Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 25. okt 2016, 09:36

Jeg forventer et indkøb til vinter, måske to afhængig af vores situation. Kvaliteten af indkøb forventes at være til startopstilling eller meget tæt på, altså ikke en udviklingsspiller.

Øjebliksbillede siger vel, at vi er dækket ind på backs og hele midtbanen.

Målmanden er god nok, men vi er vel også rykket os så meget, at der skal være mere konkurrence om pladsen. Carsten Christensen har dog først udløb til næste vinter, så det er nok ikke til vinter, at der sker noget her.

Angrebet mangler at vise slagkraften. Den rutinerede - Ene - har udløb til sommer og her kunne et indkøb måske være muligt, selvom det vil skubbe noget talent lidt ned af stigen.

Midterforsvaret har vi tre spillere, her tror jeg kun man køber, hvis man får en klar leder. Holgersson er i en bølgedal, mens de to andre mangler at tage næste step.

Jeg startede med at skrive, at jeg regner med at vi køber en, men gennemgangen viser, at det er svært at pege på det præcise sted for forstærkning.

Men Prica har jo kontraktudløb til jul, så han kunne jo passende hentes på en 1 årig kontrakt.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af le Cid » 25. okt 2016, 09:49

Skal vi ikke have lukket sommervinduet snart?
Ny tråd for vintervinduet, Junta?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Debatjuntaen » 25. okt 2016, 11:12

le Cid skrev:Skal vi ikke have lukket sommervinduet snart?
Ny tråd for vintervinduet, Junta?
Godt spottet!

Vi opretter straks en ny tråd :)

/Debatjuntaen

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Debatjuntaen » 25. okt 2016, 11:15

Denne tråd låses, og kan læses i de næste 14 dage - herefter rykkes den til "Oldies but Goodies".

Eventuelle ønsker der er skrevet i denne tråd, kan kopieres over i den nye transfertråd: viewtopic.php?f=25&p=485322#p485322

/Debatjuntaen

Låst