Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Martino » 21. okt 2016, 22:19

Funky skrev:
Martino skrev:Kan vi evt låne Skritladze nede i SIF. Han ved da hvor målet står pt!
Rimeligt vanvittigt at være nået dertil, at man ønsker sig Skrifztladxze til AaB... :thumbsup:
Nu var det jo blot en hentydning til hans 3 mål mod Viborg idag. Han havde 3 chancer og scorede 3 gange. Vil dog sige at jeg har fidus til Pohl og tror Ramkilde hurtigt overhaler dem alle.
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af frederikshavneren » 21. okt 2016, 22:27

Fuldstændig absurd at vi ikke vandt en overbevisende sejr, Farum havde absolut intet at byde på men formåede alligevel at hente uafgjort. Jeg er enig i at vi spillede en ganske fin kamp, chancer skabte vi nok af men brændte på det skammeligste flere direktører. Hvis jeg alligevel skal pointere noget spillemæssigt så er det at vi igen slog mange bolde i hovedhøjde, det er svært at arbejde konstruktivt med sådanne bolde.
Der var mange gode præstationer, den eneste som underpræsterede var Bassogog som er nede i en bølgedal for tiden, det virker også som om at modstanderne har læst ham.

Ganske fin stemning på stadion modstanderen og tilskuertallet i betragtning. Før kick off var der godt nok meeeget stille, ved ikke om det var 'Stjernerne til himlen' som satte stemningen igang. Det er ren håndbold muzak hvis man spørger mig...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Funky » 21. okt 2016, 23:24

Martino skrev:
Funky skrev:
Martino skrev:Kan vi evt låne Skritladze nede i SIF. Han ved da hvor målet står pt!
Rimeligt vanvittigt at være nået dertil, at man ønsker sig Skrifztladxze til AaB... :thumbsup:
Nu var det jo blot en hentydning til hans 3 mål mod Viborg idag. Han havde 3 chancer og scorede 3 gange. Vil dog sige at jeg har fidus til Pohl og tror Ramkilde hurtigt overhaler dem alle.
Det er jeg med på - det var heller ikke ment som en kritik :cheers:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Funky » 21. okt 2016, 23:31

frederikshavneren skrev:Fuldstændig absurd at vi ikke vandt en overbevisende sejr, Farum havde absolut intet at byde på men formåede alligevel at hente uafgjort. Jeg er enig i at vi spillede en ganske fin kamp, chancer skabte vi nok af men brændte på det skammeligste flere direktører. Hvis jeg alligevel skal pointere noget spillemæssigt så er det at vi igen slog mange bolde i hovedhøjde, det er svært at arbejde konstruktivt med sådanne bolde.
Der var mange gode præstationer, den eneste som underpræsterede var Bassogog som er nede i en bølgedal for tiden, det virker også som om at modstanderne har læst ham.

Ganske fin stemning på stadion modstanderen og tilskuertallet i betragtning. Før kick off var der godt nok meeeget stille, ved ikke om det var 'Stjernerne til himlen' som satte stemningen igang. Det er ren håndbold muzak hvis man spørger mig...
Jeg synes egentlig Basse gjorde det pænt; kom til stor hovedstødschance i starten af kampen, spillede Pohl fri med smart hælaflevering, var god til at modtage og holde på bolden i nogle situationer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af frederikshavneren » 21. okt 2016, 23:49

Funky skrev:
frederikshavneren skrev:Fuldstændig absurd at vi ikke vandt en overbevisende sejr, Farum havde absolut intet at byde på men formåede alligevel at hente uafgjort. Jeg er enig i at vi spillede en ganske fin kamp, chancer skabte vi nok af men brændte på det skammeligste flere direktører. Hvis jeg alligevel skal pointere noget spillemæssigt så er det at vi igen slog mange bolde i hovedhøjde, det er svært at arbejde konstruktivt med sådanne bolde.
Der var mange gode præstationer, den eneste som underpræsterede var Bassogog som er nede i en bølgedal for tiden, det virker også som om at modstanderne har læst ham.

Ganske fin stemning på stadion modstanderen og tilskuertallet i betragtning. Før kick off var der godt nok meeeget stille, ved ikke om det var 'Stjernerne til himlen' som satte stemningen igang. Det er ren håndbold muzak hvis man spørger mig...
Jeg synes egentlig Basse gjorde det pænt; kom til stor hovedstødschance i starten af kampen, spillede Pohl fri med smart hælaflevering, var god til at modtage og holde på bolden i nogle situationer.
Bassogog var med få undtagelser meget usynlig og som nævnt mange gange før manglede der igen slutprodukt.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Kristian » 22. okt 2016, 00:10

frederikshavneren skrev:
Funky skrev:
frederikshavneren skrev:Fuldstændig absurd at vi ikke vandt en overbevisende sejr, Farum havde absolut intet at byde på men formåede alligevel at hente uafgjort. Jeg er enig i at vi spillede en ganske fin kamp, chancer skabte vi nok af men brændte på det skammeligste flere direktører. Hvis jeg alligevel skal pointere noget spillemæssigt så er det at vi igen slog mange bolde i hovedhøjde, det er svært at arbejde konstruktivt med sådanne bolde.
Der var mange gode præstationer, den eneste som underpræsterede var Bassogog som er nede i en bølgedal for tiden, det virker også som om at modstanderne har læst ham.

Ganske fin stemning på stadion modstanderen og tilskuertallet i betragtning. Før kick off var der godt nok meeeget stille, ved ikke om det var 'Stjernerne til himlen' som satte stemningen igang. Det er ren håndbold muzak hvis man spørger mig...
Jeg synes egentlig Basse gjorde det pænt; kom til stor hovedstødschance i starten af kampen, spillede Pohl fri med smart hælaflevering, var god til at modtage og holde på bolden i nogle situationer.
Bassogog var med få undtagelser meget usynlig og som nævnt mange gange før manglede der igen slutprodukt.
Der skal handles angriber i pausen. Vi står med en grøn Grønning, en Basso uden slutprodukt og en Pohl der mangler skarphed. Enevoldsen er nr. 1, men for faen der mangler sq kvalificeret backup.

Jeg ved udmærket at det ikke sker, for man satser på talent og håber de redder os. Men kan vi leve med det når vi budgettere med top 6.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af kkoldsoe » 22. okt 2016, 02:37

PFA skrev:
andreasaab89 skrev:Kan vi ikke købe en angriber i Randers ?

Lindberg
Ishak
Mitrovic
George

De har nærmest 5 gode boksspillere . Lundberg som den dårligste

Leje Spalvis til vinter ??

Ellers må vi have gang i Prica snakken igen :)

Ellers må vi kigge på hvad der er af transferfrie angribere, der er da lidt kendte navne på den her liste:

http://www.transfermarkt.com/statistik/ ... osespieler
Ja tak til Klose eller Berbatov ;)

Tror den her kamp bliver vendepunktet for AaB, for de spiller til tider fremragende bold. Derudover så vi, at drengene tør spille bold og at de i dag var FCN fysisk overlegen. Nu mangler vi så bare, at vi angriberne får lidt medgang. Jeg synes dog det er synd, at man ikke udnytter Bassens gennemslagskraft og hurtighed mere, han fik jo nærmest ingen bolde i dybden.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af troelsh » 22. okt 2016, 11:24

Highlights fra kampen:
http://www.aabtv.dk/AaB-fc-nordsjaellan ... tober-2016

Ufatteligt vi ikke vinder den kamp, fcn har jo en halv chance som ingvartsen scorer på.
Gid vi havde en angriber der var så god med hovedet, så havde vi vundet 5-0 igår

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Martino » 22. okt 2016, 12:29

Funky skrev:
Martino skrev:
Funky skrev:
Martino skrev:Kan vi evt låne Skritladze nede i SIF. Han ved da hvor målet står pt!
Rimeligt vanvittigt at være nået dertil, at man ønsker sig Skrifztladxze til AaB... :thumbsup:
Nu var det jo blot en hentydning til hans 3 mål mod Viborg idag. Han havde 3 chancer og scorede 3 gange. Vil dog sige at jeg har fidus til Pohl og tror Ramkilde hurtigt overhaler dem alle.
Det er jeg med på - det var heller ikke ment som en kritik :cheers:
Så fandens svært at læse mellem linierne på det internet altså :D
Jeg savner Winsnes

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Nitten » 22. okt 2016, 18:57

Bare en tanke !

Men havde vi vundet med helenius istedet for pohl ?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 22. okt 2016, 19:04

Nitten skrev:Bare en tanke !

Men havde vi vundet med helenius istedet for pohl ?
Vi havde vundet med Rade Prica på banen.

Så er han i spil igen :D
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Buzz Killington » 22. okt 2016, 23:17

Hvor er det forresten godt at se vi allerede har faaet en decideret forstaerkning fra egne raekker. Joakim Maehle har i loebet af fem kampe vist at han nu er fast mand paa hoejre back pladsen. Sammenlignet med PK (som underligt nok virker langt bedre paa venstre back) er han langt mere beslutsom, hurtigere og loebevillig. Specielt det sidste var meget imponerende mod FCN, hvilket kommentatoerne ogsaa noterede sig. Det lykkedes ham f.eks. at koere hans direkte modstander - Godsway Donyoh - doed allerede efter 50-60 min. Hans konstante raids mindede meget om Dalle's, hvor han fikserer modstanderen som er noedt til at forholde sig til ham hvilket giver mere plads til angriberne. Sammenlignet med Dalle virker han forresten ogsaa mere skolet som en moderne back, og han tager bl.a. en del indenomsloeb, hvor Dalle naesten udelukkende rumsterede paa ydersiden. Udover hans fysiske formaaen, er hans reknik vel nogenlunde paa samme niveau som PK's, men hans fysiske formaaen goer at han har et langt stoerre overskud i hans tekniske aktioner, selv sidst i kampen. Defensivt ser man ikke saa meget til ham, og det er vel hans stoerste udviklingsomraade. Han sad ikke taet nok paa Donyoh ved indlaegget til deres maal.

19 aar, og faar vel snart stukket en 4-5 aarig kontrakt i haanden. Det er godt set af Gaarde et al, og det havde vaeret en skam hvis han havde staaet bagved en eller anden dyr lejesoldat. Det boer affoede en smulle tillid.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af troelsh » 23. okt 2016, 00:00

Buzz Killington skrev:Hvor er det forresten godt at se vi allerede har faaet en decideret forstaerkning fra egne raekker. Joakim Maehle har i loebet af fem kampe vist at han nu er fast mand paa hoejre back pladsen. Sammenlignet med PK (som underligt nok virker langt bedre paa venstre back) er han langt mere beslutsom, hurtigere og loebevillig. Specielt det sidste var meget imponerende mod FCN, hvilket kommentatoerne ogsaa noterede sig. Det lykkedes ham f.eks. at koere hans direkte modstander - Godsway Donyoh - doed allerede efter 50-60 min. Hans konstante raids mindede meget om Dalle's, hvor han fikserer modstanderen som er noedt til at forholde sig til ham hvilket giver mere plads til angriberne. Sammenlignet med Dalle virker han forresten ogsaa mere skolet som en moderne back, og han tager bl.a. en del indenomsloeb, hvor Dalle naesten udelukkende rumsterede paa ydersiden. Udover hans fysiske formaaen, er hans reknik vel nogenlunde paa samme niveau som PK's, men hans fysiske formaaen goer at han har et langt stoerre overskud i hans tekniske aktioner, selv sidst i kampen. Defensivt ser man ikke saa meget til ham, og det er vel hans stoerste udviklingsomraade. Han sad ikke taet nok paa Donyoh ved indlaegget til deres maal.

19 aar, og faar vel snart stukket en 4-5 aarig kontrakt i haanden. Det er godt set af Gaarde et al, og det havde vaeret en skam hvis han havde staaet bagved en eller anden dyr lejesoldat. Det boer affoede en smulle tillid.
Enig han skal have en lang kontrakt, og det kan kun gå for langsomt, det samme gælder iøvrigt for Magnus C, og ingen klausuler eller andet gøgl i kontrakten tak! ;-)

At knægten som første års senior sætter alle til vægs i beep testen, vidner om et ret unikt fysisk talent.
Kan han undgå skader som Ahlmann, og blive ved med at bygge på sit spil, har han bestemt mulighed for at nå langt.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Sønderhof » 23. okt 2016, 02:49

troelsh skrev:
Buzz Killington skrev:Hvor er det forresten godt at se vi allerede har faaet en decideret forstaerkning fra egne raekker. Joakim Maehle har i loebet af fem kampe vist at han nu er fast mand paa hoejre back pladsen. Sammenlignet med PK (som underligt nok virker langt bedre paa venstre back) er han langt mere beslutsom, hurtigere og loebevillig. Specielt det sidste var meget imponerende mod FCN, hvilket kommentatoerne ogsaa noterede sig. Det lykkedes ham f.eks. at koere hans direkte modstander - Godsway Donyoh - doed allerede efter 50-60 min. Hans konstante raids mindede meget om Dalle's, hvor han fikserer modstanderen som er noedt til at forholde sig til ham hvilket giver mere plads til angriberne. Sammenlignet med Dalle virker han forresten ogsaa mere skolet som en moderne back, og han tager bl.a. en del indenomsloeb, hvor Dalle naesten udelukkende rumsterede paa ydersiden. Udover hans fysiske formaaen, er hans reknik vel nogenlunde paa samme niveau som PK's, men hans fysiske formaaen goer at han har et langt stoerre overskud i hans tekniske aktioner, selv sidst i kampen. Defensivt ser man ikke saa meget til ham, og det er vel hans stoerste udviklingsomraade. Han sad ikke taet nok paa Donyoh ved indlaegget til deres maal.

19 aar, og faar vel snart stukket en 4-5 aarig kontrakt i haanden. Det er godt set af Gaarde et al, og det havde vaeret en skam hvis han havde staaet bagved en eller anden dyr lejesoldat. Det boer affoede en smulle tillid.
Enig han skal have en lang kontrakt, og det kan kun gå for langsomt, det samme gælder iøvrigt for Magnus C, og ingen klausuler eller andet gøgl i kontrakten tak! ;-)

At knægten som første års senior sætter alle til vægs i beep testen, vidner om et ret unikt fysisk talent.
Kan han undgå skader som Ahlmann, og blive ved med at bygge på sit spil, har han bestemt mulighed for at nå langt.
Fuldstændig enig i Buzz' karakteristik. Godtnok er han ikke ligeså hurtig som Dalsgård, men til gengæld har han bedre teknik, klogere boldomgang og god timing i sine løb.

Midt i vores dårlige stime, lyser Mæhle virkelig op. I sommer skreg alle debatøre på en ny højre back, jeg selv inklusiv, men havde vi eksempelvis hentet Gorter, havde Mæhle næppe fået chancen. Så havde PK stået højre backen, mens Gorter/Ahlmann havde venstre.

Jeg mindes ikke at der var nogen herinde, der mente det var Mæhle der havde potentialet til være den første af de unge til at være i startopstillingen.
Endnu engang ser det altså ud til at det er et af de mindre åbenlyse talenter, ligesom Kusk og Thomsen var det, som lige nu viser et imponerede niveau. Lad os krydse fingre for det fortsætter, og han ikke går i stå lige som Børsting.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Dalbjerg » 23. okt 2016, 10:30

Nu er det ikke efter denne kamp, at man bør smide kritik efter søndergaard, det har der været rigeligt at andre kampe at gøre i..

Men når nu snakken går på vores nye højre back, så kan jeg ikke lade være med at tænke, at Mæhle kun fik chancen fordi vi var hårdt ramt af skader og karantæne.. Det synes jeg er bekymrende, fordi PK startede sæsonen som en rendyrket katastrofe på højre back, men trods det så blev man ved med at fastholde ham på højre back.. Bevares det kan være at Mæhle var knækket af at blive startet for tidligt.. Alt er jo hypotetisk, men jeg synes sgu at det er skidt, at man sidder med fornemmelsen af, at Mæhle stadig ville sidde ud på bænken, hvis det ikke havde været for skader og karantæne..
Det antyder at man (søndergaard) hellere vil spille med den gamle garde, og de unge får kun chancen, når han er tvunget ud i det, og ikke når den gamle garde falder igennem..

Men igen, alt er selvfølgelig hypotetisk..

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af seamann » 23. okt 2016, 10:47

Dalbjerg skrev:Nu er det ikke efter denne kamp, at man bør smide kritik efter søndergaard, det har der været rigeligt at andre kampe at gøre i..

Men når nu snakken går på vores nye højre back, så kan jeg ikke lade være med at tænke, at Mæhle kun fik chancen fordi vi var hårdt ramt af skader og karantæne.. Det synes jeg er bekymrende, fordi PK startede sæsonen som en rendyrket katastrofe på højre back, men trods det så blev man ved med at fastholde ham på højre back.. Bevares det kan være at Mæhle var knækket af at blive startet for tidligt.. Alt er jo hypotetisk, men jeg synes sgu at det er skidt, at man sidder med fornemmelsen af, at Mæhle stadig ville sidde ud på bænken, hvis det ikke havde været for skader og karantæne..
Det antyder at man (søndergaard) hellere vil spille med den gamle garde, og de unge får kun chancen, når han er tvunget ud i det, og ikke når den gamle garde falder igennem..

Men igen, alt er selvfølgelig hypotetisk..
Sikke dog en gang mega ævl. Søndergaard skal vel ikke starte en nyoprykket u19 spiller fra dag et. Og gad vide hvorfor Ramkilde var med, og fik spilletid?
At beskylde LS for ikke at ville spille med de unge spillere er helt sort.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 23. okt 2016, 11:29

seamann skrev:Sikke dog en gang mega ævl. Søndergaard skal vel ikke starte en nyoprykket u19 spiller fra dag et. Og gad vide hvorfor Ramkilde var med, og fik spilletid?
At beskylde LS for ikke at ville spille med de unge spillere er helt sort.
100 % enig. Jeg kan dog ikke forstå, at AaB-shoppen ikke begynder at sælge sølvpapirshatte. Der burde være et enormt potentiale i det, når man ser nogle af de konspirationstanker, som udtænkes på siden.

Iøvrigt kan man nok ikke klandre AaB for at være ensidig heldig efter denne kamp.

Jeg sad i øvrigt lige ud for Mæhle, da han blev tørret ved FCN's scoring. Hvis nogle skal have skylden for scoringen, så er det Mæhle, det var naivt forsvarsspil. At hele FCN's udførelse ved scoringen var til UG gjorde det selvfølgelig ikke nemmere.
- FlæskeFrank

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Dalbjerg » 23. okt 2016, 14:07

Fedt at I to skriver ævl..

Problemet er bare at I åbenbart ikke evner at læse, hvad der stod.. Men indlægget var selvfølgelig også langt (når man skriver i den tone I ti lægger for dagen, så får I også igen)..

Men nu skal jeg så skrive det igen: Mæhle skulle IKKE være startet inde fra sæsonstart.. Han skulle have haft chancen da PK spillede 4-5 kampe på højre back, hvor det ikke engang var 1 DIV niveau han leverede..
Kan vi konkluderer at det er dumt at lave stråmænd på den måde, når mit indlæg står sort på hvidt..

Og at henvise til sølvpapirhatte, når jeg flere gange i mit indlæg gør opmærksom på, at det jeg skriver er en hypotese... Ja det er jo bare tåbeligt.

Hæv dog niveauet for debatten.. Ellers kan vi jo bare sidde og skrive "jaaaaaaa" og "buuuuh" til hinanden..

Og lad mig så slutte af med pointen igen: Jeg mener ikke at Søndergaard lever op til den filosofi som har gennemsyret AaB i lang tid, og jeg har en fornemmelse af, at Søndergaard hellere vil have en 31-årig med et bundniveau lige under hans topniveau, end han er villig til at prøve den unge med et større spænd mellem top og bundniveau..
Med andre ord en træner som går efter det sikre, og derfor aldrig fuldender noget, men hele tiden er i en proces eller som bare et stolt af at træne et superligahold året efter..

Men hov, nu blev indlægget langt igen, så I er nok stoppet med at læse.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 23. okt 2016, 14:32

Dalbjerg skrev:Han skulle have haft chancen da PK spillede 4-5 kampe på højre back, hvor det ikke engang var 1 DIV niveau han leverede..
Nu du føler dig forfulgt, så må du gerne lige ridse op, hvilke 4-5 kampe det er, især når man tænker på, at Mæhle fik debut i kamp 4, blev indskiftet i runde 8 og har spillet fuld tid siden runde 9.

Det lyder ikke, som en spiller, som træneren nærmest bevidst skulle have fravalgt. Slet ikke med tanke på, at der kun 1 gang i de første otte kampe kun blev scoret mere end 1 mål mod AaB i hver kamp. Altså det sker nok ikke med en højreback på førstedivisionsniveau.

Du har nok også glemt, at AaB lå nr. 3 efter 7 runde, så jo du er ved at skabe en konspirationsteori, som burde udløse gratis sølvpapirshat.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 21.10.2016

Indlæg af Maglau » 23. okt 2016, 15:31

Dalbjerg skrev:Fedt at I to skriver ævl..

Problemet er bare at I åbenbart ikke evner at læse, hvad der stod.. Men indlægget var selvfølgelig også langt (når man skriver i den tone I ti lægger for dagen, så får I også igen)..

Men nu skal jeg så skrive det igen: Mæhle skulle IKKE være startet inde fra sæsonstart.. Han skulle have haft chancen da PK spillede 4-5 kampe på højre back, hvor det ikke engang var 1 DIV niveau han leverede..
Kan vi konkluderer at det er dumt at lave stråmænd på den måde, når mit indlæg står sort på hvidt..

Og at henvise til sølvpapirhatte, når jeg flere gange i mit indlæg gør opmærksom på, at det jeg skriver er en hypotese... Ja det er jo bare tåbeligt.

Hæv dog niveauet for debatten.. Ellers kan vi jo bare sidde og skrive "jaaaaaaa" og "buuuuh" til hinanden..

Og lad mig så slutte af med pointen igen: Jeg mener ikke at Søndergaard lever op til den filosofi som har gennemsyret AaB i lang tid, og jeg har en fornemmelse af, at Søndergaard hellere vil have en 31-årig med et bundniveau lige under hans topniveau, end han er villig til at prøve den unge med et større spænd mellem top og bundniveau..
Med andre ord en træner som går efter det sikre, og derfor aldrig fuldender noget, men hele tiden er i en proces eller som bare et stolt af at træne et superligahold året efter..

Men hov, nu blev indlægget langt igen, så I er nok stoppet med at læse.
Det er da dig der ævler og argumenterer ud fra dine fornemmelser.
Hvis han ikke lever op til AaB's strategi med talenter på førsteholdet, hvad så med grønnig, Magnus Christensen og Ramkilde.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar