Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Dalbjerg » 18. nov 2016, 22:34

Funky skrev:Mål nr. 1: Slow viser at grunden til, at Delaney kan gå helt fri er, at Cornelius sætter to hænder i brystet på Wurtz, som ellers skulle følge ham. Det så fuldstændig indstuderet ud. Jeg tror ikke engang Cornelius kiggede i retning af bolden, han havde bare øjne på at skubbe Wurtz væk fra Delaney. Sådan så jeg det i alt fald.
Det der er bare en del af topfodbold, og bliver ikke dømt, fordi Cornelius er klog nok til at gøre det meget galant, selvom han anvender sine arme...

Det er noget alle hold bør have i deres spil, både hvordan de gør det på deres hjørnespark, og hvordan man selv vil dække op over for det..

Så der er sgu ikke noget at komme efter, hvis man kigger på, hvad der altid tillades i topfodbold..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Funky » 18. nov 2016, 22:35

Dalbjerg skrev:
Funky skrev:Mål nr. 1: Slow viser at grunden til, at Delaney kan gå helt fri er, at Cornelius sætter to hænder i brystet på Wurtz, som ellers skulle følge ham. Det så fuldstændig indstuderet ud. Jeg tror ikke engang Cornelius kiggede i retning af bolden, han havde bare øjne på at skubbe Wurtz væk fra Delaney. Sådan så jeg det i alt fald.
Det der er bare en del af topfodbold, og bliver ikke dømt, fordi Cornelius er klog nok til at gøre det meget galant, selvom han anvender sine arme...

Det er noget alle hold bør have i deres spil, både hvordan de gør det på deres hjørnespark, og hvordan man selv vil dække op over for det..

Så der er sgu ikke noget at komme efter, hvis man kigger på, hvad der altid tillades i topfodbold..
Tjah, det er smart at snyde, med mindre man bliver opdaget. Det blev Cornelius i alt fald ikke...så det var nok smart.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Forza » 18. nov 2016, 22:48

Vi vælter i problemer for tiden. Det er svært at finde ud af om vi mest trænger til en (eller to) ny midterforsvar eller en ny angriber + nyt trænerteam.

Faktum er at vi har så mange mangler for tiden at vi ligner en synkende skude.Gaarde går en travl vinterpause i møde!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Elscorpio » 18. nov 2016, 23:55

Vi mangler en David Nielsen type på banen. Han har de nosser hverken Gaarde eller LS besidder.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af frederikshavneren » 19. nov 2016, 00:12

Dårlig kamp med lavt tempo og mange tekniske fejl. Ved ikke om AaB spillerne havde valgt de forkerte støvler, i modsætning til FCK spillerne så gled de bolsjestribede på stribe på det glatte underlag.
FCK var absolut til at tale med, de gjorde kun det allermest nødvendige men det var desværre nok til at sikre københavnerne en fortjent sejr.
Der var absolut noget at komme efter men det er godt nok svært når vi ikke kan dække op samt slider voldsomt med at skabe chancer.

Jeg var dog mest skuffet over at vi i store perioder spillede som et primitivt norsk provinshold, med en masse planløst losseri for derefter at kæmpe om andenboldene. Jeg ved godt at fokus var at undgå at løbe ind i kontrakniven, men det er godt nok trist at se AaB spille sådan på hjemmebane.

Fire point i de seneste ti kampe siger alt. Vi er i frit fald og alle advarselslamper lyser, heldigvis var der ikke en opgivende attitude at spore på banen trods en mareridts start.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Klaus » 19. nov 2016, 00:59

Jeg magter det snart ikke mere. At holde med AaB vil aldrig kun være en dans på roser, og loyalitet er ikke noget man handler med. Men dette efterår har simpelthen været en ørkenvandring. Siden 1. september har scoret mere end et mål i en kamp nemlig 5-3 nederlaget i Silkeborg. Vi spiller ad helvede til og laver alt, alt for få mål... Problemet er bare, at når vi spiller mod de gode som i dag. Ja så får vi et hæderligt nederlag, hvor vi rent spillemæssigt kan finde positive ting. Når vi møder dem vi skal vinde over, som fx ligaens nummer sjok. Ja så spiller vi virkelig, virkelig dårligt, så der taber vi også. Jeg har ikke fantasi til at se en vej ud af dette mørke. Vores centerforsvar har vel ikke været dårligere i nyere tid. I angrebet har vi Pohl der endnu har til gode at ramme indenfor målrammen på en afslutning i superligaen. Vores træner leder forgæves efter løsninger. Da han skiftede Ene ud i dag, fjernede han den eneste spilstation, der rent faktisk kunne holde på bolden. Med ham ude. var kampen tabt.

Vi har fire kampe inden vinterpausen. Skal vi have bare en mikroskobisk chance for at komme i slutspillet skal alle vindes. Realistisk set burde vi have en chance mod Lyngby hjemme og Horsens ude. Randers og SøndejyskE tror jeg ikke på point i..... Og så er slutspillet definitivt væk og der er tid til en ny træner ;-)

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Tyskeren » 19. nov 2016, 08:23

Jeg syntes at posen med undskyldninger er ved at være tom! Vi har simpelthen ikke kvaliteten, hverken på banen eller på bænken. Syntes det er så komisk at Augu er oppe og stå hver gang vi har en dødboldsituation - de ved slet ikke hvor man skal placere sig.. Også her er vi rystende ringe! Man kan ikke lade være med at tænke om Augu egentlig har kvaliteten til at være assistent og være ansvarlig for dødbolde.. Ja ja han er AaB legende - men vi skal udover vennetjenester osv. Det er ikke hans skyld at vi sejler, men blot et eksempel på hvor skidt det står til! Der er så mange inkompentet ledere og trænere i AaB.

Holgersson - han fortjener egentlig ikke flere ord. Han er bare ikke god nok! Han har slet slet ikke niveauet..

Kasper P spiller en stærk kamp igår - på trods af han valgte forkerte støvler..

Sloth - jamen hvorfor spiller han ikke? Klart vores bedste pasningsspiller. Det kunne være fedt med en midtbane som faktisk spiller bolden fremad.

Magnus C blir sikkert en god spiller - men hold nu kæft han spiller mange bolde tilbage i banen, hvor han har mulighed for stadig vende med bolden..

Jeg tror ikke på point i de sidste fire kamp - det er fire stærke modstandere vi skal møde! Vi er klart ligaens ringeste hold lige pt..

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Patmand » 19. nov 2016, 09:08

Tyskeren skrev:Jeg syntes at posen med undskyldninger er ved at være tom! Vi har simpelthen ikke kvaliteten, hverken på banen eller på bænken.
Gaarde er tilsyneladende uenig med dig, for han udtaler på spørgsmålet om en trænerfyring kan blive relevant
Gaarde skrev:Det er ikke et tema for os. Temaet er at blive bedre. Vi er grundlæggende tilfredse med det, som spillere og trænerteam viser. Vi tror på et langt og sejt træk.
Det er de gammelkendte fodbold-floskler som gengives i Ekstra Bladet;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... be/6413700

Personligt tror jeg kun en fyring af Søndergaard bliver aktuel hvis pointhøsten i de sidste fire kampe ender på 0-1 point.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2016, 09:14

Patmand skrev:
Tyskeren skrev:Jeg syntes at posen med undskyldninger er ved at være tom! Vi har simpelthen ikke kvaliteten, hverken på banen eller på bænken.
Gaarde er tilsyneladende uenig med dig, for han udtaler på spørgsmålet om en trænerfyring kan blive relevant
Gaarde skrev:Det er ikke et tema for os. Temaet er at blive bedre. Vi er grundlæggende tilfredse med det, som spillere og trænerteam viser. Vi tror på et langt og sejt træk.
Det er de gammelkendte fodboldfloskler som gengives i Ekstra Bladet http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... be/6413700

Personligt tror jeg kun en fyring af Søndergaard bliver aktuel hvis pointhøsten i de sidste fire kampe ender på 0-1 point.
Det giver i hvert fald ikke mening at fyre Søndergaard efter den her kamp, når man ikke tog chancen i den seneste inden en pause hvor der var mulighed for at arbejde med tingene.

...men den der "garanti" som Gaarde giver Søndergaard er heller ikke nogen garanti, som er mange sure sild værd for Søndergaard. Spiller vi en håbløs kamp næste gang - igen - så kan temaet hurtigt blive at der skal nyt blod til.
Med venlig Hilsen
--
Robert

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af KJ » 19. nov 2016, 09:31

Efter de første 44 min. lignende det pinlig afklapsning. Børstings heldige mål forhindrede, at 40% af stadion var udvandret i pausen. I anden halvleg pressede vi periodevist FCK og kunne med lidt held have udlignet. Det ændrer dog ikke på, at FCK var bedre i samtlige facetter igår.

Synes sådan set indstillingen er OK! Jeg er derimod bange for, at problemerne ganske enkelt skyldes spillernes kvaliteter. Ahlmann er ikke den profil, han var for 3-4 år siden. Igår smed han bolden væk 15 gange. Kasper P gør hvad han kan, men har både fysisk og tempomæssigt store udfordringer mod de bedre hold. Holgersson fighter fint, man er svag på bolden, langsom og uden den store evne til at læse spillet. De tre spillere bliver ikke bedre af, at vi får Mourinho eller Ancelotti som ny træner.

Pilen peger, IMO, mere på Gaarde end på Lars Søndergaard. Gaarde har overvurderet kvaliteten af vores eksisterende forsvar (og målmand...) og overvurderet kvaliteten af Holgersson. Det har efterladt os med tæt på det ringeste forsvar i Superligaen og nok også det ringeste forsvar i AaBs nyere historie. Kun Mæhle ville have en chance på at komme på holdet i SIF, Viborg eller Esbjerg.

Der venter et stort arbejde for Gaarde...

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Patmand » 19. nov 2016, 09:41

Pastorius skrev:
Patmand skrev:
Tyskeren skrev:Jeg syntes at posen med undskyldninger er ved at være tom! Vi har simpelthen ikke kvaliteten, hverken på banen eller på bænken.
Gaarde er tilsyneladende uenig med dig, for han udtaler på spørgsmålet om en trænerfyring kan blive relevant
Gaarde skrev:Det er ikke et tema for os. Temaet er at blive bedre. Vi er grundlæggende tilfredse med det, som spillere og trænerteam viser. Vi tror på et langt og sejt træk.
Det er de gammelkendte fodboldfloskler som gengives i Ekstra Bladet http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... be/6413700

Personligt tror jeg kun en fyring af Søndergaard bliver aktuel hvis pointhøsten i de sidste fire kampe ender på 0-1 point.
Det giver i hvert fald ikke mening at fyre Søndergaard efter den her kamp, når man ikke tog chancen i den seneste inden en pause hvor der var mulighed for at arbejde med tingene.

...men den der "garanti" som Gaarde giver Søndergaard er heller ikke nogen garanti, som er mange sure sild værd for Søndergaard. Spiller vi en håbløs kamp næste gang - igen - så kan temaet hurtigt blive at der skal nyt blod til.
Selvom de fleste af udtalelserne er de klassiske floskler, så var der trods alt én ting som Gaarde udtaler sig om hvor jeg tænker, nej det passer sgu ikke. Det er der hvor han udtaler "jeg synes vi har en solid base".

Det syntes jeg ikke AaB har pt. Så kan man sige, ja ja men de er i en opbygningsfase, og det er jo korrekt - men så lad være at sige at man har en solid base.

Jeg syntes f.eks. ikke man har de her spillere i øjeblikket, som præsterer på et højt niveau kamp efter kamp. Det er Würtz dessværre blevet et meget godt eksempel på og Risgård i endnu højere grad. Holgersson behøver jeg vist ikke knytte kommentarer til. Her består det tragiske i, at man ikke har en anden spiller der kan erstatte ham i startopstillingen.
Jeg syntes også det kommer til udtryk ved at f.eks. Meilinger og Sloth starter på bænken mod FCK. Meilinger var meget stærkt spillende i starten af sæsonen og Sloth har også præsteret fornuftigt i flere kampe.

Det er for mig tydeligt at Søndergaard, ganske naturligt, prøver at blande kortene for at finde "the winning formula", men at der ikke rigtig er noget der virker pt.

Men en solid base? Nej.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Gaarde6 » 19. nov 2016, 09:49

Forza skrev:Vi vælter i problemer for tiden. Det er svært at finde ud af om vi mest trænger til en (eller to) ny midterforsvar eller en ny angriber + nyt trænerteam.

Faktum er at vi har så mange mangler for tiden at vi ligner en synkende skude.Gaarde går en travl vinterpause i møde!
Har skreget på det i et år nu.
Vi mangler TO midterforsvar mere end noget andet!
Vi kan ikke holde nullet med så dårligt et midterforsvar. Og det breder sig naturligt til resten af holdet. Vi kommer aldrig til at kan spille frigjort og fremadrettet når der KONSTANT skal kigges hjem af.
De 3 midterforsvar vi har er MAX til.et niveau i toppen af 1 div. Synes de mangler det meste for at være gode midterforsvare: fysik, fart, pasnings stærke osv osv.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Buzz Killington » 19. nov 2016, 09:55

Meilinger er forresten paa vej tilbage efter en mindre skade. Mindes nogen undrede sig over hans manglende startplads et par sider tilbage, men det er tilsyneladende forklaringen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Bambo » 19. nov 2016, 10:14

Gaarde ikke alene har overvurderet kvaliteten af vores hold, men han gør det forsat. Det er jo helt katastrofalt med en sportsdirektør der ikke kan se alle de mangler som AaB har og som er helt tydelig for alle os uden for sidelinen. Nu må det være helt og aldeles slut med alle de vende tjenester der er i AaB. Der skal helt nye folk ind. Mange af spillerne er bare ikke gode nok og når Gaarde kan stå frem og sige at AaB har en særdeles stærk trup , eksempelvis med en masse gode og målfarlige angribere siger det vist alt om ham. Han bør sammen med hele træner teamet fjernes omg. Augu er dødboldstræner, vi har i de sidste 3-4 kampe vel haft ca. 40 hjørnespark og ikke et eneste har været farligt. Hans løn er smidt lige ud af vinduet. Sandheden om AaB er at vi over hele linjen er i en meget dyb krise med kurs mod 1. division i rekordtempo. Hverken superligaholdet eller reserveholdet spiller jo god fodbold. AaB er helt klart ligaens dårligste hold og det er måske et spørgsmål om AaB i det hele taget har klassen til at spille i ligaen. Det kan meget vel være at AaB ikke får flere point i de sidste 4 kampe i efteråret (har kun fået 4 i de sidste 10 kampe ) derfor skal AaB's bestyrelse handle nu og her. AaB's målsætning var at komme i top 6, det lykkedes ikke. AaB's næste målsætning må være at få fjernet hele den sportslige ledelse, hvilket jeg håber vil lykkes.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Nitten » 19. nov 2016, 10:40

KJ skrev:Efter de første 44 min. lignende det pinlig afklapsning. Børstings heldige mål forhindrede, at 40% af stadion var udvandret i pausen. I anden halvleg pressede vi periodevist FCK og kunne med lidt held have udlignet. Det ændrer dog ikke på, at FCK var bedre i samtlige facetter igår.

Synes sådan set indstillingen er OK! Jeg er derimod bange for, at problemerne ganske enkelt skyldes spillernes kvaliteter. Ahlmann er ikke den profil, han var for 3-4 år siden. Igår smed han bolden væk 15 gange. Kasper P gør hvad han kan, men har både fysisk og tempomæssigt store udfordringer mod de bedre hold. Holgersson fighter fint, man er svag på bolden, langsom og uden den store evne til at læse spillet. De tre spillere bliver ikke bedre af, at vi får Mourinho eller Ancelotti som ny træner.

Pilen peger, IMO, mere på Gaarde end på Lars Søndergaard. Gaarde har overvurderet kvaliteten af vores eksisterende forsvar (og målmand...) og overvurderet kvaliteten af Holgersson. Det har efterladt os med tæt på det ringeste forsvar i Superligaen og nok også det ringeste forsvar i AaBs nyere historie. Kun Mæhle ville have en chance på at komme på holdet i SIF, Viborg eller Esbjerg.

Der venter et stort arbejde for Gaarde...
Jeg er helt enig. Igår var jeg især skuffet over Ahlmann som tidligere har vist gennembrudskraft og sikkerhed i pasninger. Igår tabte han næsten alt i det fremadrettede og dr var flere gange hvor der var muligheder fremad hvor han istedet sendte bolden bagud. Desuden synes jeg at Nikolaj egentlig stod en ok kamp med et par gode redninger, men tilgenæld er han sløv og vælger ofte en underlig løsning i udspark og igangsætning. Eks til sidst igår hvor han banker den ud til indkast istedet for bare at fyre den op på midten

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Uldahl » 19. nov 2016, 23:41

KJ skrev:Efter de første 44 min. lignende det pinlig afklapsning. Børstings heldige mål forhindrede, at 40% af stadion var udvandret i pausen. I anden halvleg pressede vi periodevist FCK og kunne med lidt held have udlignet. Det ændrer dog ikke på, at FCK var bedre i samtlige facetter igår.

Synes sådan set indstillingen er OK! Jeg er derimod bange for, at problemerne ganske enkelt skyldes spillernes kvaliteter. Ahlmann er ikke den profil, han var for 3-4 år siden. Igår smed han bolden væk 15 gange. Kasper P gør hvad han kan, men har både fysisk og tempomæssigt store udfordringer mod de bedre hold. Holgersson fighter fint, man er svag på bolden, langsom og uden den store evne til at læse spillet. De tre spillere bliver ikke bedre af, at vi får Mourinho eller Ancelotti som ny træner.

Pilen peger, IMO, mere på Gaarde end på Lars Søndergaard. Gaarde har overvurderet kvaliteten af vores eksisterende forsvar (og målmand...) og overvurderet kvaliteten af Holgersson. Det har efterladt os med tæt på det ringeste forsvar i Superligaen og nok også det ringeste forsvar i AaBs nyere historie. Kun Mæhle ville have en chance på at komme på holdet i SIF, Viborg eller Esbjerg.

Der venter et stort arbejde for Gaarde...
100% enig, forsvaret er blevet totalt forsømt bort set fra det mærkelige køb af Holger der slet ikke magter vores spille stil. At der heller ikke er handlet til angrebet hvor vi mangler en spids til en af alle de hængende angribere vi har. Gaarde far fejlet big time, og uanset ny træner bliver det op ad bakke. Ikke at jeg ikke gerne ser en anden på posten, der formår at spille med de spillere der nu engang er der.

Vi er i en genopbygning af et nyt hold siger Gaarde. Pu ha det kan komme til at tage lang tid hvis vi for sætter i samme spor. :thumbsdown:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 20. nov 2016, 14:32

Jeg synes igen, at Børsting viste en opadgående kurve. Det skal nok blive godt igen med ham, selvom 2016 ikke har været prangende.

Desværre ser Ahlmann ud til at være langt fra fordums styrke. Med det forbehold, at det kun var hans 2-3 kamp på fuld tid.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 18.11.2016

Indlæg af Funky » 20. nov 2016, 16:42

FlæskeFrank skrev:Jeg synes igen, at Børsting viste en opadgående kurve. Det skal nok blive godt igen med ham, selvom 2016 ikke har været prangende.

Desværre ser Ahlmann ud til at være langt fra fordums styrke. Med det forbehold, at det kun var hans 2-3 kamp på fuld tid.
Ja, det er alt for tidligt at konkludere noget om Ahlmann. Han kan ikke nå nogen fornuftig kampform på denne side af vinterpausen, så lad os nu se med ham i foråret. Det ville jo være mægtigt hvis han rent faktisk kunne holde sig skadesfri, så vi kan vurdere ham på en halvsæson med fuld spilletid.

Børsting var kølig ved reduceringsmålet, men derudover var der ikke en hel masse fra ham, synes jeg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar