"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 17:05

RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Provst i Brovst » 16. aug 2016, 17:10

RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. aug 2016, 17:20

Det er utroligt, at vi kan opnå den forhadte 5.-plads med ligaens dårligste forsvar.
Har vi en fantastisk offensiv? Tjaaaa, vi har mange alternativer på angrebspladserne, ja. Men med alle de omskolede kantspillere, vi har, så er vi i underskud på netop kanterne. Med Børsting en tur til sydamarika, spiller vi med Risgård derude. Det siger meget. Da Marco gik ud i går, erstattede vi ham sgu med endnu en central midtbanespiller i form af Magnus Christensen. Havde vi blot spillet fire på stribe, havde det måske givet pote i gårsdagens kamp.

Gaarde har, hvis rygterne taler sandt, også været ude med snøren efter Christoffer Remmer. En perfekt signing med åbenlyse kvaliteter på højre back, men også de fysiske kvalifikationer til at spille stopper, hvis det behøves.
Han røg dog til Molde, som var villige til til at smide et millionbeløb for ham. Heldigvis indvilligede Gaarde ikke i den pris.

Nu har han istedet signet en spiller, som vi for ikke så forfærdelig lang tid siden kun turde drømme om. Han kan spille alle pladser i offensiven. Det er sgu stærkt gjort, Allan. Der ramte du den sgu lige i røven, lange dræn.

Jeg tror i øvrigt, vi rykker ned. I serierne. Før vinter.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. aug 2016, 17:22

RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg holder meget af dig og dit svar.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Danni » 16. aug 2016, 17:26

Stop nu den hetz af egne spillere... At Patrick ikke skulle have superliganiveau er ikke sandt. Han har da spillet over 200 af slagsen og det er adskillige trænere, der igennem tiden har fundet hans evner superligaen værdig. At han ikke har landsholdsklasse som Dalsgaard er noget andet.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. aug 2016, 17:38

skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Så lad os kalde den lukket. Du ville bruge dine penge et andet sted. Håber det bringer dig mere glæde end AaB gjorde.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. aug 2016, 17:43

Køllen I Møllen skrev:
skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Så lad os kalde den lukket. Du ville bruge dine penge et andet sted. Håber det bringer dig mere glæde end AaB gjorde.
Jeg foreslår helt uvildigt Maxim Bar.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 17:48

Tak for debatten. Jeg håber der kommer en dag hvor folk bliver ligeså træt af 5. pladser som jeg er.

Jeg synes Patrick Kristensen virker som en rigtig flink person og er god at have i truppen. Jeg kan ikke gøre ved at jeg synes han har et niveau langt fra at have Superliga-niveau. Jeg kører altså ikke hetz på ham! Jeg vil bare AaB det bedste. At han er blevet i AaB over årene tror jeg skyldes at man gerne vil have en billig reservespiller når nu lønbudgettet er så lavt. At satse på ham som højreback er et stort selvmål - som vi så i foråret. Jeg håber AaB biver klogere. Jeg synes generalt klubben er langt bedre styret i dag end for 10-20 år siden. Vi er på rette vej, men jeg har det bare utrolig dårligt med man ikke lige rettet holdkortets klart svageste led. Det må jeg leve med.

Jeg skal nok lade værre med at skrive mere herinde. Jeg undskylder til dem der føler mine ord har været spild af tid. Det var ikke min hensigt og håber I kan tilgive mig for at have behov for at skrive min mening.

God sæson til jer alle. Vil selvfølgelig altid følge AaB uanset hvordan det går.

:aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. aug 2016, 17:49

Erasmus Montanus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Så lad os kalde den lukket. Du ville bruge dine penge et andet sted. Håber det bringer dig mere glæde end AaB gjorde.
Jeg foreslår helt uvildigt Maxim Bar.
Arh, manden har jo tydeligvis ambitioner om mere end middelmådighed. Er ikke sikker på at Maxim er det rette sted...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. aug 2016, 17:52

Køllen I Møllen skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Så lad os kalde den lukket. Du ville bruge dine penge et andet sted. Håber det bringer dig mere glæde end AaB gjorde.
Jeg foreslår helt uvildigt Maxim Bar.
Arh, manden har jo tydeligvis ambitioner om mere end middelmådighed. Er ikke sikker på at Maxim er det rette sted...
Blander det sgu altid sammen med Maxim-de-Paris.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. aug 2016, 17:56

skuffetovergaarde skrev:Tak for debatten. Jeg håber der kommer en dag hvor folk bliver ligeså træt af 5. pladser som jeg er.

Jeg synes Patrick Kristensen virker som en rigtig flink person og er god at have i truppen. Jeg kan ikke gøre ved at jeg synes han har et niveau langt fra at have Superliga-niveau. Jeg kører altså ikke hetz på ham! Jeg vil bare AaB det bedste. At han er blevet i AaB over årene tror jeg skyldes at man gerne vil have en billig reservespiller når nu lønbudgettet er så lavt. At satse på ham som højreback er et stort selvmål - som vi så i foråret. Jeg håber AaB biver klogere. Jeg synes generalt klubben er langt bedre styret i dag end for 10-20 år siden. Vi er på rette vej, men jeg har det bare utrolig dårligt med man ikke lige rettet holdkortets klart svageste led. Det må jeg leve med.

Jeg skal nok lade værre med at skrive mere herinde. Jeg undskylder til dem der føler mine ord har været spild af tid. Det var ikke min hensigt og håber I kan tilgive mig for at have behov for at skrive min mening.

God sæson til jer alle. Vil selvfølgelig altid følge AaB uanset hvordan det går.

:aabfan:
Du skal da absolut ikke begynde at få det til at lyde som om, du er et offer, som ikke må ytre sin mening. Selvfølgelig må du det.

Jeg håber på at se mere til dig i debatten, men ændr for Guds skyld dit navn. Det er patetisk. Det er du ikke.
God aften :aabfan:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2016, 17:59

skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Du har ikke fulgt meget med i AaB's historie, men fint med mig at lukke diskussionen nu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Hovedet » 16. aug 2016, 18:10

Jeg har generelt været meget tilfreds med Allan Gaarde; både i dette transfervindue og tidligere. Den eneste tilgang, jeg virkelig har undret mig over, var ham Blomquist fra Sverige, og om end man naturligvis kunne indvende noget mod at hente halv- og kvartskadede spillere i Enevoldsen, Helenius og Jönsson efter doublen, skal dette naturligvis ses i lyset af AaBs på det tidspunkt stadig svage økonomi og spillerbudget.

Den eneste sorte sky på himlen i den forbindelse er den manglende tilgang af en højre back. Det er ganske rigtigt helt åbenlyst, at det halter gevaldigt defensivt for AaB, også i relation til den relativt beskedne målsætning, og det er en skærpende omstændighed, at dette problem har stået bøjet i neon og hugget i granit siden februar, jf. det skrækkelige forår. Ganske vist kan jeg sagtens følge tankerne om ikke at hente for mange spillere i samme vindue, da det er længe siden, at AaB i dén grad har stået ved en korsvej, som tilfældet er i år. Men lige præcis den højre back burde have været førsteprioritet i dette vindue, og AaB kommer jo alligevel ikke udenom at hente defensive forstærkning(er).

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Dot Bot » 16. aug 2016, 18:37

Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Larstyndskid » 16. aug 2016, 19:12

Dot Bot skrev:Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.
Så vidt jeg kan se er der ikke blevet svinet nogen til. Kritik, men ingen svinere?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. aug 2016, 19:23

Larstyndskid skrev:
Dot Bot skrev:Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.
Så vidt jeg kan se er der ikke blevet svinet nogen til. Kritik, men ingen svinere?
Det er vel udelukkende fordi vedkommende forsøger at undgå at komme i skammekrogen for Gud ved hvilken gang...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. aug 2016, 19:25

Køllen I Møllen skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
skuffetovergaarde skrev:
RufusTheDog skrev:Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Så lad os kalde den lukket. Du ville bruge dine penge et andet sted. Håber det bringer dig mere glæde end AaB gjorde.
Jeg foreslår helt uvildigt Maxim Bar.
Arh, manden har jo tydeligvis ambitioner om mere end middelmådighed. Er ikke sikker på at Maxim er det rette sted...
Svaret må naturligvis være gøgleren.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af OmkringAarhus » 16. aug 2016, 20:24

Larstyndskid skrev:
Dot Bot skrev:Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.
Så vidt jeg kan se er der ikke blevet svinet nogen til. Kritik, men ingen svinere?
Medmindre vi kan hente en spiller, der inden for to måneder kommer på niveau med Dalsgaard når han var på sit højeste, så er der ingen grund til at hente en ny for Patrick.
Sådan en spiller tror jeg ikke vi kan hente i dette vindue.
Så derfor end of discussion. Tag den op igen til vinter, hvis Patrick flopper totalt i efteråret. Ellers ikke. Seriøst, så ringe er han sgu da heller ikke. Vi mangler derimod en ny Spalvis, men det er fint med mig, at vi brugr lidt tid på at få Basso eller en af de andre til at score mål - så må den nye Spalvis vente lidt. Vores midtbane er den stærkeste siden guldsæsonen.

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af kkoldsoe » 16. aug 2016, 20:46

skuffetovergaarde skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... kansk-duo/

"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind, men man kan selvfølgelig blive blæst væk, og så er det lidt en anden sag, siger Gaarde."

Jeg er meget skuffet over dig, Allan Gaarde. Så du sidste sæson? Efteråret med Dalsgaard, foråret med Patrick Kristensen? ALLE (undtagen dig åbenbart) kan se hverken Patrick Kristensen eller Kasper Pedersen har superliga niveau. Lejer du dem ud til Vendsyssel er jeg i tvivl om de kan være med i deres start-11'er.

Så du kampen i går? Elendigt forsvarsspil fører til kæmpe muligheder i går som seriesspillere burde have scoret på. Vi var enormt heldige med de brænde de kæmpe muligheder.

Jeg har måske den forkerte indstilling, men jeg gider ikke bruge tid og penge på AaB når man ikke kan se noget så indlysende. Det forsvar SKAL forstærkes, ellers har vi ikke en chance fo7indllgr en placering i toppen efter min mening. Jeg er ikke ude på at blive svinet til og sviner heller ingen til, men jeg vil have lov til at sige hvordan min holdning er. Jeg ville hverken have sæsonkort eller være sponsor for en klub hvis sportsdirektør har en så slap og uambitiøst holdning. Det håber jeg at jeg må have lov til at synes. Hvis du gider, Gaarde, kan du så ikke se alle kampe i gennem fra sidste sæson? Jeg håber du derefter har svært ved at sove om natten indtil du har fundet en ny højreback! Jeg har planer om på et tidspunkt at ligge endnu flere penge i AaB end jeg allerede har jeg gjort, men så forventer jeg også at få noget igen. I det mindste at man kan se hvor holdets største svagheder er.

Er min holdning fair? eller bør en rigtig fodboldfan bruge sin fritid og penge på sit hold uanset hvor forskelligt man kan se på tingene?
Det var da mest ligegyldige indlæg, jeg nogensinde har læst. Du skulle nok bare ha holdt den i transfers istedet for, at lave en ny tråd. Jeg har også selv været meget efter Patrick på den højreback, siden han fik den fast. Men synes faktisk han var en af de bedste i går.. Han lavede jo også et assist til Ene, med en fremragende pasning/indlæg, hvis du har glemt det. Derudover har jeg aldrig nogensinde, set et bedre AaB transfervindue. Det er i hvert fald længe siden. Transfervinduet er heller ikke lukket endnu, kan være der dukker et godt tilbud op. Så tag det nu helt roligt.:) In Gaarde we trust

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 16. aug 2016, 21:34

kkoldsoe skrev:
skuffetovergaarde skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... kansk-duo/

"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind, men man kan selvfølgelig blive blæst væk, og så er det lidt en anden sag, siger Gaarde."

Jeg er meget skuffet over dig, Allan Gaarde. Så du sidste sæson? Efteråret med Dalsgaard, foråret med Patrick Kristensen? ALLE (undtagen dig åbenbart) kan se hverken Patrick Kristensen eller Kasper Pedersen har superliga niveau. Lejer du dem ud til Vendsyssel er jeg i tvivl om de kan være med i deres start-11'er.

Så du kampen i går? Elendigt forsvarsspil fører til kæmpe muligheder i går som seriesspillere burde have scoret på. Vi var enormt heldige med de brænde de kæmpe muligheder.

Jeg har måske den forkerte indstilling, men jeg gider ikke bruge tid og penge på AaB når man ikke kan se noget så indlysende. Det forsvar SKAL forstærkes, ellers har vi ikke en chance fo7indllgr en placering i toppen efter min mening. Jeg er ikke ude på at blive svinet til og sviner heller ingen til, men jeg vil have lov til at sige hvordan min holdning er. Jeg ville hverken have sæsonkort eller være sponsor for en klub hvis sportsdirektør har en så slap og uambitiøst holdning. Det håber jeg at jeg må have lov til at synes. Hvis du gider, Gaarde, kan du så ikke se alle kampe i gennem fra sidste sæson? Jeg håber du derefter har svært ved at sove om natten indtil du har fundet en ny højreback! Jeg har planer om på et tidspunkt at ligge endnu flere penge i AaB end jeg allerede har jeg gjort, men så forventer jeg også at få noget igen. I det mindste at man kan se hvor holdets største svagheder er.

Er min holdning fair? eller bør en rigtig fodboldfan bruge sin fritid og penge på sit hold uanset hvor forskelligt man kan se på tingene?
Det var da mest ligegyldige indlæg, jeg nogensinde har læst. Du skulle nok bare ha holdt den i transfers istedet for, at lave en ny tråd. Jeg har også selv været meget efter Patrick på den højreback, siden han fik den fast. Men synes faktisk han var en af de bedste i går.. Han lavede jo også et assist til Ene, med en fremragende pasning/indlæg, hvis du har glemt det. Derudover har jeg aldrig nogensinde, set et bedre AaB transfervindue. Det er i hvert fald længe siden. Transfervinduet er heller ikke lukket endnu, kan være der dukker et godt tilbud op. Så tag det nu helt roligt.:) In Gaarde we trust
Patrick har været svingende på det seneste, men så ringe er han altså ikke. Han spillede en god del af kampene i mesterskabssæsonen og vil nok kunne tage backpladsen på en god de at de andre suppe-hold.

Dem, der udråber vinduet til historisk godt, overdriver dog nok en hel del - eller kigger kun på spillere ind og glemmer den åreladning, der er sket over de sidste 2-3 vinduer. For at regnestykket skal gå op, mangler vi stadig en top-angriber, som er ganske for + 10 mål, og mere kvalitet i forsvaret.
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar