Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 29. maj 2016, 23:43

Det er også derfor, at det er ekstra ærgerligt, at det er Brøndby som tog vores EL-plads. For får de pludselig gruppespil og 30-40 mio kr. i overskud på Europa, så kan modgangen pludselig vende for dem.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Brøndby

Indlæg af Eksil » 30. maj 2016, 07:18

FlæskeFrank skrev:Det er også derfor, at det er ekstra ærgerligt, at det er Brøndby som tog vores EL-plads. For får de pludselig gruppespil og 30-40 mio kr. i overskud på Europa, så kan modgangen pludselig vende for dem.
Den plads er rigtigt svær at ramme gruppespil fra, især for Brøndby som ingen EU point har.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Brøndby

Indlæg af Mogens » 30. maj 2016, 07:41

Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Eksil skrev:Ifølge deres egen plan, så skal de have 17 mio. i plus i transferregnskabet, så de har ikke noget at handle for endnu.
Nu har jeg set mange versioner af deres transferregnskaber, men skulle de ikke bare sælge for 17 mio kr. så passede budgettet - altså så var der i budgettet afsat midler til transfer. At budgettet så stadig viser 15-25 mio kr. underskud er en anden sag.

Om der så i budgettet er sat 0,- kr. til tranfer ved jeg ikke.
Det skulle under alle omstændigheder ligne Brøndby meget dårligt at forholde sig til noget så kedeligt som realiteter. Jeg er sikker på at de bare køber hvad de mener er nødvendigt, hvis det skulle blive aktuelt. At de siger farvel til en ung forsvarsspiller, lugter vel i hvert fald også af at de har planer om at hente noget. Det kan jo også være at Oscar forærer dem en Agger 2.
De har jo allerede Juelsgaard til venstre back - back-uppen er vel også på plads i form af Da Silva. At de stadig skal hente minimum en midterforsvarer er ingen hemmelighed.

Økonomien har de ikke styr på, men sportsligt fik de trods alt en plads i europa. Nok var det ikke via den ønskede 3. plads, men alligevel. Jeg må indrømme, at jeg pt har meget svært ved at svare igen på mine bif-venners drillerier, for er der noget man ikke skal drille mig med, så er det AaB´s elendige forår. Slet ikke, når bif ovenikøbet endte over os. SUK.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 5. aug 2016, 11:17

De bruger godt nok meget energi, både blandt fans og klub om tilskuerproblemerne i forbindelse med de to Hertha-kampe.

Brøndby ved åbenbart godt, at UEFA ikke er DBU og vil slå hårdere ned på sådan bøvl.

Spændende at se UEFAs straf.
- FlæskeFrank

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Brøndby

Indlæg af fish » 5. aug 2016, 11:26

Mogens skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Eksil skrev:Ifølge deres egen plan, så skal de have 17 mio. i plus i transferregnskabet, så de har ikke noget at handle for endnu.
Nu har jeg set mange versioner af deres transferregnskaber, men skulle de ikke bare sælge for 17 mio kr. så passede budgettet - altså så var der i budgettet afsat midler til transfer. At budgettet så stadig viser 15-25 mio kr. underskud er en anden sag.

Om der så i budgettet er sat 0,- kr. til tranfer ved jeg ikke.
Det skulle under alle omstændigheder ligne Brøndby meget dårligt at forholde sig til noget så kedeligt som realiteter. Jeg er sikker på at de bare køber hvad de mener er nødvendigt, hvis det skulle blive aktuelt. At de siger farvel til en ung forsvarsspiller, lugter vel i hvert fald også af at de har planer om at hente noget. Det kan jo også være at Oscar forærer dem en Agger 2.
De har jo allerede Juelsgaard til venstre back - back-uppen er vel også på plads i form af Da Silva. At de stadig skal hente minimum en midterforsvarer er ingen hemmelighed.

Økonomien har de ikke styr på, men sportsligt fik de trods alt en plads i europa. Nok var det ikke via den ønskede 3. plads, men alligevel. Jeg må indrømme, at jeg pt har meget svært ved at svare igen på mine bif-venners drillerier, for er der noget man ikke skal drille mig med, så er det AaB´s elendige forår. Slet ikke, når bif ovenikøbet endte over os. SUK.
Man kan vel altid spørge ind til økonomien. :cool:

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Brøndby

Indlæg af Mogens » 5. aug 2016, 21:45

Nu er der desværre kun en runde imellem bif og et givtigt gruppespil. Lad os håbe, at uefa straffer dem hårdt for ikke at have styr på sikkerheden i går - måske endda ved at fratage dem at spille på bif stadion eller måske blot uden tilskuere (også selvom det for en gangs skyld ikke var dem, der lavede balladen). Jeg HADER dem.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 26. aug 2016, 20:18

Nogen der ved hvorfor det altid er næstformanden for bistands-support klubben, Sara Agercunt, der udtaler sig? Er deres formand stum?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: RE: Re: Brøndby

Indlæg af Lasse Que » 26. aug 2016, 21:09

MrBangDK skrev:Nogen der ved hvorfor det altid er næstformanden for bistands-support klubben, Sara Agercunt, der udtaler sig? Er deres formand stum?
Det er vel deres ansvarsfordeling? Nogle er jo mere presseliderlige end andre
Mogens skrev:Nu er der desværre kun en runde imellem bif og et givtigt gruppespil. Lad os håbe, at uefa straffer dem hårdt for ikke at have styr på sikkerheden i går - måske endda ved at fratage dem at spille på bif stadion eller måske blot uden tilskuere (også selvom det for en gangs skyld ikke var dem, der lavede balladen). Jeg HADER dem.
Syng for de røde!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 26. aug 2016, 21:30

MrBangDK skrev:Nogen der ved hvorfor det altid er næstformanden for bistands-support klubben, Sara Agercunt, der udtaler sig? Er deres formand stum?
I følge B.T. er hans taletidskort udløbet.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Brøndby

Indlæg af Jakobsen » 26. aug 2016, 22:36

NIN skrev:
MrBangDK skrev:Nogen der ved hvorfor det altid er næstformanden for bistands-support klubben, Sara Agercunt, der udtaler sig? Er deres formand stum?
I følge B.T. er hans taletidskort udløbet.
Men grunden til han ikke kan svare er, at han, nede på centerpubben, har byttet Nokiaen for en kasse bjørnebryg og en funklende ny VHS afspiller.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Brøndby

Indlæg af Frygah » 27. aug 2016, 02:31

I øvrigt er Sarah fra Brøndby Support en ganske fornuftig stemme i det nationale og internationale fansamarbejde, og som har lagt betydelig mængder arbejder i det samarbejde, som også bl.a. Trenskow fra ASC har gjort. Så at begynde med øgenavne som Agercunt er måske lige en kende for taberagtigt - Har vi ikke lidt mere stil?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 27. aug 2016, 06:14

Frygah skrev:I øvrigt er Sarah fra Brøndby Support en ganske fornuftig stemme i det nationale og internationale fansamarbejde, og som har lagt betydelig mængder arbejder i det samarbejde, som også bl.a. Trenskow fra ASC har gjort. Så at begynde med øgenavne som Agercunt er måske lige en kende for taberagtigt - Har vi ikke lidt mere stil?
Point taken - det var ikke elegant.. Sad bare og bitchede over en udtalelse fra hende om det Marcus Berg banner i torsdags. Og så studsede jeg bare over, at man aldrig hørte formanden udtale sig.
Ska' vi hak'?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Brøndby

Indlæg af Frygah » 27. aug 2016, 10:26

MrBangDK skrev:
Frygah skrev:I øvrigt er Sarah fra Brøndby Support en ganske fornuftig stemme i det nationale og internationale fansamarbejde, og som har lagt betydelig mængder arbejder i det samarbejde, som også bl.a. Trenskow fra ASC har gjort. Så at begynde med øgenavne som Agercunt er måske lige en kende for taberagtigt - Har vi ikke lidt mere stil?
Point taken - det var ikke elegant.. Sad bare og bitchede over en udtalelse fra hende om det Marcus Berg banner i torsdags. Og så studsede jeg bare over, at man aldrig hørte formanden udtale sig.
Hun er til gengæld ikke i en nem situation i forhold til BIF, netop fordi hun har mange rabiate Brøndby-fans i diverse fraktioner som der også skal være en eller anden form for dialog med. Samtidig med hun også skal holde styr på medier der elsker at gøre sager voldsommere end de er.

Med hensyn til banneret, er jeg enig i at det ikke var særlig fedt. Men at sammenligne det med IS osv som det er blevet gjort i medierne er alligevel en kende for voldsomt, synes jeg. Der var vel heller ingen der sammenlignede FCK's tifo i parken med kanonen, der sammenlignede den med militære aktiviteter rundt i verden.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 27. aug 2016, 11:24

Frygah skrev:
MrBangDK skrev:
Frygah skrev:I øvrigt er Sarah fra Brøndby Support en ganske fornuftig stemme i det nationale og internationale fansamarbejde, og som har lagt betydelig mængder arbejder i det samarbejde, som også bl.a. Trenskow fra ASC har gjort. Så at begynde med øgenavne som Agercunt er måske lige en kende for taberagtigt - Har vi ikke lidt mere stil?
Point taken - det var ikke elegant.. Sad bare og bitchede over en udtalelse fra hende om det Marcus Berg banner i torsdags. Og så studsede jeg bare over, at man aldrig hørte formanden udtale sig.
Hun er til gengæld ikke i en nem situation i forhold til BIF, netop fordi hun har mange rabiate Brøndby-fans i diverse fraktioner som der også skal være en eller anden form for dialog med. Samtidig med hun også skal holde styr på medier der elsker at gøre sager voldsommere end de er.

Med hensyn til banneret, er jeg enig i at det ikke var særlig fedt. Men at sammenligne det med IS osv som det er blevet gjort i medierne er alligevel en kende for voldsomt, synes jeg. Der var vel heller ingen der sammenlignede FCK's tifo i parken med kanonen, der sammenlignede den med militære aktiviteter rundt i verden.
Helt enig.. Det var sådan én "vi tager afstand til banneret, men..." kommentar..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 27. aug 2016, 11:28

Frygah skrev:
MrBangDK skrev:
Frygah skrev:I øvrigt er Sarah fra Brøndby Support en ganske fornuftig stemme i det nationale og internationale fansamarbejde, og som har lagt betydelig mængder arbejder i det samarbejde, som også bl.a. Trenskow fra ASC har gjort. Så at begynde med øgenavne som Agercunt er måske lige en kende for taberagtigt - Har vi ikke lidt mere stil?
Point taken - det var ikke elegant.. Sad bare og bitchede over en udtalelse fra hende om det Marcus Berg banner i torsdags. Og så studsede jeg bare over, at man aldrig hørte formanden udtale sig.
Hun er til gengæld ikke i en nem situation i forhold til BIF, netop fordi hun har mange rabiate Brøndby-fans i diverse fraktioner som der også skal være en eller anden form for dialog med. Samtidig med hun også skal holde styr på medier der elsker at gøre sager voldsommere end de er.

Med hensyn til banneret, er jeg enig i at det ikke var særlig fedt. Men at sammenligne det med IS osv som det er blevet gjort i medierne er alligevel en kende for voldsomt, synes jeg. Der var vel heller ingen der sammenlignede FCK's tifo i parken med kanonen, der sammenlignede den med militære aktiviteter rundt i verden.
Nu er der vel også forskel på stil og budskab. FCK tifoen var med en gammeldags kanon der skød mod Brøndbyfortet og satte det i ild. En klub til en anden i et lokalopgør. Det andet var direkte henvendt til en enkel person og uden glimt i øjet og i en realistisk streg. Jeg tror heller ikke ret mange fik kaffen galt i halsen, da de så den tifo vi præsenterede i Parken med vores nedlagte modstandere på vej til finalen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 27. aug 2016, 12:35

At BIF-fans ikke kan se det forkerte i den banner er blot et bevis for, at sekten skal forsvares for enhver pris. Den banner er overhoved ikke sammenlignelig med FCK's kanon. Hvis det havde været omvendt grækerne som havde lavet den mod en BIF-spiller, så havde de klaget til Uefa og tudet i pressen i flere måneder.

Nej BIF har blot med dette bevist, at deres rabiate fans forsvares uanset, hvad de laver.
- FlæskeFrank

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 29. aug 2016, 23:05

Brøndby lånte den 28. juni 7 mio af Jan Bech, 2 måneder forinden havde de lånt 4 mio kr.

Hvad er oddsene for, at de låner yderligere inden transfervinduet lukket 1. september ?

Over eller under 1 ?
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Brøndby

Indlæg af gravballe » 30. aug 2016, 11:16

Ufatteligt at en klub der har lånt penge 2 gange det sidste halve år, er ude og leje så mange spillere. Leje ophold kan næppe være helt gratis.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6264284

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Brøndby

Indlæg af Jakobsen » 30. aug 2016, 13:45

Håber de taber hovedet og henter en del til højre og venstre de næste par dage. Tror mange nye spillere + hvis nogen af dem der har båret deres fremgang bænkes vil kunne puste til en fremgang der trods alt stadig er på et skrøbeligt fundamentet. I guder, hvor jeg håber vi nakker dem efter landsholdspausen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Brøndby

Indlæg af Kristian60 » 30. aug 2016, 13:52

FlæskeFrank skrev:Over eller under 1 ?
Oddset er over 1

Besvar