Ny sæson.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Ny sæson.

Indlæg af Bambo » 29. jun 2016, 19:09

Nu starter der snart en ny sæson og det glæder mig at det går godt med salget af sæsonkort og billetter.
Jeg har haft plads på Aalborg stadion i 32 år til næsten hver eneste kamp og haft mange store oplevelser der i årenes løb. Nu er det imidlertid slut, jeg og en del andre fornyer ikke sæsonkort denne gang. Det er bare blevet så håbeløst ringe det sidste år med AaB. Vi spillede et flot efterår med Allan Kuhn som assistenttræner, men da Lars Søndergård vel stort set fik eneansvaret er det blevet helt skidt. AaB har i hele foråret spillet en god kamp mod Brøndby og en god halvleg mod AGF. AaB har eksempelvis tabt til Esbjerg og mødt AGF 4 gange uden en eneste sejr og begge hold var næsten bundhold. Det har været så ringe at jeg 3 gange er gået midt i 2. halvleg. Jeg undrer mig over hvorfor Allan Kuhn ikke kunne bruges som cheftræner ( har kæmpe succes i Malmø ) Jeg kender ikke meget til Lars Søndergård, men hans resultater her i foråret taler for sig selv. I hans tid i Sønderjyske lå holdet konstant og spillede om nedrykning, men da han forlod dem spillede de om mesterskabet. Hvorfor skal vores assistenttræner være Augo ? hvorfor skulle vores nye sportschef være Allan Gårde? Alt i AaB er for sammenspist, tag dog og prøv noget nyt udefra.
Jeg synes at Allan Gårde næsten kun er aktiv når han ønsker de spillere , som han har solgt meget billigt eller ladet gå gratis, held og lykke fremover. Nu starter den ny sæson om godt 14 dage og er holdet klar? nej slet ikke. vi har mistet mange spillere og et nyt hold skal spille sammen, hvilket tager en del tid og er desværre kendetegnende for AaB. Jeg tager på stadion for at se et AaB superligahold byde vores modstandere kamp til stregen og vil ikke ofre tid og penge på at se et AaB hold med en del ungdomsspillere , der slet ikke er klar til ligaen.
Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Vi så jo også i foråret at havde AaB ofret bare lidt på forstærkninger havde vi sikkert haft flere tv penge og indtægter fra Europæiske kampe og dermed tjent flere penge.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Mavesur nordjyde skriver mavesure ting

Indlæg af Buzz Killington » 29. jun 2016, 19:23

Bambo skrev:Nu starter der snart en ny sæson og det glæder mig at det går godt med salget af sæsonkort og billetter.
Jeg har haft plads på Aalborg stadion i 32 år til næsten hver eneste kamp og haft mange store oplevelser der i årenes løb. Nu er det imidlertid slut, jeg og en del andre fornyer ikke sæsonkort denne gang. Det er bare blevet så håbeløst ringe det sidste år med AaB. Vi spillede et flot efterår med Allan Kuhn som assistenttræner, men da Lars Søndergård vel stort set fik eneansvaret er det blevet helt skidt. AaB har i hele foråret spillet en god kamp mod Brøndby og en god halvleg mod AGF. AaB har eksempelvis tabt til Esbjerg og mødt AGF 4 gange uden en eneste sejr og begge hold var næsten bundhold. Det har været så ringe at jeg 3 gange er gået midt i 2. halvleg. Jeg undrer mig over hvorfor Allan Kuhn ikke kunne bruges som cheftræner ( har kæmpe succes i Malmø ) Jeg kender ikke meget til Lars Søndergård, men hans resultater her i foråret taler for sig selv. I hans tid i Sønderjyske lå holdet konstant og spillede om nedrykning, men da han forlod dem spillede de om mesterskabet. Hvorfor skal vores assistenttræner være Augo ? hvorfor skulle vores nye sportschef være Allan Gårde? Alt i AaB er for sammenspist, tag dog og prøv noget nyt udefra.
Jeg synes at Allan Gårde næsten kun er aktiv når han ønsker de spillere , som han har solgt meget billigt eller ladet gå gratis, held og lykke fremover. Nu starter den ny sæson om godt 14 dage og er holdet klar? nej slet ikke. vi har mistet mange spillere og et nyt hold skal spille sammen, hvilket tager en del tid og er desværre kendetegnende for AaB. Jeg tager på stadion for at se et AaB superligahold byde vores modstandere kamp til stregen og vil ikke ofre tid og penge på at se et AaB hold med en del ungdomsspillere , der slet ikke er klar til ligaen.
Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Vi så jo også i foråret at havde AaB ofret bare lidt på forstærkninger havde vi sikkert haft flere tv penge og indtægter fra Europæiske kampe og dermed tjent flere penge.
Var det virkelig noedvendigt med en helt ny traad til saa rodet og overfladisk en analyse naar alt hvad du skriver er blevet diskuteret uddybende i andre traade? Det er da surt at dig og vennerne ikke gider see AaB spille mere, men jeg er nok alligevel forbloeffet over at der ikke skulle mere til end en skidt halvsaeson naar du nu har haengt ved i saa mange aar.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Mavesur nordjyde skriver mavesure ting

Indlæg af astonvilla » 29. jun 2016, 19:39

Buzz Killington skrev:
Bambo skrev:Nu starter der snart en ny sæson og det glæder mig at det går godt med salget af sæsonkort og billetter.
Jeg har haft plads på Aalborg stadion i 32 år til næsten hver eneste kamp og haft mange store oplevelser der i årenes løb. Nu er det imidlertid slut, jeg og en del andre fornyer ikke sæsonkort denne gang. Det er bare blevet så håbeløst ringe det sidste år med AaB. Vi spillede et flot efterår med Allan Kuhn som assistenttræner, men da Lars Søndergård vel stort set fik eneansvaret er det blevet helt skidt. AaB har i hele foråret spillet en god kamp mod Brøndby og en god halvleg mod AGF. AaB har eksempelvis tabt til Esbjerg og mødt AGF 4 gange uden en eneste sejr og begge hold var næsten bundhold. Det har været så ringe at jeg 3 gange er gået midt i 2. halvleg. Jeg undrer mig over hvorfor Allan Kuhn ikke kunne bruges som cheftræner ( har kæmpe succes i Malmø ) Jeg kender ikke meget til Lars Søndergård, men hans resultater her i foråret taler for sig selv. I hans tid i Sønderjyske lå holdet konstant og spillede om nedrykning, men da han forlod dem spillede de om mesterskabet. Hvorfor skal vores assistenttræner være Augo ? hvorfor skulle vores nye sportschef være Allan Gårde? Alt i AaB er for sammenspist, tag dog og prøv noget nyt udefra.
Jeg synes at Allan Gårde næsten kun er aktiv når han ønsker de spillere , som han har solgt meget billigt eller ladet gå gratis, held og lykke fremover. Nu starter den ny sæson om godt 14 dage og er holdet klar? nej slet ikke. vi har mistet mange spillere og et nyt hold skal spille sammen, hvilket tager en del tid og er desværre kendetegnende for AaB. Jeg tager på stadion for at se et AaB superligahold byde vores modstandere kamp til stregen og vil ikke ofre tid og penge på at se et AaB hold med en del ungdomsspillere , der slet ikke er klar til ligaen.
Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Vi så jo også i foråret at havde AaB ofret bare lidt på forstærkninger havde vi sikkert haft flere tv penge og indtægter fra Europæiske kampe og dermed tjent flere penge.
Var det virkelig noedvendigt med en helt ny traad til saa rodet og overfladisk en analyse naar alt hvad du skriver er blevet diskuteret uddybende i andre traade? Det er da surt at dig og vennerne ikke gider see AaB spille mere, men jeg er nok alligevel forbloeffet over at der ikke skulle mere til end en skidt halvsaeson naar du nu har haengt ved i saa mange aar.
Malplaceret eller ej så har manden jo ret.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Mavesur nordjyde skriver mavesure ting

Indlæg af Buzz Killington » 29. jun 2016, 20:01

astonvilla skrev: Malplaceret eller ej så har manden jo ret.
I hvad? Der er hovedsagligt en masse insinueringer, men naesten ingen argumenter.

Ja, han har helt ret i at vi har spillet elendigt det sidste halvaar, og han har vist ogsaa ret i at vi helt faktuelt har tabt mod AGF.

Men, har han ret i antydningen om at det var assistenttraenerens fortjeneste at AaB spillede godt det foerste halvaar? Det er ren spekulation.

Har han ret i sin insinuering om at Kuhn havde vaeret en bedre chef? Ikke til at vide. Men det kraever sgu et argument. Man har tidligere f.eks. ment han er for taet paa spillerne til den overgang, hvilket er en stor forskel paa her og Malmoe.

Har han ret i at LS er en daarlig traener? Muligvis, men det kraever mere end at paapege at SE overpraesterer med et halvt hold af 1.div spillere, samt vores manglende niveau i en halvsaeson, at understoette den konklusion.

Er det daarligt at ansaette Gaarde og for sammenspist (spoerger manden der netop har argumenteret for at ansaette Kuhn som cheftraener!)? Hans trackrecord med at hente spillere er fin, hans salg... not so much. Men er han bedre end et potentielt alternativ? Det er svaert at sige. Igen, det kraever et argument. Og jo, det er traels at vi endnu ikke har holdet paa plads. Men har intet med vores ungdomssatsning at goere som han problematiserer. Det er enten Gaarde der er for sloev, eller markedet der er for laast. Uanset ville det vaere fint at faa belyst flere sider af sagen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Ny sæson.

Indlæg af Kokkefar » 29. jun 2016, 21:09

Bambo skrev: Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Nu har vi brugt uanede mængder tid i transfertråden på at diskutere, hvad der skulle til for at spille os i en top 6. Når du øjensynligt er så fodboldfagligt kompetent, og tilsyneladende kan spå fremtiden, er du så ikke sød at stoppe os en anden gang? Der er jo ikke nogen grund til at vi spilder vores tid når du sidder med svaret.

Men velkommen til. Bedre held fremover.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Ny sæson.

Indlæg af Eksil » 29. jun 2016, 21:20

Hej,

FCK har altid plads til flere fans og de vinder 80 procent sikkert mesterskabet igen. Hop du på den vogn :thumbsup:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny sæson.

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jun 2016, 21:28

Kokkefar skrev:
Bambo skrev: Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Nu har vi brugt uanede mængder tid i transfertråden på at diskutere, hvad der skulle til for at spille os i en top 6. Når du øjensynligt er så fodboldfagligt kompetent, og tilsyneladende kan spå fremtiden, er du så ikke sød at stoppe os en anden gang? Der er jo ikke nogen grund til at vi spilder vores tid når du sidder med svaret.

Men velkommen til. Bedre held fremover.
Sidst dommedagsprofeterne dømtes os til nedrykning og deslige var vel sæson 2013-2014. Jeg glæder mig, det gik godt sidst.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Ny sæson.

Indlæg af Kokkefar » 29. jun 2016, 22:03

FlæskeFrank skrev:
Kokkefar skrev:
Bambo skrev: Til alle jubeloptimisterne vil jeg blot nævne at såfremt AaB ikke omg. får tilført mindst 3 topspillere kan alle med garanti godt glemme alt om top 6
Nu har vi brugt uanede mængder tid i transfertråden på at diskutere, hvad der skulle til for at spille os i en top 6. Når du øjensynligt er så fodboldfagligt kompetent, og tilsyneladende kan spå fremtiden, er du så ikke sød at stoppe os en anden gang? Der er jo ikke nogen grund til at vi spilder vores tid når du sidder med svaret.

Men velkommen til. Bedre held fremover.
Sidst dommedagsprofeterne dømtes os til nedrykning og deslige var vel sæson 2013-2014. Jeg glæder mig, det gik godt sidst.
Profet er et stort ord at bruge i netop denne sammenhæng..

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Ny sæson.

Indlæg af Uldahl » 29. jun 2016, 23:40

32 år som fan, også er det slut pga. en dårlig halvsæson. Tøhø sikke en fan.

Jeg mindes nu flere sæsoner der har været meget meget være bla. den sæson hvor vi var 1 point fra at ryge ned i Danmarks serien. Jeg er kommet på Stadion siden 1965 hvor min gamle far slæbte mig med. Phuha der har været mange rigtige dårlig kampe og sæsoner i de år. Men jeg er en gammel Aalborg dreng, og der skal meget mere til for at holde mig væk.

FCK lyder som din nye klub, der er risikoen minimal for en skidt halv sæson. Og de vinder mesterskaber på stribe.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Ny sæson.

Indlæg af Bambo » 30. jun 2016, 00:23

Det er nu ikke bare på grund af en dårlig halvsæson at jeg kvitter AaB. Jeg synes ikke jeg gider forny sæsonkort når jeg ikke kender de medvirkende.
Jeg køber heller ikke en teaterbillet uden at kende de medvirkende.
AaB har i mange sommertransfers lovet forstærkninger uden at det er blevet til noget, hvilket jeg ikke gider høre på. AaB har i foråret været et af de ringeste hold i ligaen. Mange af de såkaldte profiler har forladt os og kun 2 er kommet til + Helenius, som jeg tror er færdig på superligaplan.
Jeg ønsker jer alle god fornøjelse og håber at i bliver glade for de ungdomsspillere som nu skal forstærke os her i efteråret.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny sæson.

Indlæg af Buzz Killington » 30. jun 2016, 00:36

Bambo skrev:Det er nu ikke bare på grund af en dårlig halvsæson at jeg kvitter AaB. Jeg synes ikke jeg gider forny sæsonkort når jeg ikke kender de medvirkende.
Jamen hvis du absolut skal give en grund til din flugt, kunne du saa ikke finde en bedre en end den? Du kender allerede de fleste medvirkende. Du kan endda gaa ind paa AaBsport.dk og tjekke dem ud. Derudover er denne saeson er fuldstaendig ligesom de 32 forrige i denne henseende i den forstand at holdet ikke er 100% klart foer saesonstart. Det kan man sagtens indvinde meget imod, men det er en underlig undskyldning for at blive vaek fra stadion.
Bambo skrev:AaB har i mange sommertransfers lovet forstærkninger uden at det er blevet til noget, hvilket jeg ikke gider høre på.
Huh? Hvornaar snakker du om?
Bambo skrev:AaB har i foråret været et af de ringeste hold i ligaen. Mange af de såkaldte profiler har forladt os og kun 2 er kommet til + Helenius, som jeg tror er færdig på superligaplan.
Og hvis Gaarde ikke magter at hente et par potentielle profiler, har du bestemt ogsaa noget at vaere skuffet over. Men hvorfor doemmer du ham og AaB en hel maaned foer transfervinduet lukker?
Bambo skrev:Jeg ønsker jer alle god fornøjelse og håber at i bliver glade for de ungdomsspillere som nu skal forstærke os her i efteråret.
Hvor i alverden har du hoert at disse ungdomsspillere skal forstaerke os nu og her? Alle udtalelser siger praecis det modsatte. Det er fremtiden der er blevet inveresteret i. Hvis du er uenig i klubbens langsigtede talentstrategi, jamen saa kom med nogle argumenter for herfor, bl.a. for hvordan AaB skal klare sig oekonomisk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Ny sæson.

Indlæg af Klaus » 30. jun 2016, 06:30

Troll

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Ny sæson.

Indlæg af NIN » 30. jun 2016, 06:36

Jeg og en del andre fornyer ikke sæsonkortet. Gad vide hvad en del er. 100? 250?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Ny sæson.

Indlæg af 9520AaB » 30. jun 2016, 07:30

Om Gaarde ikke købte mere, om PK stadig skulle spille højre back, om det var 6 unge der spillede, om Lars Søndergaard tabte alle kampene, så møder jeg op, og har fornyet kortet(har også siddet i hedengangne 1. Division, hvor vi rykkede ned med historisk lavt pointtal), for AaB er IKKE personer. Det er en KLUB!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 30. jun 2016, 07:58

Det er lige før jeg køber et sæsonkort, selvom jeg har 200 km til Aalborg, når jeg læser sådan tudeindlæg som disse.

Stakkels Bambo der blev skuffet som os andre i foråret og nu er gået ned med depression, god bedring.

Nornberg
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 20. okt 2015, 10:47
Favoritspiller: Würtz

Re: Ny sæson.

Indlæg af Nornberg » 30. jun 2016, 08:31

Jeg vil starte med at sige tak fordi du ikke fornyr dit sæsonkort.

Hvis du på baggrund af sidste år vælger IKKE at forny dit sæsonkort efter 32 år, på baggrund af en halvsæson, så synes jeg vitterligt du gør os andre en tjeneste ved at blive væk.

Jeg bliver SÅ træt når jeg læser side ud og side ind om, hvor skuffende alting har været i sidste halv sæson.

Bevares! set i lyset af forårssæsonen så kan jeg da tildels godt forstå det, da forventningerne jo har været tårnhøje.

MEN kigger man på sidste års sæson start og på den placering vi havde efter 33 kampe, så havde jeg gerne solgt den for det!.

Jeg synes man skal kigge ind i AaB's strategi, vision og mission. Kigger man ind i den og kigger på sidste års resultat så bør man kun være tilfreds!

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Mavesur nordjyde skriver mavesure ting

Indlæg af Reyad » 30. jun 2016, 08:40

Buzz Killington skrev:
astonvilla skrev: Malplaceret eller ej så har manden jo ret.
I hvad? Der er hovedsagligt en masse insinueringer, men naesten ingen argumenter.

Ja, han har helt ret i at vi har spillet elendigt det sidste halvaar, og han har vist ogsaa ret i at vi helt faktuelt har tabt mod AGF.

Men, har han ret i antydningen om at det var assistenttraenerens fortjeneste at AaB spillede godt det foerste halvaar? Det er ren spekulation.

Har han ret i sin insinuering om at Kuhn havde vaeret en bedre chef? Ikke til at vide. Men det kraever sgu et argument. Man har tidligere f.eks. ment han er for taet paa spillerne til den overgang, hvilket er en stor forskel paa her og Malmoe.

Har han ret i at LS er en daarlig traener? Muligvis, men det kraever mere end at paapege at SE overpraesterer med et halvt hold af 1.div spillere, samt vores manglende niveau i en halvsaeson, at understoette den konklusion.

Er det daarligt at ansaette Gaarde og for sammenspist (spoerger manden der netop har argumenteret for at ansaette Kuhn som cheftraener!)? Hans trackrecord med at hente spillere er fin, hans salg... not so much. Men er han bedre end et potentielt alternativ? Det er svaert at sige. Igen, det kraever et argument. Og jo, det er traels at vi endnu ikke har holdet paa plads. Men har intet med vores ungdomssatsning at goere som han problematiserer. Det er enten Gaarde der er for sloev, eller markedet der er for laast. Uanset ville det vaere fint at faa belyst flere sider af sagen.
Jeg ville ønske, at der var en like-funktion eller up-vote i dette forum, når jeg læser ovenstående indlæg!

Jeg har heller ikke noget sæsonkort, da jeg bor i København. Da jeg boede i Aarhus og havde ca. 150 kilometer til stadion havde jeg vel et sæsonkort i +10 år - og det hang sgu ikke sammen med, hvor dårlige AaB var. Nå, nu er glorien pudset nok.

Skulle vi ikke bare glæde os til næste sæson og håbe på, at flere af vores unge gutter slår igennem. Jeg tror personligt meget på Blåbjerg som midterforsvar, og jeg har en stor fidus til Bassogog og Pohl.

AaB :aabfan:

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ny sæson.

Indlæg af BoT » 30. jun 2016, 09:52

Bambo skrev:Det er nu ikke bare på grund af en dårlig halvsæson at jeg kvitter AaB. Jeg synes ikke jeg gider forny sæsonkort når jeg ikke kender de medvirkende.
Jeg køber heller ikke en teaterbillet uden at kende de medvirkende.
AaB har i mange sommertransfers lovet forstærkninger uden at det er blevet til noget, hvilket jeg ikke gider høre på. AaB har i foråret været et af de ringeste hold i ligaen. Mange af de såkaldte profiler har forladt os og kun 2 er kommet til + Helenius, som jeg tror er færdig på superligaplan.
Jeg ønsker jer alle god fornøjelse og håber at i bliver glade for de ungdomsspillere som nu skal forstærke os her i efteråret.
"Jeg kender ikke spillerne på AaBs hold, så jeg håber, klubben køber en masse helt nye spillere". Jojo.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny sæson.

Indlæg af Maglau » 30. jun 2016, 09:55

Stop nu Jer selv.

Bamboo har aldrig været AaB fan og jeg vil vove den påstand at den for den sags skyld heller aldrig har været på Aalborg stadion. Det er en nyoprettet profil som bruger alle klicherne fra de kritikpunkter vi alle har diskuteret de seneste mange sæsoner. Troll Troll Troll.

Ingen ved deres fulde fem vil opsige deres sæsonkort eller faste plads igennem 32 år pga en dårlig halvsæson. Vi har spillet så mange dårlige hele og halvesæsoner igennem de 32 år at man forlængst ville smide kortet væk.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Ny sæson.

Indlæg af Bambo » 30. jun 2016, 11:12

Hej Mauglau !
Jeg har jo tidligere skrevet hvilken anden grund udover en dårlig halvsæson er til at jeg ikke gider AaB mere. Det er rigtigt at Bamboo ikke har været på stadion i 32 år, men Bambo har. Jeg har gennem mange år læst diverse debatter her på disse sider og må fastslå at der er kun meget få som er saglige.
Før hver eneste AaB kamp vinder de, når det så går dårligt næsten hver gang som her i foråret, skal halvdelen af truppen samt træner fyres ved halvleg og resten efter kampen.
Mange debattører baserer deres indlæg på gætterier, hvilket du også gør med din påstand om at jeg aldrig har været på Aalborg stadion.

Besvar