Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 6. aug 2016, 15:27

De spiller åbenbart en stor kamp i morgen, der kan afgøre mesterskabet, der resterer kun en kamp i ligaen derefter, Edisons hold ligger et point bag modstanderen. Gad vide om vi kan støve kampen op på en stream et sted.

Håber naturligvis vi lander ham, men man ved aldrig hvad det er for en agent vi skal forhandle med, eller om klubben og spilleren skifter mening hvis der kommer andre klubber og byder ind. Men jeg håber da vi kan sælge os selv på at være en god udviklings klub der gerne vil spille offensiv fodbold, og ikke står i vejen for et salg når tiden (og prisen) er rigtig.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 6. aug 2016, 15:52

Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
Interessant, for jo mere jeg ser til ham, jo flere gange er der en stemme som har sagt "hvordan i alverden kan AaB komme i nærheden af sådan en spiller? Der må være en eller anden grund". Flores ligner en af de helt specielle spillere, og hvis vi kan få det bedste ud af hans talent kommer han til at terrorisere superligaen.

Jeg er i øvrigt ret sikker på at vi får ham at se meget i angrebet fra starten, indtil han har lært det rent taktiske, Bassogog-style.
I forhold til hvorfor han dog vil til Aalborg, så tror jeg heller ikke man skal kimse af at vi efterhånden har en fin track record i forhold til at udvikle og sælge spillere til fine ligaer. Spalvis til Sporting og Thomsen til Nantes bare i dette vindue. Flores' agent har udtalt at man prioriterede Holland fremfor f.eks. Tyskland, formodentlig pga. udsigten til spilletid og slå igennem i Europa. Det samme gælder vel DK som Holland. Desuden hjælper det vel også at en holdkammerat lige er røget til Vejle så der er en at snakke med.
Gode pointer, og han har selvfølgelig mere fokus på at vælge den rigtige klub som mellemstation til noget større, efter det mislykkede ophold i Spanien. Det bliver da iøvrigt spændende at høre på et tidspunkt, hvordan vi overhovedet er kommet ind i billedet... nå men lad os nu lige få kontrakten underskrevet, tak.
Så vidst jeg kunne læse mig frem til, har han samme agent som ham peruvianeren der spiller i Vejle. Han og Flores har også tidligere spillet sammen i Universitario, så jeg går ud fra at det er agenten, der har tilbudt ham til Gaarde.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 6. aug 2016, 19:06

Ekstrabladet mener, at den endelige pris faktisk er omkring 3,5 mill. kr. - bla. fordi AaB netop har accepteret en markant videresalgsklausul. Det ligner godtnok et scoop af de store.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... is/6226393
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af aaballday » 6. aug 2016, 21:17

40 procent i videresalgsprocent er meget højt, men det giver også en stærk indikation på, at nuværende klub tror fuldt og fast på de kan tjene mere på ham.
60 procent af 50 mio er stadig en sjat ;)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2016, 21:34

Knægten har nogle moves, så sammenligningen med Emre Mor er ikke helt åndsvag.

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. aug 2016, 21:57

Lad os nu for pokker få den kontrakt i hus, jeg magter ikke hvis det skulle glippe af en eller anden grund!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 634 » 6. aug 2016, 22:03

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... EYLwjNulXw
Nogen spansk kyndige som kan fortælle hvad han siger her?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2016, 22:20

634 skrev:https://www.youtube.com/watch?feature=p ... EYLwjNulXw
Nogen spansk kyndige som kan fortælle hvad han siger her?
At Aalborg er en lille by med 150.000 indbyggere. Det var vist det vigtigste.

edit: ej, jf. google translate er det vist bare en gentagelse af hvad vi ved, nemlig at handlen ikke er 100%, og han lige skal en tur forbi Gaarde for at snakke om tingene med henblik på lave en kontrakt, hvis alt går vel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 6. aug 2016, 22:48

Med tanke på at Peru næsten svømmer i mere god kokain end Columbia, så kan han godt regne med en: "Vi elsker vold og kokain, og Edison Flores!"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. aug 2016, 23:04

Det er stort det her, man kan mærke at det bliver Nomvethe om igen, han er yndlingsspiller allerede inden han har bestået lægetjekket.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AMadsen » 7. aug 2016, 00:06

Agf så tilsyneladende på 17 årig Edison Flores i 2011
http://www.agffan.dk/2011/08/26/univers ... d-pa-raul/
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2016, 00:06

Her lyder han ikke i tvivl om at Aalborg er næste station, og han giver netop forklaringen at det er en fint springbræt til noget større i e.g. Holland og Tyskland.

Jeg tror vi er rigtigt rigtigt heldige med ham her. En spiller der har været en af de dominerende i ligaen, og netop i år er slået igennem på landsholdet, (2016) med 2 mål og 3 assists i 7 landskampe. Vi er specielt heldige fordi han er så beskeden med sit klubvalg, grundet at han tidligere har forsøgt i europa men fejlet, samt at han har en alder hvor det er sidste chance for et europæisk gennembrud. Derfor vælger han bevist en liga han kan dominere. Fantastisk for os, og godt for ham. Det bliver stort det her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 7. aug 2016, 00:19

Buzz Killington skrev:Her lyder han ikke i tvivl om at Aalborg er næste station, og han giver netop forklaringen at det er en fint springbræt til noget større i e.g. Holland og Tyskland.

Jeg tror vi er rigtigt rigtigt heldige med ham her. En spiller der har været en af de dominerende i ligaen, og netop i år er slået igennem på landsholdet, med (2016) med 2 mål og 3 assists i 7 landskampe. Vi er specielt heldige fordi han er så beskeden med sit klubvalg, grundet at han tidligere har forsøgt i europa men fejlet, samt at han har en alder hvor det er sidste chance for et europæisk gennembrud. Derfor vælger han bevist en liga han kan dominere. Fantastisk for os, og godt for ham. Det bliver stort det her.
Man fejler vel ikke, bare fordi man ikke som 18-årig peruvianer slår igennem i Villarreal - imponerende dog, at han er taget ud i Europa så tidligt. Der er ikke mange peruvianere der vælger at spille udenfor Sydamerika + Mexico.
Personligt håber jeg han er en type á la Christian Cueva, for så vil han blive et stort aktiv for AaB. Både i hans korte sejour hjemme i Alianza Lima og hos Deportivo Toluca har han terroriseret modstandernes forsvar fra venstrekanten.
Det eneste vi skal have øje på er manglende defensive kvaliteter.
At påstå at han ligefrem vil dominere den danske liga er vist lidt bombastisk - det er en helt anden form for fodbold end i Peru, hvor kampene bølger langt mere end her og wings sjældent bliver dækket tæt op. Lad os kalde ham lovende...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2016, 00:42

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Her lyder han ikke i tvivl om at Aalborg er næste station, og han giver netop forklaringen at det er en fint springbræt til noget større i e.g. Holland og Tyskland.

Jeg tror vi er rigtigt rigtigt heldige med ham her. En spiller der har været en af de dominerende i ligaen, og netop i år er slået igennem på landsholdet, med (2016) med 2 mål og 3 assists i 7 landskampe. Vi er specielt heldige fordi han er så beskeden med sit klubvalg, grundet at han tidligere har forsøgt i europa men fejlet, samt at han har en alder hvor det er sidste chance for et europæisk gennembrud. Derfor vælger han bevist en liga han kan dominere. Fantastisk for os, og godt for ham. Det bliver stort det her.
Man fejler vel ikke, bare fordi man ikke som 18-årig peruvianer slår igennem i Villarreal
[...]
At påstå at han ligefrem vil dominere den danske liga er vist lidt bombastisk - det er en helt anden form for fodbold end i Peru, hvor kampene bølger langt mere end her og wings sjældent bliver dækket tæt op. Lad os kalde ham lovende...
Jeg mener udelukkende at hans og Villarreals mål med skiftet vel ikke var at han skulle daller rundt den tredjebedste spanske række i et par år for så bare at ryge tilbage til Peru igen. Om du syntes det fortjener prædikatet at "fejle" er ikke så vigtigt. Pointen er udelukkende at denne oplevelse formegentlig påvirker hans klubvalg i dag, samt at AaB er heldige med at han er så beskeden i den henseende.

Derudover, så har du vist rettet dit indlæg, og... Ugh, kunne du evt. undlade at skrive som om du har noget som helst kendskab til Peruviansk liga-bold udover hvad du, ligesom jeg, lige har googlet dig frem til de sidste par dage? Mht. at dominere ligaen. så taler jeg udelukkende om hans grunde til at vælge dk. Jeg taler ikke om hvad vores forventninger til ham skal være, selvom jeg har meget svært ved ikke at være euforisk. Om du så vil kalde ham lovende eller noget andet er ligegyldigt i forhold til min point. Det handler, igen, udelukkende om hvad hans grunde til at vælge DK er, og her har han plausibelt valgt en liga hvor han regner med at blive en profil rimeligt hurtigt for så at blive solgt videre til en større liga. Om du så er uenig i prædikatet at han vil "dominere ligaen"... ok. Det er en ligegyldig diskussion der kun tjener at øge mængden af kværulering i universet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. aug 2016, 09:40

"Edison Flores also told why he decided to leave more money for Universitario de Deportes. "I started in the lower divisions and since there is not much support I am giving off a percentage that belongs to me. As I said the leaders come and go, presidents come and go and players too, but the love I have for the 'U' is more than that. The club will first of all. "

Ahhhmen det er da for dejligt!

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 7. aug 2016, 13:00

Buzz Killington skrev:
Jeg mener udelukkende at hans og Villarreals mål med skiftet vel ikke var at han skulle daller rundt den tredjebedste spanske række i et par år for så bare at ryge tilbage til Peru igen. Om du syntes det fortjener prædikatet at "fejle" er ikke så vigtigt. Pointen er udelukkende at denne oplevelse formegentlig påvirker hans klubvalg i dag, samt at AaB er heldige med at han er så beskeden i den henseende.

Derudover, så har du vist rettet dit indlæg, og... Ugh, kunne du evt. undlade at skrive som om du har noget som helst kendskab til Peruviansk liga-bold udover hvad du, ligesom jeg, lige har googlet dig frem til de sidste par dage? Mht. at dominere ligaen. så taler jeg udelukkende om hans grunde til at vælge dk. Jeg taler ikke om hvad vores forventninger til ham skal være, selvom jeg har meget svært ved ikke at være euforisk. Om du så vil kalde ham lovende eller noget andet er ligegyldigt i forhold til min point. Det handler, igen, udelukkende om hvad hans grunde til at vælge DK er, og her har han plausibelt valgt en liga hvor han regner med at blive en profil rimeligt hurtigt for så at blive solgt videre til en større liga. Om du så er uenig i prædikatet at han vil "dominere ligaen"... ok. Det er en ligegyldig diskussion der kun tjener at øge mængden af kværulering i universet.
Nu famler du vist lidt. Faktum er at han hellere ville til Feyenoord, da vi var ved at have en aftale på plads med ham tidligere. Det fortæller vist ikke så meget om, at han har tænkt i at komme til en liga han vil dominere... Ellers var han næppe taget til Eredivisie. Vi var så bare heldige med at de valgte ham fra. Hans landsholdskollega Tapia er ikke brudt igennem der endnu.

Det er set før at spanske klubber henter spillere til deres andethold, for at vænne dem til fodbolden og se om de kan bidrage til noget. Se bare på tilfældet Nicki Bille.
Det siger absolut intet om at han skulle være en fiasko.

En del af min bibeskæftigelse er at følge med i bl.a. sydamerikansk fodbold, så ugh...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2016, 14:14

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Jeg mener udelukkende at hans og Villarreals mål med skiftet vel ikke var at han skulle daller rundt den tredjebedste spanske række i et par år for så bare at ryge tilbage til Peru igen. Om du syntes det fortjener prædikatet at "fejle" er ikke så vigtigt. Pointen er udelukkende at denne oplevelse formegentlig påvirker hans klubvalg i dag, samt at AaB er heldige med at han er så beskeden i den henseende.

Derudover, så har du vist rettet dit indlæg, og... Ugh, kunne du evt. undlade at skrive som om du har noget som helst kendskab til Peruviansk liga-bold udover hvad du, ligesom jeg, lige har googlet dig frem til de sidste par dage? Mht. at dominere ligaen. så taler jeg udelukkende om hans grunde til at vælge dk. Jeg taler ikke om hvad vores forventninger til ham skal være, selvom jeg har meget svært ved ikke at være euforisk. Om du så vil kalde ham lovende eller noget andet er ligegyldigt i forhold til min point. Det handler, igen, udelukkende om hvad hans grunde til at vælge DK er, og her har han plausibelt valgt en liga hvor han regner med at blive en profil rimeligt hurtigt for så at blive solgt videre til en større liga. Om du så er uenig i prædikatet at han vil "dominere ligaen"... ok. Det er en ligegyldig diskussion der kun tjener at øge mængden af kværulering i universet.
Nu famler du vist lidt. Faktum er at han hellere ville til Feyenoord, da vi var ved at have en aftale på plads med ham tidligere. Det fortæller vist ikke så meget om, at han har tænkt i at komme til en liga han vil dominere... Ellers var han næppe taget til Eredivisie. Vi var så bare heldige med at de valgte ham fra. Hans landsholdskollega Tapia er ikke brudt igennem der endnu.

Det er set før at spanske klubber henter spillere til deres andethold, for at vænne dem til fodbolden og se om de kan bidrage til noget. Se bare på tilfældet Nicki Bille.
Det siger absolut intet om at han skulle være en fiasko.

En del af min bibeskæftigelse er at følge med i bl.a. sydamerikansk fodbold, så ugh...
Som forudsagt, du kværulerer. Mener du Flores tog til Villareal for at spille tredjedivision, og tage hjem igen efter 2 år? Hvis nej, så fejlede han. Indiskutabelt. Det er helt irrelevant hvad Villareals plan så var, og det har ved gud intet med Nicki Bille at gøre. Pointen er, at det plausibelt har påvirket hans klubvalg denne gang. Er du uenig heri? Yderligere, så har han udtalt at han har nedprioriterede f.eks. den Tyske liga, for udviklingens skyld. Om han så har sagt nej til Feyenoord eller omvendt, har ikke noget med sagen at gøre. Vi ved jo ikke hvilke klubber han har fået hans agent til at holde hen, udover hvad han selv siger. Igen, det, samt at han ser suppen som et trinbrædt mod noget større, fortæller at han tror han kan dominere i ligaen.

Og sidst, hvor mange kampe fra den Peruvianske liga ser du om året, siden du mener at have relevant ekspertise her? Ca. 0? Du bad om et stream i en anden tråd, det siger vel lidt om hvor lidt på fornavn du er med den liga, uagtet din bibeskæftigelse (som er?).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2016, 14:19

Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Jeg mener udelukkende at hans og Villarreals mål med skiftet vel ikke var at han skulle daller rundt den tredjebedste spanske række i et par år for så bare at ryge tilbage til Peru igen. Om du syntes det fortjener prædikatet at "fejle" er ikke så vigtigt. Pointen er udelukkende at denne oplevelse formegentlig påvirker hans klubvalg i dag, samt at AaB er heldige med at han er så beskeden i den henseende.

Derudover, så har du vist rettet dit indlæg, og... Ugh, kunne du evt. undlade at skrive som om du har noget som helst kendskab til Peruviansk liga-bold udover hvad du, ligesom jeg, lige har googlet dig frem til de sidste par dage? Mht. at dominere ligaen. så taler jeg udelukkende om hans grunde til at vælge dk. Jeg taler ikke om hvad vores forventninger til ham skal være, selvom jeg har meget svært ved ikke at være euforisk. Om du så vil kalde ham lovende eller noget andet er ligegyldigt i forhold til min point. Det handler, igen, udelukkende om hvad hans grunde til at vælge DK er, og her har han plausibelt valgt en liga hvor han regner med at blive en profil rimeligt hurtigt for så at blive solgt videre til en større liga. Om du så er uenig i prædikatet at han vil "dominere ligaen"... ok. Det er en ligegyldig diskussion der kun tjener at øge mængden af kværulering i universet.
Nu famler du vist lidt. Faktum er at han hellere ville til Feyenoord, da vi var ved at have en aftale på plads med ham tidligere. Det fortæller vist ikke så meget om, at han har tænkt i at komme til en liga han vil dominere... Ellers var han næppe taget til Eredivisie. Vi var så bare heldige med at de valgte ham fra. Hans landsholdskollega Tapia er ikke brudt igennem der endnu.

Det er set før at spanske klubber henter spillere til deres andethold, for at vænne dem til fodbolden og se om de kan bidrage til noget. Se bare på tilfældet Nicki Bille.
Det siger absolut intet om at han skulle være en fiasko.

En del af min bibeskæftigelse er at følge med i bl.a. sydamerikansk fodbold, så ugh...
Som forudsagt, du kværulerer. Mener du Flores tog til Villareal for at spille tredjedivision, og tage hjem igen efter 2 år? Hvis nej, så fejlede han. Indiskutabelt. Det er helt irrelevant hvad Villareals plan så var, og det har ved gud intet med Nicki Bille at gøre. Pointen er, at det plausibelt har påvirket hans klubvalg denne gang. Er du uenig heri? Yderligere, så har han udtalt at han har nedprioriterede f.eks. den Tyske liga, for udviklingens skyld. Om han så har sagt nej til Feyenoord eller omvendt, har ikke noget med sagen at gøre. Vi ved jo ikke hvilke klubber han har fået hans agent til at holde hen, udover hvad han selv siger. Igen, det, samt at han ser suppen som et trinbrædt mod noget større, fortæller at han tror han kan dominere i ligaen.

Og sidst, hvor mange kampe fra den Peruvianske liga ser du om året, siden du mener at have relevant ekspertise her? Ca. 0? Du bad om et stream i en anden tråd, det siger vel lidt om hvor lidt på fornavn du er med den liga, uagtet din bibeskæftigelse (som er?).

LOL!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 7. aug 2016, 14:32

For slet ikke at tænke på alle dem der weekend efter weekend beder om link til Superligaen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2016, 14:46

NIN skrev:For slet ikke at tænke på alle dem der weekend efter weekend beder om link til Superligaen.
Hvor mange af dem mon er ansat til at se superligaen?

Dem der beder om links gør det jo af ren dovenskab, folk der altid ser superligaen via et link ved jo hvor man skal finde dem. Ligesom man ville vide det hvis man var ansat til at se fodbold i Peru! Hvis man fik penge for at se fodbold i Peru så ville arbejdsgiveren sikre man kunne se kampene ved et abonnement på kampene.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar