KUSK

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: KUSK

Indlæg af fish » 6. aug 2015, 21:47

AllanPedersen skrev:Update: Forbeholder mig ret til at slette denne besked hvis FCK scorer 2 mål på 5 min ;)

De spiller ikke Europæisk mere..
Og heldigvis fik Kusk lov til at være på banen mens det skete.

Det gør mig glad fordi jeg bor i København.. tæt på Parken.
Og er så træt af mine københavnske venner.. og de sidste par år har skulle høre på.

"Det er så ærgeligt det var AaB der fik den Champions League kval .. og smed den væk"
"Vi havde slået Apoel.. det er så ærgeligt FCM fik den champions league kval"
På trods af uenigheder i andre tråde er jeg oprigtigt glad for at se et positivt indlæg fra dig :aabfan:

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: KUSK

Indlæg af Kenneth K » 28. aug 2015, 22:43

Bare for lige at bringe den op igen med at fans kan ødelægge forhold til spillere... Makienok fravalgte Brøndby pga. fans.
Simon Makienok siger, at han i dette transfervindue havde muligheden for at vende tilbage til Brøndby. Men grundet en lille gruppe fans’ opførsel takkede han nej.
- I den sidste tid inden jeg forlod Brøndby, oplevede jeg i alle hjemmekampene, hvor jeg førhen var en af de spillere, der blev kaldt ned og fik store bifald eller ’Fenerbahce’, som man kalder det, at jeg slet ikke blev kaldt ned, og andre gange blev jeg kaldt halvt ned af nogle og så buhet og piftet ad, siger Makienok til BT og fortsætter:

- Det var meget ubehageligt og meget skuffende. Det var den klub, jeg altid havde holdt med og fulgt og nu også spillet for og scoret mange mål for. At fansene lige pludselig kunne gå imod mig, havde jeg ikke forventet. Der mistede jeg alt for de fans, der gjorde det. Og derfor endte jeg med at takke nej.

Gamen

Re: KUSK

Indlæg af Gamen » 28. aug 2015, 22:54

Kenneth K skrev:Bare for lige at bringe den op igen med at fans kan ødelægge forhold til spillere... Makienok fravalgte Brøndby pga. fans.
Simon Makienok siger, at han i dette transfervindue havde muligheden for at vende tilbage til Brøndby. Men grundet en lille gruppe fans’ opførsel takkede han nej.
- I den sidste tid inden jeg forlod Brøndby, oplevede jeg i alle hjemmekampene, hvor jeg førhen var en af de spillere, der blev kaldt ned og fik store bifald eller ’Fenerbahce’, som man kalder det, at jeg slet ikke blev kaldt ned, og andre gange blev jeg kaldt halvt ned af nogle og så buhet og piftet ad, siger Makienok til BT og fortsætter:

- Det var meget ubehageligt og meget skuffende. Det var den klub, jeg altid havde holdt med og fulgt og nu også spillet for og scoret mange mål for. At fansene lige pludselig kunne gå imod mig, havde jeg ikke forventet. Der mistede jeg alt for de fans, der gjorde det. Og derfor endte jeg med at takke nej.
Ah, det virker godt nok noget tyndt. Manden var jo forgudet på Vestegnen. Selvfølgelig er der en periode hvor man er på vej væk, hvor man må acceptere at nogen føler sig trådt på, på en måde.

Og så kan det her i øvrigt på ingen måde sammenlignes med Kasper Kusk-sagaen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: KUSK

Indlæg af Gaarde6 » 28. aug 2015, 22:54

Kenneth K skrev:Bare for lige at bringe den op igen med at fans kan ødelægge forhold til spillere... Makienok fravalgte Brøndby pga. fans.
Simon Makienok siger, at han i dette transfervindue havde muligheden for at vende tilbage til Brøndby. Men grundet en lille gruppe fans’ opførsel takkede han nej.
- I den sidste tid inden jeg forlod Brøndby, oplevede jeg i alle hjemmekampene, hvor jeg førhen var en af de spillere, der blev kaldt ned og fik store bifald eller ’Fenerbahce’, som man kalder det, at jeg slet ikke blev kaldt ned, og andre gange blev jeg kaldt halvt ned af nogle og så buhet og piftet ad, siger Makienok til BT og fortsætter:

- Det var meget ubehageligt og meget skuffende. Det var den klub, jeg altid havde holdt med og fulgt og nu også spillet for og scoret mange mål for. At fansene lige pludselig kunne gå imod mig, havde jeg ikke forventet. Der mistede jeg alt for de fans, der gjorde det. Og derfor endte jeg med at takke nej.
Den kan man vist ikke helt sammenligne.
Kusk blev behandlet som en gud i Aalborg. Han ved da udemærket godt at hans skifte til FCK er meget upopulært her (Som Würtz og Silber også var klar over)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: KUSK

Indlæg af Kristian » 28. aug 2015, 22:56

Kenneth K skrev:Bare for lige at bringe den op igen med at fans kan ødelægge forhold til spillere... Makienok fravalgte Brøndby pga. fans.
Simon Makienok siger, at han i dette transfervindue havde muligheden for at vende tilbage til Brøndby. Men grundet en lille gruppe fans’ opførsel takkede han nej.
- I den sidste tid inden jeg forlod Brøndby, oplevede jeg i alle hjemmekampene, hvor jeg førhen var en af de spillere, der blev kaldt ned og fik store bifald eller ’Fenerbahce’, som man kalder det, at jeg slet ikke blev kaldt ned, og andre gange blev jeg kaldt halvt ned af nogle og så buhet og piftet ad, siger Makienok til BT og fortsætter:

- Det var meget ubehageligt og meget skuffende. Det var den klub, jeg altid havde holdt med og fulgt og nu også spillet for og scoret mange mål for. At fansene lige pludselig kunne gå imod mig, havde jeg ikke forventet. Der mistede jeg alt for de fans, der gjorde det. Og derfor endte jeg med at takke nej.
Det der siger mere om Makienok end Brøndby.

Manden er total blank oveni i kasketten!!!:-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: KUSK

Indlæg af Kenneth K » 29. aug 2015, 19:49

Hvorfor skulle Kusk ikke kunne reagere på samme vis som Makienok? Og dette hermed blive en sammenlignelig sag.

Det er da rimelig logisk, at: Hvis man behandles dårligt af nogle, så påvirker det éns forhold til dem. Og det kan i sidste ende betyde brændte broer.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

KUSK

Indlæg af Pastorius » 29. aug 2015, 20:35

Kusk kan vel ikke rigtig påberåbe sig at blive overrasket over det, hvis AaB's fans viser deres skuffelse.
Det er i makinoks tilfælde muligt at forklare med en meget lav IQ.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: KUSK

Indlæg af Kenneth K » 30. aug 2015, 08:55

Han vil næppe blive overrasket, nej, men det er jo heller ikke det væsentlige. Det væsentlige er, hvordan det påvirker hans forhold til AaB.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: KUSK

Indlæg af Gaarde6 » 30. aug 2015, 09:52

Kenneth K skrev:Han vil næppe blive overrasket, nej, men det er jo heller ikke det væsentlige. Det væsentlige er, hvordan det påvirker hans forhold til AaB.
Kusk er fra Aalborg. Han ved udmærket godt, hvordan et skifte til FCK eller Brøndby bliver taget i mod heroppe!
Han har også selv udtalt at han godt ved at det ikke er populært-
Hvis Kusk forventer en flot modtagelse i Aalborg, er han dummere end snot. Det skulle være første gang det var sket.
I stedet for at kigge på tom hjernen Makienok. Så kig på Würtz. Han modtog også øretæver, men vendte alligevel tilbage.
Sådan er gamet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: KUSK

Indlæg af Hanga » 30. aug 2015, 10:04

Kenneth K skrev:Han vil næppe blive overrasket, nej, men det er jo heller ikke det væsentlige. Det væsentlige er, hvordan det påvirker hans forhold til AaB.
Hans forhold til AaB blev påvirket i det sekund han skrev under med FCK. Vi holdt af ham og han havde med sine udtalelser kraftigt antydet at AaB var hans klub i Danmark... Alligevel valgte han så alligevel at tage til FCK uden at give AaB en reel chance. Det er da klart at det skuffer mange fans og at forholdet allerede der bliver anstrengt. Hans udtalelser efterfølgende og ageren i FCK trøjen indtil videre har heller ikke ligefrem slukket bålet.

Det er da muligt at forholdet bliver forværret, når han bliver svinet til ved næste besøg på Aalborg stadion, men det er ham selv der har sat det hele igang... I modsætning til Makienok eksemplet, der var ved at skifte til en udenlandsk klub... Der var jo ingen her, der var efter Kusk for at ville til udlandet vel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: KUSK

Indlæg af gravballe » 30. aug 2015, 10:31

Kenneth K skrev:Han vil næppe blive overrasket, nej, men det er jo heller ikke det væsentlige. Det væsentlige er, hvordan det påvirker hans forhold til AaB.
Og det er han jo i den grad selv skyld i. Manden som påståes at være en rigtig AaB fan, har stået på lægterne da han var mindre, burde ude mærket vide hvilke konsekvenser det vil have at vælge FCK så hurtigt, frem for at se om AaB ikke kunne blive en mulighed igen. Det kombineret med hans "Jesper Grønkjær" udtagelser om at AaB er den eneste klub for ham i danmark, så er det klart det har konsekvenser når han laver sådan et skifte.

Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: KUSK

Indlæg af AltidPaaTvaers » 30. jan 2018, 12:42

Rygterne bølger for alvor i dag på mange sider, og endda med forskellige kilder. Hvad tænker folk om rygterne, og hvad tænkes der om et eventuelt skifte?

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-er-tae ... bc96ab679b
Det her er internettet. Slap af.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: KUSK

Indlæg af le Cid » 30. jan 2018, 12:47

AltidPaaTvaers skrev:Rygterne bølger for alvor i dag på mange sider, og endda med forskellige kilder. Hvad tænker folk om rygterne, og hvad tænkes der om et eventuelt skifte?

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-er-tae ... bc96ab679b
Jeg tænker, at det bliver debateret i transferønsker :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: KUSK

Indlæg af AltidPaaTvaers » 30. jan 2018, 13:12

le Cid skrev:
AltidPaaTvaers skrev:Rygterne bølger for alvor i dag på mange sider, og endda med forskellige kilder. Hvad tænker folk om rygterne, og hvad tænkes der om et eventuelt skifte?

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-er-tae ... bc96ab679b
Jeg tænker, at det bliver debateret i transferønsker :)
Modtaget. Det havde bare været rart at have tingene samlet i de kategorier de hørte til for fremtidig reference ;)
Det her er internettet. Slap af.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: KUSK

Indlæg af le Cid » 30. jan 2018, 13:35

AltidPaaTvaers skrev:
le Cid skrev:
AltidPaaTvaers skrev:Rygterne bølger for alvor i dag på mange sider, og endda med forskellige kilder. Hvad tænker folk om rygterne, og hvad tænkes der om et eventuelt skifte?

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-er-tae ... bc96ab679b
Jeg tænker, at det bliver debateret i transferønsker :)
Modtaget. Det havde bare været rart at have tingene samlet i de kategorier de hørte til for fremtidig reference ;)
Det kan jeg godt forstå, men det er nu alligvel god research at finde en 2,5 år gammel tråd frem ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: KUSK

Indlæg af MrBangDK » 30. jan 2018, 14:14

Hvis Kusk landes, så bliver det spændende at se hvor mange af de som mega svinede ham til, som vil være lige så voldsomme i deres retorik over transferen. Og mon ikke han skal buh'es ud af Aalborg Stadion et par gange før han bliver taget til nåde? Bare fordi det er for vildt! :D
Ska' vi hak'?

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: KUSK

Indlæg af svendpoulsen » 30. jan 2018, 14:50

HVIS Kusk kommer tilbage, så synes jeg absolut ikke der er grund til at buhe ham ud. Manden erkender jo på den måde, at han godt ved AaB er det rigtige sted for ham, så giv ham da for pokker en rigtig god tilbagekomst.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: KUSK

Indlæg af MrBangDK » 30. jan 2018, 15:18

svendpoulsen skrev:HVIS Kusk kommer tilbage, så synes jeg absolut ikke der er grund til at buhe ham ud. Manden erkender jo på den måde, at han godt ved AaB er det rigtige sted for ham, så giv ham da for pokker en rigtig god tilbagekomst.
Det er jeg sådan set enig i - det var dog ikke ligefrem den tanke man kan have ud fra de ytringer du kom med i 2015?
svendpoulsen skrev:Hvis Kusk vælger en anden klub end AaB, såfremt han da vender tilbage til DK - så mister jeg al respekt for ham. han fik alletiders chance med frikøbsklausul, at han så ikke har bestået den "eksamen", der skal til for at begå sig i udlandet - det må da for h...... da betyde, han gerne vil betale lidt retur for chancen han fik forærende, og det gør han kun ved at vende tilbage, hvis han vil "hjem".
Ska' vi hak'?

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: KUSK

Indlæg af svendpoulsen » 30. jan 2018, 16:31

MrBangDK skrev:
svendpoulsen skrev:HVIS Kusk kommer tilbage, så synes jeg absolut ikke der er grund til at buhe ham ud. Manden erkender jo på den måde, at han godt ved AaB er det rigtige sted for ham, så giv ham da for pokker en rigtig god tilbagekomst.
Det er jeg sådan set enig i - det var dog ikke ligefrem den tanke man kan have ud fra de ytringer du kom med i 2015?
svendpoulsen skrev:Hvis Kusk vælger en anden klub end AaB, såfremt han da vender tilbage til DK - så mister jeg al respekt for ham. han fik alletiders chance med frikøbsklausul, at han så ikke har bestået den "eksamen", der skal til for at begå sig i udlandet - det må da for h...... da betyde, han gerne vil betale lidt retur for chancen han fik forærende, og det gør han kun ved at vende tilbage, hvis han vil "hjem".
Og det gør han så - måske - nu. Det betyder vel han som jeg skriver, har fundet ud af hvor han har det bedst.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: KUSK

Indlæg af Elscorpio » 30. jan 2018, 20:22

Han er og bliver en AaB dreng, han startede karrieren her og man skal bakke sine spillere op uanset hvad.

Tror han lige præcis er det vi mangler på holdet

Besvar