Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Klaus » 4. nov 2016, 20:03

Man ser da Flores kommer ind, at han rent faktisk kan spille fodbold. Men ikke når man spiller langsomt og med høje bolde. Jeg synes holdet er sat forkert op. Vores høje kanter kræver, at vores centerforsvar er hurtige til at dække af, og at de kan få hjælp fra midtbanen. I dag var det tydeligt, at centerforsvaret ikke er hurtig, de er også relativt svage i duelspillet og midtbanen hjælper ikke med at dække af på kontraerne. Det lignede en forudsigelig katastrofe. At der så også mangler gejst er bare almindeligt pinligt. Esbjerg spiller hårdt og skulle også have haft flere kort. Vi får i stedet kortene for film og brok af en - igen igen - pivringe dommer. Havde vi da så for pokker bare skraldet igennem :@

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Dalbjerg » 4. nov 2016, 20:22

Larstyndskid skrev:Flores er et stort flopkøb. Det kan ingen vel være uenige i?

Lars Søndergaard. En træner der i 1. division blev fyret af Viborg http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/Vi ... ndergaard/

Når jeg ser den artikel tænker jeg på vores situation nu. Elendigt valg af cheftræner. :(

Nogen der er tættere på klubben der ved om det er realistisk AaB fyrer ham nu? Er bange for Gaarde ikke tør.
Jo det kan jeg være meget meget uenig i!

Han er formentlig en smule humør spiller, som er kommet til et hold som er gået i tailspin mod bunden..
Jeg tror sagtens han kan blive en god signing.. Men det kræver at der sker noget ude på hornevej

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Nitten » 4. nov 2016, 20:31

Nitten skrev:
Funky skrev:
Glenn Francisco skrev:Vi skal ud og vinde mod esbjerg, desværre nåede deres nedtur nyt højdepunkt i dag, og hvis nogen har nedtur plejer vi at være den perfekte modstander at komme ud af krisen mod.. Lad os håbe på en sejr men forvente et nederlag ;-)
Helt korrekt, den kamp skriger bare "bøtten vender for EFB".
Jeps, vi plejer at være ret gode til at få andre ud af deres krise.
Da vi jokede om det her for en uge siden havde vi vel aldrig troet at det kunne ske

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 20:33

Nitten skrev:
Nitten skrev:
Funky skrev:
Glenn Francisco skrev:Vi skal ud og vinde mod esbjerg, desværre nåede deres nedtur nyt højdepunkt i dag, og hvis nogen har nedtur plejer vi at være den perfekte modstander at komme ud af krisen mod.. Lad os håbe på en sejr men forvente et nederlag ;-)
Helt korrekt, den kamp skriger bare "bøtten vender for EFB".
Jeps, vi plejer at være ret gode til at få andre ud af deres krise.
Da vi jokede om det her for en uge siden havde vi vel aldrig troet at det kunne ske
Jeg jokede ikke. Honestly.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2016, 20:42

- Vi spiller med hovedet under armen. Vi snakkede om inden kampen, at vi ikke skulle give dem omstillinger, og det eneste, vi løber og laver hele kampen, er at give dem omstilling på omstilling på omstilling. De straffer os kunne have gjort det endnu mere.
Enevoldsen

Jeg tror han rammer vores kollektive frustration ret godt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 20:46

Buzz Killington skrev:
- Vi spiller med hovedet under armen. Vi snakkede om inden kampen, at vi ikke skulle give dem omstillinger, og det eneste, vi løber og laver hele kampen, er at give dem omstilling på omstilling på omstilling. De straffer os kunne have gjort det endnu mere.
Enevoldsen

Jeg tror han rammer vores kollektive frustration ret godt.
Kunne være ret fedt med nogle erfarne spillere på holdet som kunne undgå fejlene imens spillet foregår, i stedet for at stå og snakke om dem bagefter. Jeg kigger ikke bare her i retning af Ene, men i særdeleshed i retning af Wurtz, Risgård, Ahlmann, KP, Holgersson...

Børsting tør jeg slet ikke forvente noget fra. Han har bare være pivringe længe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Hanga » 4. nov 2016, 20:49

Funky skrev:
Jeg jokede ikke. Honestly.
Det er en AaB classic, ingen tvivl om det.

I dag var lavpunktet på en allerede småpinlig sæson. Et dårligt Esbjerg hold uden selvtillid kører os simpelthen over. De stiller sig tilbage og har kun deres kontra at leve på, og så forærer vi dem gudhjælpemig den ene efter den. Samtlige på holdet leverer en indsats der ikke kan godkendes, og det værste er, at vores profiler er blandt de dårligste af dem alle. Würtz og Ris satte ikke en fod rigtigt, Ene var usynlig og Holger er en elefant i en glasbutik som han har været det meste af sæsonen.

Dagens absolut dårligste præstation blev dog leverer af Børsting. Hinrup og jeg stod i pausen og snakkede om, at han da umuligt kunne få lov at komme ud til 2. halvleg. Men det gjorde han, og hvad skete der så? 1 min. efter har han foræret Esbjerg kontraen der lukker kampen. Hvorfor blev Sloth sat af, der ellers har været vores bedste mand i de sidste par kampe?

Det er svært at se Søndergaards plan, og det ligner altså, at holdet ikke tror på tingene. Vi trænger i den grad til ny gejst og efterhånden også til nye idéer. Jeg ser ikke en trænerfyring løse alle vores problemer, men vi er også ved at være der, hvor vi er nød til at agere. Især nu hvor vi har en landsholdspause at arbejde i. Men realistisk set, så evalueres der nok først i vinterpausen - jeg har bare svært ved at se os komme ud af denne krise lige foreløbigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Pollack2 » 4. nov 2016, 20:56

Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg jokede ikke. Honestly.
Det er en AaB classic, ingen tvivl om det.

I dag var lavpunktet på en allerede småpinlig sæson. Et dårligt Esbjerg hold uden selvtillid kører os simpelthen over. De stiller sig tilbage og har kun deres kontra at leve på, og så forærer vi dem gudhjælpemig den ene efter den. Samtlige på holdet leverer en indsats der ikke kan godkendes, og det værste er, at vores profiler er blandt de dårligste af dem alle. Würtz og Ris satte ikke en fod rigtigt, Ene var usynlig og Holger er en elefant i en glasbutik som han har været det meste af sæsonen.

Dagens absolut dårligste præstation blev dog leverer af Børsting. Hinrup og jeg stod i pausen og snakkede om, at han da umuligt kunne få lov at komme ud til 2. halvleg. Men det gjorde han, og hvad skete der så? 1 min. efter har han foræret Esbjerg kontraen der lukker kampen. Hvorfor blev Sloth sat af, der ellers har været vores bedste mand i de sidste par kampe?

Det er svært at se Søndergaards plan, og det ligner altså, at holdet ikke tror på tingene. Vi trænger i den grad til ny gejst og efterhånden også til nye idéer. Jeg ser ikke en trænerfyring løse alle vores problemer, men vi er også ved at være der, hvor vi er nød til at agere. Især nu hvor vi har en landsholdspause at arbejde i. Men realistisk set, så evalueres der nok først i vinterpausen - jeg har bare svært ved at se os komme ud af denne krise lige foreløbigt.
Tak for det, Hanga. Vanen tro, formulerer du dig sagligt og fornuftigt - efterhånden er vi også tæt på at være enige. Desværre på et kedeligt grundlag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 20:56

Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg jokede ikke. Honestly.
Det er en AaB classic, ingen tvivl om det.

I dag var lavpunktet på en allerede småpinlig sæson. Et dårligt Esbjerg hold uden selvtillid kører os simpelthen over. De stiller sig tilbage og har kun deres kontra at leve på, og så forærer vi dem gudhjælpemig den ene efter den. Samtlige på holdet leverer en indsats der ikke kan godkendes, og det værste er, at vores profiler er blandt de dårligste af dem alle. Würtz og Ris satte ikke en fod rigtigt, Ene var usynlig og Holger er en elefant i en glasbutik som han har været det meste af sæsonen.

Dagens absolut dårligste præstation blev dog leverer af Børsting. Hinrup og jeg stod i pausen og snakkede om, at han da umuligt kunne få lov at komme ud til 2. halvleg. Men det gjorde han, og hvad skete der så? 1 min. efter har han foræret Esbjerg kontraen der lukker kampen. Hvorfor blev Sloth sat af, der ellers har været vores bedste mand i de sidste par kampe?

Det er svært at se Søndergaards plan, og det ligner altså, at holdet ikke tror på tingene. Vi trænger i den grad til ny gejst og efterhånden også til nye idéer. Jeg ser ikke en trænerfyring løse alle vores problemer, men vi er også ved at være der, hvor vi er nød til at agere. Især nu hvor vi har en landsholdspause at arbejde i. Men realistisk set, så evalueres der nok først i vinterpausen - jeg har bare svært ved at se os komme ud af denne krise lige foreløbigt.
Har Søndergaard og resten af trænerteamet styr på truppen? Hvis ja, hvordan kan man så sende et hold på banen som nok har HØRT taktikken, men ikke evner at følge den? Og at man ikke reagerer hurtigere på Børsting...skidt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 21:02

Ahlmanns kommentar efter kampen smager af afmagt. "Vi må kigge indad...". Nej, jeg tror faktisk det er ved at være tid til, at spillerne skal kigge udad, på et nyt ansigt som kan tage nogle nødvendige opgør i truppen. Min konklusion er, at der er nogle erfarne spillere i truppen, som ikke længere har det, der skal til. Jeg synes ikke, vi kan tillade os at skyde på Mæhle, eller Sloth, eller Basso, eller Flores, for den sags skyld. Det kan godt være, der skal en ny mand til at rydde op. Det kan også godt kræve, at der tages et ubehageligt opgør med 1 stk. nyindkøbt forsvarsgeneral, og en sportsdirektør, som skal have læderet op af lommen.

Jeg tror LS har mistet grebet om truppen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Hanga » 4. nov 2016, 21:12

Funky skrev:Ahlmanns kommentar efter kampen smager af afmagt. "Vi må kigge indad...". Nej, jeg tror faktisk det er ved at være tid til, at spillerne skal kigge udad, på et nyt ansigt som kan tage nogle nødvendige opgør i truppen. Min konklusion er, at der er nogle erfarne spillere i truppen, som ikke længere har det, der skal til. Jeg synes ikke, vi kan tillade os at skyde på Mæhle, eller Sloth, eller Basso, eller Flores, for den sags skyld. Det kan godt være, der skal en ny mand til at rydde op. Det kan også godt kræve, at der tages et ubehageligt opgør med 1 stk. nyindkøbt forsvarsgeneral, og en sportsdirektør, som skal have læderet op af lommen.

Jeg tror LS har mistet grebet om truppen.
Det er jeg også bange for at han har. Faktum er at det meste af 2016 har været dårligt og at gejsten og spilleglæden i truppen har virket væsentlig mindre lige siden Kuhn sagde farvel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Kokkefar » 4. nov 2016, 21:27

Så en der kommenterede på facebook, at der var indkaldt til ekstraordinært bestyrelsesmøde på mandag, og at man nok kunne gætte, hvad det skulle handle om. Er der nogen der kan bekræfte dette, eller er det bare snak?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2016, 21:28

- Vi løb ind i kontrakniven, og vi vidste godt, at de ville være afventende på os. Det kom ikke bag på os. Vi satte os på spillet i starten af kampen, og det var fint nok, siger AaB-cheftræneren og tilføjer:

- Men vores mentale støbning er nok ikke optimal i øjeblikket. Da vi kom bagud 0-1 og relativt hurtigt derefter 0-2, var vi ikke stærke nok.
- LS

Jeg syntes ikke han kan toerre den af paa spillernes mentale forfatning. Vi spillede egentlig det samme spil hele kampen som vi gjorde foer vi kom bagud. Vi formaar bare ikke at spille os igennem og afslutte vores angreb, og saa er vores restforsvar en regulaer katastrofe. Om LS er en daarlig traener eller ej, aner jeg ikke. Men jeg er meget skeptisk omkring hvorvidt han har ideerne til at faa noget godt ud at lige praecis det spillermateriale han har til raadighed. Med undtagelse af nogle faa glimt af genialitet naar vi spiller den hurtigt op gennem midten, saa virker det alt alt for stereotypt. Modstanderen ved praecis hvad de kan forvente af os, best eksempliciferet ved vores indlaegsspil. Og angaaende indlaegsspil - det er regel numero uno for et boldbesiddende shortpassing hold, specielt med lave spillere, at man afholder sig fra indlaeg, med mindre der er relativt stor sandsynlighed for maalchance. Der er alt for stor risiko for kontra imod, og man mister muligheden for at kontrolere spillet, hvilket er essentielt for at kunne forsvare med bold. Hellere spille bolden bagud, og reatablere angrebsspillet. Jeg ser ikke vores mange indlaeg som et symptom paa at spillerne har faaet besked paa at lave indlaeg, men naermere som et symptom paa at de ikke aner hvad de ellers skal goere med bolden. Og den falder maaske tilbage paa LS. Det giver mening naar en spiller som Dalle kan suse forbi modstanderens forsvar, og fange dem i ubalance, og laegge et indlaeg ind bag ved et forsvar der loeber baglaens, men vi har simpelthen ikke laengere fart nok paa kanterne til den slags. Derfor staar modstanderen klar til at heade vaek, og etablere en kontra naar endelig det forudsigelige indlaeg kommer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 21:36

Kokkefar skrev:Så en der kommenterede på facebook, at der var indkaldt til ekstraordinært bestyrelsesmøde på mandag, og at man nok kunne gætte, hvad det skulle handle om. Er der nogen der kan bekræfte dette, eller er det bare snak?
Allan Gaarde er i interviewet efter EFB-kampen ikke afvisende for, at man må tage 'de store evalueringer' - men først lidt senere på sæsonen. Så tror jeg nok, der officielt er tændt for brødristeren under cheftrænerens klapstol.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Mephisto2 » 4. nov 2016, 21:46

Farcen med LS skal åbenbart fortsætte.....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... rd/6387843

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Funky » 4. nov 2016, 21:48

Mephisto2 skrev:Farcen med LS skal åbenbart fortsætte.....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... rd/6387843
Gaarde skal reelt set ikke sige andet, indtil det øjeblik hvor LS fyres. Jeg var sådant set overrasket over, at han var lidt mere åben i sine formuleringer i interviewet med Onside efter kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 4. nov 2016, 22:11

Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Farcen med LS skal åbenbart fortsætte.....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... rd/6387843
Gaarde skal reelt set ikke sige andet, indtil det øjeblik hvor LS fyres. Jeg var sådant set overrasket over, at han var lidt mere åben i sine formuleringer i interviewet med Onside efter kampen.
Sandheden bliver vel jeg skåret ud i pap af manden, der er i gang med tredje år med fiasko i træk. Faktum er at Gaarde ikke magter opgaven - herunder pt den tunge opgave at skille sig af med Lars S. omgående.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Klaus » 5. nov 2016, 00:43

Funky skrev:
Kunne være ret fedt med nogle erfarne spillere på holdet som kunne undgå fejlene imens spillet foregår, i stedet for at stå og snakke om dem bagefter. Jeg kigger ikke bare her i retning af Ene, men i særdeleshed i retning af Wurtz, Risgård, Ahlmann, KP, Holgersson...

Børsting tør jeg slet ikke forvente noget fra. Han har bare være pivringe længe.
Nemlig.... Naturligvis får pressen svar fra dem de spørger, men det skurer virkelig i ørerne når erfarne spillere står og siger, at de slet ikke var klar. Børsting har været pivringe, og i dag var Mæhle heller ikke god. Bassogog og Pohl har vel været i krise i en del kampe efterhånden, og vi har heller ikke fået det udbytte af Flores, som vi med rette forventer. MEN, det er vel egentlig ikke så underligt. Det er unge nye spillere, som bliver sat ind på holdet og skal levere fra dag 1. Hvis det skal være muligt, skal de kunne læne sig op af en flok dygtige etablerede spillere... Og lige nøjagtig der knækker filmen. Hvor ville det klæ' vores erfarne midtbanespillere som Risgård og Wurtz, hvis de selv tog ansvar istedet for at prøve at tørre den af på angriberne. En spiller som Bassogog skulle jo slet ikke spille fast endnu. Han er blevet kastet for løverne uden sikkerhedsnet eller nogle at læne sig opad. Jeg tror stadigvæk på ham. Men ret beset burde han få nogle kampe som indhopper, enhver kan jo se, at han ikke er færdigudviklet endnu. Og ham hjælper man i hvert fald ikke ved at pege fingre af angrebet, når man faktisk lige så godt kunne pege på sig selv, når synderne skulle findes. Vi vinder og taber som et hold. Men lige nu ser det ud som om spillerne, især de etablerede erfarne, leder efter syndebukke, og det er ikke rart at se på.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Jakobsen » 5. nov 2016, 00:56

Det er så let at pege på Søndergaard, men jeg synes egentlig pilen peger højere op. VI har mistet Thelander, Wæhler, Lasse og KEP og kun en mand (Holgersson) er blevet hentet ind og han er elendig. Så har man prøvet med Kasper P og Blåbjerg og det var fint at prøve dem af, men seriøst på 3. år nu uden nogen af har udviklet sig eller trådt i karakter? Vores besætning af midterforsvarere er den ringeste i hele Superligaen. En AaB træner skal kunne få meget ud af sit materiale, men materialet er simpelthen bare for dårligt. Derudover er der jo vores backer, hvor man ligeledes har forsømt at løse de udfordringer der har været, hvorfor vi står tilbage med en Ahlmann der kan spille måske 1/3 af kampene og Patrick der ikke bidrager med noget.

På samme måde har man forsømt at hente kvalitet til angrebet. Vi har mistet Jönsson, AK, Helenius og Spalvis uden der er blevet hentet kvalitet ind. Vi har Ene, som alligevel er skadet konstant og ikke en boksangriber og så har vi lottokuponen Bassogog, som ikke er særligt god. Så er der Flores projektet, som måske kan blive til noget. Handlen var i hvert fald god på papiret, men omvendt er det risikabelt at ligge så mange penge for noget så eksotisk selvom det lyder godt på papiret. Flores er derudover et spørgsmåltegn ifht. om han løser problemet med offensiv kvalitet på vores kanter eller om han skal være den hængende angriber.

Jeg er heller ikke fan af Søndergaard, men alle Superligatrænere ville have det svært med det materiale. Og så stop i øvrigt med at kalde Esbjerg for ligaens ringeste hold. Lige nu er det os og får Gaarde ikke fjernet sine talentstrategi-skyklapper så bliver det her rigtigt rigtigt grimt til foråret.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, 04.05.2016

Indlæg af Kenneth K » 7. nov 2016, 12:17

Det bliver da spændende at skulle spille om den Europa Cup-plads i nedrykningsspillet.

Lidt langhåret system:

Billede

Besvar