Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af birk » 26. jul 2015, 21:33

Uheldigvis tabte Skive til verdens kedeligste hold , med verdens kedeligste træner
Håbløst hold
Håber de rykker ud , gør de nok desværre ikke

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Søgaard » 12. aug 2015, 12:09

Ahlmann startede i weekenden inde og blev afløst af Fagerberg undervejs i 1-0 sejren over Næstved. Ikke dårligt, hvis han allerede har taget pladsen i startopstillingen.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Ham der Emil » 12. aug 2015, 12:35

Søgaard skrev:Ahlmann startede i weekenden inde og blev afløst af Fagerberg undervejs i 1-0 sejren over Næstved. Ikke dårligt, hvis han allerede har taget pladsen i startopstillingen.
Ved du hvordan han spillede?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Søgaard » 14. aug 2015, 14:29

Ham der Emil skrev:
Søgaard skrev:Ahlmann startede i weekenden inde og blev afløst af Fagerberg undervejs i 1-0 sejren over Næstved. Ikke dårligt, hvis han allerede har taget pladsen i startopstillingen.
Ved du hvordan han spillede?
Nix, bemærkede det bare jf. deres kampreferat. At gætte ud fra at Ove er træner og de kom hurtigt foran, så spillede han sikkert røvkedeligt og fik lov til at løbe nogle meter oppe i midtercirklen, jagtende Næstveds forsvarere, med resten af holdet nede i zonen lige foran feltet :)
Aalborg BK 1885!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af frederikshavneren » 16. aug 2015, 14:58

Søgaard skrev:
Ham der Emil skrev:
Søgaard skrev:Ahlmann startede i weekenden inde og blev afløst af Fagerberg undervejs i 1-0 sejren over Næstved. Ikke dårligt, hvis han allerede har taget pladsen i startopstillingen.
Ved du hvordan han spillede?
Nix, bemærkede det bare jf. deres kampreferat. At gætte ud fra at Ove er træner og de kom hurtigt foran, så spillede han sikkert røvkedeligt og fik lov til at løbe nogle meter oppe i midtercirklen, jagtende Næstveds forsvarere, med resten af holdet nede i zonen lige foran feltet :)
Ahlmann starter på bænken i det tidlige topopgør ml. Vendsyssel FF og Lyngby.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af frederikshavneren » 16. aug 2015, 15:35

frederikshavneren skrev:
Søgaard skrev:
Ham der Emil skrev:
Søgaard skrev:Ahlmann startede i weekenden inde og blev afløst af Fagerberg undervejs i 1-0 sejren over Næstved. Ikke dårligt, hvis han allerede har taget pladsen i startopstillingen.
Ved du hvordan han spillede?
Nix, bemærkede det bare jf. deres kampreferat. At gætte ud fra at Ove er træner og de kom hurtigt foran, så spillede han sikkert røvkedeligt og fik lov til at løbe nogle meter oppe i midtercirklen, jagtende Næstveds forsvarere, med resten af holdet nede i zonen lige foran feltet :)
Ahlmann starter på bænken i det tidlige topopgør ml. Vendsyssel FF og Lyngby.
Hallur med flot mål til 2-0

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af frederikshavneren » 1. sep 2015, 22:18

Interview med Alhmann hvor det mest bemærkelsesværdige er, at han indrømmer at han har sløset talentet
http://www.tipsbladet.dk/blog/jacobpede ... g-attitude

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Martino » 2. sep 2015, 10:34

frederikshavneren skrev:Interview med Alhmann hvor det mest bemærkelsesværdige er, at han indrømmer at han har sløset talentet
http://www.tipsbladet.dk/blog/jacobpede ... g-attitude
Jeg har stadig lidt svært ved at se ham få succes i AaB, men håber selvfølgelig det bedste.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af FlæskeFrank » 8. okt 2015, 10:23

Jeg synes, at Frederik Børsting flytter sig med stormskridt.

Han har spillet 10 kampe denne sæson, men kun 425 minutter. Jeg synes dog, at han rummer kvaliteter, som ikke findes ellers i truppen.

Han får uden tvivl en rolle på fremtidens AaB, så jeg så allerede gerne at vi forlængede med ham nu selvom der er to år tilbage af kontrakten. Han bliver midtbanens Kasper Pedersen
- FlæskeFrank

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Sambaman » 17. okt 2015, 20:45

Victor Ahlmann fik i dag 88 minutter for Hjørring IF's Jyllandsserie efter en skadesperiode. Han scorede det sidste i 2-0 sejren over Birkelse. Faktisk et rigtig godt mål, knastørt sparket ind i feltet via overliggeren.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af jonas386 » 4. nov 2015, 17:19

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/form ... elvtillid/

Kan sagtens se ham som den her sæsons AaB gennembrud. Han har løftet sit spil en del henover sæsonen synes jeg. Det hjælper selvfølgelig også når man er på et hold der scorer så mange mål
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af astonvilla » 4. nov 2015, 17:43

jonas386 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/form ... elvtillid/

Kan sagtens se ham som den her sæsons AaB gennembrud. Han har løftet sit spil en del henover sæsonen synes jeg. Det hjælper selvfølgelig også når man er på et hold der scorer så mange mål
Jeg er frem for alt vild med al den energi han bringer hver gang.

Det er ikke altid lige kønt og ikke altid at tingene fungerer. Men han kommer altid med energi.
Modsat hans ligestillede, Bruhn - som er alt for svingende og falder ud af kampene for ofte (til gengæld er han forrygende når det kører for ham).
Bienvenu Bassogog!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. nov 2015, 22:11

astonvilla skrev:
jonas386 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/form ... elvtillid/

Kan sagtens se ham som den her sæsons AaB gennembrud. Han har løftet sit spil en del henover sæsonen synes jeg. Det hjælper selvfølgelig også når man er på et hold der scorer så mange mål
Jeg er frem for alt vild med al den energi han bringer hver gang.

Det er ikke altid lige kønt og ikke altid at tingene fungerer. Men han kommer altid med energi.
Modsat hans ligestillede, Bruhn - som er alt for svingende og falder ud af kampene for ofte (til gengæld er han forrygende når det kører for ham).
Det er også værd at bemærke hvor meget han kommer i feltet. Når der er retur efter en afslutning er det rigtigt ofte Børsting som er tættest på at nå frem til den. Han laver selvfølgelig stadig lidt for mange fejl, og nogle gange kommer det til at se dumt ud, men han bringer godt nok også meget til vores spil med sin energiudladning. Mine forventninger til Børsting er bestemt ikke blevet mindre i den seneste tid.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af thomasjn » 5. nov 2015, 13:47

Er også rigtigt godt tilfreds med Børsting. Kan godt lide energien og gå på modet. At det rent teknisk ikke altid spiller vægter jeg egentlig ikke så højt. Det skal nok komme med tiden. Jeg har kæmpe tiltro og forventninger til Børsting bliver en god spiller for AaB. Jeg tvivler på han bliver Kusk eller Lucas god, men han kan godt blive en Superliga-spiller i den bedre ende. Det er fantastisk at se i modsætning til Bruhn, som vi kun har set i meget små glimt og altid falder ud af kampen. Det handler ikke kun om de tekniske forudsætninger for at blive en god fodboldspiller.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2015, 14:26

Ikke at jeg er uenig, men det her er vel et meget godt eksempel på en typisk debatside bundvending, hvor sort bliver hvidt og omvendt (uden for mange grå nuancer på vejen).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2015, 16:31

Pastorius skrev:Ikke at jeg er uenig, men det her er vel et meget godt eksempel på en typisk debatside bundvending, hvor sort bliver hvidt og omvendt (uden for mange grå nuancer på vejen).
Tænkte akkurat det samme. Og der er dæleme ikke langt fra sort til hvidt. Om 2 uger kan man se Børsting løbe udover Svenstrup bakke efter at være blevet dyppet i tjære og fjer...
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af jonas386 » 5. nov 2015, 16:53

Nu er der jo en del folk herinde, og det er vel ikke unormalt at folk har forskellige holdninger. Ikke at jeg er uenig i det i skriver, men jeg er ret sikker på at hverken Jesper, eller jeg, på noget tidspunkt har afskrevet Børsting.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af sulakvelidze » 5. nov 2015, 17:21

jonas386 skrev:Nu er der jo en del folk herinde, og det er vel ikke unormalt at folk har forskellige holdninger. Ikke at jeg er uenig i det i skriver, men jeg er ret sikker på at hverken Jesper, eller jeg, på noget tidspunkt har afskrevet Børsting.
Jeg husker ikke afsenderne (næppe dig eller JS), men jeg er stødt på flere indlæg, der enten næsten eller fuldstændig har afskrevet Børsting - og det samme med Andreas Bruhn, Kasper Pedersen, Enevoldsen og ikke mindst Helenius og Jönsson. De er jo alle sammen blevet afskrevet eller udråbt som fejlkøb/fejlsatsninger af mere eller mindre seriøse debattører.

Det skal der også være plads til, og folk har ret til deres holdning - lige som de har ret til at modtage hug for den, hvis nogen er uenig. Men jeg synes godt nok, at kniven svinges hurtigt i modgang - og det endda over for spillere, der én gang tidligere har vist potentiale til noget stort. Hvis man ikke tillader plads til formnedgang, genopbygning efter skade og andre former for krise eller slet og ret bare en plads uden for start 11, fordi en anden har erobret pladsen, så er man utålmodig i en grad, jeg slet ikke kan sætte mig ind i.

Derfor vil det heller ikke undre mig, hvis Børsting om et par uger igen bliver udråbt som en spiller, der aldrig når toppen og skal sendes videre til Hjørring. Personligt har jeg aldrig tvivlet på ham - lige som jeg heller ikke gør det med Helenius. :innocent:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Maglau » 5. nov 2015, 17:29

Jesper Schmidt skrev:
astonvilla skrev:
jonas386 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/form ... elvtillid/

Kan sagtens se ham som den her sæsons AaB gennembrud. Han har løftet sit spil en del henover sæsonen synes jeg. Det hjælper selvfølgelig også når man er på et hold der scorer så mange mål
Jeg er frem for alt vild med al den energi han bringer hver gang.

Det er ikke altid lige kønt og ikke altid at tingene fungerer. Men han kommer altid med energi.
Modsat hans ligestillede, Bruhn - som er alt for svingende og falder ud af kampene for ofte (til gengæld er han forrygende når det kører for ham).
Det er også værd at bemærke hvor meget han kommer i feltet. Når der er retur efter en afslutning er det rigtigt ofte Børsting som er tættest på at nå frem til den. Han laver selvfølgelig stadig lidt for mange fejl, og nogle gange kommer det til at se dumt ud, men han bringer godt nok også meget til vores spil med sin energiudladning. Mine forventninger til Børsting er bestemt ikke blevet mindre i den seneste tid.
Ja man kan næsten tro på ham som den næste Risgaard. Jeg ser ham bestemt som mere en 8 end en kant ikke at det betyder så meget i vores system med de indadvendte kanter.. Synes umiddelbart ikke han har hurtigheden og drible styrken til at spille på kanten, men om nogle år kan han blive en perfekt 8 med teknik, overblik , fight og løb i feltet.
Bruhn er lige omvendt teknik og hurtighed og minder faktisk lidt i sine løb med bolden om Brian Laudrup, men synes slet ikke han har styrken og mentaliteten til at begå sig. Men finder han mod forventning den dybt inde så har han alle værktøjerne til at blive super god..
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Frederik Børsting og Victor Ahlmann nye i truppen.

Indlæg af Martino » 5. nov 2015, 17:41

AaB må få Guds skyld ikke opgive Bruhn. Giv ham flere chancer. Pludselig er den der tror jeg.
Nogen der ved hvordan det går med Ahlmann i Vendsyssel? Har ikke set en eneste kamp med dem i år.
Jeg savner Winsnes

Besvar