Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 09:21

Jeg begriber nærmest ikke at vi har fået så mange points indtil videre. Men OK vi havde dælme marginalerne i de første kampe.

Ser man på spillet siden LS kom til, har det generelt været med pil nedad! Og han ser ud til at være en forkert løsning. Om det skyldes mandskabsbehandling eller mangel på taktisk know-how ved jeg sgu ikke. Men vi skal have en del nederlag i rap før LS bliver taget op til revision...
Taber vi de næste 4-5 kampe, så tror jeg evt. der sker noget.

Pilen peger også generelt på den sportslige ledelse, der har vurderet vores defensiv tl at være god nok til top 6. Det er den langt fra!
Blåbjerg og KP sejler rundt imod middelmådige modstandere, og udstråler ikke ligefrem autoritet.

LS raus!!!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af 9000AA » 27. sep 2016, 09:33

hvis jeg havde noget og skulle sige i AaB, så ville jeg gøre sådan at alle får en øl/sodavand billet når man går ind på søndag. Søndag kl 12 - mod sønderjyske - vi har lige spillet af helvedes til mod Silkeborg. Der skal laves noget for at hive folk på stadion søndag hvert fald.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Maglau » 27. sep 2016, 10:41

Den største fejl der lavet i dette efterår og med blik på fremtiden er signingen af Holgersen.
Havde han været en dygtig styrmand og taktisk leder kunne han han have guidet både Blåbjerg og KP til en god udvikling. Så kan man se igennem fingre med at han er den måske dårligste spiller med bolden vi nogensinde har haft og at samtidig er adræt som en old boys spiller - hvis bare han havde haft de taktiske leder egenskaber. Han sejler rundt og har nok at gøre med sig selv og de tre skridt han altid er bagefter.

Jeg er faktisk næsten helt ligeglad med om vi bliver nr 5 eller 10 bare vi som hold udvikler os med de nye folk der kommet op/til. Jeg accepterer at vores backs ikke er 2014 standard for jeg ved at f.eks har Mæhle potentialet til at blive bedre end Dalsgård nogensinde har været og at Magnus Christensen kan blive en Würtz med Risgaard teknik og Pohl/Grønning bliver den nye Prica med fart og teknik.

Det er derfor helt i orden med mig at det ikke fungerer optimalt i alle kampe lige nu for vi er ved at spille et hold ind, men jeg savner perspektiverne i midterforsvaret, den de unge skal læne sig opad er ikke eksisterende.

Jeg glæder mig til at følge det hold her i fremtiden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Yankee » 27. sep 2016, 11:05

Jeg vil tillade mig at hive fat i de få positive elementer, der trods alt var:

Magnus Christensen spillede en rigtig dårlig første halvleg, men de sidste 30 minutter var han decideret blændende. Han var primus motor i vores comeback og det blev meget tydeligt at han er et meget varmt bud på at blive Würtz' arvtager. At man som førsteårssenior går ind og tager ansvar for vores opspil i så presset en situation er virkelig høj klasse. MC fandt igen og igen Meilinger og Risgård i mellemrummet og satte igen og igen vores backs op i frimærket. MC's udvikling er et af de allervigtigste projekter i klubben netop nu, og jeg håber han får alt den spilletid han overhovedet kan komme i nærheden af. Så kan Casper Sloth rende og hoppe.

Sebastian Grønning gjorde endnu et brølstærkt indhop. Jeg kan ikke mindes hvornår jeg har set en førsteårssenior være så stærk som spilstation - ikke engang Andreas Cornelius var så stærk i den del af spillet, da han brød igennem. Grønning banker virkelig på til en startplads og det er usandsynligt stærkt af en førsteårssenior.

Under alle omstændigheder er det jo lige præcis udsving som dette vi forventede inden sæsonen gik i gang. Det er for mig tydeligt at der mangler lidt ansvarsfordeling når Rasmus Würtz ikke er med. Vi mangler også i udtalt grad større kontinuitet rent offensivt. Vores spillere er ikke så gode at de kan klare det hele 1-mod-1, så de skal bruge nogle faste, indøvede offensive mønstre. De mønstre er der, men de bliver skiftet fra kamp til kamp fordi der hele tiden er nye spillere på de forskellige positioner - herunder de to backs. Det gør det meget svært at skabe en fast offensiv struktur og jeg glæder mig til den kommende landskampspause som vil gøre os rigtig godt.

Lige nu ser det ikke kønt ud, men jeg synes sgu potentialet er der og som AaB-fans burde vi vide bedre end at gå i panik efter 2-3 dårlige kampe. Vi er on par i forhold til både målsætning og forventning - faktisk en lille smule bedre. Vi ligger rigtig lunt i svinget i forhold til at gå i slutspillet og vi har givet ekstremt meget spilletid til vores førsteårsseniorer som ser endnu mere spændende ud end vi kunne håbe på. Det hele går efter planen - det er jeg altså nødt til at holde fast i.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Martino » 27. sep 2016, 11:13

Helt enig i at Magnus C skal have så mange minutter som overhovedet muligt, da han er en af de få som tør spille fodbold centralt i banen. Virkelig et stort talent! Vores forsvar skriger på forstærkning. Tror også Mæhle på højre back, 'men vi skal have udfaset spillere som Patrick og spare de lønkroner. Han er ren fyld.
Jeg savner Winsnes

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Gnu » 27. sep 2016, 11:20

Med hensyn til Holgersson, så viser det sig desværre at de alarmklokker, der bimlede ved kontraktunderskrivelsen, var berettigede. Der er som regel en grund til det, når en moden spiller har erfaring, der begrænser sig til lunke ligaer i Sverige, USA og på Cypern.

Manden har bly i skoene og virker overmatchet på det taktiske og tekniske niveau. Han skulle være styrmanden i bagkæden, men det bliver svært at have overskud til det, når han kæmper så meget med sit eget spil.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 11:22

Yankee skrev:Jeg vil tillade mig at hive fat i de få positive elementer, der trods alt var:

Magnus Christensen spillede en rigtig dårlig første halvleg, men de sidste 30 minutter var han decideret blændende. Han var primus motor i vores comeback og det blev meget tydeligt at han er et meget varmt bud på at blive Würtz' arvtager. At man som førsteårssenior går ind og tager ansvar for vores opspil i så presset en situation er virkelig høj klasse. MC fandt igen og igen Meilinger og Risgård i mellemrummet og satte igen og igen vores backs op i frimærket. MC's udvikling er et af de allervigtigste projekter i klubben netop nu, og jeg håber han får alt den spilletid han overhovedet kan komme i nærheden af. Så kan Casper Sloth rende og hoppe.

Sebastian Grønning gjorde endnu et brølstærkt indhop. Jeg kan ikke mindes hvornår jeg har set en førsteårssenior være så stærk som spilstation - ikke engang Andreas Cornelius var så stærk i den del af spillet, da han brød igennem. Grønning banker virkelig på til en startplads og det er usandsynligt stærkt af en førsteårssenior.

Under alle omstændigheder er det jo lige præcis udsving som dette vi forventede inden sæsonen gik i gang. Det er for mig tydeligt at der mangler lidt ansvarsfordeling når Rasmus Würtz ikke er med. Vi mangler også i udtalt grad større kontinuitet rent offensivt. Vores spillere er ikke så gode at de kan klare det hele 1-mod-1, så de skal bruge nogle faste, indøvede offensive mønstre. De mønstre er der, men de bliver skiftet fra kamp til kamp fordi der hele tiden er nye spillere på de forskellige positioner - herunder de to backs. Det gør det meget svært at skabe en fast offensiv struktur og jeg glæder mig til den kommende landskampspause som vil gøre os rigtig godt.

Lige nu ser det ikke kønt ud, men jeg synes sgu potentialet er der og som AaB-fans burde vi vide bedre end at gå i panik efter 2-3 dårlige kampe. Vi er on par i forhold til både målsætning og forventning - faktisk en lille smule bedre. Vi ligger rigtig lunt i svinget i forhold til at gå i slutspillet og vi har givet ekstremt meget spilletid til vores førsteårsseniorer som ser endnu mere spændende ud end vi kunne håbe på. Det hele går efter planen - det er jeg altså nødt til at holde fast i.

Det er et rart og positivt indlæg du kommer med der..tak for det! Det havde jeg brug for.

Jeg må indrømme, at jeg betvivler at LS er manden for AaB. Men jeg tager gerne fejl.

Når de rutinerede spillere fejler gang på gang, er det bare med at give de unge chancen! Og jeg mener at tiden er inde til at prøve noget nyt imod Sønderjyske. Her er vi nødt til at være kompakte og disciplinerede og kunne matche deres fysik.

Jeg foreslår en startopstilling med Grønning og Pohl på toppen. En fysisk stærk duo, hvor Pohl samtidig har speed og presspil som styrker.

Midtbanen: Flores - Würtz - Risgaard - Meilinger

Forsvaret: Blåbjerg - KP - Holgersson - Mæhle (hvis han er klar)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Yankee » 27. sep 2016, 11:25

FIDEL skrev:
Midtbanen: Flores - Würtz - Risgaard - Meilinger

Forsvaret: Blåbjerg - KP - Holgersson - Mæhle (hvis han er klar)
Meget enig - dog ville jeg hellere se Bassogog eller Sloth på venstrekanten. Flores skal integreres langsomt og vi ender med at knække ham hvis han hver eneste gang skal bære ansvaret for vores offensive spil. Lad ham veksle lidt mellem startpladser og indhop resten af efteråret og så lad ham få vinterpausen til at komme bedre på plads personligt og fodboldmæssigt.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Eksil » 27. sep 2016, 11:38

Hvorfor så forsvaret godt ud imod FCK og elendigt ud imod Silkeborg? To årsager:

(1) Afstand: Det nuværende forsvar, især med Ahlmann nede og PK/Blåbjerg som backs, er virkelig langsomt, selv for SL niveau. På nær Ahlmann, så er er ingender har en realistisk chance for at løbe en spiller op eller på anden måde vinde en duel på hastighed. Det betyder, at omstillinger er livsfarlige og at forsvaret derfor skal tage imod angreb med rykken til mål. Læg dertil, at Würtz, som er en af ligaens bedre skraldemænd, var hjemme for at byggekorthuse, og så har du en del af forklaringen. Når vi så kommer bagud, så bliver det nødvendigt at trykke fremad, hvilket igen og igen efterlader huller. Kort sagt, skal forsvaret hænge bedre sammen, så må midtbanen stå lavere. Det kan der også taktisk arbejdes på, således at midtbanen må kompensere for de svagheder ved at dække bedre af.
(2) Forventninger: Måske er det trænernes skyld, måske ikke (ingen af os ved det), men truppen virker til at have svært ved at sætte sig op til kampe imod mindre hold. I nogle kampe kommer de bare meget faldt ud, og hvis tingene ikke lykkes, nå ja, så skidt. Det skal der arbejdes med.

Dertil kommer standarterne, som i lang tid har været kilde til mål for modstanderne og det er ikke løst endnu. Sådan noget kan man træne også sig ud af.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 12:43

Eksil skrev:Hvorfor så forsvaret godt ud imod FCK og elendigt ud imod Silkeborg? To årsager:

(1) Afstand: Det nuværende forsvar, især med Ahlmann nede og PK/Blåbjerg som backs, er virkelig langsomt, selv for SL niveau. På nær Ahlmann, så er er ingender har en realistisk chance for at løbe en spiller op eller på anden måde vinde en duel på hastighed. Det betyder, at omstillinger er livsfarlige og at forsvaret derfor skal tage imod angreb med rykken til mål. Læg dertil, at Würtz, som er en af ligaens bedre skraldemænd, var hjemme for at byggekorthuse, og så har du en del af forklaringen. Når vi så kommer bagud, så bliver det nødvendigt at trykke fremad, hvilket igen og igen efterlader huller. Kort sagt, skal forsvaret hænge bedre sammen, så må midtbanen stå lavere. Det kan der også taktisk arbejdes på, således at midtbanen må kompensere for de svagheder ved at dække bedre af.
(2) Forventninger: Måske er det trænernes skyld, måske ikke (ingen af os ved det), men truppen virker til at have svært ved at sætte sig op til kampe imod mindre hold. I nogle kampe kommer de bare meget faldt ud, og hvis tingene ikke lykkes, nå ja, så skidt. Det skal der arbejdes med.

Dertil kommer standarterne, som i lang tid har været kilde til mål for modstanderne og det er ikke løst endnu. Sådan noget kan man træne også sig ud af.

Jeg synes bestemt ikke at forsvaret så godt ud imod Fck. De var heldigvis bare uskarpe. Kasper P havde igen igen igen problemer med sin placering på indlæg... Fck burde have vundet den kamp 3-1.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 12:45

Yankee skrev:
FIDEL skrev:
Midtbanen: Flores - Würtz - Risgaard - Meilinger

Forsvaret: Blåbjerg - KP - Holgersson - Mæhle (hvis han er klar)
Meget enig - dog ville jeg hellere se Bassogog eller Sloth på venstrekanten. Flores skal integreres langsomt og vi ender med at knække ham hvis han hver eneste gang skal bære ansvaret for vores offensive spil. Lad ham veksle lidt mellem startpladser og indhop resten af efteråret og så lad ham få vinterpausen til at komme bedre på plads personligt og fodboldmæssigt.

I vores situation har vi vel hverken råd eller tid til ikke at lade Flores spille. Han skal vænne sig til det hele og det gør han bedst ved at spille.
Som jeg har skrevet et sted før herinde, kunne det måske være en ide at placere Flores lige bag Pohl på toppen. Så kommer Flores mere med i spillet. Samtidig kan Børsting spille på venstre-midtbane og tage de defensive løb for Flores, således det frigør Flores til at tænke offensivt.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Yankee » 27. sep 2016, 12:50

FIDEL skrev: I vores situation har vi vel hverken råd eller tid til ikke at lade Flores spille. Han skal vænne sig til det hele og det gør han bedst ved at spille.
Som jeg har skrevet et sted før herinde, kunne det måske være en ide at placere Flores lige bag Pohl på toppen. Så kommer Flores mere med i spillet. Samtidig kan Børsting spille på venstre-midtbane og tage de defensive løb for Flores, således det frigør Flores til at tænke offensivt.
Helt uenig. Flores skal ikke presses til at starte inde mere end hvad godt er. Han ender med at knække nakken på det. Vi kan allerede høre at fans og journalister kritiserer ham og det er på ingen måde godt for en ny spiller - selvom det selvfølgelig er en ekstremt useriøs kritik. Giv ham lidt fred og lad Sloth og de andre trække læsset.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 13:01

Yankee skrev:
FIDEL skrev: I vores situation har vi vel hverken råd eller tid til ikke at lade Flores spille. Han skal vænne sig til det hele og det gør han bedst ved at spille.
Som jeg har skrevet et sted før herinde, kunne det måske være en ide at placere Flores lige bag Pohl på toppen. Så kommer Flores mere med i spillet. Samtidig kan Børsting spille på venstre-midtbane og tage de defensive løb for Flores, således det frigør Flores til at tænke offensivt.
Helt uenig. Flores skal ikke presses til at starte inde mere end hvad godt er. Han ender med at knække nakken på det. Vi kan allerede høre at fans og journalister kritiserer ham og det er på ingen måde godt for en ny spiller - selvom det selvfølgelig er en ekstremt useriøs kritik. Giv ham lidt fred og lad Sloth og de andre trække læsset.

Hvor skal kreativiteten så komme fra?? Sloth smider LS jo ikke ind i startopstillingen. Meilinger han er kreativ men det er ikke nok.

Imod Sønderjyske bør vi nok fokusere på defensiven, og vi kan godt sige at Flores starter ude. Så har vi en defensiv stærkere Børsting klar i kulissen, og så lad os da få Pohl og Grønning fra start..! Jeg synes Bassogog trænger sig meget mere på til en bænkeplads end Flores.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Yankee » 27. sep 2016, 13:15

FIDEL skrev: Hvor skal kreativiteten så komme fra?? Sloth smider LS jo ikke ind i startopstillingen. Meilinger han er kreativ men det er ikke nok.
Jeg synes ikke Flores har bidraget med ret meget kreativt de sidste par kampe, så jeg forstår ikke helt argumentet. Jeg synes Sloth skal have chancen, så kan Flores spille mod FCM, hvor vi nok skal spille mere på omstillinger.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2016, 13:20

Yankee skrev:
FIDEL skrev: Hvor skal kreativiteten så komme fra?? Sloth smider LS jo ikke ind i startopstillingen. Meilinger han er kreativ men det er ikke nok.
Jeg synes ikke Flores har bidraget med ret meget kreativt de sidste par kampe, så jeg forstår ikke helt argumentet. Jeg synes Sloth skal have chancen, så kan Flores spille mod FCM, hvor vi nok skal spille mere på omstillinger.

Det vil være fint at prøve med Sloth, men jeg tror ikke LS vil bruge ham fra start. Og med den usandsynligt svage defensiv vi har, så giver det mere mening med Børsting...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Klaus » 27. sep 2016, 16:00

Ligger et af vores problemer i Riisgård. Jeg er gevaldig fan af ham, og jeg synes godt nok han knoklede igennem i går, men ser man på efterårets kampe, synes jeg det er tydeligt, at der har manglet kreativitet. Måske er tiden kommet til at give Sloth chancen på Riisgårds plads?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Kristian » 27. sep 2016, 21:33

FIDEL skrev:Jeg begriber nærmest ikke at vi har fået så mange points indtil videre. Men OK vi havde dælme marginalerne i de første kampe.

Ser man på spillet siden LS kom til, har det generelt været med pil nedad! Og han ser ud til at være en forkert løsning. Om det skyldes mandskabsbehandling eller mangel på taktisk know-how ved jeg sgu ikke. Men vi skal have en del nederlag i rap før LS bliver taget op til revision...
Taber vi de næste 4-5 kampe, så tror jeg evt. der sker noget.

Pilen peger også generelt på den sportslige ledelse, der har vurderet vores defensiv tl at være god nok til top 6. Det er den langt fra!
Blåbjerg og KP sejler rundt imod middelmådige modstandere, og udstråler ikke ligefrem autoritet.

LS raus!!!
Jeg fatter ikke den her hetz man udsætter samtlige spillere for. Det er utroligt som folk kan vende på en tallerken efter 3 nederlag ud af 4 kampe.

Håber man virkelig på at AaB taber 4-5 kampe i træk for at man MÅSKE fyrer LS. Det giver absolut ingen mening i mine øjne at tænke på den måde. Støt dog op om det her nye hold.

Vi vandt på fight og vilje i de første kampe og vi har da fuldt fortjent de point vi har indtil videre.
I starten var man tilfredse med Holgersson, men han spillede en skidt kamp mod bif og i går spillede han også skidt. Men at kalde ham flop som nogle gør, er sq da helt godnat. Det handler da mere om at vi har et forsvar som for det første er helt NYT og så skal vi rokere konstant, plus at vi lider under Ahlmann fravær.

Jeg høre nok til de få herinde kan jeg fornemme, der tror at vi kommer tilbage under LS.

Forventningerne til det her hold er alt for store for nogle debatører herinde. Top 6 er jeg nu ret sikker på vi nok skal kæmpe med om. Men top 3 er vi langt fra.
------------------
mvh Kristian

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Uldahl » 27. sep 2016, 23:22

Klaus skrev:Ligger et af vores problemer i Riisgård. Jeg er gevaldig fan af ham, og jeg synes godt nok han knoklede igennem i går, men ser man på efterårets kampe, synes jeg det er tydeligt, at der har manglet kreativitet. Måske er tiden kommet til at give Sloth chancen på Riisgårds plads?
Riisgård har ikke spillet optimalt.Langt fra. Men det kan jo også skyldes at vores stoppere og back`s ikke kan nok fremad rettet. U d over Holger har bly i støvlerne, ejer han ikke offensive skills.

Ja jeg kan også godt lide tanken om Sloth på Riisgård`s plads, men han er ikke klar endnu. Begrænset spilletid i 2 år, det kommer til at tage tid at få ham klar. Mere spille tid og ind hop.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Provst i Brovst » 28. sep 2016, 08:04

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 26.09.2016

Indlæg af Hovedet » 28. sep 2016, 08:16

9000AA skrev:hvis jeg havde noget og skulle sige i AaB, så ville jeg gøre sådan at alle får en øl/sodavand billet når man går ind på søndag. Søndag kl 12 - mod sønderjyske - vi har lige spillet af helvedes til mod Silkeborg. Der skal laves noget for at hive folk på stadion søndag hvert fald.
Måske man kunne supplere dit i øvrigt glimrende tiltag med at lade Brent optræde før kick off med en analyse af FCK i Champions League og eventuelt opstille en af de berømte top 3 - lister over FCK-spillere og lade denne bøje i neon på storskærmen. Noget skal der gøres!

Besvar