Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af NIN » 28. aug 2016, 20:46

andreasaab89 skrev:
Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:Frisk spurgt af kommentatoren på sidelinien - "vil I trække jer tilbage og forsvare de 2-1"... Og det var til AGFs hjælpetræner :D
Men måske ikke særlig smart, hvis man som reporter gerne vil have gode kommentarer, historier etc.

Man skal klare lidt gas, men midt under en kamp.. Det er bare uprofessionelt af en reporter, som burde gå mere op i sit job, end at være "frisk-fyr-smart-i-en-fart" midt under en kamp
Dalberg du har da en enorm AGF sympati ??

Det er vel et helt fair spørgsmål .. "Vil i gå efter at udligne eller pakke jer ned og undgå endnu en total nedsmeltning"
Yderst passende spørgsmål. GF har Glen som træner, plus de ansøger UEFA om at få et wild card til CL, hver gang de vinder en kamp.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af mich1596 » 28. aug 2016, 20:53

Pastorius skrev:Ifølge TV-dækning var AGF klart bedst, har gang i en god proces og fik vist at nederlaget mod Brøndby var en enlig svipser.

Der er vist det man kalder en Win-win situation. AGF er glade, og vi får tre point og ligger nummer 1.
:cool: Lad os endelig stå i samme situation 11/9 "spooky dato" kl 19:45
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Dalbjerg » 28. aug 2016, 20:55

andreasaab89 skrev:
Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:Frisk spurgt af kommentatoren på sidelinien - "vil I trække jer tilbage og forsvare de 2-1"... Og det var til AGFs hjælpetræner :D
Men måske ikke særlig smart, hvis man som reporter gerne vil have gode kommentarer, historier etc.

Man skal klare lidt gas, men midt under en kamp.. Det er bare uprofessionelt af en reporter, som burde gå mere op i sit job, end at være "frisk-fyr-smart-i-en-fart" midt under en kamp
Dalberg du har da en enorm AGF sympati ??

Det er vel et helt fair spørgsmål .. "Vil i gå efter at udligne eller pakke jer ned og undgå endnu en total nedsmeltning"
Jeg ville elske at se AGF i 1. DIV igen igen igen.. (Jeg har boet i Århus, og morede mig gevaldigt de gange de røg ned..)

Det ændrer ikke på at jeg er objektiv, og jeg kan se, når en reporter ikke stiller et legitimt spørgsmål, men udelukkende går efter platte point.

Ud af en million gange det spørgsmål blev stillet, så ville der ikke komme en eneste gang, hvor svaret ville være: Ja, nu skal vi sikre os, at vi ikke får en ordentlig snitter (de var bagud med et mål).

Det er så amatøragtigt at stille det spørgsmål, og reporteren havde fortjent at få et Ove Christensen slag for at stille det.

Det er manglende respekt, længere er den ikke, og det er også hamrende uintelligent, da han jo lever af, at folk gider at lade sig interviewe af ham, og selvom de kontraktmæssigt kan snakke med ham, så risikerer han i fremtiden, at folk svarer med et-stavelsesord på alt.

Så hvis du nu prøve det der objektivitet, og så tænker over, hvis det havde været AaBs assistenttræner, der havde fået et lignende spørgsmål. Så fortæl mig lige, om du synes det er passende.

Det kan godt være du synes det er sjovt, og det havde det også have været, hvis en af kommentatorerne havde sagt det oppe i boksen, men når man står og siger det til en assistenttræner midt under kampen nede på sidelinjen. Ja, så er man en rendyrket idiot, længere er den sådan set ikke.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Provst i Brovst » 28. aug 2016, 20:58

Nå men fyr lars søndergaard og hent begge kenneder tilbage fra ob....

:aabfan: :danmarkfan: :aabfan:

Ham nummer 18, er det ham fra sydamerika?

:cheers:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af gravballe » 28. aug 2016, 21:06

Vildt at se den kvalitet der er i alt hvad Flores laver. Samtidig jagter han alle bolde, ingen stjerner nykker eller noget.. Fanme lækkert at se... Han får virkelig lavet mange små fede detajler igennem hele kampen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13641
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Funky » 28. aug 2016, 21:08

Dalbjerg skrev: Jeg ville elske at se AGF i 1. DIV igen igen igen.. (Jeg har boet i Århus, og morede mig gevaldigt de gange de røg ned..)

Det ændrer ikke på at jeg er objektiv, og jeg kan se, når en reporter ikke stiller et legitimt spørgsmål, men udelukkende går efter platte point.

Ud af en million gange det spørgsmål blev stillet, så ville der ikke komme en eneste gang, hvor svaret ville være: Ja, nu skal vi sikre os, at vi ikke får en ordentlig snitter (de var bagud med et mål).

Det er så amatøragtigt at stille det spørgsmål, og reporteren havde fortjent at få et Ove Christensen slag for at stille det.

Det er manglende respekt, længere er den ikke, og det er også hamrende uintelligent, da han jo lever af, at folk gider at lade sig interviewe af ham, og selvom de kontraktmæssigt kan snakke med ham, så risikerer han i fremtiden, at folk svarer med et-stavelsesord på alt.

Så hvis du nu prøve det der objektivitet, og så tænker over, hvis det havde været AaBs assistenttræner, der havde fået et lignende spørgsmål. Så fortæl mig lige, om du synes det er passende.

Det kan godt være du synes det er sjovt, og det havde det også have været, hvis en af kommentatorerne havde sagt det oppe i boksen, men når man står og siger det til en assistenttræner midt under kampen nede på sidelinjen. Ja, så er man en rendyrket idiot, længere er den sådan set ikke.
Arh. Come on. De indkasserer 2 hurtige mål, står med stenansigter, og ham intervieweren på sidelinien skal være mellemled på noget som folkene i kommentatorboksen sidder og siger. Ja gu var det da kawt på den måde, det kom ud af munden på ham, men intentionen bag spørgsmålet var da ikke at fornærme nogen. I forhold til så meget andet tosset som blev sagt og begået andre steder i løbet af kampen, så kan den lille situation sgudda ikke berettige nogen videre ophidselse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13641
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Funky » 28. aug 2016, 21:16

gravballe skrev:Vildt at se den kvalitet der er i alt hvad Flores laver. Samtidig jagter han alle bolde, ingen stjerner nykker eller noget.. Fanme lækkert at se... Han får virkelig lavet mange små fede detajler igennem hele kampen.
Bare den måde han scorer målet på; ikke at der er en hel masse teknisk over det, men det var bare en af den slags situationer hvor en typisk dansk leverpostejsangriber ville tænke lidt for langsomt, gå lidt for helhjertet efter det, og så fiser sådan et indlæg ud i sandet. Han gi'r godt i stort set alle situationer. Der skal ske et eller andet drastisk for at vi har ham i 4 år. Ham og Basse.

I øvrigt udmærket at se Basse smile efter en scoring. Det er ellers ikke noget, han gør en hel masse i. Men i dag var han en glad dreng.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Dalbjerg » 28. aug 2016, 21:22

Funky skrev:
Dalbjerg skrev: Jeg ville elske at se AGF i 1. DIV igen igen igen.. (Jeg har boet i Århus, og morede mig gevaldigt de gange de røg ned..)

Det ændrer ikke på at jeg er objektiv, og jeg kan se, når en reporter ikke stiller et legitimt spørgsmål, men udelukkende går efter platte point.

Ud af en million gange det spørgsmål blev stillet, så ville der ikke komme en eneste gang, hvor svaret ville være: Ja, nu skal vi sikre os, at vi ikke får en ordentlig snitter (de var bagud med et mål).

Det er så amatøragtigt at stille det spørgsmål, og reporteren havde fortjent at få et Ove Christensen slag for at stille det.

Det er manglende respekt, længere er den ikke, og det er også hamrende uintelligent, da han jo lever af, at folk gider at lade sig interviewe af ham, og selvom de kontraktmæssigt kan snakke med ham, så risikerer han i fremtiden, at folk svarer med et-stavelsesord på alt.

Så hvis du nu prøve det der objektivitet, og så tænker over, hvis det havde været AaBs assistenttræner, der havde fået et lignende spørgsmål. Så fortæl mig lige, om du synes det er passende.

Det kan godt være du synes det er sjovt, og det havde det også have været, hvis en af kommentatorerne havde sagt det oppe i boksen, men når man står og siger det til en assistenttræner midt under kampen nede på sidelinjen. Ja, så er man en rendyrket idiot, længere er den sådan set ikke.
Arh. Come on. De indkasserer 2 hurtige mål, står med stenansigter, og ham intervieweren på sidelinien skal være mellemled på noget som folkene i kommentatorboksen sidder og siger. Ja gu var det da kawt på den måde, det kom ud af munden på ham, men intentionen bag spørgsmålet var da ikke at fornærme nogen. I forhold til så meget andet tosset som blev sagt og begået andre steder i løbet af kampen, så kan den lille situation sgudda ikke berettige nogen videre ophidselse.
Som sagt ikke enig. Hamrende uprofessionelt af ham, og måske skadende for hans virke i de kommende uger.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3842
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Gentleman Finn » 28. aug 2016, 21:29

Det er lækkert at se Flores en dag som i dag. Det tager tid at spille alle de nye, plus ungdomsspillerne ind, automatismerne sidder der ret naturligvis ikke endnu, og lige i dag er det rigtigt skidt at miste Ris midt i kampen. Der kan gå lidt tid inden spillet sidder bedre, det må vi altså lære at leve med, sådan er det når vores trup har fået en overhaling

Ps. Gaarde, du kan godt stikke Basso en ny kontrakt, ikke noget med at vente for længe som vi altid gør, han vil sikkert gerne have lidt ekstra i lønposen også, han er formentligt på en meget billig kontrakt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. aug 2016, 21:35

Hold kæft en gang primitiv lorte-fodbold vi disker op med idag. 4-5-1 på hjemmebane mod bovlamme ÅGF er decideret pinligt.

AGF beviste endnu engang at de er en retarderet lorte-klub med retarderede lorte-fans. De første 20 min af anden halvleg overbeviste mig om at ÅGFs 1-0 sejr ville holde hjem eftersom dommeren gav dem lov til totalt at destruere kampen med grove frispark og enorme tidsudtræk. Men dejlige 2 min med 2 mål og så kunne ÅGF intet. Gud i himlen hvor er deres fans primitive at se og høre på. Og hvor har de mange usympatiske knoldesparkere på holdet.

Altid en fornøjelse at vinde over Ååååååårhus.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13641
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Funky » 28. aug 2016, 21:36

Dalbjerg skrev: Som sagt ikke enig. Hamrende uprofessionelt af ham, og måske skadende for hans virke i de kommende uger.
Fordi EEN AGF-hjælpetræner, og evt. nogle AGF-fans i forlængelse, måtte tage anstød af EET i skyndingen dårligt formuleret men i essensen ikke urimeligt spørgsmål?? Hold nu op, det er da ikke seriøst, det dér.

Men okay, jeg synes allerede jeg har brugt mere krudt på at skrive om den latterlige lille ikke-situation end den berettiger, så ikke yderligere om den herfra. Der er en hel kamp med dårligt taktisk oplæg, gode individuelle præstationer og GF-svinere at snakke om i stedet for. Langt, langt mere interessant er LS forudsigelse af kampens forløb, koblet til det kedelige faktum at han så ikke formåede at sætte et hold sammen til at ændre på det. Fedt med 3 point, gode solo-præstationer, overordnet god kampånd, men føj hvor så spillerne forvirrede ud i perioder. Vi var nærmest spillet ud af banen da det blev til 1-1. Jeg synes en journalist skulle have spurgt ham, hvordan man vil forhindre et lignende kampforløb næste gang, for GF demonstrerede da nærmest til UG hvordan vi skal spilles.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9605
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2016, 21:37

Gentleman Finn skrev:Det er lækkert at se Flores en dag som i dag. Det tager tid at spille alle de nye, plus ungdomsspillerne ind, automatismerne sidder der ret naturligvis ikke endnu, og lige i dag er det rigtigt skidt at miste Ris midt i kampen. Der kan gå lidt tid inden spillet sidder bedre, det må vi altså lære at leve med, sådan er det når vores trup har fået en overhaling

Ps. Gaarde, du kan godt stikke Basso en ny kontrakt, ikke noget med at vente for længe som vi altid gør, han vil sikkert gerne have lidt ekstra i lønposen også, han er formentligt på en meget billig kontrakt.
Gaarde sagde for nyligt at Basso, ligesom Flores, blot havde valgt den danske liga, og AaB, som et skridt til noget stoerre. Hvis det er tilfaeldet er det ikke sikkert han karriereplanlaegger syntes om ideen om en forlaengelse. Han har forresten udloeb sommeren '19, i.e. 3 aar fra nu. Men jo, man skal naturligvis forsoege at smaekke et ekstra aar paa, ogsaa allerede nu.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Nitten » 28. aug 2016, 21:46

Dalbjerg skrev:Nej nej nej nej.. injedommeren viser tydeligt (og dermed også i mic'en) at Patricks indkast aldrig var inde på banen, og derfor skulle tages om (AaB stadig med indkastet jf. reglerne)

Men det bliver dømt den anden vej.. Igen, hvor fanden får vi de dommere fra
Viser vel også lidt patricks manglende evner :S

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3842
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Gentleman Finn » 28. aug 2016, 21:57

Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:Det er lækkert at se Flores en dag som i dag. Det tager tid at spille alle de nye, plus ungdomsspillerne ind, automatismerne sidder der ret naturligvis ikke endnu, og lige i dag er det rigtigt skidt at miste Ris midt i kampen. Der kan gå lidt tid inden spillet sidder bedre, det må vi altså lære at leve med, sådan er det når vores trup har fået en overhaling

Ps. Gaarde, du kan godt stikke Basso en ny kontrakt, ikke noget med at vente for længe som vi altid gør, han vil sikkert gerne have lidt ekstra i lønposen også, han er formentligt på en meget billig kontrakt.
Gaarde sagde for nyligt at Basso, ligesom Flores, blot havde valgt den danske liga, og AaB, som et skridt til noget stoerre. Hvis det er tilfaeldet er det ikke sikkert han karriereplanlaegger syntes om ideen om en forlaengelse. Han har forresten udloeb sommeren '19, i.e. 3 aar fra nu. Men jo, man skal naturligvis forsoege at smaekke et ekstra aar paa, ogsaa allerede nu.
Ah, jeg havde troet det var en standard 3 årig han kom på, lækkert. Du har ret, det bliver ikke nemt at få forlænget, men det skal være nu hvor han er ved at bide sig fast, hvis det skal være.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Sauer » 28. aug 2016, 21:59

Funky skrev:
Dalbjerg skrev: Som sagt ikke enig. Hamrende uprofessionelt af ham, og måske skadende for hans virke i de kommende uger.
Fordi EEN AGF-hjælpetræner, og evt. nogle AGF-fans i forlængelse, måtte tage anstød af EET i skyndingen dårligt formuleret men i essensen ikke urimeligt spørgsmål?? Hold nu op, det er da ikke seriøst, det dér.

Men okay, jeg synes allerede jeg har brugt mere krudt på at skrive om den latterlige lille ikke-situation end den berettiger, så ikke yderligere om den herfra. Der er en hel kamp med dårligt taktisk oplæg, gode individuelle præstationer og GF-svinere at snakke om i stedet for. Langt, langt mere interessant er LS forudsigelse af kampens forløb, koblet til det kedelige faktum at han så ikke formåede at sætte et hold sammen til at ændre på det. Fedt med 3 point, gode solo-præstationer, overordnet god kampånd, men føj hvor så spillerne forvirrede ud i perioder. Vi var nærmest spillet ud af banen da det blev til 1-1. Jeg synes en journalist skulle have spurgt ham, hvordan man vil forhindre et lignende kampforløb næste gang, for GF demonstrerede da nærmest til UG hvordan vi skal spilles.
Synes LS's udtalelser efter kampen var lidt mærkværdige, da han forklarede, at han troede, vi var døde og begravede inden de to mål. Det lød en smule af taktisk rådvildhed, når træneren egentlig har afskrevet muligheden for at justere til det bedre. Jeg læser måske mere ind i hans formulering end berettiget, men det byggede lidt på den fornemmelse, man nogle gange har haft af, at vi har svært ved at omstille os taktisk i løbet af en kamp.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Dalbjerg » 28. aug 2016, 22:00

Nitten skrev:
Dalbjerg skrev:Nej nej nej nej.. injedommeren viser tydeligt (og dermed også i mic'en) at Patricks indkast aldrig var inde på banen, og derfor skulle tages om (AaB stadig med indkastet jf. reglerne)

Men det bliver dømt den anden vej.. Igen, hvor fanden får vi de dommere fra
Viser vel også lidt patricks manglende evner :S
Aaaaarh i det tilfælde kunne man også sige rutine, og dommeren kan selvfølgelig forsvare sig med, at han også mente det var tidsudtræk fra Patrick..

Men hvor om alting er, så var det en skrækkelig kamp af Patrick, og han blev reddet af dommeren fra at være den afgørende katastrofe..

Men "vi" er åbenbart tilfredse med hans indsats:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... fervindue/

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6389
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2016, 22:17

Sauer skrev:Synes LS's udtalelser efter kampen var lidt mærkværdige, da han forklarede, at han troede, vi var døde og begravede inden de to mål. Det lød en smule af taktisk rådvildhed, når træneren egentlig har afskrevet muligheden for at justere til det bedre. Jeg læser måske mere ind i hans formulering end berettiget, men det byggede lidt på den fornemmelse, man nogle gange har haft af, at vi har svært ved at omstille os taktisk i løbet af en kamp.
Han var ærlig. Er det nu også forkert ?

Jeg hørte ham sige, at han havde set den samme kamp som os. Det skal han ikke klandres for!!!
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5172
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Jakobsen » 28. aug 2016, 22:19

Dejligt at slå AGFs kondesparkerhær og retarderede Glen. Især på den her måde. Til fremtidige opgør bør vi udstyre hele langsiden med kiks og når vi så slår AGF bør vi bombardere Glen med kiks. Fantastisk, at vi er ubesejrede efter syv runder - det havde jeg ikke forventet da vi startede imod Horsens. Det er virkelig positivt, at holdet kan få så mange points uden for alvor at spille godt eller være spillet sammen. Når det er sagt så har vi stadig nogle spillemæssige problemer. De spillere vi har hentet ser allerede ud til at være kanon handler, men vi mangler en plan B. Det så vi tydeligt idag, hvor der var en rådvildhed på holdet i store dele af 2. halvleg mod AGFs knoldesparkere, hvor vi simpelthen ikke havde en plan til at åbne dem op. Idag kunne vi virkelig godt bruge en rendyrket angriber type til at være inde i boksen. Vi kan ikke altid spille os frem, somme tider må vi også være mere direkte og dertil mangler vi en boksangriber.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Halil » 28. aug 2016, 22:24

Knoldesparkerhær - Det er helt rigtigt. Det føltes voldsomt behageligt, at de blev gokket på mål af vores flotte unge venner fra Afrika og Sydamerika.

Yes!

Og DISCO blev stanget lige i munden - Væk med ham!
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Sauer » 28. aug 2016, 22:25

FlæskeFrank skrev:
Sauer skrev:Synes LS's udtalelser efter kampen var lidt mærkværdige, da han forklarede, at han troede, vi var døde og begravede inden de to mål. Det lød en smule af taktisk rådvildhed, når træneren egentlig har afskrevet muligheden for at justere til det bedre. Jeg læser måske mere ind i hans formulering end berettiget, men det byggede lidt på den fornemmelse, man nogle gange har haft af, at vi har svært ved at omstille os taktisk i løbet af en kamp.
Han var ærlig. Er det nu også forkert ?

Jeg hørte ham sige, at han havde set den samme kamp som os. Det skal han ikke klandres for!!!
Næh, det er det ikke. Og det er da kun godt, at han også kunne se, at det ikke var godt i dag. Men det kan på et tidspunkt blive et problem, hvis vi ikke har en klar plan for, hvordan man kan ændre kampbilledet, når oplægget ikke fungerer.

Jeg siger slet ikke, han skal ud af vagten. Udtalelsen lød bare af noget handlingslammelse, som man måske nogle gange har fornemmet.

Besvar