AGF - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:05

mich1596 skrev:
Maglau skrev:
Mephisto2 skrev:
Bisgaard skrev:Hold nu kæft et fiasko forår. Man startede med en 2. Plads i ligaen, en nærmest åben vej i pokalfinalen og hvad står man så med nu???? En total værdiløs 5. Plads, det er sku ikke i orden...
Same procedure as every year.
Det er ikke same procedure.
Vi er vant til at slutte meget højere - det er kun pga en ringe ringe træner vi slutter så lavt som 5
Nope....det er vi kun vant til i nyere tid.;-) lige rundt hjørnet kommer GF og BIF, FCK er der allerede igen FCM embraser en suggardaddy pt og må forventes at være tophold indtil brønden tørre ud. Vi skal derimod igang med at bygge op med et budget der er i midten af feltet, så imo er alt ved at rette sig (desværre) efter nogle fede år som AaB fan;-)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AGF - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 17. maj 2016, 21:06

Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
Længere snor end en halvsæson hvor man starter alene på 2. pladsen, blot skal sikre sig en 4.plads for at komme i Europa, og i øvrigt har århundredets nemmeste vej i en pokalfinale?
Ja, som sagt med mindre man kan argumentere for at det er LS der har fejlet, og ikke andre variabler der har vaeret imod os.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 21:09

Buzz Killington skrev:
Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
Længere snor end en halvsæson hvor man starter alene på 2. pladsen, blot skal sikre sig en 4.plads for at komme i Europa, og i øvrigt har århundredets nemmeste vej i en pokalfinale?
Ja, som sagt med mindre man kan argumentere for at det er LS der har fejlet, og ikke andre variabler der har vaeret imod os.
Der er virkeligheden i prof-fodbold ofte, at man ender med at fyre den variabel, man kan fyre: Træneren. Gad vide om man skal til at spille på, om træneren hedder LS når næste sæson starter op igen? Hvis AaB fortsætter på denne måde de sidste kampe bliver det svært at hente point, uanset modstanden, og så tror jeg reelt det kan blive en mulighed. Suk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AGF - AaB

Indlæg af RØDESVIN » 17. maj 2016, 21:09

Nu vil ikke sidde her og kalde hele holdet homoer mmeennn, det var da bestemt ikke fodbold de var kommet for at spille så måske det var det lange varme fællesbad efter kampen de "løb" og tænkte på :thumbsdown:

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:12

Buzz Killington skrev:
Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
Længere snor end en halvsæson hvor man starter alene på 2. pladsen, blot skal sikre sig en 4.plads for at komme i Europa, og i øvrigt har århundredets nemmeste vej i en pokalfinale?
Ja, som sagt med mindre man kan argumentere for at det er LS der har fejlet, og ikke andre variabler der har vaeret imod os.
Der er imø meget der taler for at det er et "skifteår" desværre og den gejst jeg så i AGFerne så jeg slet ikke hos os, de er i gang med at bygge op, som jeg ser det og der er tro på tingende, i AaBs omklædningsrum er man igang med at sige farvel til et halvt hold, LS, NT, KEP og så har vi nogle gamle krigere der synger på sidste vers....det krydret med at træneren og Dalle er smuttet, samt at ene drømmer om nok en tur giver et billede af et hold der har været.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AGF - AaB

Indlæg af Klaus » 17. maj 2016, 21:14

Jeg synes Søndergaard fejler alvorligt på et punkt. Han giver simpelthen Spalvis og Jønsson al for lang snor. Specielt Spalvis har været rystende dårlig hele foråret. Alligevel er det Ene, Søndergaard skifter ud først. Det giver ikke mening. Ene kommer trods alt frem til rimelige afslutninger, Spalvis kan ikke engang ramme bolden. Men det skulle ikke undre mig om, det til sidst vil lykkes Søndergaard at få pillet selvtilliden ud af Ene, og så har vi slet ingen angribere mere. I aften starter han også med Børsting i stedet for Risgaard. Børsting har heller ikke været god i foråret og Risgaards formkurve var opadgående. Det giver ingen mening.

Helt tåbeligt bliver det, da han skifter Spalvis med Basso. Det havde været en perfekt udskiftning, hvis Ene stadigvæk var på banen, men ham havde han jo taget ud, så det betyder, at vi den sidste halve time ikke har en regulær angriber på banen.

Men det værste er, at vi spiller så meget bagud. Holdets rygrad er ikke eksisterende. Jeg tror aldrig vi vil opleve et comeback alla det Brøndby lavede i weekenden. Vi har simpelthen for travlt med at kontrollere og spille bagud, selvom vi skal hente to mål. Det er som om, at det hele kan gøre lige meget. Vi har set det den ene gang efter den anden i foråret. Manglende indsats og vilje har kostet.

Jeg er fandme skuffet. Vi formøbler en kongevej mod pokalfinalen og en 2. plads i ligaen på den mest pinlige måde.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 21:17

mich1596 skrev:
Buzz Killington skrev:
Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
Længere snor end en halvsæson hvor man starter alene på 2. pladsen, blot skal sikre sig en 4.plads for at komme i Europa, og i øvrigt har århundredets nemmeste vej i en pokalfinale?
Ja, som sagt med mindre man kan argumentere for at det er LS der har fejlet, og ikke andre variabler der har vaeret imod os.
Der er imø meget der taler for at det er et "skifteår" desværre og den gejst jeg så i AGFerne så jeg slet ikke hos os, de er i gang med at bygge op, som jeg ser det og der er tro på tingende, i AaBs omklædningsrum er man igang med at sige farvel til et halvt hold, LS, NT, KEP og så har vi nogle gamle krigere der synger på sidste vers....det krydret med at træneren og Dalle er smuttet, samt at ene drømmer om nok en tur giver et billede af et hold der har været.
Enig. Det er bare dybt uprofessionelt af alle knoldene at sætte sig i den slags midt i sæsonen. Jeg ihukommer en virksomhedskonsulents ord fra år tilbage: "I det øjeblik en medarbejder begynder at spekulere i andre jobs, kan man lige så godt sige farvel til vedkommende - han eller hun ER ude af døren".

EDIT: Undtagelsen som rå-bekræfter reglen dette forår er så NT, som klart har været holdets profil.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: AGF - AaB

Indlæg af STE » 17. maj 2016, 21:21

Egentlig spiller vi ikke meget anderledes (eller ringere) end i mange af kampene i efteråret. Vi har jo egentlig ok med chancer, men til forskel fra i efteråret kan vi bare ikke sparke dem ind. Bedst symboliseret ved Jönsson der vel ikke kunne score, selv hvis Steffen Rasmussen ikke stod der.

Og hatten af for Duncan, der med lidt mere held i sprøjten kunne have scoret 4 basser.

Brugeravatar
Kallerhauge
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: AGF - AaB

Indlæg af Kallerhauge » 17. maj 2016, 21:23

Er det bare mig der syntes det er foruroligende, når LS i et interview efter kampen, siger at det egentlig har kørt okey. Men kun er på den sidste 3. Del af banen der har manglet lidt. Især pga. uskarphed foran mål.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AGF - AaB

Indlæg af Hovedet » 17. maj 2016, 21:24

mich1596 skrev:
mich1596 skrev:
Maglau skrev:
Mephisto2 skrev:
Bisgaard skrev:Hold nu kæft et fiasko forår. Man startede med en 2. Plads i ligaen, en nærmest åben vej i pokalfinalen og hvad står man så med nu???? En total værdiløs 5. Plads, det er sku ikke i orden...
Same procedure as every year.
Det er ikke same procedure.
Vi er vant til at slutte meget højere - det er kun pga en ringe ringe træner vi slutter så lavt som 5
Nope....det er vi kun vant til i nyere tid.;-) lige rundt hjørnet kommer GF og BIF, FCK er der allerede igen FCM embraser en suggardaddy pt og må forventes at være tophold indtil brønden tørre ud. Vi skal derimod igang med at bygge op med et budget der er i midten af feltet, så imo er alt ved at rette sig (desværre) efter nogle fede år som AaB fan;-)
Lad os være ærlige: Det var ét fedt år. Det var så til gengæld også vildt fedt. Det her forår er godt på vej til at ende som en kæmpefiasko, og ligegyldige mellemsæson nr. 20 er meget tæt på at blive en realitet.

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: AGF - AaB

Indlæg af STE » 17. maj 2016, 21:26

Kallerhauge skrev:Er det bare mig der syntes det er foruroligende, når LS i et interview efter kampen, siger at det egentlig har kørt okey. Men kun er på den sidste 3. Del af banen der har manglet lidt.
Han har jo ret. Vi kommer jo egentlig frem til det, vi skal. I dag har vi vel 3-4 store chancer, som vi havde scoret på i efteråret. Det ER den sidste tredjedel, den er gal med.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:28

Klaus skrev:Jeg synes Søndergaard fejler alvorligt på et punkt. Han giver simpelthen Spalvis og Jønsson al for lang snor. Specielt Spalvis har været rystende dårlig hele foråret. Alligevel er det Ene, Søndergaard skifter ud først. Det giver ikke mening. Ene kommer trods alt frem til rimelige afslutninger, Spalvis kan ikke engang ramme bolden. Men det skulle ikke undre mig om, det til sidst vil lykkes Søndergaard at få pillet selvtilliden ud af Ene, og så har vi slet ingen angribere mere. I aften starter han også med Børsting i stedet for Risgaard. Børsting har heller ikke været god i foråret og Risgaards formkurve var opadgående. Det giver ingen mening.

Helt tåbeligt bliver det, da han skifter Spalvis med Basso. Det havde været en perfekt udskiftning, hvis Ene stadigvæk var på banen, men ham havde han jo taget ud, så det betyder, at vi den sidste halve time ikke har en regulær angriber på banen.

Men det værste er, at vi spiller så meget bagud. Holdets rygrad er ikke eksisterende. Jeg tror aldrig vi vil opleve et comeback alla det Brøndby lavede i weekenden. Vi har simpelthen for travlt med at kontrollere og spille bagud, selvom vi skal hente to mål. Det er som om, at det hele kan gøre lige meget. Vi har set det den ene gang efter den anden i foråret. Manglende indsats og vilje har kostet.

Jeg er fandme skuffet. Vi formøbler en kongevej mod pokalfinalen og en 2. plads i ligaen på den mest pinlige måde.
Er nok enig...men han spiller altså med KNs hold, han skal imø have mere snor og muligheden for at spille med de typer han ønsker, typer der vel og mærke vælger AaB og ikke søger væk konstant. Når det er sagt har jeg set hvad der er sket i SønderjyskE.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 960
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: AGF - AaB

Indlæg af Popnizzen » 17. maj 2016, 21:30

Det kan da umuligt kun være den sidste 3. del den er gal med. Nu har AGF scoret 2 mål imod os i de seneste 4 kampe.....
Pt er AaB ikke andet end et lorte midterhold, som har formøblet alt væk i foråret og det er både træner og spilleres skyld. Fy for satan!
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Kallerhauge
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: AGF - AaB

Indlæg af Kallerhauge » 17. maj 2016, 21:38

STE skrev:
Kallerhauge skrev:Er det bare mig der syntes det er foruroligende, når LS i et interview efter kampen, siger at det egentlig har kørt okey. Men kun er på den sidste 3. Del af banen der har manglet lidt.
Han har jo ret. Vi kommer jo egentlig frem til det, vi skal. I dag har vi vel 3-4 store chancer, som vi havde scoret på i efteråret. Det ER den sidste tredjedel, den er gal med.
Jo selvfølgelig har det da også været et kæmpe problem. Men at sige det kun er der det går galt, det er jo ikke rigtigt. Det er vel ikke okey at lukke 2 mål ind i kampen. Det første mål må jo aldrig kunne lade sig gøre. Syntes i hvert fald ikke AaB har chancer til 3 mål i dag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 21:40

Popnizzen skrev:Det kan da umuligt kun være den sidste 3. del den er gal med. Nu har AGF scoret 2 mål imod os i de seneste 4 kampe.....
Pt er AaB ikke andet end et lorte midterhold, som har formøblet alt væk i foråret og det er både træner og spilleres skyld. Fy for satan!
Enig, det giver ikke megen mening. Forsvaret er dårligt, men meget værre er det, at mentaliteten på holdet er opgivende. Vi blev mestre med et halvdårligt forsvar - der var bare en helt anden gejst (og offensiv kvalitet) på holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:40

Der er også noget med at spille lotto fra AaBs ledelse her, det er ikke optimalt at starte et forår med 2-3 spillere i startelleveren der ikke vil give deres højre arm for AaB, men var det nu gået godt havde jeg nok ikke skrevet dette indlæg.
Det er dog dette decimerede hold der har givet mig mest for pengende. :aabfan: det vil jeg huske altid. men jeg tror på en trodsreaktion og bronze.
FANDEME
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: AGF - AaB

Indlæg af STE » 17. maj 2016, 21:46

Kallerhauge skrev:
STE skrev:
Kallerhauge skrev:Er det bare mig der syntes det er foruroligende, når LS i et interview efter kampen, siger at det egentlig har kørt okey. Men kun er på den sidste 3. Del af banen der har manglet lidt.
Han har jo ret. Vi kommer jo egentlig frem til det, vi skal. I dag har vi vel 3-4 store chancer, som vi havde scoret på i efteråret. Det ER den sidste tredjedel, den er gal med.
Jo selvfølgelig har det da også været et kæmpe problem. Men at sige det kun er der det går galt, det er jo ikke rigtigt. Det er vel ikke okey at lukke 2 mål ind i kampen. Det første mål må jo aldrig kunne lade sig gøre. Syntes i hvert fald ikke AaB har chancer til 3 mål i dag.
Spalvis har en stor chance i 1. halvleg. Børsting og Risgård har én hver, og Jónsson mistimer fuldstændig helt fri foran mål.
Det er sjældent ok at lukke 2 mål ind, men nogle gange må man også kigge på de andre. I dag er duncan jo uhyggelig. Han taber stort set ikke en hovedstodsduel og er skarp, når han får chancen.

Derfor synes jeg sådan set, det er ok, at LS fokuserer på sidste tredjedel.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AGF - AaB

Indlæg af Klaus » 17. maj 2016, 21:48

Jeg synes Søndergaard fejler alvorligt på et punkt. Han giver simpelthen Spalvis og Jønsson al for lang snor. Specielt Spalvis har været rystende dårlig hele foråret. Alligevel er det Ene, Søndergaard skifter ud først. Det giver ikke mening. Ene kommer trods alt frem til rimelige afslutninger, Spalvis kan ikke engang ramme bolden. Men det skulle ikke undre mig om, det til sidst vil lykkes Søndergaard at få pillet selvtilliden ud af Ene, og så har vi slet ingen angribere mere. I aften starter han også med Børsting i stedet for Risgaard. Børsting har heller ikke været god i foråret og Risgaards formkurve var opadgående. Det giver ingen mening.

Helt tåbeligt bliver det, da han skifter Spalvis med Basso. Det havde været en perfekt udskiftning, hvis Ene stadigvæk var på banen, men ham havde han jo taget ud, så det betyder, at vi den sidste halve time ikke har en regulær angriber på banen.

Men det værste er, at vi spiller så meget bagud. Holdets rygrad er ikke eksisterende. Jeg tror aldrig vi vil opleve et comeback alla det Brøndby lavede i weekenden. Vi har simpelthen for travlt med at kontrollere og spille bagud, selvom vi skal hente to mål. Det er som om, at det hele kan gøre lige meget. Vi har set det den ene gang efter den anden i foråret. Manglende indsats og vilje har kostet.

Jeg er fandme skuffet. Vi formøbler en kongevej mod pokalfinalen og en 2. plads i ligaen på den mest pinlige måde.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af Pastorius » 17. maj 2016, 21:48

Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Tja, et utroligt dårligt forår (dårligere end AGF som ellers ikke har fået meget ros for resultaterne), kombineret med exit i pokal til samme svage AGF.

Vi kunne selvfølgelig også fyre hele holdet, og se om han kunne gøre det bedre med andre spillere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af Pastorius » 17. maj 2016, 21:50

Since skrev:
Pastorius skrev:...og nu roser de AGF for mærkbare forstærkninger i vinters (Duncan og Bachmann). Hvordan mærkbare, måske er det alle de point de har hentet i foråret?


Sent from my iPad using Tapatalk
Karma is a bitch :o
AGF bliver ikke gode over at vinde en kamp mod det her AaB hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar