"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Sauer » 16. aug 2016, 21:55

AaB 85 95 99 08 skrev:Dem, der udråber vinduet til historisk godt, overdriver dog nok en hel del - eller kigger kun på spillere ind og glemmer den åreladning, der er sket over de sidste 2-3 vinduer. For at regnestykket skal gå op, mangler vi stadig en top-angriber, som er ganske for + 10 mål, og mere kvalitet i forsvaret.
Regnestykket skal ikke nødvendigvis gå op.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2016, 21:57

Larstyndskid skrev:
Dot Bot skrev:Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.
Så vidt jeg kan se er der ikke blevet svinet nogen til. Kritik, men ingen svinere?
Det er ren spam, og trolling.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Buzz Killington » 16. aug 2016, 22:04

Jesus, Bamboo, Allan, eller whatever. Faa dig en hobby. Nej, strike that, faa dig en anden hobby.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Gamen » 16. aug 2016, 22:48

Buzz Killington skrev:Jesus, Bamboo, Allan, eller whatever. Faa dig en hobby. Nej, strike that, faa dig en anden hobby.
Mon ikke det er en anden. Vedkommende staver i hvert fald betydeligt bedre.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af NIN » 16. aug 2016, 22:52

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Jesus, Bamboo, Allan, eller whatever. Faa dig en hobby. Nej, strike that, faa dig en anden hobby.
Mon ikke det er en anden. Vedkommende staver i hvert fald betydeligt bedre.
Skoleklokken har ringet ind igen. Mon ikke der er en tutor tilknyttet?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gamen

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Gamen » 16. aug 2016, 22:59

NIN skrev:
Skoleklokken har ringet ind igen. Mon ikke der er en tutor tilknyttet?
I så fald var det vist også tiltrængt...

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af larsdahl » 17. aug 2016, 08:43

Pastorius skrev:
skuffetovergaarde skrev:
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Du har ikke fulgt meget med i AaB's historie, men fint med mig at lukke diskussionen nu.
Lige et kort resumé:

AaB har spillet 26 sæsoner i superligen.
11 gange ud af de 26 mulige er AaB blevet nr. 5.
20 gange ud af de 26 mulige er AaB fået en "midterplacering" mellem nr. 4 og nr. 7.

AaB er blevet mestre fire gange.
Mesterskabet i 94/95 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (95/96 og 96/97).
Mesterskabet i 98/99 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (99/00 og 00/01)
Mesterskabet i 07/08 blev efterfulgt af en 7. plads (08/09) og en 5. plads (09/10)
Mesterskabet i 13/14 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (14/15 og 15/16)

AaB ligger nr. 3 på superligaens 'All Time' liste og er den ene af to klubber som har spillet i den bedste række siden superligaens oprettelse i 91.

Jeg er stolt af AaBs historie, også alle 5. pladserne!

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Lomaha » 17. aug 2016, 10:59

larsdahl skrev:
Pastorius skrev:
skuffetovergaarde skrev:
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Du har ikke fulgt meget med i AaB's historie, men fint med mig at lukke diskussionen nu.
Lige et kort resumé:

AaB har spillet 26 sæsoner i superligen.
11 gange ud af de 26 mulige er AaB blevet nr. 5.
20 gange ud af de 26 mulige er AaB fået en "midterplacering" mellem nr. 4 og nr. 7.

AaB er blevet mestre fire gange.
Mesterskabet i 94/95 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (95/96 og 96/97).
Mesterskabet i 98/99 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (99/00 og 00/01)
Mesterskabet i 07/08 blev efterfulgt af en 7. plads (08/09) og en 5. plads (09/10)
Mesterskabet i 13/14 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (14/15 og 15/16)

AaB ligger nr. 3 på superligaens 'All Time' liste og er den ene af to klubber som har spillet i den bedste række siden superligaens oprettelse i 91.

Jeg er stolt af AaBs historie, også alle 5. pladserne!
Ja for sådan en som mig, der startede med at følge AaB, da de lå i divisionerne og indtil 1995 var igennem en ørkenvandring af ligegyldige placeringer med fantastiske kampe mod Brøndby, så har det været en lang optur siden. Jeg lever fint med og er stolt af 5. pladser! AaB er IKKE et eksperiment for en eller anden forkælet rigmand. Det er en fodboldklub med hjerte, sjæl og historie. Og den dag de sælger ud og bliver en plasticklub som FCM og FCK eller en rigmands legetøjsbutik som Brøndby, så vil jeg tage mit tilhørsforhold op til revision. Og ikke et sekund før!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Uldahl » 17. aug 2016, 22:23

Lomaha skrev:
larsdahl skrev:
Pastorius skrev:
skuffetovergaarde skrev:
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Du har ikke fulgt meget med i AaB's historie, men fint med mig at lukke diskussionen nu.
Lige et kort resumé:

AaB har spillet 26 sæsoner i superligen.
11 gange ud af de 26 mulige er AaB blevet nr. 5.
20 gange ud af de 26 mulige er AaB fået en "midterplacering" mellem nr. 4 og nr. 7.

AaB er blevet mestre fire gange.
Mesterskabet i 94/95 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (95/96 og 96/97).
Mesterskabet i 98/99 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (99/00 og 00/01)
Mesterskabet i 07/08 blev efterfulgt af en 7. plads (08/09) og en 5. plads (09/10)
Mesterskabet i 13/14 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (14/15 og 15/16)

AaB ligger nr. 3 på superligaens 'All Time' liste og er den ene af to klubber som har spillet i den bedste række siden superligaens oprettelse i 91.

Jeg er stolt af AaBs historie, også alle 5. pladserne!
Ja for sådan en som mig, der startede med at følge AaB, da de lå i divisionerne og indtil 1995 var igennem en ørkenvandring af ligegyldige placeringer med fantastiske kampe mod Brøndby, så har det været en lang optur siden. Jeg lever fint med og er stolt af 5. pladser! AaB er IKKE et eksperiment for en eller anden forkælet rigmand. Det er en fodboldklub med hjerte, sjæl og historie. Og den dag de sælger ud og bliver en plasticklub som FCM og FCK eller en rigmands legetøjsbutik som Brøndby, så vil jeg tage mit tilhørsforhold op til revision. Og ikke et sekund før!
Jeg vil ikke nøjes med at tage det op til overvejelse. Jeg vil græde og forlade klubben. Færdig med det. Succes og fast bestandel af toppen kan også købes for dyrt.

Vi er en stolt gammel arbejderklub med stolte traditioner. Såsom fight, sammenhold, loyalitet osv. Jeg kan ikke være fan af en Luderklub der smider alt ud som har været med til at gøre klubben til det den er.

Ja der har været mange nedture som fansene har måtte lide under. Vi har været særdeles tæt på at ryge ned i Danmarks serien og der har været meget langt mellem succeserne. Men det har fame været fedt at følge holdet, stå med det samme slæng år efter år på stadion i op og nedture.

Jeg troede aldrig jeg skulle opleve vi blev mestre. Kæft det var stort da det skete første gang. Vi har været helt tæt på afgrunden økonomisk, vi kom over det ved sammenhold og hårdt arbejde. Nu har vi fået en ledelse der har fundet en formel på hvordan klubben skal drives, så økonomien hænger sammen. Og ikke mindst kan nappe et mesterskab i ny og næ, samt give os store oplevelser ude i Europa.

Jeg elsker min klub for alt det den står for, og de oplevelser den giver mig. Også selvom det til tider er frustrerende, men så smager succeserne det bedre når de kommer. :cheers: :aabfan:

Fritz
1. div
1. div
Indlæg: 281
Tilmeldt: 17. mar 2008, 12:17

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Fritz » 18. aug 2016, 09:07

skuffetovergaarde skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... kansk-duo/

"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind, men man kan selvfølgelig blive blæst væk, og så er det lidt en anden sag, siger Gaarde."
For at vende tilbage til selve indlæggets titel; hvorfor i al verden skulle Gaarde også - fem kampe inde i sæsonen, hvor vi hidtil har været ubesejret - sige, at han ikke synes holdet er stærkt nok?

Ved at sige, at vi ikke umiddelbart skal have mere ind, så er det eneste, han gør at forhindre usikkerhed og tvivl i truppen nu hvor sæsonen allerede er godt igang. Der er simpelthen intet som helst nyt i, at der udtales sådan - Lynge ville have været pavestolt!
- Desuden er det også en kommentar, der ikke udelukker at hente nye ind, hvis der er nogen, der formår at blæse så høj en mand væk. Hvilket da er meget fornuftigt i forhold til eventuelt at skulle hente en middelmådig back/stopper ind, bare fordi de eksisterende spillere på positionen ligeledes vurderes middelmådige.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af 9800 » 18. aug 2016, 09:24

Uldahl skrev:
Lomaha skrev:
larsdahl skrev:
Pastorius skrev:
skuffetovergaarde skrev:
Jeg prøver at starte en debat om at det er forkasteligt med kvaliten af vores forsvar og det efter min vurdering vil betyde et farvel til toppen af dansk fodbold. Hvis folk er tilfreds med en 5. plads, så lad os lukke diskutionen her.
Du har ikke fulgt meget med i AaB's historie, men fint med mig at lukke diskussionen nu.
Lige et kort resumé:

AaB har spillet 26 sæsoner i superligen.
11 gange ud af de 26 mulige er AaB blevet nr. 5.
20 gange ud af de 26 mulige er AaB fået en "midterplacering" mellem nr. 4 og nr. 7.

AaB er blevet mestre fire gange.
Mesterskabet i 94/95 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (95/96 og 96/97).
Mesterskabet i 98/99 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (99/00 og 00/01)
Mesterskabet i 07/08 blev efterfulgt af en 7. plads (08/09) og en 5. plads (09/10)
Mesterskabet i 13/14 blev efterfulgt af to sæsoner med 5. pladser (14/15 og 15/16)

AaB ligger nr. 3 på superligaens 'All Time' liste og er den ene af to klubber som har spillet i den bedste række siden superligaens oprettelse i 91.

Jeg er stolt af AaBs historie, også alle 5. pladserne!
Ja for sådan en som mig, der startede med at følge AaB, da de lå i divisionerne og indtil 1995 var igennem en ørkenvandring af ligegyldige placeringer med fantastiske kampe mod Brøndby, så har det været en lang optur siden. Jeg lever fint med og er stolt af 5. pladser! AaB er IKKE et eksperiment for en eller anden forkælet rigmand. Det er en fodboldklub med hjerte, sjæl og historie. Og den dag de sælger ud og bliver en plasticklub som FCM og FCK eller en rigmands legetøjsbutik som Brøndby, så vil jeg tage mit tilhørsforhold op til revision. Og ikke et sekund før!
Jeg vil ikke nøjes med at tage det op til overvejelse. Jeg vil græde og forlade klubben. Færdig med det. Succes og fast bestandel af toppen kan også købes for dyrt.

Vi er en stolt gammel arbejderklub med stolte traditioner. Såsom fight, sammenhold, loyalitet osv. Jeg kan ikke være fan af en Luderklub der smider alt ud som har været med til at gøre klubben til det den er.

Ja der har været mange nedture som fansene har måtte lide under. Vi har været særdeles tæt på at ryge ned i Danmarks serien og der har været meget langt mellem succeserne. Men det har fame været fedt at følge holdet, stå med det samme slæng år efter år på stadion i op og nedture.

Jeg troede aldrig jeg skulle opleve vi blev mestre. Kæft det var stort da det skete første gang. Vi har været helt tæt på afgrunden økonomisk, vi kom over det ved sammenhold og hårdt arbejde. Nu har vi fået en ledelse der har fundet en formel på hvordan klubben skal drives, så økonomien hænger sammen. Og ikke mindst kan nappe et mesterskab i ny og næ, samt give os store oplevelser ude i Europa.

Jeg elsker min klub for alt det den står for, og de oplevelser den giver mig. Også selvom det til tider er frustrerende, men så smager succeserne det bedre når de kommer. :cheers: :aabfan:
Fuldstændig spot on!!! Det er meget sjovere at glæde sig som en sindssyg i flere år over et mesterskab (jeg er stadig ikke kommet mig over 2014) end at ærge sig over en sølvmedalje.
Den kurs der er sat af den nye bestyrelse/de nye aktionærer betyder at vores klub kan overleve på den lange bane, også uden yderligere vitamin indsprøjtninger

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Kenneth K » 18. aug 2016, 09:53

Det er jo meldt ganske klart ud, at denne sæson skal ses som et "År 0", hvor vi skal opbygge en ny stamme. Og fundamentet herfor kan da næsten ikke være bedre?

Vi har et par bundrutinerede spillere, der kan trække læsset og lære fra sig i form af Holgersson, Würtz og Risgård. Vi har en stribe dygtige og rutinerede spillere enten midt i eller på vej ind i deres "bedste fodboldalder" i form af Nicolai Larsen, PK, Ahlmann, Enevoldsen, Sloth og Meilinger. Og vi har mange unge spillere, der er på vej til eller skal til at bevise og udfolde deres talent i form af Blåbjerg, Edison Flores, Magnus Christensen, Bassogog, Børsting, Pohl og det helt nye kuld, som ikke endnu har fået så meget spilletid.

Jeg synes nærmest ikke, at man kan ønske sig en mere harmonisk trup, end den vi har nu. Og så ganske særligt med "År 0"-tanken i baghovedet.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Kenneth K » 18. aug 2016, 09:56

Men nej, vi vinder nok ikke medaljer. Det er bare heller ikke målet for i år.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Ala » 18. aug 2016, 12:08

Pastorius skrev:
Larstyndskid skrev:
Dot Bot skrev:Haha, nu igen? Juntaen må banen og luk det her. Det er sgu da utroligt at personen eller de få personer, der opretter en bruger oftere og oftere for bare at sende den samme ubrulige sviner afsted.
Så vidt jeg kan se er der ikke blevet svinet nogen til. Kritik, men ingen svinere?
Det er ren spam, og trolling.
Man savner helt Nielse!

Besvar