på at han fortsætter kontrakten ud.

Øhhh, indrømmet....jeg kunne have nøjes med at have skrevet '+1' til Eksils kommentar. :S
Så er det dig der har misforstået tråden. Der er tråde om de fleste andre spillere, derfor er det da kun naturligt at der oprettes en tråd om en af truppens mest profilerede spillere. Nu linkede jeg Dalsgaard til OB, men tråden er selvfølgelig tænkt i bredere perspektiv i forhold til debatten om Dalsgaard.

En anden årsag til at jeg oprettede tråden er at jeg synes at transferønsker tråden udvikler sig lidt uhensigtsmæssigt når debatten om afgange blandes ind i transferønsker, afgange mener jeg hører hjemme i andre tråde, men det er nok bare mig der har den holdning ;)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. jun 2015, 15:56

frederikshavneren skrev:
Patmand skrev:Kan vi ikke bare sende en hel bus afsted til Odense med spillere og stab, fordi mantraet om at Kent Nielsen er i gang med at hive alt og alle med sig til Odense vil åbenbart ikke dø.

Lige som Eksil kan jeg ikke se at sådanne spekulationer fortjener sin helt egen tråd. Men altså - kan Dalsgaard ende i Odense? Ja.
Men der er hundrede andre klubber der lige så sandsynligt kan blive hans nye arbejdsgiver.

Henrik Dalsgaard har snart kontraktudløb. Vi er nogle der har spekuleret i at han sikkert ønsker sig et udenlandsophold. Hvis ikke nu hvornår så?
Han har forholdsvis gode kort på hånden, om blot seks måneder er han fri af sin kontrakt med AaB. Så har han én vigtig ting - speed. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han er hurtig og det er yderst vigtigt, ikke mindst internationalt. Jeg gætter på hans førsteprioritet er en mindre udenlandsk klub. Det kunne jeg sagtens se ske.

Jeg håber han forlænger med AaB men jeg tror sandsynligheden er under middel. Hvis ikke det lykkedes at få en kontraktforlængelse med Dalsgaard, så er spørgsmålet om vi allerede vil se en exit i sommerpausen. Jeg tror mest på at han fortsætter kontrakten ud.

Øhhh, indrømmet....jeg kunne have nøjes med at have skrevet '+1' til Eksils kommentar. :S
Så er det dig der har misforstået tråden. Der er tråde om de fleste andre spillere, derfor er det da kun naturligt at der oprettes en tråd om en af truppens mest profilerede spillere. Nu linkede jeg Dalsgaard til OB, men tråden er selvfølgelig tænkt i bredere perspektiv i forhold til debatten om Dalsgaard.

En anden årsag til at jeg oprettede tråden er at jeg synes at transferønsker tråden udvikler sig lidt uhensigtsmæssigt når debatten om afgange blandes ind i transferønsker, afgange mener jeg hører hjemme i andre tråde, men det er nok bare mig der har den holdning ;)
Man kunne eventuelt have ventet med at oprette tråden til der var en bedre grund end din frygt...

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Since » 3. jun 2015, 18:02

jonas386 skrev:Er frederikshavnerens kone skredet med Kent til odense, eller hvad bunder den frygt i? AaB har lige meldt ud at man vil forstærke sig. Hvorfor skulle Dalgaard skifte til et hold der først skal til at bygges op? Jeg kan slet ikke se det.
Af samme grund som Kent Nielsen? Løncheken. Skal dog lige sige at jeg ikke tror det kommer til at ske.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Kristian » 3. jun 2015, 20:09

frederikshavneren skrev:
Patmand skrev:Kan vi ikke bare sende en hel bus afsted til Odense med spillere og stab, fordi mantraet om at Kent Nielsen er i gang med at hive alt og alle med sig til Odense vil åbenbart ikke dø.

Lige som Eksil kan jeg ikke se at sådanne spekulationer fortjener sin helt egen tråd. Men altså - kan Dalsgaard ende i Odense? Ja.
Men der er hundrede andre klubber der lige så sandsynligt kan blive hans nye arbejdsgiver.

Henrik Dalsgaard har snart kontraktudløb. Vi er nogle der har spekuleret i at han sikkert ønsker sig et udenlandsophold. Hvis ikke nu hvornår så?
Han har forholdsvis gode kort på hånden, om blot seks måneder er han fri af sin kontrakt med AaB. Så har han én vigtig ting - speed. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han er hurtig og det er yderst vigtigt, ikke mindst internationalt. Jeg gætter på hans førsteprioritet er en mindre udenlandsk klub. Det kunne jeg sagtens se ske.

Jeg håber han forlænger med AaB men jeg tror sandsynligheden er under middel. Hvis ikke det lykkedes at få en kontraktforlængelse med Dalsgaard, så er spørgsmålet om vi allerede vil se en exit i sommerpausen. Jeg tror mest på at han fortsætter kontrakten ud.

Øhhh, indrømmet....jeg kunne have nøjes med at have skrevet '+1' til Eksils kommentar. :S
Så er det dig der har misforstået tråden. Der er tråde om de fleste andre spillere, derfor er det da kun naturligt at der oprettes en tråd om en af truppens mest profilerede spillere. Nu linkede jeg Dalsgaard til OB, men tråden er selvfølgelig tænkt i bredere perspektiv i forhold til debatten om Dalsgaard.

En anden årsag til at jeg oprettede tråden er at jeg synes at transferønsker tråden udvikler sig lidt uhensigtsmæssigt når debatten om afgange blandes ind i transferønsker, afgange mener jeg hører hjemme i andre tråde, men det er nok bare mig der har den holdning ;)
Ingen grund til at snakke Dalsgaard til OB, når der intet er at debatere ud fra.

Kent er ikke ansat med spillerne på skulderen. Han er ansat til at træne og styre de spillere Gaarde køber til ham.

ryst nu den nervøsitet af dig, det begynder at blive lidt træls

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Salle17 » 5. jun 2015, 11:58

Hvis Dalsgaard ikke forlænger, synes jeg at vi skal kigge mod Djævleøen, og hente Remmer fra FCK. Ung spiller, med speed og god potentiale. Med signingen af P. Ankersen, er han vel reelt set 3. valg, hvilket han nok ikke er særlig tilfreds med.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hinrup85 » 5. jun 2015, 15:27

Salle17 skrev:Hvis Dalsgaard ikke forlænger, synes at vi skal kigge mod Djævleøen, og hente Remmer fra FCK. Ung spiller, med speed og god potentiale. Med signingen af P. Ankersen, er han vel reelt set 3. valg, hvilket han nok ikke er særlig tilfreds med.
Planen for FCK, så vidt jeg ved, er at bruge ham på central midt i stedet for Poulsen

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Salle17 » 5. jun 2015, 15:59

Hinrup85 skrev:
Salle17 skrev:Hvis Dalsgaard ikke forlænger, synes at vi skal kigge mod Djævleøen, og hente Remmer fra FCK. Ung spiller, med speed og god potentiale. Med signingen af P. Ankersen, er han vel reelt set 3. valg, hvilket han nok ikke er særlig tilfreds med.
Planen for FCK, så vidt jeg ved, er at bruge ham på central midt i stedet for Poulsen
Troede ellers at Amatey havde den plads? Nå, men hvis det er tilfældet, bliver vi jo nødt til at kigge andre steder hen.. Håber dog stadig at Dalle bliver, imo betyder han meget for vores hold!

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af bongo123 » 5. jun 2015, 16:36

Salle17 skrev:Hvis Dalsgaard ikke forlænger, synes at vi skal kigge mod Djævleøen, og hente Remmer fra FCK. Ung spiller, med speed og god potentiale. Med signingen af P. Ankersen, er han vel reelt set 3. valg, hvilket han nok ikke er særlig tilfreds med.

Hvis den mulighed måtte opstå, kan jeg ikke være mere enig. Også fordi Remmer kan spille back-plader i begge sider.
En lejeaftale på et år kunne være godt. Jeg tror ikke FCK vil sælge.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Salle17 » 5. jun 2015, 16:44

bongo123 skrev:
Salle17 skrev:Hvis Dalsgaard ikke forlænger, synes at vi skal kigge mod Djævleøen, og hente Remmer fra FCK. Ung spiller, med speed og god potentiale. Med signingen af P. Ankersen, er han vel reelt set 3. valg, hvilket han nok ikke er særlig tilfreds med.

Hvis den mulighed måtte opstå, kan jeg ikke være mere enig. Også fordi Remmer kan spille back-plader i begge sider.
En lejeaftale på et år kunne være godt. Jeg tror ikke FCK vil sælge.
Personligt tror jeg heller ikke at de vil sælge, fordi vi trods alt stadig er en direkte konkurrent, men det er jo efterhånden lang tid Remmer har været på førsteholdet, uden ligesom at bide sig fast i startopstillingen. Kan ihvertfald huske at ham og Lars Jakobsen havde en hård duel om højrebacken, og det må da bare være super frustrerende for ham, når de både henter en Høgli og nu Ankersen. Hvis vi kan få ham på en lejeaftale, vil det jo være en win-win situation for begge klubber, i og med at han forsætter sin udvikling på et højt niveau.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Gaarde6 » 5. jun 2015, 18:17

Der skal bare forlænges med Dalle og det skal være NU!!!!
Han er i mine øjne den bedste højre back i ligaen (Og det mener jeg sgu)
Tilmed har han noget af det vi virkelig mangler over alt på banen.. HURTIGHED!
Nu hvor vi ikke vælter os i hurtige fløjspillere, så er det MEGET vigtigt at folkene bagfra kommer med speed.
Og det gør Dalle i den grad!!!

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af bongo123 » 7. jun 2015, 09:54

Ikke godt, men lad os håbe på en løsning ( gerne meget snart )

http://nordjyske.dk/nyheder/dalsgaard-h ... c/112/1513

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Patmand » 7. jun 2015, 12:48

bongo123 skrev:Ikke godt, men lad os håbe på en løsning ( gerne meget snart )
Jeg er egentlig positivt overrasket. Godt nok er de ikke blevet enige...endnu. Men Dalsgaard udtaler "Mit udgangspunkt er dog stadig, at jeg gerne vil blive i AaB".
Håber de får enderne til at mødes. Dalsgaard har udviklet sig til en rigtig god højre back.

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Supersystem » 7. jun 2015, 14:23

Patmand skrev:
bongo123 skrev:Ikke godt, men lad os håbe på en løsning ( gerne meget snart )
Jeg er egentlig positivt overrasket. Godt nok er de ikke blevet enige...endnu. Men Dalsgaard udtaler "Mit udgangspunkt er dog stadig, at jeg gerne vil blive i AaB".
Håber de får enderne til at mødes. Dalsgaard har udviklet sig til en rigtig god højre back.
Enig, og deler samme betragtninger. Blev positivt overrasket over at han 1. prioritet er at blive i AaB - Jeg er glad
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Besvar