Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 31. jan 2016, 13:57

Dot Bot skrev:
634 skrev:Kan vi virkelig ikke fylde en fan-bus bare næsten op til Millerntor, i en tid hvor det er længe siden sidste turneringskamp, og næste turneringskamp er først om en måneds-tid, og det endda kun i Herning.
Hvad snakker du om? Vesttribunens bus er fyldt til randen, så pak sammen med det der.
Men okay, det kan også være at du ikke ser folk der tager med Auxilia og Vesttribunen som rigtige fans.
Jo jo, i er ofte mere syngende fans, men også et mere yngre gruppering end jeg er.
Jeg kørte selv der ned. En fin lørdags-udflugt, og så har jeg fået Millerntor med på mit Stadion-CV
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 10. mar 2016, 07:17

Det pisser mig af at den aflyste pokal kamp ikke bare blev udskudt til onsdag eller torsdag, når jeg er strandet i Roskilde alligevel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 16. mar 2016, 19:36

Så er alt ved det gamle.. København vinder og går videre med en helvedes masse dommerhjælp.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 19. apr 2016, 19:21

Ordet Derby. Det er overkvalmende.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 9. jul 2016, 10:47

Bt bringer "et stort" interview med LS op til sæsonstarten. Og så spørger de ham gudhjælpemig om hvordan han ser på Brøndby.
Aldrig, aldrig skal der bruges een krone på den avis eller dens annoncører. Gid de går konkurs hurtigt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 9. jul 2016, 18:57

seamann skrev:Bt bringer "et stort" interview med LS op til sæsonstarten. Og så spørger de ham gudhjælpemig om hvordan han ser på Brøndby.
Aldrig, aldrig skal der bruges een krone på den avis eller dens annoncører. Gid de går konkurs hurtigt.
Du kan endda købe billetter til BIF kampe på deres hjemmeside. :@
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 9. jul 2016, 19:55

FC Barcelona. Magen til usmagelig misforstået social medie kampagne skal man lede længe efter.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af AMadsen » 11. jul 2016, 23:09

doukas skrev:FC Barcelona. Magen til usmagelig misforstået social medie kampagne skal man lede længe efter.
hehe ja den er godt nok skudt helt ved siden af... manden er døbt 21 måneders fængsel - Betinget jojo.... meeen
Guld? igen, igen...!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af white splash » 18. jul 2016, 19:06

Pokemon Go!!!!!!!!! Jesus fucking Christ altså!!!!!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 18. jul 2016, 19:42

white splash skrev:Pokemon Go!!!!!!!!! Jesus fucking Christ altså!!!!!!!
Altså, uden idioterne som ødelægger trafikken og vader ind på privat grund, er det jo sådan set godt nok. Jeg har haft min datter med ude og gå 6 kilometer i dag, for at fange pixels - det er jo sådan set sundt og godt for kroppen :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af dyhrmaN » 19. jul 2016, 09:00

Flower skrev:
white splash skrev:Pokemon Go!!!!!!!!! Jesus fucking Christ altså!!!!!!!
Altså, uden idioterne som ødelægger trafikken og vader ind på privat grund, er det jo sådan set godt nok. Jeg har haft min datter med ude og gå 6 kilometer i dag, for at fange pixels - det er jo sådan set sundt og godt for kroppen :thumbsup:
Jeg må sku' også indrømme, at jeg er ret imponeret, selvom jeg ofte er på det gammelmandskritiske hold. Jeg har aldrig set så mange børn og voksne gå rundt og finde statuer og andre seværdigheder i min by som igår aftes - nogle af dem havde vandret rundt i flere timer. Det må jo endda være godt for folkesundheden.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 19. jul 2016, 09:18

dyhrmaN skrev:
Flower skrev:
white splash skrev:Pokemon Go!!!!!!!!! Jesus fucking Christ altså!!!!!!!
Altså, uden idioterne som ødelægger trafikken og vader ind på privat grund, er det jo sådan set godt nok. Jeg har haft min datter med ude og gå 6 kilometer i dag, for at fange pixels - det er jo sådan set sundt og godt for kroppen :thumbsup:
Jeg må sku' også indrømme, at jeg er ret imponeret, selvom jeg ofte er på det gammelmandskritiske hold. Jeg har aldrig set så mange børn og voksne gå rundt og finde statuer og andre seværdigheder i min by som igår aftes - nogle af dem havde vandret rundt i flere timer. Det må jo endda være godt for folkesundheden.
Jeg er enig - jeg var ude og gå med et hold venner igår som spillede det. I Billund har vi en kultursti med statuer, og der var konstant 30-40 børn og voksne som gik op og ned af den for at fange Pokemon.
Jeg har aldrig set mere end 10 ad gangen på den sti i de 11 år jeg har boet her.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 19. jul 2016, 10:50

Hinrup85 skrev: Jeg er enig - jeg var ude og gå med et hold venner igår som spillede det. I Billund har vi en kultursti med statuer, og der var konstant 30-40 børn og voksne som gik op og ned af den for at fange Pokemon.
Jeg har aldrig set mere end 10 ad gangen på den sti i de 11 år jeg har boet her.
Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jakobsen » 17. sep 2016, 19:15

At se et barn med en FCK trøje i en Nordjyske børnehave. De sociale myndigheder bør involveres omgående.
http://nordjyske.dk/nyheder/besoegsboer ... 0/112/1513
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 23. sep 2016, 16:41

EUROPARK

Fik i dag en betalingspåmindelse fra omtalte firma for min parkering i parkeringshuset på Badehusvej i forbindelse med Brøndby-kampen.

Punkt 1: Jeg har betalt, jeg har sgu fandme ovenikøbet en kvittering på min netbank.
Punkt 2: Firmaet som registrerer betalingerne hedder ikke Europark, men APCOA Parking, sådan bare lige for at forvire fjenden, når man tjekker homebank.
Punkt 3: De sender en rykker uden at have sendt en regning først.

Sådan en flok halvhjerner. Gad vide, hvor mange der bare betaler, fordi de ikke kan finde "Europark" på deres kontoudtog. Det er bedrageri, plattenslageri og ualmindeligt usympatisk. Hele banden er sikkert Brøndby-fans... GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, jeg parkerer der aldrig, aldrig mere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 23. sep 2016, 18:02

Klaus skrev:EUROPARK

Fik i dag en betalingspåmindelse fra omtalte firma for min parkering i parkeringshuset på Badehusvej i forbindelse med Brøndby-kampen.

Punkt 1: Jeg har betalt, jeg har sgu fandme ovenikøbet en kvittering på min netbank.
Punkt 2: Firmaet som registrerer betalingerne hedder ikke Europark, men APCOA Parking, sådan bare lige for at forvire fjenden, når man tjekker homebank.
Punkt 3: De sender en rykker uden at have sendt en regning først.

Sådan en flok halvhjerner. Gad vide, hvor mange der bare betaler, fordi de ikke kan finde "Europark" på deres kontoudtog. Det er bedrageri, plattenslageri og ualmindeligt usympatisk. Hele banden er sikkert Brøndby-fans... GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, jeg parkerer der aldrig, aldrig mere.
Var de ikke i Kontant eller sådan på et tidspunkt (en del år siden dog) hvor der netop var fokus på at de bruger ikke helt pæne metoder? Eksempelvis med folk der havde fået P-bøde selvom de havde betalt, men vagten havde blot taget billedet fra en anden vinkel, så man ikke kunne se kvitteringen og sådan. Super sympatisk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af killerbob » 12. okt 2016, 15:20

ARHHHHHH!!!

Er Jeg den Eneste Der Hader at Bassagog ikke er med i FUT i fifa17??

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 16. okt 2016, 11:59

http://imgur.com/a/1WhTx

Af alle eksempler man kunne have brugt. FCK - Brøndby er i den sammenhæng et rimeligt fredeligt opgør, og man kunne have valgt 52.000 andre opgør der ville beskrive eksemplet bedre. Også opgør som ikke fodboldinteresserede kunne relatere til.
Det pisser mig ret meget af at så mange medier forsøger at sælge FCK - BIF som et nærmest helt unikt opgør hvor hadet raser, som var det Glasgow i 90'erne. Det virker altså ikke særligt meget som had når man samtidig kan både læse, se og høre almindelige FCK fans håbe på at Brøndby får europæisk succes, eller vinder kampe over andre hold. Ganske enkelt "fordi det er mere interessant når de ligger i toppen". Det er ikke had. Det virker mere som et godt kammeratskab.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 1. jan 2017, 15:18

Yousee notsee
i snart 10 timer har jeg ikke kunnet se tv, og jeg har den store TV pakke. :thumbsdown:
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jakobsen » 26. mar 2017, 12:50

Landsholdsafbrydelse. Gab hvor har det været en sløj fodboldweekend.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar