AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hanga » 22. apr 2016, 14:15

salling23 skrev:Først og fremmest - tak for kampen.

Som GFer har jeg naturligvis en anden indgangsvinkel på begivenhederne.

Som jeg ser det er nerver hos vores spillere, der gør at I sidder på alt i de første 35 minutter. I kunne sagtens have scoret et par stykker mere i den periode. Vi havde en dobbeltchance for at udligne i de sidste 10 minutter.

I anden halvleg virker kommunikationen mellem jeres bænk og banen ikke, så jeres spillere trykker for hårdt på for tidligt.

Baneløberne var en flok glade mennesker, men det burde aldrig være sket.
Det er torskedumt med 2 minutter igen at sætte kampen på spil.

Alt i alt mener jeg at vi er fortjent videre bedømt over to kampe, men I kunne sagtens have stået i pokalfinalen i dag.
Jeg ser begivenhederne fuldstændigt som du gør.

Hvorvidt det var AaB der var gode eller AGF der var nervøse kan man altid diskutere... nok en kombination af de 2 ting. Men det var tydeligt at kampen blev mere lige, da I får reduceret og genvinder troen på det.

Over to opgør er det okay I går videre. Det kunne være tippet begge veje, men det blev jer der i sidste ende begik færrest personlige fejl. Det var for alvor i Aalborg at vi tabte det her opgør, med en utilgivelig ringe præstation. Set med vores briller det naturligvis meget skuffende at vi ryger ud til jer, for no offence, vi er det bedre fodboldhold. Desværre lader det til at AaB har tænkt sig at pisse det her forår væk.

Tillykke med finalepladsen - det siger meget om jeres sidste 20 år, at man kan juble så meget over at kvalificere sig til finalen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Fabbe » 22. apr 2016, 15:40

Efter at have læst en masse argumenter blive vendt i døgnets løb, har jeg ændret holdning på et afgørende punkt. Jeg var ret laissez faire i aftes med hensyn til baneløberiet.

Men nu kan jeg kun opfordre AaB til at skamride en protestsag helt til det yderste. Og udelukkende af én grund.

For er der én klub, der ikke fortjener den fjerneste konduite, så er det detektivbureauet AGF efter skrivebordssejren over Hobro.

Så hvis bysbarnet LOC stadig synger om, hvor dårlig karma er blevet af, så skulle det lige være her.

Kom i gang, Hornevej.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 22. apr 2016, 17:29

NIN skrev:
astonvilla skrev:
Funky skrev:
troelsh skrev:Vi beviste igår at vi er et langt bedre fodboldhold end AGF, der blev spillet ud af brættet det meste af kampen. Betydningen af at mangle ahlmann og wurtz kan kun undervurderes, for vi er et helt andet hold.



Kan vi finde det spil frem resten af sæsonen ser det mere end lovende ud.
Würtz var fuldstændig outstanding, og resten af holdet spillede rigtig godt.
Eneste minus var spalvis og gilli med forfærdelige indhop, jeg håber snart bassogog får chancen istedet.
Flipsiden af de gode præstationer er så også, at det var mod en uimponerende modstander. Og det er det, som tydeligst står tilbage for mig lige nu: At AaB glippede en pokalfinale til trods for en historisk nem vej dertil.

Enig.

AGF er og bliver bare piv ringe ligegyldigt hvordan det vendes og drejes. Vi har mødt dem 3 gange dette forår uden en eneste sejr.

Det er kraft stejlme for ringe.
Ganske enig. Jeg har svært ved at få jern på over vi næsten...næste slog AGF ud af pokalturneringen. Et hold der har vundet en kamp på udebane i superligaen i år og fem i alt. Vi bør ikke, vi skal slå dem over to kampe. Længere er den ikke.
Jeg tror ikke, at størstedelen herinde er glade for, at vi samlet set er ved at gå videre, men over at vi efter en miserabel indsats i den første kamp langt hen ad vejen viste det spil, som vi er så gode til. Det er helt sikkert min oplevelse - ikke mindst fordi vi slutter af med denne oplevelse. Det giver løfter før de sidste runder af ligaen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 22. apr 2016, 17:32

astonvilla skrev:
troelsh skrev:
NIN skrev:
astonvilla skrev:
Funky skrev:
troelsh skrev:Vi beviste igår at vi er et langt bedre fodboldhold end AGF, der blev spillet ud af brættet det meste af kampen. Betydningen af at mangle ahlmann og wurtz kan kun undervurderes, for vi er et helt andet hold.



Kan vi finde det spil frem resten af sæsonen ser det mere end lovende ud.
Würtz var fuldstændig outstanding, og resten af holdet spillede rigtig godt.
Eneste minus var spalvis og gilli med forfærdelige indhop, jeg håber snart bassogog får chancen istedet.
Flipsiden af de gode præstationer er så også, at det var mod en uimponerende modstander. Og det er det, som tydeligst står tilbage for mig lige nu: At AaB glippede en pokalfinale til trods for en historisk nem vej dertil.

Enig.

AGF er og bliver bare piv ringe ligegyldigt hvordan det vendes og drejes. Vi har mødt dem 3 gange dette forår uden en eneste sejr.

Det er kraft stejlme for ringe.
Ganske enig. Jeg har svært ved at få jern på over vi næsten...næste slog AGF ud af pokalturneringen. Et hold der har vundet en kamp på udebane i superligaen i år og fem i alt. Vi bør ikke, vi skal slå dem over to kampe. Længere er den ikke.
Resultatet er jeg bestemt heller ikke tilfreds med, og spillet i den første kamp var uhørt ringe.
Men jeg syntes dog stadig det er positivt vi rejser os, og spillede AGF ud af brættet i store dele af kampen, forhåbentlig kan vi tage det med i ligaen.

Rejste os?
Spillede dem ud af brættet?

Kampen sluttede 2-2 efter endnu en yderst middelmådig indsats. Hvad vil du tage med over i ligaen?

Jeg medgiver gerne at kampen var medrivende. For det var den! Men man skal ikke forveksle det med at vi gjorde det godt og bøtten er vendt.

Vi spiller ad Helvedes til. Og jeg synes det er svært at se hvordan vi skal få det vendt.

Vores forsøg på at ligge et pres de sidste 10 min var jo ynkeligt at se på!!!
Tjah, det er åbenbart vidt forskelligt, hvordan man ser kampene. Jeg synes, at vi har ca. 60 min. der leder hukommelsen i retningen af, hvordan AaB spiller, når vi er bedst. Vi har kampen totalt under kontrol og den eneste grund til, at århus får det 2. mål er, at vi overhovedet ikke kan tænke på defensiven, da vi naturligvis skal jagte det 3. mål, som vil sende os i finalen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af gravballe » 22. apr 2016, 19:40

Godt kæmpet og bedste kamp længe..

Men hvor jeg glæder mig til kep er væk, den slags selvmål han lavede igår, har han altså lavet en del af. Generelt har hans indsats de sidste par år været mere ustabil end normalt, forhåbentlig kommer der mere ro på med vores nye svensker.

Jeg håber holdet kan tage det de viste imod agf med til ligaen, så skal det nok blive til nogle flere point.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 22. apr 2016, 19:43

Ret beset kan man sige, at hvis Würtz kender de regler, som turneringen afvikles efter (og det bør han som anfører gøre), så koster en beslutning, han traf, os formentligt en plads i pokalen (på bekostning af et hold, der er klart ringere end os), med alt hvad det havde haft af konsekvenser for sponsorer, fans, klubben og byen. Og det var det rigtige at gøre, vil jeg ikke kommentere på, men spørgsmålet er, om det virkelig kan være Wurtz' beslutning.
Fodbold skal ses med hjertet!

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af salling23 » 22. apr 2016, 20:06

Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af MrBangDK » 22. apr 2016, 20:26

salling23 skrev:Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Nu skal du så også lade være med at tage debatsidens største troll til indtægt for hvad fans synes..
Ska' vi hak'?

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af salling23 » 22. apr 2016, 20:32

MrBangDK skrev:
salling23 skrev:Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Nu skal du så også lade være med at tage debatsidens største troll til indtægt for hvad fans synes..

Det var jeg så ikke klar over det var :innocent:
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. apr 2016, 23:04

salling23 skrev:
MrBangDK skrev:
salling23 skrev:Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Nu skal du så også lade være med at tage debatsidens største troll til indtægt for hvad fans synes..

Det var jeg så ikke klar over det var :innocent:
Jeg synes egentlig at situationen blev tacklet korrekt af både dommere og alle spillere, men jeg må saftsuseme også sige at jeg godt kan forstå hvis det har været ubehageligt for AaB spillerne, som Ahlmann her siger. Glade fans eller ej, så kan det absolut ikke være nogen fed oplevelse at se et menneskehav komme styrtende mod sig på den måde, og har man været bevidste om at Risgård tidligt i kampen var ude for en ekstremt farlig situation da han var under en meter fra at blive ramt af en fuld dåseøl, så har det nok ikke ligefrem hjulpet.

Jeg må sige at jeg håber og forventer en rigtig hård straf, både for dåsekastet og baneinvasionen, for det er sgu ting som simpelthen ikke må finde sted til en fodboldkamp i Danmark.

For en god ordens skyld - det er ikke fordi jeg håber på udelukkelse af AGF fra finalen, det ville sgu være en for lousy måde at komme i Parken på. Men jeg forventer en kæmpebøde og sandsynligvis også kampe uden tilskuere for AGF.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Yankee » 23. apr 2016, 07:55

Jeg håber bare de bliver dømt til at spille næste kamp i pokalturneringen uden medrejsende tilskuere - det er vel det mest oplagte...

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. apr 2016, 09:31

Jesper Schmidt skrev:
salling23 skrev:
MrBangDK skrev:
salling23 skrev:Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Nu skal du så også lade være med at tage debatsidens største troll til indtægt for hvad fans synes..

Det var jeg så ikke klar over det var :innocent:
Jeg synes egentlig at situationen blev tacklet korrekt af både dommere og alle spillere, men jeg må saftsuseme også sige at jeg godt kan forstå hvis det har været ubehageligt for AaB spillerne, som Ahlmann her siger. Glade fans eller ej, så kan det absolut ikke være nogen fed oplevelse at se et menneskehav komme styrtende mod sig på den måde, og har man været bevidste om at Risgård tidligt i kampen var ude for en ekstremt farlig situation da han var under en meter fra at blive ramt af en fuld dåseøl, så har det nok ikke ligefrem hjulpet.

Jeg må sige at jeg håber og forventer en rigtig hård straf, både for dåsekastet og baneinvasionen, for det er sgu ting som simpelthen ikke må finde sted til en fodboldkamp i Danmark.

For en god ordens skyld - det er ikke fordi jeg håber på udelukkelse af AGF fra finalen, det ville sgu være en for lousy måde at komme i Parken på. Men jeg forventer en kæmpebøde og sandsynligvis også kampe uden tilskuere for AGF.
Jeg er enig i, at det ikke er den fede måde at komme i finalen på, men hvis reglerne nu er sådan.

AGF kunne jo også have så meget format, at de gik ud offentligt og erkendte, at de har været sløsede og er kommet til at lukke en større flok bavianer ind. Jeg nyder, det er både dåsekast og baneinvasion. Den ansvarsforflygtigelse, som klubber som Brøndby og nu også AGF viser, er i mine øjne et misforstået forsøg på loyalitet med de forkerte "fans", som vil ødelægge fodbolden for flertallet. Og den slags manglende format burde i sig selv diskvalificere én til en finaleplads.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. apr 2016, 09:31

Jesper Schmidt skrev:
salling23 skrev:
MrBangDK skrev:
salling23 skrev:Meget sjovt som fans og spillere ser forskelligt på den slags sager

http://www.morethanaclub.dk/jakob-ahlma ... ords-sejr/
“Jeg er faktisk glad for du tager det op. Jeg kan se, at folk tror vi prøvede at udnytte det til at vinde kampen på skrivebordet, hvilket bestemt ikke var hensigten. Vi blev sendt i omklædningen i samråd med dommeren”, udtaler Jakob Ahlmann til MTAC og fortsætter:

“Derudover er det selvfølgelig en ubehagelig situation at stå på banen og se så mange fans indtage banen, og som du kan se på billedet (Fan der er helt tæt på Enevoldsen red.) kom de ret tæt på nogle af spillerne. Dommeren blev dog med det samme gjort opmærksom på, at vi ønskede at spille kampen færdig på fair vis, dog kun mod de 11 AGF’ere som havde noget og gøre på banen”, lyder det fra AaB spilleren.
Nu skal du så også lade være med at tage debatsidens største troll til indtægt for hvad fans synes..

Det var jeg så ikke klar over det var :innocent:
Jeg synes egentlig at situationen blev tacklet korrekt af både dommere og alle spillere, men jeg må saftsuseme også sige at jeg godt kan forstå hvis det har været ubehageligt for AaB spillerne, som Ahlmann her siger. Glade fans eller ej, så kan det absolut ikke være nogen fed oplevelse at se et menneskehav komme styrtende mod sig på den måde, og har man været bevidste om at Risgård tidligt i kampen var ude for en ekstremt farlig situation da han var under en meter fra at blive ramt af en fuld dåseøl, så har det nok ikke ligefrem hjulpet.

Jeg må sige at jeg håber og forventer en rigtig hård straf, både for dåsekastet og baneinvasionen, for det er sgu ting som simpelthen ikke må finde sted til en fodboldkamp i Danmark.

For en god ordens skyld - det er ikke fordi jeg håber på udelukkelse af AGF fra finalen, det ville sgu være en for lousy måde at komme i Parken på. Men jeg forventer en kæmpebøde og sandsynligvis også kampe uden tilskuere for AGF.
Jeg er enig i, at det ikke er den fede måde at komme i finalen på, men hvis reglerne nu er sådan.

AGF kunne jo også have så meget format, at de gik ud offentligt og erkendte, at de har været sløsede og er kommet til at lukke en større flok bavianer ind. Jeg mener, det er både dåsekast og baneinvasion. Den ansvarsforflygtigelse, som klubber som Brøndby og nu også AGF viser, er i mine øjne et misforstået forsøg på loyalitet med de forkerte "fans", som vil ødelægge fodbolden for flertallet. Og den slags manglende format burde i sig selv diskvalificere én til en finaleplads.
Fodbold skal ses med hjertet!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Fabbe » 23. apr 2016, 14:38

agf og format er to uforenelige fænomener. Prøv at hælde olie og vand sammen.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Kenneth K » 23. apr 2016, 14:40

Nå, men jeg afbryder lige jeres snak om fans, sanktioner, dommere og bla, bla, bla et øjeblik:

Hvor mange selvmål er Kenneth Emil efterhånden oppe på i sin AaB-tid? Er det han ved at nærme sig de tocifrede? En hel håndfuld må det da i hvert fald være blevet til.

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Pippo » 23. apr 2016, 14:51

Kenneth K skrev:Nå, men jeg afbryder lige jeres snak om fans, sanktioner, dommere og bla, bla, bla et øjeblik:

Hvor mange selvmål er Kenneth Emil efterhånden oppe på i sin AaB-tid? Er det han ved at nærme sig de tocifrede? En hel håndfuld må det da i hvert fald være blevet til.
Jeg har fundet denne statistik. http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsPlayersOGTop
Men den kan umulig være opdateret. Har KEP ikke lavet minimum fire selvmål?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af jonas386 » 23. apr 2016, 15:12

Pippo skrev:
Kenneth K skrev:Nå, men jeg afbryder lige jeres snak om fans, sanktioner, dommere og bla, bla, bla et øjeblik:

Hvor mange selvmål er Kenneth Emil efterhånden oppe på i sin AaB-tid? Er det han ved at nærme sig de tocifrede? En hel håndfuld må det da i hvert fald være blevet til.
Jeg har fundet denne statistik. http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsPlayersOGTop
Men den kan umulig være opdateret. Har KEP ikke lavet minimum fire selvmål?
Jo, han har vel været med i 3, bare den her sæson. +10 lyder voldsomt, men hvis vi tager alle turneringer med, så er det nok ikke helt forkert.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Candyfloss
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 31. aug 2008, 18:25

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Candyfloss » 23. apr 2016, 20:49

Jesper Schmidt skrev: men jeg må saftsuseme også sige at jeg godt kan forstå hvis det har været ubehageligt for AaB spillerne, som Ahlmann her siger.
Ligesom det vel også kan være ubehageligt at blive overdænget med fadøl når man skal sparke straffespark ;-)

Generelt lyder det på udtalelser fra AaB spillerne at de dog er helt cool omkring det.
Hvilket de også bør være, da der var tale om glædesrus.
At en enkelt fan kommer tæt på Enevoldsen er naturligvis ikke i orden hvis hans hensigter var onde.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 23. apr 2016, 22:01

Yankee skrev:Jeg håber bare de bliver dømt til at spille næste kamp i pokalturneringen uden medrejsende tilskuere - det er vel det mest oplagte...
Eller den næste kamp mod AaB?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. apr 2016, 23:11

Candyfloss skrev:
Jesper Schmidt skrev: men jeg må saftsuseme også sige at jeg godt kan forstå hvis det har været ubehageligt for AaB spillerne, som Ahlmann her siger.
Ligesom det vel også kan være ubehageligt at blive overdænget med fadøl når man skal sparke straffespark ;-)
Det er nemlig fuldstændig det samme, selvfølgelig er det det.

Besvar