AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Lasse Que » 23. maj 2016, 15:07

vandmelonen skrev:
BoT skrev:
vandmelonen skrev:
Lasse Que skrev:
Brent skrev:Ja spalvis opførte dig idiotisk og har været under al kritik i foråret, men jeg det er godtnok sølle af LS at blive ved med st svine ham:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6093023
Svine ham? Han er citeret for
Får han ikke styr på sit temperament og måden han tackler modgang, så får han det svært i Lissabon
Det er vel nærmere et godt råd end en tilsvining?
Ja, men det skal jo ikke foregå gennem medierne. Så må han snakke med ham personligt. Jeg kan godt forstå LS er skuffet, men han skal jo ikke stå og udtale sig sådan om en af sine egne spillere til et eller andet ligegyldigt medie.
For vi ved jo allesammen, præcis hvad Lars har talt med Spalvis om face-to-face.
Det ved vi ikke. Jeg kan bare ikke se grunden til, at udtale sig på den måde. Hvad får LS ud af det udover at please EB, der får ham til at sige præcis hvad de vil høre ham sige?
Jeg kan virkeligt ikke se hvad der skulle være så odiøst i hans udtalelse? Det er jo bare stating the obvious - og på ingen måde tilsvining, nedrakning eller andet. Og han har naturligvis talt med Spalvis face 2 face.
Syng for de røde!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af BoT » 23. maj 2016, 15:10

vandmelonen skrev:
BoT skrev:
vandmelonen skrev:
Lasse Que skrev:
Brent skrev:Ja spalvis opførte dig idiotisk og har været under al kritik i foråret, men jeg det er godtnok sølle af LS at blive ved med st svine ham:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6093023
Svine ham? Han er citeret for
Får han ikke styr på sit temperament og måden han tackler modgang, så får han det svært i Lissabon
Det er vel nærmere et godt råd end en tilsvining?
Ja, men det skal jo ikke foregå gennem medierne. Så må han snakke med ham personligt. Jeg kan godt forstå LS er skuffet, men han skal jo ikke stå og udtale sig sådan om en af sine egne spillere til et eller andet ligegyldigt medie.
For vi ved jo allesammen, præcis hvad Lars har talt med Spalvis om face-to-face.
Det ved vi ikke. Jeg kan bare ikke se grunden til, at udtale sig på den måde. Hvad får LS ud af det udover at please EB, der får ham til at sige præcis hvad de vil høre ham sige?
Han får jo også sendt et signal over for de mange forskellige stakeholders i klubben om, at det er en opførsel, man på ingen måde accepterer - og at det er et isoleret tilfælde.
Spillertruppen ved ganske givet, hvad Lars os Spalvis har talt om på 2-mandshånd, men det gør fans, sponsorer og øvrige medarbejdere i klubben ikke.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. maj 2016, 17:49

Gamen skrev:
Hanga skrev:
Men det er jo netop det der er så pisse frustrerende ved det her forår... vi har jo netop set, at holdet indeholder rigtig meget kvalitet! Det er jo ren Dr. Jekyll and Mr. Hyde - i efteråret spillede vi med energi, opportunisme og med stor kvalitet. I foråret har vi virket slatne, småugidelige og næsten alle profiler er dykket markant i niveau.

Vi ved at truppen indeholder stor kvalitet, men vi er også nød til at analysere, hvordan vi kan svinge så enormt i niveau... og jeg synes faktisk også det er det Gaarde siger.
Når alle spillere topper formmæssigt, så ja. Men det gælder vel for alle hold. Vi har set at holdet indeholder rigtig meget kvalitet, når det spiller over evne. Men også at bundniveauet knap nok ville række til en 10. plads i ligaen. Vores sande niveau må ligge et sted derimellem.
Og så må man også bare sige, at vi er begyndt at lide under at vores rutinerede spillere for anden sæson i træk leverer en utroligt dårlig halv-sæson - KEP, Risgård og Larsen bl.a.
Og det har AaB simpelthen ikke råd til. Det kan ikke passe, at det kun er Würtz og Enevoldsen der kan holde et stabilt, godt niveau, og piske energi ind i deres medspillere.

Jesper Schmidt m.fl. har forsøgt at negligere det, men jeg ser stadig de ældre spilleres meldinger inden og under sæsonen vedr. trupsammensætningen som udtryk for at der er lidt uro i truppen og utilfredshed med en lidt forkert balance i truppen. Og jeg kan da godt forstå dem, når man ser på hvor få ledertyper der er på holdet og hvor mange spillere med ingen eller meget få kampe vi har i truppen når vi når på den anden side af sommerferien.
Man kan med rette være bekymret for om ikke det kan gøre noget ved træningerne og præstationerne i kamp, som kommentatorerne i går også var inde på.
Skulle jeg (m.fl.) have taget fejl, og der skulle ligge mere bag de pågældende udtalelser end det som jeg stadig anser for at være petitesser, så synes jeg absolut man med rette kan spørge om de pågældende spillere er i den rigtige klub, hvis de ikke kan affinde sig med arbejdsbetingelserne. HVIS det virkelig har givet uro i truppen, så er det i høj grad de nuværende etablerede spillere som er en del af problemet - langt mere end manglen på samme.

Jeg er enig i at vi savner ledere, forhåbentlig får vi nu en i forsvaret, for det synes jeg godt nok i den grad er savnet. Til gengæld er jeg på ingen måde enig i at Ene har været en af de stabilt gode i foråret, jeg synes han har været en af de store skuffelser... også selv om han både har løbet en masse meter og råbt højt.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af thomasjn » 23. maj 2016, 18:13

Jesper Schmidt skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev:
Men det er jo netop det der er så pisse frustrerende ved det her forår... vi har jo netop set, at holdet indeholder rigtig meget kvalitet! Det er jo ren Dr. Jekyll and Mr. Hyde - i efteråret spillede vi med energi, opportunisme og med stor kvalitet. I foråret har vi virket slatne, småugidelige og næsten alle profiler er dykket markant i niveau.

Vi ved at truppen indeholder stor kvalitet, men vi er også nød til at analysere, hvordan vi kan svinge så enormt i niveau... og jeg synes faktisk også det er det Gaarde siger.
Når alle spillere topper formmæssigt, så ja. Men det gælder vel for alle hold. Vi har set at holdet indeholder rigtig meget kvalitet, når det spiller over evne. Men også at bundniveauet knap nok ville række til en 10. plads i ligaen. Vores sande niveau må ligge et sted derimellem.
Og så må man også bare sige, at vi er begyndt at lide under at vores rutinerede spillere for anden sæson i træk leverer en utroligt dårlig halv-sæson - KEP, Risgård og Larsen bl.a.
Og det har AaB simpelthen ikke råd til. Det kan ikke passe, at det kun er Würtz og Enevoldsen der kan holde et stabilt, godt niveau, og piske energi ind i deres medspillere.

Jesper Schmidt m.fl. har forsøgt at negligere det, men jeg ser stadig de ældre spilleres meldinger inden og under sæsonen vedr. trupsammensætningen som udtryk for at der er lidt uro i truppen og utilfredshed med en lidt forkert balance i truppen. Og jeg kan da godt forstå dem, når man ser på hvor få ledertyper der er på holdet og hvor mange spillere med ingen eller meget få kampe vi har i truppen når vi når på den anden side af sommerferien.
Man kan med rette være bekymret for om ikke det kan gøre noget ved træningerne og præstationerne i kamp, som kommentatorerne i går også var inde på.
Skulle jeg (m.fl.) have taget fejl, og der skulle ligge mere bag de pågældende udtalelser end det som jeg stadig anser for at være petitesser, så synes jeg absolut man med rette kan spørge om de pågældende spillere er i den rigtige klub, hvis de ikke kan affinde sig med arbejdsbetingelserne. HVIS det virkelig har givet uro i truppen, så er det i høj grad de nuværende etablerede spillere som er en del af problemet - langt mere end manglen på samme.

Jeg er enig i at vi savner ledere, forhåbentlig får vi nu en i forsvaret, for det synes jeg godt nok i den grad er savnet. Til gengæld er jeg på ingen måde enig i at Ene har været en af de stabilt gode i foråret, jeg synes han har været en af de store skuffelser... også selv om han både har løbet en masse meter og råbt højt.
Jeg kan da godt følge de etablerede spillere i, at man er for (tyndt) besatte. På den anden side synes jeg det er noget pis at stå og sige når man ikke selv præsterer. Risgård og KEP er med deres præstationer ikke i en position til at kritisere noget som helst. Det er jo dem der skal være lederne der trækker læsset fremfor at kæfte op om, at de dybest set ikke er tilfreds med deres kollegaer.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af birk » 14. aug 2016, 16:57

Jeg mente dengang , i den her kamptråd ,at Spalvis evt karantæne dage vil følge med til Portugal. Nogen var uenige i det, men kan da læse, at Pogbas karantæne fra Italien fulgte med til England. Mon ikke det samme var gældende med Spalvis ? Nu blev det så ikke aktuelt med karantæne til Spalvis, da han gik i stykker inden turnerings start.

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Pippo » 15. aug 2016, 20:32

WTF is going on???!! Det er OB-kampen om igen. Hvorfor fanden skal vi igen, igen trække os tilbage ved en føring?? Esbjerg er tandløse, så gå dog efter den tredje scoring. Hvor jeg dog hader den taktik.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Tyskeren » 15. aug 2016, 20:39

Kasper P er uden tvivl en af de ringeste forsvarer i ligaen... Langsom, dårlig på bolden og tager så dumme beslutninger!

KØB NU EN FORSVARER!!!

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Pippo » 15. aug 2016, 20:43

Tyskeren skrev:Kasper P er uden tvivl en af de ringeste forsvarer i ligaen... Langsom, dårlig på bolden og tager så dumme beslutninger!

KØB NU EN FORSVARER!!!
Nej, Blåbjerg skal ikke frygte, at Kasper P har taget hans plads, mens han var til OL.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Sauer » 15. aug 2016, 20:44

Hvordan står de så fri inde midt i vores felt hele tiden?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2016, 20:54

Hvorfor skriver i i den her traad?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar