KUSK

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: KUSK

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 20:31

Since.

Jeg har ikke et problem med en spiller der vil videre til eks twente..
Men den måde det blev gjort på, hvor vi slet ikke får hans værdi.

Mange mener klubben skylder Kusk, fordi Kusk vandt mesterskabet med os.
Men mange i klubben vil nok mene Kusk skylder den.
Som jeg husker det fik Kusk af vide for ikke mange år siden han aldrig ville kunne slå igennem, men AaB
trænerne blev ved med at kæmpe med ham, og fik ham dertil hvor han er.

jeg synes som en rigtig Aalborg dreng der blev båret frem..
Er han et råddent eksempel... både den måde han skiftede væk på, og
det at han så kort tid efter er i FCK.

Tilbage til dit spørgsmål, om det er et generelt problem, det ved jeg ikke..
Tror jeg egentlig ikke det er. Men lige i den her sag, er jeg bare godt gammeldags skuffet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: KUSK

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2015, 21:06

Since skrev: Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Overhovedet ikke. Tværtimod faktisk i mine øjne. Det at vi f.eks. har været i stand til at hente spillere som Wurtz, Risgaard, Helenius og Enevoldsen hjem til relativt få penge lugter af at de har et specielt forhold til AaB i denne ellers kyniske fodboldverden. Det er så vidt jeg kan overskue kun FCK der kan komme i nærheden af samme tiltrækningskraft mht. gamle spillere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: KUSK

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 21:43

Buzz Killington skrev:
Since skrev: Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Overhovedet ikke. Tværtimod faktisk i mine øjne. Det at vi f.eks. har været i stand til at hente spillere som Wurtz, Risgaard, Helenius og Enevoldsen hjem til relativt få penge lugter af at de har et specielt forhold til AaB i denne ellers kyniske fodboldverden. Det er så vidt jeg kan overskue kun FCK der kan komme i nærheden af samme tiltrækningskraft mht. gamle spillere.
Synes jeg ikke er helt rigtigt.
Wurtz kom vel kun tilbage til AaB fordi det ikke gik godt i FCK, og Risgaard fordi Silkeborg rykkede ned.

I forhold til vi skulle være mere specielle end de andre hold.
Bif har hentet Agger og Elmander tilbage.. Den eneste spiller vi måske har haft i den kaliber var Grønkjær.. og han valgte FCK
Derudover er en stribe gamle helte vendt hjem.. som Peter Madsen, Selveste Michael Laudrup (dog som træner)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: KUSK

Indlæg af Pastorius » 22. jul 2015, 22:06

Since skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg har slet ikke lyst til at have det samme.. Men hvergang jeg ser et billede eller kommentar af kusk nu tænker jeg "luk røven nar"..

Ikke bare det han er i fck.. Men også set i lyset af hvordan han og sivebæk trynede AaB til den nye kontrakt der gjorde vi kuk tjente håndører på ham..

Han gav meget til os på banen
Men uden for banen har han fandme aldrig udvist et AaB hjerte
Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Nu skal du huske at skille debatside og AaB ad.

Jeg kan ikke komme i tanke om nogen gnidninger, og indtil videre er det vel også mest rygter med AK?
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: KUSK

Indlæg af raekkeettre » 22. jul 2015, 22:08

AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
Since skrev: Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Overhovedet ikke. Tværtimod faktisk i mine øjne. Det at vi f.eks. har været i stand til at hente spillere som Wurtz, Risgaard, Helenius og Enevoldsen hjem til relativt få penge lugter af at de har et specielt forhold til AaB i denne ellers kyniske fodboldverden. Det er så vidt jeg kan overskue kun FCK der kan komme i nærheden af samme tiltrækningskraft mht. gamle spillere.
Synes jeg ikke er helt rigtigt.
Wurtz kom vel kun tilbage til AaB fordi det ikke gik godt i FCK, og Risgaard fordi Silkeborg rykkede ned.

I forhold til vi skulle være mere specielle end de andre hold.
Bif har hentet Agger og Elmander tilbage.. Den eneste spiller vi måske har haft i den kaliber var Grønkjær.. og han valgte FCK
Derudover er en stribe gamle helte vendt hjem.. som Peter Madsen, Selveste Michael Laudrup (dog som træner)


Jeg synes også Per Rud i Brøndby sagde sidste sommer i et interview at AaB må gøre noget rigtigt for spillerne vil åbenbart kun tilbage til dem. Og det var så Enevoldsen og Helenius som Brøndby prøvede at hente sidste sommer men fik et blankt nej, at det var kun AaB der kunne komme på tale.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: KUSK

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 22:27

raekkeettre skrev:
AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
Since skrev: Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Overhovedet ikke. Tværtimod faktisk i mine øjne. Det at vi f.eks. har været i stand til at hente spillere som Wurtz, Risgaard, Helenius og Enevoldsen hjem til relativt få penge lugter af at de har et specielt forhold til AaB i denne ellers kyniske fodboldverden. Det er så vidt jeg kan overskue kun FCK der kan komme i nærheden af samme tiltrækningskraft mht. gamle spillere.
Synes jeg ikke er helt rigtigt.
Wurtz kom vel kun tilbage til AaB fordi det ikke gik godt i FCK, og Risgaard fordi Silkeborg rykkede ned.

I forhold til vi skulle være mere specielle end de andre hold.
Bif har hentet Agger og Elmander tilbage.. Den eneste spiller vi måske har haft i den kaliber var Grønkjær.. og han valgte FCK
Derudover er en stribe gamle helte vendt hjem.. som Peter Madsen, Selveste Michael Laudrup (dog som træner)


Jeg synes også Per Rud i Brøndby sagde sidste sommer i et interview at AaB må gøre noget rigtigt for spillerne vil åbenbart kun tilbage til dem. Og det var så Enevoldsen og Helenius som Brøndby prøvede at hente sidste sommer men fik et blankt nej, at det var kun AaB der kunne komme på tale.
jeg gider ikke gøre det til en konkurrence, vi kan godt bare sige AaB er bedst på det punkt, men mener nu Brøndby er en klub med mindst lige så loyale spillere som det vi har haft.
også med deres sorte får som vi har haft.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: KUSK

Indlæg af Since » 22. jul 2015, 23:41

Ok. Tak for svar gutter ... .... vi må hellere lade det blive ved det. Kan fornemme stemningen på forum er lidt spændt for tiden.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: KUSK

Indlæg af white splash » 22. jul 2015, 23:50

Since skrev:Ok. Tak for svar gutter ... .... vi må hellere lade det blive ved det. Kan fornemme stemningen på forum er lidt spændt for tiden.
Som en bumsebefængt teenager, så springer det hele snart...
1 2 3 Jimmy er en mur!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: KUSK

Indlæg af white splash » 22. jul 2015, 23:52

Since skrev:Ok. Tak for svar gutter ... .... vi må hellere lade det blive ved det. Kan fornemme stemningen på forum er lidt spændt for tiden.
Som en bumsebefængt teenager, så sprænger det hele snart..
1 2 3 Jimmy er en mur!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: KUSK

Indlæg af raekkeettre » 23. jul 2015, 08:55

AllanPedersen skrev:
raekkeettre skrev:
AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
Since skrev: Må man spørge som udenforstående ..... har AaB et problem med en del spillere, som ikke udviser total loyalitet til klubben? Synes efterhånden der er en del eksempler.
Overhovedet ikke. Tværtimod faktisk i mine øjne. Det at vi f.eks. har været i stand til at hente spillere som Wurtz, Risgaard, Helenius og Enevoldsen hjem til relativt få penge lugter af at de har et specielt forhold til AaB i denne ellers kyniske fodboldverden. Det er så vidt jeg kan overskue kun FCK der kan komme i nærheden af samme tiltrækningskraft mht. gamle spillere.
Synes jeg ikke er helt rigtigt.
Wurtz kom vel kun tilbage til AaB fordi det ikke gik godt i FCK, og Risgaard fordi Silkeborg rykkede ned.

I forhold til vi skulle være mere specielle end de andre hold.
Bif har hentet Agger og Elmander tilbage.. Den eneste spiller vi måske har haft i den kaliber var Grønkjær.. og han valgte FCK
Derudover er en stribe gamle helte vendt hjem.. som Peter Madsen, Selveste Michael Laudrup (dog som træner)


Jeg synes også Per Rud i Brøndby sagde sidste sommer i et interview at AaB må gøre noget rigtigt for spillerne vil åbenbart kun tilbage til dem. Og det var så Enevoldsen og Helenius som Brøndby prøvede at hente sidste sommer men fik et blankt nej, at det var kun AaB der kunne komme på tale.
jeg gider ikke gøre det til en konkurrence, vi kan godt bare sige AaB er bedst på det punkt, men mener nu Brøndby er en klub med mindst lige så loyale spillere som det vi har haft.
også med deres sorte får som vi har haft.
Det er nu ikke en konkurrence, jeg forholder mig til den person der skrev om AaB har et problem med loyalitet af spillerne. Jeg skriver ikke AaB er bedre end Brøndby, jeg mener bare ikke de har et større issue med det end andre.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: KUSK

Indlæg af AllanPedersen » 29. jul 2015, 12:36

Jeg kan huske da jeg første gang så Kusk's signatur fejring; Det at løbe ud og omfavne publikum
Jeg vendte mig til min kammerat og sagde:
"Han er jo Aalborg dreng, det er sikkert fordi han kender mange af de faste supportere.."

Min kammerat som er fra Aarhus svarede
"Hvor er det fedt at have så lokal og loyal en spiller!.. sådan en ville jeg ønske vi havde"




Billede
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: KUSK

Indlæg af Eksil » 29. jul 2015, 15:33

Cry me a river! Skal alle spillere stå og undskylde når de scorer?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: KUSK

Indlæg af AllanPedersen » 29. jul 2015, 16:00

Eksil skrev:Cry me a river! Skal alle spillere stå og undskylde når de scorer?
Han er en ligegyldig illoyal judas i mine øjne Eksil.. ligemeget hvad du siger.

Han afgav det indtryk han elskede AaB, og det var hans klub i DK..
for under et år siden.

Så skriv du bare det er professionel fodbold eller hvad du vil.. ændrer ikke på den modtagelse jeg ved han får på stadion
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: KUSK

Indlæg af jonas386 » 29. jul 2015, 16:30

Hvorfor ikke bare ignorere ham? Brug dog energien på de spillere der har valgt at blive fremfor de som er søgt videre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: KUSK

Indlæg af 9800 » 29. jul 2015, 19:09

Og Kusk er allerede havnet på bænken imod middelmådig tjekkisk modstander.... To sæsoner i FCK, så er han videre.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: KUSK

Indlæg af Provst i Brovst » 29. jul 2015, 19:15

9800 skrev:Og Kusk er allerede havnet på bænken imod middelmådig tjekkisk modstander.... To sæsoner i FCK, så er han videre.
Godt valg Kusk! Hvor mange kampe nåede han før han fandt sin plads?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: KUSK

Indlæg af 9800 » 29. jul 2015, 19:20

Sidst blev han hevet ud i pausen fordi han ikke passede sine defensive forpligtelser! Jamen det er jo helt suveræn scouting de har lavet der :cool:
Hyld ham som den hjemvendte helt når han optræder i aalborg første gang, kvæl ham i kærlighed, og BYD ham velkommen hjem om to år :-)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: KUSK

Indlæg af Provst i Brovst » 29. jul 2015, 19:22

Kvist er foran Kusk som højre midtbane! Trolololol.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: KUSK

Indlæg af Kunji » 29. jul 2015, 19:22

Jeg har også tænkt tanken, at Kusk bliver den næste Würtz. Slår han ikke igennem i løbet af det første halvår, så ryger han uden for holdet/truppen, og så henter vi ham for peanuts om 2 år. Og jeg har virkelig svært ved at se, hvordan han skal lykkes i FCK.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: KUSK

Indlæg af 9800 » 29. jul 2015, 19:29

Og ham der Fede Rico de har fået i Paraguay se heller ikk for skarp ud :S

Besvar