AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2015, 21:19

frederikshavneren skrev:Kasper Kusk får debut for FCK i aften i københavnernes EL kval kamp mod walisiske Newtown. Godt nok træls at se Kusk i løvernes grimme trøje.

Edit: Kusk med i FCKs mål allerede i det 2. minut :S

Lars Lasse Nilsson blev indskiftet i EL kvalkampen ml. Randers og Elfsborg.
Flot mål af Kusk til 2-0 :S

svldk
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 23. dec 2008, 17:33
Geografisk sted: Grønland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af svldk » 16. jul 2015, 21:20

Er jeg den eneste som kastede lidt op i munden da man så hvor travl Kusk havde med at løbe ud og juble med FCKs fan :thumbsdown:
If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat.

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 16. jul 2015, 21:21

Fy for helvede. Du bliver aldrig velkommen her igen, Kasper Kusk. ALDRIG!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kristian » 16. jul 2015, 21:23

svldk skrev:Er jeg den eneste som kastede lidt op i munden da man så hvor travl Kusk havde med at løbe ud og juble med FCKs fan :thumbsdown:
Nope

Men sådan er gamet, men kæften det nager at se sådan en kanon debut hos fuck rene.

Tvivler på han flopper i FCK
------------------
mvh Kristian

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Danni » 16. jul 2015, 21:43

Det er nedtur, han endte I København. Når det er sagt er han Aalborgdreng og jeg ønsker ham det bedste. For min skyld må FCK gerne få succes I Europa, score point til Danmark og Kusk bombe kasserne ind. Når han nu er endt I København ser jeg hellere ham have succes end en anden københavner og jeg tror da, han får succes. Såvidt jeg har forstået har han heller ikke valgt FCK over AaB. AaB kunne/ville vist ikke købe ham fri.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 16. jul 2015, 21:57

Tråden handler om AaB'ere i andre klubber... Kasper Kusk fravalgte AaB for FCK, og er allerede i krammehumør med deres fans. Jeg tror roligt vi kan konstatere, at Kasper Kusk ikke længere hører under denne tråd, for AaB'er er han sq ikke mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Valsted » 17. jul 2015, 02:42

Danni skrev:Det er nedtur, han endte I København. Når det er sagt er han Aalborgdreng og jeg ønsker ham det bedste. For min skyld må FCK gerne få succes I Europa, score point til Danmark og Kusk bombe kasserne ind. Når han nu er endt I København ser jeg hellere ham have succes end en anden københavner og jeg tror da, han får succes. Såvidt jeg har forstået har han heller ikke valgt FCK over AaB. AaB kunne/ville vist ikke købe ham fri.
År hold dog kæft

charles
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 20. jan 2009, 15:44
Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Århus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af charles » 17. jul 2015, 03:37

svldk skrev:Er jeg den eneste som kastede lidt op i munden da man så hvor travl Kusk havde med at løbe ud og juble med FCKs fan :thumbsdown:
Havde det på nøjagtigt samme måde.

Jeg havde lige afsluttet aftenvagten og kommet ind af døren herhjemme.
Hevet Mobilen frem og, så kun billedet på bold´s mobil headliner hvor han hopper og skaber sig, desværre havde jeg også trukket bukserne ned og sad på tønden...

Jeg kommer til at buhe af ham når han kommer "hjem" til Aalborg stadion.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af SimonJ » 17. jul 2015, 08:05

Hanga skrev:Tråden handler om AaB'ere i andre klubber... Kasper Kusk fravalgte AaB for FCK, og er allerede i krammehumør med deres fans. Jeg tror roligt vi kan konstatere, at Kasper Kusk ikke længere hører under denne tråd, for AaB'er er han sq ikke mere.
AaB kunne ikke betale den pris, som Twente ville have.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hinrup85 » 17. jul 2015, 09:12

SimonJ skrev:
Hanga skrev:Tråden handler om AaB'ere i andre klubber... Kasper Kusk fravalgte AaB for FCK, og er allerede i krammehumør med deres fans. Jeg tror roligt vi kan konstatere, at Kasper Kusk ikke længere hører under denne tråd, for AaB'er er han sq ikke mere.
AaB kunne ikke betale den pris, som Twente ville have.
Antipartiet går ikke så meget på at han ikke endte i AaB, men mere at han tilvalgte FCK så tidligt i transfervinduet som han gjorde.
Havde han ventet til eksempelvis nu, så var der sandsynligvis opstået andre muligheder end at skifte til FCK.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kenneth K » 17. jul 2015, 10:31

Slap nu af, altså...

Kusk traf det karrierevalg, som han mente var det bedste, og fred være med det. Fodbold er hans arbejde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at AaB stadig har den største plads i Kusks hjerte, og at AaB vil bevare den plads.

Og ikke må juble med FCKs fans? Come on... Han skal da have lov til at blive en darling for FCKs fans også. Derudover vil det være på grænsen til tragisk, hvis vi fans brænder broerne til Kusk så gevaldigt, at han aldrig mere måtte have lyst til at være en del af AaB eller støtte AaB.

Vær da i stedet taknemmelige for alt, hvad Kusk har gjort for vores klub. Det andet er simpelthen for småligt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af le Cid » 17. jul 2015, 10:54

Kenneth K skrev:Slap nu af, altså...

Kusk traf det karrierevalg, som han mente var det bedste, og fred være med det. Fodbold er hans arbejde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at AaB stadig har den største plads i Kusks hjerte, og at AaB vil bevare den plads.

Og ikke må juble med FCKs fans? Come on... Han skal da have lov til at blive en darling for FCKs fans også. Derudover vil det være på grænsen til tragisk, hvis vi fans brænder broerne til Kusk så gevaldigt, at han aldrig mere måtte have lyst til at være en del af AaB eller støtte AaB.

Vær da i stedet taknemmelige for alt, hvad Kusk har gjort for vores klub. Det andet er simpelthen for småligt.
Hold nu op med at være rationel! Det handler om føleleser!
Når det er sagt, så virker Kusken altså som en yderst sympatisk knægt - men lige nu og her er han også en Judas i mine øjne. Det kan sikkert fortage sig med tiden - især hvis/når han skifter væk fra PS&E...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af birk » 17. jul 2015, 17:28

kan det hidse folk op ?
Fodbold er et job som alle andet, FcK vil betale mere end andre klubbber, fred være med det.
Kasper Kusk er en fandens god fodbold spiller, som ikke skylder AaB eller andre noget.
Han valgte FcK , man må videre

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2015, 15:59

Wichmann og Curth starter inde for Viborg FF i oprykkernes sæsonpremiere i Herning.
Så vidt jeg ved er der debut til Wichmann da han var ude med en skade i foråret.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af raekkeettre » 18. jul 2015, 19:30

Kenneth K skrev:Slap nu af, altså...

Kusk traf det karrierevalg, som han mente var det bedste, og fred være med det. Fodbold er hans arbejde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at AaB stadig har den største plads i Kusks hjerte, og at AaB vil bevare den plads.

Og ikke må juble med FCKs fans? Come on... Han skal da have lov til at blive en darling for FCKs fans også. Derudover vil det være på grænsen til tragisk, hvis vi fans brænder broerne til Kusk så gevaldigt, at han aldrig mere måtte have lyst til at være en del af AaB eller støtte AaB.

Vær da i stedet taknemmelige for alt, hvad Kusk har gjort for vores klub. Det andet er simpelthen for småligt.
Hørt er så enig...!!!

Desuden er jeg med på at skabe en tradition i AaB at man jubler når en x AaBer bliver sagt i højtaleren som starter eller bænkeplads på modstanderens hold....altså klap og jubel...men når kampen er igang....så er det sgu okay at buhhhh...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 20. jul 2015, 12:04

Iflg. Bold.dk overvejer Ajax at udleje Lucas da de vurderer at han vil få svært ved at opnå tilstrækkelig spilletid i Ajax

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AllanPedersen » 20. jul 2015, 12:13

raekkeettre skrev:
Kenneth K skrev:Slap nu af, altså...

Kusk traf det karrierevalg, som han mente var det bedste, og fred være med det. Fodbold er hans arbejde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at AaB stadig har den største plads i Kusks hjerte, og at AaB vil bevare den plads.

Og ikke må juble med FCKs fans? Come on... Han skal da have lov til at blive en darling for FCKs fans også. Derudover vil det være på grænsen til tragisk, hvis vi fans brænder broerne til Kusk så gevaldigt, at han aldrig mere måtte have lyst til at være en del af AaB eller støtte AaB.

Vær da i stedet taknemmelige for alt, hvad Kusk har gjort for vores klub. Det andet er simpelthen for småligt.
Hørt er så enig...!!!

Desuden er jeg med på at skabe en tradition i AaB at man jubler når en x AaBer bliver sagt i højtaleren som starter eller bænkeplads på modstanderens hold....altså klap og jubel...men når kampen er igang....så er det sgu okay at buhhhh...
I min verden er i ikke rigtige fans af klubben når i kan have det på den måde der..
Jeg håber da så sandelig aldrig at se ham i AaB trøjen igen, så for min skyld skal den bro brændes hurtigst muligt.
Der skal buuhes på stadion..

Det her er noget andet end eks. med Wurtz.

For det første presser han os ud i en kontrakt der koster AaB måske 10-15 millioner.. dernæst udråber han sig selv som Aalborg dreng, og citeres for at sige 'AaB er min klub i Danmark, jeg kigger ikke på andre danske klubber'. . 10 mdr. senere står han i FCK.
Og kunne have rig mulighed for at skifte til en anden udenlandsklub..

Der er intet AaB over Kusk
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jul 2015, 12:30

AllanPedersen skrev:Der skal buuhes på stadion.
Hvorfor al tid den brug af negative ting. Hvis vi i stedet heppede og bakkede vores spillere op og brugte mindre tid på modstanderne, så ville spillerne måske tænke - de gode fans savner jeg, jeg vil tilbage. Nu tænker Kusk nærmere, jeg gav jer alle de gode oplevelser og det er takken.

Og skal vi så ikke lige undlade at helligkåre Kusk. Det er for fandeme ikke Boye, som skifter til BIF. Kusk var en del af AaB i tre sæsoner.

Og det er en spiller, som er solgt til udlandet og så skiftet derfra til en anden dansk klub.

Så er det heller ikke værre.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NIN » 20. jul 2015, 12:36

AllanPedersen skrev:
raekkeettre skrev:
Kenneth K skrev:Slap nu af, altså...

Kusk traf det karrierevalg, som han mente var det bedste, og fred være med det. Fodbold er hans arbejde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at AaB stadig har den største plads i Kusks hjerte, og at AaB vil bevare den plads.

Og ikke må juble med FCKs fans? Come on... Han skal da have lov til at blive en darling for FCKs fans også. Derudover vil det være på grænsen til tragisk, hvis vi fans brænder broerne til Kusk så gevaldigt, at han aldrig mere måtte have lyst til at være en del af AaB eller støtte AaB.

Vær da i stedet taknemmelige for alt, hvad Kusk har gjort for vores klub. Det andet er simpelthen for småligt.
Hørt er så enig...!!!

Desuden er jeg med på at skabe en tradition i AaB at man jubler når en x AaBer bliver sagt i højtaleren som starter eller bænkeplads på modstanderens hold....altså klap og jubel...men når kampen er igang....så er det sgu okay at buhhhh...
I min verden er i ikke rigtige fans af klubben når i kan have det på den måde der..
Jeg håber da så sandelig aldrig at se ham i AaB trøjen igen, så for min skyld skal den bro brændes hurtigst muligt.
Der skal buuhes på stadion..

Det her er noget andet end eks. med Wurtz.

For det første presser han os ud i en kontrakt der koster AaB måske 10-15 millioner.. dernæst udråber han sig selv som Aalborg dreng, og citeres for at sige 'AaB er min klub i Danmark, jeg kigger ikke på andre danske klubber'. . 10 mdr. senere står han i FCK.
Og kunne have rig mulighed for at skifte til en anden udenlandsklub..

Der er intet AaB over Kusk
Der er næppe mange der mister søvn over ikke at være en ægte AaB fan i din verden.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2015, 13:21

Som jeg ser det med Kusk vil det bedste være hvis vi blot ignorerer ham. Han er FCK spiller nu, og bør behandles som enhver anden FCK'er.

Jeg tror ikke der er nogen AaB fans der ikke hellere så Kusk i AaB trøjen, men nu har han valgt FCK, og så er der bare ikke så meget at gøre ved det.
Jeg ville da hvertfald personligt være træt af at buhe af Kusl hvergang han har bolden for så at se ham score det afgørende mål og lave en Solbakken ned mod os. Det vil være guf for københavner pressen at skriver om hvordan den nye FCKer giver svar på tiltale mod de primitive nordjyder
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar