AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. maj 2016, 22:35

thomasjn skrev: Jannik Pohl:
Fornuftig første sæson som senior uden for alvor at brage igennem, men det ser spændende ud.
Alligevel imponerende at den beskrivelse kan give en næstlavest karakter :thumbsup:

Nå men kampen.... det er ikke i dag vi nossede foråret væk, jeg synes det var en ganske fin indsats, modsat mange andre kampe, og særligt i 2. halvleg. Jeg har kæmpe forventninger til Pohl, og til Bassogog, som begge spillede fremragende i 2. halvleg, det ser spændende ud. Forhåbentlig finder Gaarde en topscorertype til angrebet, så vi kan fortsætte med at køre dem stille og roligt ind.

Jeg ser frem til den nye sæson, hvor vi forhåbentlig får ryddet helt op i de spillere som ikke har hovedet i AaB. Det er ikke fordi jeg tror Thomsen ikke gerne VIL, men det er samtidig tydeligt at det har været svært for ham i de seneste kampe, og jeg frygter altså det vil blive endnu sværere for ham at bevare gnisten, hvis han skal spille her i efteråret....nu ER det ligesom prøvet med den slags. Hold op hvor har han været en skuffelse i de sidste to kampe.

Det fungerede ikke med Abildgaard, og jeg synes ærlig talt det er lidt bekymrende, som han virker til ikke at falde ind i systemet... men vi skal huske han er meget ung stadig.

Würtz var god, jönsson var fremragende i 2. halvleg efter Bassogog kom ind, og vi skal i mine øjne hente en højre back, der kommer simpelthen for lidt fra PK. Alternativt skal vi spille på en anden måde.

Jeg ser frem til en ny sæson med noget nyt blod... vi trænger godt nok til der bliver flyttet lidt, men det var en mandfolkeindsats i dag, og det var vel det man realistisk set kunne forvente, eller have forhåbninger om.

#AugoEffekten

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Hovedet » 26. maj 2016, 22:55

STE skrev:
thomasjn skrev:Ingen europa, foråret er afgjort - derved må sæsonen siges at være dumpet med et brag. Jeg er med på, at man havde en målsætning før sæsonen, men når man undervejs rammer det højeste niveau i ligaen og er en seriøst mesterskabskandidat ved vinterpausen er det dumpet, at vi end ikke kommer i top 4. Vi slutter sågar under fucking Brøndby - det er fanme for pinligt ligesom det er for pinligt at man ikke jagter for alvor de sidste 10 minutter.

Forårets karakterer

Larsen: 2
Har spillet sig op, men det er tæt på at være dumpet med de blundere han har lavet
Patrick: 00
Er ok defensivt og ville nok være en fin back i f.eks. Viborg, men en AaB back skal kunne nogen offensivt.
Ahlmann: Udenfor bedømmelse
Blåbjerg: 02
Har været meget op og ned. Laver fancy ting offensivt for derefter at lave lige graverende defensive fejl. Derudover alt for klein til at spille i forsvaret.
KEP: 00
Udover en række store blundere har han slet ikke taget det ansvar han skal som leder. Tilmed har han været så fej at dække egen fiasko ind under at vi bruger unge spillere, hvilket klinger hult når man selv laver så mange blundere.
Ene: 4
Fantastisk efterår, men et miserabelt forår der knap har været bestået.
Würtz: 7
Højt bund niveau, knap så meget topniveau i foråret.
Augu: Udenfor bedømmelse
Jönsson: 02
Slet ikke ramt noget der ligner et topniveau. Har fået oceaner af spilletid, men han er cirka 3% af hvad han var i guldsæsonen.
Helenius: Udenfor bedømmelse
Gilli: 00
Jeg havde forventet meget af Gilli, men vi har bare ikke set det. Han er hurtig - that's it.
Thrane: Udenfor beddømmelse
Bassogog: 02
Får et bestået to-tal ud fra det præmis, at han har haft nogle gode indhop ifht. han er en ung uskolet spiller.
Risgård: 4
Godt efterår, miserabelt efterår, hvor også han har dækket sig ind under strategien.
Thomsen: 10
Den eneste offensive spiller der faktisk har holdt niveau i foråret. Sågar er han begyndt at score mål efter resten af holdet gik på sommerferie ved vinterpausen.
Børsting: 02
Rigtigt godt efterår - skidt forår - har lidt under Søndergaards Jönsson-fetish.
Kakeeto: Udenfor bedømmelse
Hans ene kamp viste dog, at han ikke er klar til 1. holdet.
Abildgaard: 02
Fin første sæson uden for alvor at imponere. Pilen peger dog op.
V. Ahlmann: Udenfor bedømmelse da han ikke rigtigt har spillet.
Dog er peger pilen ned eftersom han ikke kunne komme på hold i Vendsyssel.
Bruhn: 00
Har slet ikke kunnet komme ind omkring holdet. Må sige at være skidt i tredje sæson på 1. holdet.
Kasper P: 4
Det har været op og ned og jeg ikke Kasper P fan. Han er dog den eneste i vores forsvar der kan være sig selv bekendt.
Spalvis -03
Rigtigt godt i efterår - en skændsel i foråret.
Jannik Pohl: 02
Fornuftig første sæson som senior uden for alvor at brage igennem, men det ser spændende ud.

Søndergaard: 02
Fint efterår, men det er en voldsom ridse i lakken, at han slet ikke har fået styr på troppen i foråret. At man ikke jagter resultatet til sidst idag siger alt og truppen virker drænet. Jeg er bekymret for fremtiden med Søndergaard.
Hold da op. Man skulle tro, vi var rykket ned.
Over hele sæsonen kunne man selvfølgelig diskutere de karakterer. Det virker måske lige bittert nok at uddele et -03 til Superligaens topscorer (hvis vi da ikke også når at pisse det væk...), der i øvrigt tragisk nok også er vores topscorer i foråret! I forhold til foråret er denne karaktergivning til gengæld helt rammende. Det her er fiasko med stort -F, og vurderet på foråret har vi reelt kun en Nikolaj Thomsen vist et generelt niveau, der giver anledning til mere end mumlen og hovedrysten. Det har været afsindig svagt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af astonvilla » 26. maj 2016, 23:17

Nogen der kan forklare hvorfor vi ikke går 100% efter den til sidst og satser alt?
Absolut intet at tabe.
Bienvenu Bassogog!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Mogens » 26. maj 2016, 23:17

AaB 85 95 99 08 skrev:Såååådaaaan. Femteplads. Søndergaard i guldstol gennem byen. Vildt sæsonresultat. Er jeg den eneste i ekstase...?
Hvad var dine forventninger inden sæsonen? Prøv at være helt ærlig...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Gamen » 26. maj 2016, 23:22

Mogens skrev:
Hvad var dine forventninger inden sæsonen? Prøv at være helt ærlig...
Ingen kan bruge forventninger inden sæsonen til noget. Man er nødt til at se på de forudsætninger vi havde ved vinterpausen, og der er nul europæisk fodbold lig med en kæmpe fiasko.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af EINHILL » 26. maj 2016, 23:34

thomasjn skrev: Larsen: 2
Har spillet sig op, men det er tæt på at være dumpet med de blundere han har lavet
What?? Hvis man alene på personlige dumheder har kostet mindst 9 point på kontoen, så har man eddermame ikke bestået noget som helst, selv ikke i serie 3.

Brugeravatar
Kallerhauge
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Kallerhauge » 26. maj 2016, 23:54

thomasjn skrev:Ingen europa, foråret er afgjort - derved må sæsonen siges at være dumpet med et brag. Jeg er med på, at man havde en målsætning før sæsonen, men når man undervejs rammer det højeste niveau i ligaen og er en seriøst mesterskabskandidat ved vinterpausen er det dumpet, at vi end ikke kommer i top 4. Vi slutter sågar under fucking Brøndby - det er fanme for pinligt ligesom det er for pinligt at man ikke jagter for alvor de sidste 10 minutter.

Forårets karakterer

Larsen: 2
Har spillet sig op, men det er tæt på at være dumpet med de blundere han har lavet
Patrick: 00
Er ok defensivt og ville nok være en fin back i f.eks. Viborg, men en AaB back skal kunne nogen offensivt.
Ahlmann: Udenfor bedømmelse
Blåbjerg: 02
Har været meget op og ned. Laver fancy ting offensivt for derefter at lave lige graverende defensive fejl. Derudover alt for klein til at spille i forsvaret.
KEP: 00
Udover en række store blundere har han slet ikke taget det ansvar han skal som leder. Tilmed har han været så fej at dække egen fiasko ind under at vi bruger unge spillere, hvilket klinger hult når man selv laver så mange blundere.
Ene: 4
Fantastisk efterår, men et miserabelt forår der knap har været bestået.
Würtz: 7
Højt bund niveau, knap så meget topniveau i foråret.
Augu: Udenfor bedømmelse
Jönsson: 02
Slet ikke ramt noget der ligner et topniveau. Har fået oceaner af spilletid, men han er cirka 3% af hvad han var i guldsæsonen.
Helenius: Udenfor bedømmelse
Gilli: 00
Jeg havde forventet meget af Gilli, men vi har bare ikke set det. Han er hurtig - that's it.
Thrane: Udenfor beddømmelse
Bassogog: 02
Får et bestået to-tal ud fra det præmis, at han har haft nogle gode indhop ifht. han er en ung uskolet spiller.
Risgård: 4
Godt efterår, miserabelt efterår, hvor også han har dækket sig ind under strategien.
Thomsen: 10
Den eneste offensive spiller der faktisk har holdt niveau i foråret. Sågar er han begyndt at score mål efter resten af holdet gik på sommerferie ved vinterpausen.
Børsting: 02
Rigtigt godt efterår - skidt forår - har lidt under Søndergaards Jönsson-fetish.
Kakeeto: Udenfor bedømmelse
Hans ene kamp viste dog, at han ikke er klar til 1. holdet.
Abildgaard: 02
Fin første sæson uden for alvor at imponere. Pilen peger dog op.
V. Ahlmann: Udenfor bedømmelse da han ikke rigtigt har spillet.
Dog er peger pilen ned eftersom han ikke kunne komme på hold i Vendsyssel.
Bruhn: 00
Har slet ikke kunnet komme ind omkring holdet. Må sige at være skidt i tredje sæson på 1. holdet.
Kasper P: 4
Det har været op og ned og jeg ikke Kasper P fan. Han er dog den eneste i vores forsvar der kan være sig selv bekendt.
Spalvis -03
Rigtigt godt i efterår - en skændsel i foråret.
Jannik Pohl: 02
Fornuftig første sæson som senior uden for alvor at brage igennem, men det ser spændende ud.

Søndergaard: 02
Fint efterår, men det er en voldsom ridse i lakken, at han slet ikke har fået styr på troppen i foråret. At man ikke jagter resultatet til sidst idag siger alt og truppen virker drænet. Jeg er bekymret for fremtiden med Søndergaard.
Syntes det er nogle meget passende karaktere. Der er vel kun blevet spillet to rigtig gode kampe i dette forår (AGF ude i pokalen og Brøndby hjemme). Og den ene af disse kunne vi jo så ikke bruge til så meget.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 27. maj 2016, 01:43

Mogens skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Såååådaaaan. Femteplads. Søndergaard i guldstol gennem byen. Vildt sæsonresultat. Er jeg den eneste i ekstase...?
Hvad var dine forventninger inden sæsonen? Prøv at være helt ærlig...
Efter at Søndergaard blev ansat, er mine forventninger blevet mere end indfriet.
Fodbold skal ses med hjertet!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Sanchez94 » 27. maj 2016, 08:28

Nej, hvor kunne det være fedt, hvis folk fra debatsiden dukkede op med samme engagement på stadion, se det ville være smukt. Så kunne det hjælpe spillerne på banen, og ikke bare ens eget ego.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af KJ » 27. maj 2016, 09:16

En 5.-plads er OK ud fra vores spillermateriale og -budget. Vi ender foran OB, AGF og Randers, som har betydeligt større budgetter. AaB's spillere er individuelt svagere end FCK's og FCM's, og vi får kun succes, når vi spiller fantastisk som et hold, og det er ganske enkelt umuligt at gøre i 33 kampe i træk.

Jeg er i chok over at Bassogog ikke er fast mand. Hans talent er mindst på niveau med Lucas Andersens, om end Basso selvfølgelig er nogle år ældre end Lucas var, da han kom frem. Med typer som Pohl og Bassogog skal vi nok få en slagkraftig offensiv næste sæson.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Nitten » 27. maj 2016, 09:30

Hvem afgør egentlig hvilke kampsituationer der vises på storskærmene på stadion ?

Uden at være helt sikker så tror jeg at der blev vist lidt flere situationer igår, og det var ikke bare målchancerne

Igår bemærkede jeg bla at de tre gange viste da KEP havde fat på ham den lange Oshuheee... Som ikke blev dømt men som godt kunne dømmes. Der er vel en risiko for at dommeren kigger lidt med og påvirkes af det !
Vi er vel på Aalborg stadion og skal have lidt fordel af det så er det sgu da lidt dumt at vise de situationer hvor modstander måske bliver snydt lidt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. maj 2016, 09:53

KJ skrev:En 5.-plads er OK ud fra vores spillermateriale og -budget. Vi ender foran OB, AGF og Randers, som har betydeligt større budgetter. AaB's spillere er individuelt svagere end FCK's og FCM's, og vi får kun succes, når vi spiller fantastisk som et hold, og det er ganske enkelt umuligt at gøre i 33 kampe i træk.

Jeg er i chok over at Bassogog ikke er fast mand. Hans talent er mindst på niveau med Lucas Andersens, om end Basso selvfølgelig er nogle år ældre end Lucas var, da han kom frem. Med typer som Pohl og Bassogog skal vi nok få en slagkraftig offensiv næste sæson.
En 5.plads er ok dømt på vores budget. MEN FANDENTÆSKEME ikke dømt på vores spilelrmateriale!!! Vi har absolut en bedre trup end alle andre i superligaen, bortset fra FCK og muligvis Ikast. Vores bedste start-ellever, i bedste forfatning, er klart til medaljer. Det er en ynk at vi må nøjes med 5. pladsen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Søgaard » 27. maj 2016, 09:55

Nitten skrev:Hvem afgør egentlig hvilke kampsituationer der vises på storskærmene på stadion ?

Uden at være helt sikker så tror jeg at der blev vist lidt flere situationer igår, og det var ikke bare målchancerne

Igår bemærkede jeg bla at de tre gange viste da KEP havde fat på ham den lange Oshuheee... Som ikke blev dømt men som godt kunne dømmes. Der er vel en risiko for at dommeren kigger lidt med og påvirkes af det !
Vi er vel på Aalborg stadion og skal have lidt fordel af det så er det sgu da lidt dumt at vise de situationer hvor modstander måske bliver snydt lidt.
Der er ingen regler for, hvad der må vises på storskærmen. Det er suverænt hjemmeholdet der bestemmer det. Dommeren må til gengæld i princippet ikke kigge op på skærmen. Du kan læse lidt om det på Kenn Hansens side lortedommer.dk, der er nogle ganske fine artikler om bl.a. dette emne.
Aalborg BK 1885!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Gnu » 27. maj 2016, 10:18

En femteplads er selvfølgelig en dumpet sæson, når vi går ind til en kort forårssæson som nummer to og mesterskabskandidater. Så er det simpelthen ikke godt nok at pisse det hele væk på denne måde.

Vi gik altså ind til sæsonen med et bundrutineret hold med et hav af spillere med masser af superliga- og europæiske kampe samt mesterskaber og pokaltitel under bæltet. Rigtig mange af vores folk har spillet sammen meget længe. Det er meget værdifuldt, så vi burde have et stærkt, sammentømret hold og spilkoncept - også i forårssæsonen. I stedet så vi det hele falde fra hinanden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

seamann

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af seamann » 27. maj 2016, 10:35

Naturligvis er foråret ikke godkendt. Det gør vildt ondt når topangriberen og målmanden i fællesskab melder sig ud. Havde Larsen bare holdt nogenlunde miveau, havde EL bold været en kendsgerning.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af thomasjn » 27. maj 2016, 10:38

EINHILL skrev:
thomasjn skrev: Larsen: 2
Har spillet sig op, men det er tæt på at være dumpet med de blundere han har lavet
What?? Hvis man alene på personlige dumheder har kostet mindst 9 point på kontoen, så har man eddermame ikke bestået noget som helst, selv ikke i serie 3.
Egentlig, enig - jeg var lidt i tvivl i starten om jeg ville give for foråret eller hele sæsonen. For foråret er det så afgjort dumpet og nærmere -03 end 00.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af thomasjn » 27. maj 2016, 10:42

Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev: Jannik Pohl:
Fornuftig første sæson som senior uden for alvor at brage igennem, men det ser spændende ud.
Alligevel imponerende at den beskrivelse kan give en næstlavest karakter :thumbsup:
Er med på, hvad du mener. Jeg har skelet til, at man også må kigge på hvor spilleren kommer fra og hvad der er realistiske forventninger. Lad os sige Pohl scorer tre mål i foråret og viser gode takter i glimt er det en høj to-cifret karakter i mine øjne da det er en flot entre på 1. holdet taget i betragtning han er førteårs senior så vidt jeg husker. Spalvis har omvendt scoret tre mål i foråret og kun vist noget i ganske få glimt, hvilket er dumpet da han er suveræn topscorer og en profil på holdet, især når man ligger den ugidelige indsats oveni.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af thomasjn » 27. maj 2016, 10:43

STE skrev:
thomasjn skrev:Ingen europa, foråret er afgjort - derved må sæsonen siges at være dumpet med et brag. Jeg er med på, at man havde en målsætning før sæsonen, men når man undervejs rammer det højeste niveau i ligaen og er en seriøst mesterskabskandidat ved vinterpausen er det dumpet, at vi end ikke kommer i top 4. Vi slutter sågar under fucking Brøndby - det er fanme for pinligt ligesom det er for pinligt at man ikke jagter for alvor de sidste 10 minutter.

Forårets karakterer

Larsen: 2
Har spillet sig op, men det er tæt på at være dumpet med de blundere han har lavet
Patrick: 00
Er ok defensivt og ville nok være en fin back i f.eks. Viborg, men en AaB back skal kunne nogen offensivt.
Ahlmann: Udenfor bedømmelse
Blåbjerg: 02
Har været meget op og ned. Laver fancy ting offensivt for derefter at lave lige graverende defensive fejl. Derudover alt for klein til at spille i forsvaret.
KEP: 00
Udover en række store blundere har han slet ikke taget det ansvar han skal som leder. Tilmed har han været så fej at dække egen fiasko ind under at vi bruger unge spillere, hvilket klinger hult når man selv laver så mange blundere.
Ene: 4
Fantastisk efterår, men et miserabelt forår der knap har været bestået.
Würtz: 7
Højt bund niveau, knap så meget topniveau i foråret.
Augu: Udenfor bedømmelse
Jönsson: 02
Slet ikke ramt noget der ligner et topniveau. Har fået oceaner af spilletid, men han er cirka 3% af hvad han var i guldsæsonen.
Helenius: Udenfor bedømmelse
Gilli: 00
Jeg havde forventet meget af Gilli, men vi har bare ikke set det. Han er hurtig - that's it.
Thrane: Udenfor beddømmelse
Bassogog: 02
Får et bestået to-tal ud fra det præmis, at han har haft nogle gode indhop ifht. han er en ung uskolet spiller.
Risgård: 4
Godt efterår, miserabelt efterår, hvor også han har dækket sig ind under strategien.
Thomsen: 10
Den eneste offensive spiller der faktisk har holdt niveau i foråret. Sågar er han begyndt at score mål efter resten af holdet gik på sommerferie ved vinterpausen.
Børsting: 02
Rigtigt godt efterår - skidt forår - har lidt under Søndergaards Jönsson-fetish.
Kakeeto: Udenfor bedømmelse
Hans ene kamp viste dog, at han ikke er klar til 1. holdet.
Abildgaard: 02
Fin første sæson uden for alvor at imponere. Pilen peger dog op.
V. Ahlmann: Udenfor bedømmelse da han ikke rigtigt har spillet.
Dog er peger pilen ned eftersom han ikke kunne komme på hold i Vendsyssel.
Bruhn: 00
Har slet ikke kunnet komme ind omkring holdet. Må sige at være skidt i tredje sæson på 1. holdet.
Kasper P: 4
Det har været op og ned og jeg ikke Kasper P fan. Han er dog den eneste i vores forsvar der kan være sig selv bekendt.
Spalvis -03
Rigtigt godt i efterår - en skændsel i foråret.
Jannik Pohl: 02
Fornuftig første sæson som senior uden for alvor at brage igennem, men det ser spændende ud.

Søndergaard: 02
Fint efterår, men det er en voldsom ridse i lakken, at han slet ikke har fået styr på troppen i foråret. At man ikke jagter resultatet til sidst idag siger alt og truppen virker drænet. Jeg er bekymret for fremtiden med Søndergaard.
Hold da op. Man skulle tro, vi var rykket ned.
Kan du nævne en der har gjort det bedre i foråret end den karaketer jeg har givet?
Vi har jo nærmest spillet som en nedrykker.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 27. maj 2016, 11:05

9800 skrev:Fin og underholdende kamp i dag. Plusser til de fleste, jeg synes Abildgaard spillede sin bedste kamp i den røde trøje indtil videre, han skal nok vokse og kunne true Risgaard allerede i næste sæson. Han spiller lidt for meget alibi, men det skal nok blive bygget på.
Ellers gik de største plusser til Jønsson, PK, KP, Wurtz.
Uden 4 stam spillere synes jeg det var en flot præstation.
Jeg synes også det er fair at rose Abildgaard for hans kamp. Tegner godt for fremtiden.

Tvivlen nager mig derimod med Pohl. Mangler i høj grad målet. Han har nu spillet 6 SL-kampe og målløs. Godt nok på en skuffende AaB-hold og kun i snit 40 min. pr. kamp. Men det første mål skal snart komme ellers kommer han ned på højrebacken.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB - Herning/Ikast, 26.05.2016

Indlæg af Spanky » 27. maj 2016, 11:20

FlæskeFrank skrev:
9800 skrev:Fin og underholdende kamp i dag. Plusser til de fleste, jeg synes Abildgaard spillede sin bedste kamp i den røde trøje indtil videre, han skal nok vokse og kunne true Risgaard allerede i næste sæson. Han spiller lidt for meget alibi, men det skal nok blive bygget på.
Ellers gik de største plusser til Jønsson, PK, KP, Wurtz.
Uden 4 stam spillere synes jeg det var en flot præstation.
Jeg synes også det er fair at rose Abildgaard for hans kamp. Tegner godt for fremtiden.

Tvivlen nager mig derimod med Pohl. Mangler i høj grad målet. Han har nu spillet 6 SL-kampe og målløs. Godt nok på en skuffende AaB-hold og kun i snit 40 min. pr. kamp. Men det første mål skal snart komme ellers kommer han ned på højrebacken.
Det er genialt det der sgu da - højre backen til Pohl! Han kan få chancen som angriber i det kommende grundspil. Hvis han ikke slår til der kan han blive smidt ned på højre backen, når vi lige netop har kæmpet os med i mesterskabsspillet, men ikke har det store at spille for pga. konkurrenterne er for langt foran.

Besvar