DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Pastorius » 8. sep 2016, 13:19

Gamen skrev:
Eksil skrev:
De er 18-19 år gamle. Du kan ikke forvente, at de er byggede som vokse mænd endnu, det er fysiologisk umuligt.
Andreas Cornelius var ikke specielt mager som 19-årig, så det er det tydeligvis ikke. Ej heller Andreas Christensen.
Men ja, jeg ved da godt at det er en del af ligningen. Derfor er det stadigvæk vigtigt, at de får bygget på deres fysik.
Vi nogle få gamle hoveder, der også kan huske hvordan Norman Whiteside så ud som 16-årig, da han fik debut for United.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. sep 2016, 13:34

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Jeg er helt enig at det var en glimrende præstation, set ud fra holdets sammensætning, og ud fra præmisserne. Der skal desuden to hold til at skabe en fodboldkamp, og det var der altså ikke på banen i aften... derfor - en dårlig kamp. Som før nævnt synes jeg der var glimt af rigtigt gode ting, især noterede jeg mig et meget højt teknisk niveau fra de unge drenge som sprang i øjnene i glimt, og så er jeg rigtig glad for at se angriberne score. Jeg synes også det var godt at se Børsting vise noget af det bedste længe i 2. halvleg, og så nyder jeg altså at se Magnus Christensen med bolden. Den lethed han behandler bolden med, og evnen til at se den rigtige aflevering lynhurtigt, er en nydelse på en fodboldbane. Jeg ser meget frem til at følge hans udvikling i de kommende år, jeg tror han har en stor fremtid foran sig.

Altså - dårlige kamp, men ganske glimrende præstation af holdet, med de skønhedsfejl som man må forvente at se med omstændighederne i baghovedet.
Det var altså også meget, meget taknemmelig modstand. Væsentlig ringere end hvad de ellers er vant til at møde i reserveholdskampe. Derfor kan man heller ikke tillade sig at konkludere specielt meget.
Blot glæde sig over, at de unge får lidt spilletid, og at vi har haft lejlighed til allerede at se alle 6 nyoprykkede spillere i aktion.

Men de der forudsigelser om hvem der bliver til hvad er altså ved at blive lidt enerverende. Det er mindst i ligeså høj grad usynlige faktorer som er med til at afgøre det.
Mig bekendt var du også med til at tale Abildgaard op, men nu og her så er han altså næsten sidstevalg på midtbanen (også før sin skade). Det er aldrig til at vide hvad der sker, også selvom de tidligt får Superliga-kampe.

Fælles for de spillere vi har fået op er ganske pæn teknik, men også betydelige mangler rent fysisk. Det er et must at der bliver bygget på relativt hurtigt der, ellers falder de igennem.
Jamen du har ret, det er da fuldstændigt åndssvagt at lade sig begejstre over at vores klub skaber talentfulde spillere. Selvfølgelig skal de udvikle sig på flere områder, og selvfølgelig er der ikke en eller anden lineær udvikling som hverken du eller jeg kan garantere kommer til at ske for de enkelte - det er da vel for pokker noget vi alle har med i tankerne når vi snakker talenter.

Abildgaard? Han er 20 år gammel. Fantastisk at du ikke har bedre eksempler end ham at hive frem gang på gang, for det er da alt for tidligt at konkludere noget for hans vedkommende. Jeg kan ikke huske hvad jeg har skrevet om Abildgaard, men jeg syntes, og synes fortsat, at han er en spændende spiller, jeg har dog med garanti ikke skreget ham op til at være et talent i Kusk/Thomsen klassen,men mindre kan jo også gøre det. Det vi dog også så med Abildgaard, er at han ikke helt har pondus (endnu?) til at kunne spille 6eren i vores system, og ikke er dygtig nok offensivt til at spille 8eren. Det er efter min mening den helt store grund til at han er røget bag i køen... naturligvis sammenholdt med at vi har købt ind til midtbanen, og der er kommet en meget dygtig Magnus Christensen op som naturligt overhaler ham som kandidat til 8eren.

Jeg synes i øvrigt, generelt, ikke at fysikken hos de nye unge halter specielt meget, tværtimod synes jeg der er sket kæmpe skridt på det fysiske plan med de nyoprykkede, i forhold til for få år siden. Vi ser Grønning gå direkte ind fra U19 og være en faktor i luftspillet fra dag 1, og vi ser Pohl, Mæhle og Thellufsen absolut være på superliganiveau fysisk. Generelt er der langt flere muskelkilo på kroppene, end hvis vi bare går få år tilbage. Men jeg er da enig i at der stadig er rum for forbedring, særligt blandt de 3 mest defensive af de nye unge, som jeg også synes er dem som står svagest i billedet, udfra hvad jeg har set.

Jeg forbeholder mig retten til at lade mig begejstre. Vi er gået fra at have et hold med meget få talentfulde spillere som pegede ind i fremtiden, til at have et hold med rigtigt meget udviklingspotentiale, og store muligheder for at den sædvanlige sinuskurve fortsætter, så vi i løbet af de næste 2-3 sæsoner igen er med helt oppe hvor det er sjovt, og vi har talenter som kan gå direkte ind på holdet som breddespillere fra dag 1.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Gamling » 8. sep 2016, 14:03

Øh, er vi ikke allerede med oppe hvor det er sjovt lige nu. Eller har jeg læst SL stillingen forkert. I den version jeg kan se ligger vi på en delt 1 plads efter 7 runder (mere end 25 pct af grundspillet), vi har for første gang i mange år hentet SL point i parken og vi er stadig med i pokalen. Og holdet er fortsat "under opbygning". Hvis vi holder bare rimeligt fast herfra bliver det da en rigtig "sjov" sæson allerede i år :-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af jonas386 » 8. sep 2016, 14:06

Gamling skrev:Øh, er vi ikke allerede med oppe hvor det er sjovt lige nu. Eller har jeg læst SL stillingen forkert. I den version jeg kan se ligger vi på en delt 1 plads efter 7 runder (mere end 25 pct af grundspillet), vi har for første gang i mange år hentet SL point i parken og vi er stadig med i pokalen. Og holdet er fortsat "under opbygning". Hvis vi holder bare rimeligt fast herfra bliver det da en rigtig "sjov" sæson allerede i år :-)
Sålænge det ikke stemmer overens med expected points kan det ikke bruges til en skid!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Gamen » 8. sep 2016, 14:10

Jesper Schmidt skrev: Jamen du har ret, det er da fuldstændigt åndssvagt at lade sig begejstre over at vores klub skaber talentfulde spillere. Selvfølgelig skal de udvikle sig på flere områder, og selvfølgelig er der ikke en eller anden lineær udvikling som hverken du eller jeg kan garantere kommer til at ske for de enkelte - det er da vel for pokker noget vi alle har med i tankerne når vi snakker talenter.

Abildgaard? Han er 20 år gammel. Fantastisk at du ikke har bedre eksempler end ham at hive frem gang på gang, for det er da alt for tidligt at konkludere noget for hans vedkommende. Jeg kan ikke huske hvad jeg har skrevet om Abildgaard, men jeg syntes, og synes fortsat, at han er en spændende spiller, jeg har dog med garanti ikke skreget ham op til at være et talent i Kusk/Thomsen klassen,men mindre kan jo også gøre det. Det vi dog også så med Abildgaard, er at han ikke helt har pondus (endnu?) til at kunne spille 6eren i vores system, og ikke er dygtig nok offensivt til at spille 8eren. Det er efter min mening den helt store grund til at han er røget bag i køen... naturligvis sammenholdt med at vi har købt ind til midtbanen, og der er kommet en meget dygtig Magnus Christensen op som naturligt overhaler ham som kandidat til 8eren.

Jeg synes i øvrigt, generelt, ikke at fysikken hos de nye unge halter specielt meget, tværtimod synes jeg der er sket kæmpe skridt på det fysiske plan med de nyoprykkede, i forhold til for få år siden. Vi ser Grønning gå direkte ind fra U19 og være en faktor i luftspillet fra dag 1, og vi ser Pohl, Mæhle og Thellufsen absolut være på superliganiveau fysisk. Generelt er der langt flere muskelkilo på kroppene, end hvis vi bare går få år tilbage. Men jeg er da enig i at der stadig er rum for forbedring, særligt blandt de 3 mest defensive af de nye unge, som jeg også synes er dem som står svagest i billedet, udfra hvad jeg har set.

Jeg forbeholder mig retten til at lade mig begejstre. Vi er gået fra at have et hold med meget få talentfulde spillere som pegede ind i fremtiden, til at have et hold med rigtigt meget udviklingspotentiale, og store muligheder for at den sædvanlige sinuskurve fortsætter, så vi i løbet af de næste 2-3 sæsoner igen er med helt oppe hvor det er sjovt, og vi har talenter som kan gå direkte ind på holdet som breddespillere fra dag 1.
Næ, det er ikke åndssvagt, men man skylder både dem og klubben at lade være med at udnævne dem til kommende profiler, så snart de har lavet en smart dribling. Det er i hvert fald besynderligt at udtale sig om deres udvikling ud fra en enkelt kamp mod sekunda-modstand, som er væsentlig ringere end hvad de møder til daglig. Skal vi så også til at have sommerkampe mod lavere rangerende modstand med i bedømmelsen af en spillers udvikling?

Jeg kunne også nævne Andreas Bruhn, Christian Rye osv. udover Abildgaard.
Det er umuligt at sige noget om deres udvikling, før de har bevist sig for alvor på seniorniveau. Og sidstnævnte virker, trods alt, til at komme til kort. Han har staturen og ikke så meget andet lige nu.

Bortset fra det, jamen så er jeg da helt enig - det er da rart at det er nordjyske talenter der render rundt derinde. Det vil jeg til enhver tid foretrække.

Der VIL komme relativt døde årgange for os, som man f.eks. så det med Midtjylland sidste år, hvor de var nødt til at købe voldsomt ind i erkendelse af et par magre årgange talentmæssigt. Den næste årgang for dem ser så til gengæld ekstremt spændende ud. Og sådan vil det altid være i klubber der lægger vægt på talentudviklingen. Det er en evig balancegang.

seamann

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af seamann » 8. sep 2016, 14:27

Gamen skrev: Han har staturen og ikke så meget andet lige nu.
En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 8. sep 2016, 14:50

seamann skrev:
Gamen skrev: Han har staturen og ikke så meget andet lige nu.
En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?
Måske vi skal til at regne med "Expected højde" ?
- FlæskeFrank

Gamen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Gamen » 8. sep 2016, 19:08

seamann skrev: En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?
Har du ikke et arbejde du skal passe, i stedet for altid at have så travlt med mig?

Det er vel ikke nogen sviner at argumentere, at Abildgaard har staturen og ikke så meget mere ifht. at ligne en kommende fast mand i start-11'eren. Han mangler nogle tydelige forcer.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Pastorius » 8. sep 2016, 19:53

Gamen skrev:
seamann skrev: En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?
Har du ikke et arbejde du skal passe, i stedet for altid at have så travlt med mig?

Det er vel ikke nogen sviner at argumentere, at Abildgaard har staturen og ikke så meget mere ifht. at ligne en kommende fast mand i start-11'eren. Han mangler nogle tydelige forcer.
Jeg synes generelt (og det gælder ikke kun dig, men nu blev det din kommentar jeg svarer på) at der er en tendens til at bedømme vores talenter i nuet.

Min påstand er at der ikke er nogen af dem, der holder, hvis de var færdigtudviklede nu. Min anden påstand er at det er umuligt at vurdere hvem af dem der er tæt på at have nået deres potentiale og hvem der stadig kan nå at tage nogle kvantespring mod nye højder.

Du har helt ret i at Abildgaard ikke bliver nogen superligaprofil, hvis han ikke udvikler sig yderligere, men jeg synes der er ret arrogant at stille sig til dommer over om det stadig kan nå at ske. Selvfølgelig kan han stadig nå udvilke nogle kompetencer der er stærke nok til at gøre ham til en profil.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af seamann » 8. sep 2016, 19:58

Gamen skrev:
seamann skrev: En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?
Har du ikke et arbejde du skal passe, i stedet for altid at have så travlt med mig?

Det er vel ikke nogen sviner at argumentere, at Abildgaard har staturen og ikke så meget mere ifht. at ligne en kommende fast mand i start-11'eren. Han mangler nogle tydelige forcer.
Det er netop totalt blottet for argumenter, hvad du siger.

Jeg har bestemt ikke altid travlt med dig, omend jeg syntes din bedrevidende og nedladende stil er anstrengende.
Og mit arbejde rager vist ikke rigtigt dig, syntes du?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af dyhrmaN » 8. sep 2016, 20:21

FlæskeFrank skrev:
seamann skrev:
Gamen skrev: Han har staturen og ikke så meget andet lige nu.
En ny omgang højdevitser eller blot (endnu) en sviner ?
Måske vi skal til at regne med "Expected højde" ?
Ha! Den tålmodige FCM-debattør har virkelig gjort os en tjeneste herinde. Alt er relativt, og alt kan nu sættes op i forventninger mod den faktiske virkelighed.
Det er vildt meta-agtigt og tilfører en helt ny dimension til debatterne herinde.
Havde jeg været 68'er, kunne man have tygget nogle saftige svampe og have haft det for vildt med at gå dobbelt inceptoin på det her...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af limey » 8. sep 2016, 20:22

Pastorius skrev: [...] Min påstand er at der ikke er nogen af dem, der holder, hvis de var færdigtudviklede nu. Min anden påstand er at det er umuligt at vurdere hvem af dem der er tæt på at have nået deres potentiale og hvem der stadig kan nå at tage nogle kvantespring mod nye højder.
Du glemmer helt den insiderviden visse folk på debatsiden har om diverse byture, spil på den enarmede på Sverigesbåden og enkelte spilleres manglende vindermentalitet p.g.a. deres svage psyke.

På den anden side blev Frederik Børsting indtil for nyligt udskreget til en sand vindertype, som nærmest overgik sit egentlige potentiale, fordi han ikke faldt i ovennævnte kategorier. Hvad hans formnedgang pt. så skyldes nu, er nok uvis, men mon ikke vi kan få en mand på sagen?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Fabbe » 8. sep 2016, 22:42

Gamen skrev:Næ, det er ikke åndssvagt, men man skylder både dem og klubben at lade være med at udnævne dem til kommende profiler, så snart de har lavet en smart dribling.
Jo. Det er tosset på niveau med at ophøje sådan en ulige kamp mod sin egen oplandsklub til et derby. Mon man skulle overveje at sende superligaklubberne ind bare én runde senere?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. sep 2016, 02:04

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Jamen du har ret, det er da fuldstændigt åndssvagt at lade sig begejstre over at vores klub skaber talentfulde spillere. Selvfølgelig skal de udvikle sig på flere områder, og selvfølgelig er der ikke en eller anden lineær udvikling som hverken du eller jeg kan garantere kommer til at ske for de enkelte - det er da vel for pokker noget vi alle har med i tankerne når vi snakker talenter.

Abildgaard? Han er 20 år gammel. Fantastisk at du ikke har bedre eksempler end ham at hive frem gang på gang, for det er da alt for tidligt at konkludere noget for hans vedkommende. Jeg kan ikke huske hvad jeg har skrevet om Abildgaard, men jeg syntes, og synes fortsat, at han er en spændende spiller, jeg har dog med garanti ikke skreget ham op til at være et talent i Kusk/Thomsen klassen,men mindre kan jo også gøre det. Det vi dog også så med Abildgaard, er at han ikke helt har pondus (endnu?) til at kunne spille 6eren i vores system, og ikke er dygtig nok offensivt til at spille 8eren. Det er efter min mening den helt store grund til at han er røget bag i køen... naturligvis sammenholdt med at vi har købt ind til midtbanen, og der er kommet en meget dygtig Magnus Christensen op som naturligt overhaler ham som kandidat til 8eren.

Jeg synes i øvrigt, generelt, ikke at fysikken hos de nye unge halter specielt meget, tværtimod synes jeg der er sket kæmpe skridt på det fysiske plan med de nyoprykkede, i forhold til for få år siden. Vi ser Grønning gå direkte ind fra U19 og være en faktor i luftspillet fra dag 1, og vi ser Pohl, Mæhle og Thellufsen absolut være på superliganiveau fysisk. Generelt er der langt flere muskelkilo på kroppene, end hvis vi bare går få år tilbage. Men jeg er da enig i at der stadig er rum for forbedring, særligt blandt de 3 mest defensive af de nye unge, som jeg også synes er dem som står svagest i billedet, udfra hvad jeg har set.

Jeg forbeholder mig retten til at lade mig begejstre. Vi er gået fra at have et hold med meget få talentfulde spillere som pegede ind i fremtiden, til at have et hold med rigtigt meget udviklingspotentiale, og store muligheder for at den sædvanlige sinuskurve fortsætter, så vi i løbet af de næste 2-3 sæsoner igen er med helt oppe hvor det er sjovt, og vi har talenter som kan gå direkte ind på holdet som breddespillere fra dag 1.
Næ, det er ikke åndssvagt, men man skylder både dem og klubben at lade være med at udnævne dem til kommende profiler, så snart de har lavet en smart dribling. Det er i hvert fald besynderligt at udtale sig om deres udvikling ud fra en enkelt kamp mod sekunda-modstand, som er væsentlig ringere end hvad de møder til daglig. Skal vi så også til at have sommerkampe mod lavere rangerende modstand med i bedømmelsen af en spillers udvikling?

Jeg kunne også nævne Andreas Bruhn, Christian Rye osv. udover Abildgaard.
Det er umuligt at sige noget om deres udvikling, før de har bevist sig for alvor på seniorniveau. Og sidstnævnte virker, trods alt, til at komme til kort. Han har staturen og ikke så meget andet lige nu.

Bortset fra det, jamen så er jeg da helt enig - det er da rart at det er nordjyske talenter der render rundt derinde. Det vil jeg til enhver tid foretrække.

Der VIL komme relativt døde årgange for os, som man f.eks. så det med Midtjylland sidste år, hvor de var nødt til at købe voldsomt ind i erkendelse af et par magre årgange talentmæssigt. Den næste årgang for dem ser så til gengæld ekstremt spændende ud. Og sådan vil det altid være i klubber der lægger vægt på talentudviklingen. Det er en evig balancegang.
Jeg kunne også have set dem til træning og ladet mig begejstre. Modstanden er flintrende ligegyldig, og jeg kom altså lige så meget med kommentaren fordi vi for første gang så alle 6 på banen samtidig, og fordi det for nogle af spillernes vedkommende var første gang jeg så dem.

Og så bedes du lægge mærke til at jeg bruger ord som potentiale, og "jeg tror"... og måske skrive det ned et sted, så du husker det til når de forudsigelige "told you so" indlæg kommer om et år eller to.

Jeg har aldrig rigtigt troet på Bruhn omend hans teknik var begejstrende i starten, og at vi aldrig så Rye som seniorspiller synes jeg var skuffende, og egentlig også lidt underligt, selv om jeg da er 100% enig i at det ikke er alle spillere som formår at vise det samme niveau som seniorspillere, af forskellige årsager. Jeg forventede mig meget af Rye, det tror jeg mange gjorde. Bid venligst mærke i at forventninger ikke er det samme som at mene det står mejslet i granit. Det gælder også mine udtalelser om de nye unge. Måske tager jeg fejl i mine betragtninger om dem, det ville da være ærgeligt, ikke mindst for klubben... men derudover lever jeg fint med det.

Mon det egentlig er mest skadeligt for de unge spillere og for klubben at fans tror på dem, eller at de fra andre fans får en medfart som "han har kun hans statur med sig"?

Forresten synes jeg det er en misforståelse, at talentarbejdet absolut skal fostre de største stjerner og profiler på holdet. Jeg mener det er langt vigtigere at vore egne spillere skaber en kontinuerlig rygrad i truppen, og jeg synes det er fantastisk at vi allerede nu ser 2-3 af de nye unge gå direkte ind som 2. eller 3. valg på deres positioner... det i sig selv er fremragende.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Freddie » 9. sep 2016, 11:09

Lodtrækningen til 3. runde af DBU pokalen sendes live på dbu.dk. fra kl. 12.00 i dag.

http://pokaltv.dbu.dk/

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af frederikshavneren » 9. sep 2016, 11:46

Stor ros til Nørresundby de spillede en rigtig god kamp hvor de også kom frem til flere store chancer. Selv om Nørresundby FB spiller i Jyllandsserien synes jeg alligevel at de bød på mere modstand end Danmarksserieholdet Lystrup gjorde sidste efterår.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af frederikshavneren » 9. sep 2016, 11:48

Freddie skrev:Lodtrækningen til 3. runde af DBU pokalen sendes live på dbu.dk. fra kl. 12.00 i dag.

http://pokaltv.dbu.dk/
Ser meget gerne at vi undgår at trække et suppe hold. Drømme scenariet er en away til Pandrup eller Hjørring.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 9. sep 2016, 11:59

Er det muligt at trække superligahold ? Var det ikke kravet, hvis superligaholdene skulle indtræde tidligere, at de ikke kunne møde hinanden i starten. Men med 14 superligahold og 32 hold i alt, er det selvfølgelig åndssvagt, hvis de ikke kan mødes.

Har ingen favoritmodstander. Slaget om Limfjorden, kan selvfølgelig følges op med Slaget om Jylland og AGF.

EDIT: Kan se på livestreamingen, at der er to bowle med kugler i, så mod ikke det er en Superligabowle og de andre...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Flower » 9. sep 2016, 12:05

Vsk Århus? Hvem faen er det nu
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af Frygah » 9. sep 2016, 12:05

Haha, DBU mener simpelthen man skal opgive navn og email for at kunne se deres livestream?

Seriøst, fuck jer. Selvom det sikkert ikke betyder en skid, så giver det bare slet ingen mening!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar