Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Funky » 21. sep 2016, 20:21

http://indkast.dk/index.php?nyhed=148263

Det er da en lidt træls historie. Jeg synes altså ikke det er entydigt positive signaler man får om tingenes tilstand derude.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af gravballe » 21. sep 2016, 20:22

Hvis han ikke får chancen imorgen efter det risgård leverede forstår jeg godt man ikke er tilfreds.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Buzz Killington » 21. sep 2016, 20:32

Funky skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=148263

Det er da en lidt træls historie. Jeg synes altså ikke det er entydigt positive signaler man får om tingenes tilstand derude.
Ja, det var ogsaa det vi hoerte med Thrane, at han foelte han var blevet lovet mere end hvad han fik. Det kan vaere et sammenfald, men det kan ogsaa vaere at der er et kommunikationsproblem.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af troelsh » 21. sep 2016, 20:41

Jeg forstår godt hans frustration, og mærkeligt at han tilsyneladende er røget længere ud i kulden.
Han er en dygtig spiller, og han kan blive en stor gevinst med noget mere kamptræning og tiltro fra træneren

seamann

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af seamann » 21. sep 2016, 21:00

Han er en tøs og skal bare klappe keje med sådanne interviews. Der er kun spillet 9 kampe!

Håber ikke han starter inde imorgen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. sep 2016, 21:13

seamann skrev:Han er en tøs og skal bare klappe keje med sådanne interviews. Der er kun spillet 9 kampe!

Håber ikke han starter inde imorgen.
Fuldstændig enig.Han er vel heller ikke blevet lovet at han kom til at spille hvis andre gør det bedre... det ville i så fald være nyskabende. Og så ændrer betingelserne sig jo altså når man efterfølgende henter en spiller som Flores til den ene plads som Sloth stod til at få meget spilletid på.

Jeg synes i øvrigt det har været tydeligt at Sloth ikke er i kampform. Indtil Lyngbykampen, ville jeg have sagt at Risgaard var klart foran ham, og at det var meget lige mellem Sloth og Magnus C. Man skal præstere, og man skal jo altså også lige vænne sig til måden AaB spiller på.

Men på bundlinjen står at Sloth bare skal lukke. Det der er præcist et billede af en Sloth mentalitet som jeg håbede han havde lagt fra sig.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af KJ » 21. sep 2016, 22:00

Ja Thrane hylede også om at han ikke fik chancen. Forklaringen var imidlertid at han var elendig og ikke har været i nærheden af fast plads i OB. Sloth kommer til at rådne op på bænken hvis han ikke tager skeen i den anden hånd.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. sep 2016, 22:28

KJ skrev:Ja Thrane hylede også om at han ikke fik chancen. Forklaringen var imidlertid at han var elendig og ikke har været i nærheden af fast plads i OB. Sloth kommer til at rådne op på bænken hvis han ikke tager skeen i den anden hånd.
Jeg må altså også sige, at hvis Sloth er kommet til AaB med en forventning om at overtage Risgårds plads nærmest fra dag 1, så er han noget naiv. Ellers har han ikke set meget superligabold siden sommeren 2013.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Mogens » 21. sep 2016, 22:39

Jeg mener nu ikke, at der er noget galt i at svare på en journalists spørgsmål. Jeg tror ikke, at det er ham selv, der har kontaktet nogen for at ytre sin utilfredshed. Når man ser på det niveau som AaB (og Risgaard, som sidder på den plads Sloth vil have) har præsteret på, så forstår jeg til fulde hans frustrationer, hvis man vil gå så vidt, som at kalde udtalelserne det.

Jeg har kun set en enkelt træning i år, så det er svært at udlede noget af. Selvfølgelig er det altid ærgerligt, når utilfredse spillere ytrer sig i pressen, men det er jo en del af gamet. Så længe der ikke går Enevoldsen i den, så kan jeg godt leve med, at spillerne viser, at de gerne vil have (mere) spilletid.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Funky » 21. sep 2016, 23:00

Nu synes jeg også det hører med i billedet, at han tilsyneladende er blevet stillet noget i udsigt, som ikke matcher det, han oplever lige nu. Jeg tror ikke han er blevet hentet hjem med udmeldinger om, at "ja, du skal så ind og konkurrere med Magnus C om at være første-reserve". Selvfølgelig, hvis han er i væsentligt ringere form end man formodede, så kan det jo forklare det, men så skulle man da tage og snakke med manden om det. Eller er man for stor til sådan noget i AaB?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Gamen » 21. sep 2016, 23:50

Jesper Schmidt skrev:Og så ændrer betingelserne sig jo altså når man efterfølgende henter en spiller som Flores til den ene plads som Sloth stod til at få meget spilletid på.
Vi var ikke den eneste klub der var inde i billedet, da han tog hjem. Du skal ikke bilde mig ind, at det han taler om at blive stillet i udsigt er en plads han stort set aldrig har spillet. Hvorfor skulle vi placere ham på venstrekanten? Selv Børsting er mere kompetent derude.
Der hvor han fik succes var som 8'er i AGF. Derfor er det da også tåbeligt at påstå andet, end at han hentyder til at han er blevet stillet i udsigt at det var nærliggende at han kunne vippe Risgård af pinden. Risgård har længe kørt på fripas - han har leveret relativt dårligt i 2 ud af de seneste 3 halvsæsoner, og må snart af med den faste plads. Bolden skal fordeles hurtigere, hvis vi skal gøre os tanker om at få den offensiv op i tidligere tiders omdrejninger.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Freddie » 22. sep 2016, 00:44

Funky skrev:Nu synes jeg også det hører med i billedet, at han tilsyneladende er blevet stillet noget i udsigt, som ikke matcher det, han oplever lige nu. Jeg tror ikke han er blevet hentet hjem med udmeldinger om, at "ja, du skal så ind og konkurrere med Magnus C om at være første-reserve". Selvfølgelig, hvis han er i væsentligt ringere form end man formodede, så kan det jo forklare det, men så skulle man da tage og snakke med manden om det. Eller er man for stor til sådan noget i AaB?
Nej. Han har selvfølgelig fået at vide at han er købt ind til startopstillingen, men i det ligger der det krav, at han selvfølgelig skal være god nok. Selvfølgelig går han ind på lige fod med alle andre i truppen, men garantier har han selvfølgelig ikke fået. I den spilletid han har haft indtil nu, har han i hvert fald ikke heller ikke overbevist mig om at han skal rangeres foran Risgård eller Magnus Christensen, og det er godt nok skidt skidt for alle. klub, spiller og fans, hvis det vi har set indtil nu er hans topniveau. Det behøver man altså ikke forklare nogen i en topklub. Men jeg er alligevel ret sikker på, at han får en samtale under fire øjne med Allan Gaarde oven på denne artikel, og jeg tror ikke at Gaarde synes, at de udtalelser har været direkte livsnødvendige.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. sep 2016, 01:04

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Og så ændrer betingelserne sig jo altså når man efterfølgende henter en spiller som Flores til den ene plads som Sloth stod til at få meget spilletid på.
Vi var ikke den eneste klub der var inde i billedet, da han tog hjem. Du skal ikke bilde mig ind, at det han taler om at blive stillet i udsigt er en plads han stort set aldrig har spillet. Hvorfor skulle vi placere ham på venstrekanten? Selv Børsting er mere kompetent derude.
Der hvor han fik succes var som 8'er i AGF. Derfor er det da også tåbeligt at påstå andet, end at han hentyder til at han er blevet stillet i udsigt at det var nærliggende at han kunne vippe Risgård af pinden. Risgård har længe kørt på fripas - han har leveret relativt dårligt i 2 ud af de seneste 3 halvsæsoner, og må snart af med den faste plads. Bolden skal fordeles hurtigere, hvis vi skal gøre os tanker om at få den offensiv op i tidligere tiders omdrejninger.
Sloth udtalte selv i et interview omkring skiftet at venstre midtbane i AaB's system var en plads som passede ham glimrende. Derfor tror jeg også en del af det han taler om hænger sammen med at planen oprindeligt har været at han skulle have en del spilletid fra start af på venstrekanten... men jeg tror da bestemt også at han er hentet som Risgårds afløser, snarere end blot en konkurrent på pladsen, men præstationerne skal vel være til det. Jeg synes ikke på nogen måde han er faldet igennem, men han har jo indtil nu heller ikke formået at bidrage med noget som har gjort os stærkere, eller givet et andet udtryk end når Risgård har spillet, og det skal han jo da gøre, hvis han skal erobre startpladsen fra ham.

At pive på den måde i medierne klæder ham under alle omstændigheder ikke, uanset om det er berettiget eller ej, og personligt får jeg lidt for mange flashbacks til hans sidste tid i AGF. Jeg undrer mig dog også over at vi nu på kort tid har haft to af den slags lidt for offentlige udbrud af ting man burde kunne klare internt i klubben, og det giver helt klart et løftet øjenbryn herfra.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Gnu » 22. sep 2016, 09:00

Så er de udtalelser heller ikke værre. Måske havde han forventet længere snor, men manden siger jo selv, at han mangler kamptræning og må klø på til træning. Det er da den rette indstilling! Selvfølgelig er han da ikke tilfreds med en bænkerolle.

At han skulle "være lovet mere" er vist også en stramning, der ikke er dækning for. Jeg kan i hvert fald ikke se, at han selv siger netop det.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gamen

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Gamen » 22. sep 2016, 09:17

Jesper Schmidt skrev: Jeg undrer mig dog også over at vi nu på kort tid har haft to af den slags lidt for offentlige udbrud af ting man burde kunne klare internt i klubben, og det giver helt klart et løftet øjenbryn herfra.
Du har ellers tidligere været god til kategorisk at nægte, at der kunne være noget galt med kommunikationen internt, f.eks. i forbindelse med Risgård og KEP's udtalelser sidste sæson. Jeg synes ikke længere man kan benægte, at der er et eller andet problem. Det er ikke første gang vi hører det her - og om det så falder tilbage på Gaarde eller LS, må man selv vurdere.

Jeg aner ikke hvad det skyldes, men jeg synes det er lidt ærgerligt at skotterne ikke er tætte. Det er en ikke specielt velbevaret hemmelighed, at Lynge var knasdygtig til at holde orden i geledderne og styr på spillerrådet, og at der var en aftale om at holde kritik indendøre. Det forklarer bl.a. hvorfor medierne aldrig fik kendskab til det mindre mytteri, der opstod i kølvandet på december-nederlaget til OB og den efterfølgende træningslejr, i den første tid under Kent Nielsen.

Gamen

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Gamen » 22. sep 2016, 09:20

Jesper Schmidt skrev: Sloth udtalte selv i et interview omkring skiftet at venstre midtbane i AaB's system var en plads som passede ham glimrende.
"Sloth vil formentlig blive brugt som kant, der trækker meget ind i banen i mellemrummene, men på sigt håber han på at få en mere central rolle i AaB-opstillingen.

- Det var også det, jeg fik at vide. At jeg er set centralt, og det er også der, jeg føler, jeg har klart bedst. Det er der, jeg har spillet mest, siger Casper Sloth til bold.dk.

- I AaB's system kan jeg selvfølgelig godt spille en kant, fordi man ikke er decideret kantspiller. Men jeg ser mig selv inde centralt også.

Lars Søndergaard har i træningerne op til Horsens-kampen blandt andet brugt Casper Sloth på venstre kant.

- Sådan som vi spiller, ser vi ham også som mellemrumsspiller. Vi spiller med kanter, der trækker ind i banen, så der er en han en mulighed. Han er ikke så vant til den position, så derfor træner vi med ham der, siger Lars Søndergaard til bold.dk."


Det er vist en stramning, at den position ligefrem passede ham glimrende.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Califfen » 22. sep 2016, 12:38

Gnu skrev:Så er de udtalelser heller ikke værre. Måske havde han forventet længere snor, men manden siger jo selv, at han mangler kamptræning og må klø på til træning. Det er da den rette indstilling! Selvfølgelig er han da ikke tilfreds med en bænkerolle.

At han skulle "være lovet mere" er vist også en stramning, der ikke er dækning for. Jeg kan i hvert fald ikke se, at han selv siger netop det.
Værsgo:

"Uden at sige for meget, så kan jeg godt sige, at jeg havde forventet mere, men også fået fortalt inden, at der ville være lidt længere snor."
http://indkast.dk/index.php?nyhed=148263

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Gnu » 22. sep 2016, 12:45

Califfen skrev:
Gnu skrev:Så er de udtalelser heller ikke værre. Måske havde han forventet længere snor, men manden siger jo selv, at han mangler kamptræning og må klø på til træning. Det er da den rette indstilling! Selvfølgelig er han da ikke tilfreds med en bænkerolle.

At han skulle "være lovet mere" er vist også en stramning, der ikke er dækning for. Jeg kan i hvert fald ikke se, at han selv siger netop det.
Værsgo:

"Uden at sige for meget, så kan jeg godt sige, at jeg havde forventet mere, men også fået fortalt inden, at der ville være lidt længere snor."
http://indkast.dk/index.php?nyhed=148263
Ja. Hvor siger han, at han "var blevet lovet mere."?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Califfen » 22. sep 2016, 12:46

Freddie skrev:
Funky skrev:Nu synes jeg også det hører med i billedet, at han tilsyneladende er blevet stillet noget i udsigt, som ikke matcher det, han oplever lige nu. Jeg tror ikke han er blevet hentet hjem med udmeldinger om, at "ja, du skal så ind og konkurrere med Magnus C om at være første-reserve". Selvfølgelig, hvis han er i væsentligt ringere form end man formodede, så kan det jo forklare det, men så skulle man da tage og snakke med manden om det. Eller er man for stor til sådan noget i AaB?
Nej. Han har selvfølgelig fået at vide at han er købt ind til startopstillingen, men i det ligger der det krav, at han selvfølgelig skal være god nok. Selvfølgelig går han ind på lige fod med alle andre i truppen, men garantier har han selvfølgelig ikke fået. I den spilletid han har haft indtil nu, har han i hvert fald ikke heller ikke overbevist mig om at han skal rangeres foran Risgård eller Magnus Christensen, og det er godt nok skidt skidt for alle. klub, spiller og fans, hvis det vi har set indtil nu er hans topniveau. Det behøver man altså ikke forklare nogen i en topklub. Men jeg er alligevel ret sikker på, at han får en samtale under fire øjne med Allan Gaarde oven på denne artikel, og jeg tror ikke at Gaarde synes, at de udtalelser har været direkte livsnødvendige.
Det er latterligt, at Sloth ikke spiller mere. Han har gjort det stabilt i de få kampe han har fået chancen. Man kan ikke forvente meget mere, når han ikke har spillet regelmæssigt i over et år. Risgård har derimod haft flere sløve kampe på det sidste, og nu har Børsting tilsyneladende også overhalet Sloth. Og Børsting har vel aldrig været dårligere end han er lige nu. Det er pinligt, at Sloth ikke har fået en fair chance. Igen fejler Søndergaard på det taktiske.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Sloth: "Jeg var blevet lovet mere".

Indlæg af Califfen » 22. sep 2016, 12:47

Gnu skrev:
Califfen skrev:
Gnu skrev:Så er de udtalelser heller ikke værre. Måske havde han forventet længere snor, men manden siger jo selv, at han mangler kamptræning og må klø på til træning. Det er da den rette indstilling! Selvfølgelig er han da ikke tilfreds med en bænkerolle.

At han skulle "være lovet mere" er vist også en stramning, der ikke er dækning for. Jeg kan i hvert fald ikke se, at han selv siger netop det.
Værsgo:

"Uden at sige for meget, så kan jeg godt sige, at jeg havde forventet mere, men også fået fortalt inden, at der ville være lidt længere snor."
http://indkast.dk/index.php?nyhed=148263
Ja. Hvor siger han, at han "var blevet lovet mere."?
Implicit i det markerede. Og det er endda "uden at sige for meget".
Det kunne kun være tydeligere, hvis det stod helt ordret

Besvar