Den store krise i AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Den store krise i AaB

Indlæg af Halamadrid » 19. nov 2016, 11:03

Føler lidt jeg bliver nødt til at bryde et stort tabu i AaB. Normen i AaBer at vi aldrig taler om hvad der sker i klubben - men nu bliver vi nødt til at fortælle om hvad der sker bag linierne.

Har selv været sponsor i flere år, men med udgangen af 2017 er det slut. Arrogancen i AaB er ganske enkelt blevet for stor - AaB pisser på deres sponsorer i helt uhørt grad.

Solm mange af jer nok ved er der blevet bygget nyt Superliga hus på hornevej. I sponsorgruppen og i netværksgrupperne sidder der masser firmaer der trofast har støttet holdet i medgang og modgang, men INGEN af dem jeg kender fik enddog mulighed for at byde på entreprisen - tror I at det faldt i god jord?

Et andet eksempel er netværksgrupperne. De har nu skiftet facilitator 3 gange på 3 år. Nu har vi så fået ny facilitator igen. Nu er det Konxion der skal være facilitator. De er dygtige - ingen tvivl om det, men de er direkte konkurrenter til flere af de virksomheder det selv sidder i netværkene! Tror i så man kan lave et ordentligt netværk når man frygter for at fortælle hvad der sker? Samtidig blev Konxion pludselig partner på interaktive medier - igen en totalt udenfrakommende virksomhed der skubber trofaste sponsorer ud...

Jeg kender rigtigt mange virksomheder der nedtrapper sponsorater MARKANT, og i stedet ligger deres kræfter andre steder, melder sig ud af netværket og des lige. Det her ender galt med mindre at der bliver ryddet op.

3 sælgere er stoppet på 2 år, hvorfor mon? De kan jo ikke selv forsvare hvad der sker i klubben! Derfor bliver gentegningen af sponsorater i fremtiden sværere og sværere.

Posen skal rystes, Glindvand skal ud, stilen skal omlægges og der skal ærlighed og gennemsigtighed ind i klubben, noget der mangler helt vildt!

Nå, slut med mit opstød, men nu ved i at det er på alle parametre det halter i klubben.

BTW. Fuck vi er ringe for tiden, men negative spiraler er svære at slippe ud af..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Buzz Killington » 19. nov 2016, 11:11

Halamadrid skrev:Føler lidt jeg bliver nødt til at bryde et stort tabu i AaB. Normen i AaBer at vi aldrig taler om hvad der sker i klubben - men nu bliver vi nødt til at fortælle om hvad der sker bag linierne.

Har selv været sponsor i flere år, men med udgangen af 2017 er det slut. Arrogancen i AaB er ganske enkelt blevet for stor - AaB pisser på deres sponsorer i helt uhørt grad.

Solm mange af jer nok ved er der blevet bygget nyt Superliga hus på hornevej. I sponsorgruppen og i netværksgrupperne sidder der masser firmaer der trofast har støttet holdet i medgang og modgang, men INGEN af dem jeg kender fik enddog mulighed for at byde på entreprisen - tror I at det faldt i god jord?

Et andet eksempel er netværksgrupperne. De har nu skiftet facilitator 3 gange på 3 år. Nu har vi så fået ny facilitator igen. Nu er det Konxion der skal være facilitator. De er dygtige - ingen tvivl om det, men de er direkte konkurrenter til flere af de virksomheder det selv sidder i netværkene! Tror i så man kan lave et ordentligt netværk når man frygter for at fortælle hvad der sker? Samtidig blev Konxion pludselig partner på interaktive medier - igen en totalt udenfrakommende virksomhed der skubber trofaste sponsorer ud...

Jeg kender rigtigt mange virksomheder der nedtrapper sponsorater MARKANT, og i stedet ligger deres kræfter andre steder, melder sig ud af netværket og des lige. Det her ender galt med mindre at der bliver ryddet op.

3 sælgere er stoppet på 2 år, hvorfor mon? De kan jo ikke selv forsvare hvad der sker i klubben! Derfor bliver gentegningen af sponsorater i fremtiden sværere og sværere.

Posen skal rystes, Glindvand skal ud, stilen skal omlægges og der skal ærlighed og gennemsigtighed ind i klubben, noget der mangler helt vildt!

Nå, slut med mit opstød, men nu ved i at det er på alle parametre det halter i klubben.

BTW. Fuck vi er ringe for tiden, men negative spiraler er svære at slippe ud af..
Da jeg ikke er sponsor, har jeg ingen indsigt i hvad du fortaeller. Men saa vidt jeg kan laese mig til, har der vaeret en stigning i sponsorindtaegter over de sidste to aar, jf. sidste aarsregnskab, og det nylige halvaarsregnskab. Det harmonerer ikke med paastanden om at mange nedtrapper, eller ogsaa betyder det at andre optrapper i samme eller hoejere grad.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af KJ » 19. nov 2016, 12:03

Ifølge årsrapporterne har AaBs økonomi aldrig været bedre. Sponsorindtægterne er stigende, jf. senest årsrapport:

"Når der ses bort fra bonusbetalinger fra sponsorer i 2014 i forbindelse med det danske mesterskab,
ses en mindre stigning i indtægter fra samarbejdspartnere."

Mon ikke Stephan Schoors valgte det økonomisk mest attraktive tilbud, da den nye bygning skulle opføres? Har AaB forhindret sponsorerne i at afgive tilbud?

Ja, det havde da været rart med en to-tre sejre mere her i løbet af efteråret, men at begynde at tale om "den store krise" forekommer mig noget virkelighedsfjernt.

Ps. jeg har en gammel carport, der trænger til at få udskiftet et par brædder. Det må du godt give et tilbud på.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Frygah » 19. nov 2016, 12:16

Internettet har gjort mig kynisk, så jeg sidder og motivforsker en hel masse i det oprindelige indlæg. Er det en sur leverandør der ikke vandt en opgave hos AaB? Træt af konkurrenterne er mere centrale sponsorer i klubben? Et personlig nag mod enkeltperson(er) i klubben? For som andre siger, så er det ikke det indtryk der gives udtryk for i økonomien i AaB for tiden. Og heller ikke det indtryk jeg har af de ansatte i klubben, når man støder på dem. Tværtimod er det imødekommenhed der præger dem, synes jeg.

Derudover ved jeg virkelig ikke hvad jeg synes om at man udpeger enkeltpersoner ansatte i AaB, og rent ud siger de skal fyres... Fair nok vi diskuterer spillere, trænere, og Gaarde. Men en normal ansat i organisationen? Det er sgu lidt lavt, når det i realiteten kan være alt mulig andet end objektive kriterier der lægger til grund, og det kommer fra en bruger med 4 indlæg i alt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2016, 12:21

Der er vel ikke så meget hokus-pokus. De sponsorer der lægger de fleste kroner får de bedste vilkår. Lægger man ikke nok er det givetvis træls af se på fra sidelinjen. En nuance er dog at OP taler om at der vil blive fravalgt i 2017, og viser det sig at være korrekt er det meget bekymrende.

Indlægget er dog ikke meget bevendt i et fanforum. En mail til folk omkring AaB ville måske nok kunne gøre bedre indtryk, hvis der er substans bag kritikken.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Gamen » 19. nov 2016, 12:28

Jeg går ud fra at det er Enggaard der fik entreprisen?
Ikke overraskende, hvis man kender bare lidt til alt det der er så ufortalt i Aalborg, og som ingen tydeligvis tør snakke om.

Måske tilbagebetaling for da de smed lidt ekstra penge i AaB for 2,5 år siden.

Det er i øvrigt en af bestyrelsesmedlemmernes sønner der har været projektleder på det pågældende byggeri for Enggaard.

Velkommen til Aalborg! Hvor vennetjenester er hverdag - også omkring AaB.

Og så er det ikke nyt, at der er ret mange, særligt mindre fisk, der er stødt over AaB's behandling af sponsorer. Stigningen i sponsorindtægterne skyldes givetvis at de store fisk har smidt mere i puljen.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Frygah » 19. nov 2016, 12:34

Gamen skrev:Jeg går ud fra at det er Enggaard der fik entreprisen?
Ikke overraskende, hvis man kender bare lidt til alt det der er så ufortalt i Aalborg, og som ingen tydeligvis tør snakke om.

Måske tilbagebetaling for da de smed lidt ekstra penge i AaB for 2,5 år siden.

Det er i øvrigt en af bestyrelsesmedlemmernes sønner der har været projektleder på det pågældende byggeri for Enggaard.

Velkommen til Aalborg! Hvor vennetjenester er hverdag - også omkring AaB.

Og så er det ikke nyt, at der er ret mange, særligt mindre fisk, der er stødt over AaB's behandling af sponsorer. Stigningen i sponsorindtægterne skyldes givetvis at de store fisk har smidt mere i puljen.
Hvad er det ingen tør snakke om? Du antyder nærmest der er tale om ulovligheder, eller overfortolker jeg dit "som ingen tydeligvis tør snakke om."?

Derudover, er det noget typisk Aalborg, at det er netværk og tætte samarbejdspartnere man som privat virksomhed går til, når det er? Det ser jeg nærmest som gængs praksis i erhvervslivet. Dem man samarbejder godt med og har gode erfaringer med, er dem man foretrækker at handle med.

Kan du ikke uddyde det problematiske i hvad der foregår, i stedet for de der slet skjulte hentydninger til at der foregår en masse fordækt, som du har kendskab til?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gamen

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Gamen » 19. nov 2016, 12:46

Frygah skrev: Hvad er det ingen tør snakke om? Du antyder nærmest der er tale om ulovligheder, eller overfortolker jeg dit "som ingen tydeligvis tør snakke om."?

Derudover, er det noget typisk Aalborg, at det er netværk og tætte samarbejdspartnere man som privat virksomhed går til, når det er? Det ser jeg nærmest som gængs praksis i erhvervslivet. Dem man samarbejder godt med og har gode erfaringer med, er dem man foretrækker at handle med.

Kan du ikke uddyde det problematiske i hvad der foregår, i stedet for de der slet skjulte hentydninger til at der foregår en masse fordækt, som du har kendskab til?
Nej, det gider jeg sådan set ikke. Jeg tænker bare, at det ikke ville være overraskende når man f.eks. ser på tildelingen af attraktive byggefelter og tildelingen af kvoter til nogle af de mange ungdomsboliger der er bygget...
Historien med den slags indspisthed i AaB-regi er alenlang - værst da vi blev prakket et næsten usælgeligt ejendomsprojekt på af et bestyrelsesmedlem. Noget som 3 ud af de daværende bestyrelsesmedlemmer endte med at tjene penge på, mens AaB nær var blevet lagt i graven. Listen over bestyrelsesmedlemmer som er blevet hevet ind som vennetjeneste er også ret lang.
Og det er da problematisk for AaB, hvis der fandtes samarbejdspartnere længere nede af stigen der kunne være spurgt til råds og have gjort det billigere/bedre, men som ikke fik buddet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2016, 12:51

Gamen skrev:
Frygah skrev: Hvad er det ingen tør snakke om? Du antyder nærmest der er tale om ulovligheder, eller overfortolker jeg dit "som ingen tydeligvis tør snakke om."?

Derudover, er det noget typisk Aalborg, at det er netværk og tætte samarbejdspartnere man som privat virksomhed går til, når det er? Det ser jeg nærmest som gængs praksis i erhvervslivet. Dem man samarbejder godt med og har gode erfaringer med, er dem man foretrækker at handle med.

Kan du ikke uddyde det problematiske i hvad der foregår, i stedet for de der slet skjulte hentydninger til at der foregår en masse fordækt, som du har kendskab til?
Nej, det gider jeg sådan set ikke. Jeg tænker bare, at det ikke ville være overraskende når man f.eks. ser på tildelingen af attraktive byggefelter og tildelingen af kvoter til nogle af de mange ungdomsboliger der er bygget...
Historien med den slags indspisthed i AaB-regi er alenlang - værst da vi blev prakket et næsten usælgeligt ejendomsprojekt på af et bestyrelsesmedlem. Noget som 3 ud af de daværende bestyrelsesmedlemmer endte med at tjene penge på, mens AaB nær var blevet lagt i graven. Listen over bestyrelsesmedlemmer som er blevet hevet ind som vennetjeneste er også ret lang.
Og det er da problematisk for AaB, hvis der fandtes samarbejdspartnere længere nede af stigen der kunne være spurgt til råds og have gjort det billigere/bedre, men som ikke fik buddet.
Der er altså ikke noget specifikt AaB i at de folk der betaler gildet, også er dem der sætter dagsordenen. Det er måske gået din næse forbi at bestyrelsesmedlemmerne udpeges af generalforsamlingen.

Det er der intet odiøst eller fordækt i, men selvfølgelig kan der bagved være foregået noget ulovligt. Den slags skal bare kunne bevises før det har nogen vægt. Mig bekendt er der end ikke nogen der har forsøgt at rejse den sag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Gamen » 19. nov 2016, 12:56

Pastorius skrev:
Det er der intet odiøst eller fordækt i, men selvfølgelig kan der bagved være foregået noget ulovligt. Den slags skal bare kunne bevises før det har nogen vægt. Mig bekendt er der end ikke nogen der har forsøgt at rejse den sag.
Nu reagerer jeg også bare på, hvad trådstarter beskriver. Det ville ikke være usædvanligt, for det er lige nøjagtig den samme kritik der har været rejst når det kommer til flere af de større byggeopgaver i Aalborg.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2016, 12:59

Gamen skrev:
Pastorius skrev:
Det er der intet odiøst eller fordækt i, men selvfølgelig kan der bagved være foregået noget ulovligt. Den slags skal bare kunne bevises før det har nogen vægt. Mig bekendt er der end ikke nogen der har forsøgt at rejse den sag.
Nu reagerer jeg også bare på, hvad trådstarter beskriver. Det ville ikke være usædvanligt, for det er lige nøjagtig den samme kritik der har været rejst når det kommer til flere af de større byggeopgaver i Aalborg.
Nej, det ville heller ikke være usædvanligt andre steder. Om man kan li' det eller ej, så giver penge magt og indflydelse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Halamadrid » 19. nov 2016, 13:26

I skyder ved siden af målet her. Jeg er ligeglad med om jeg vinder opgaver eller ej - jeg har sponsorater for at se fodbold. Intet andet.

Men sagen er at mange mennesker har tegnet sponsorater for 2-3 år i forbindelse med mesterskabet og de står for udløb. Heriblandt relativt store sponsorater, og det er disse sponsorater der er i stor risiko for at blive opsagt. Hvorfor? Fordi AaB har jagtet nye sponsorer frem for at pleje eksisterende. Mange opgaver fra AaB er blevet givet til eksterne UDEN de har været sponsorer -ingen genkøb intet... hvorfor skulle disse virksomheder så gentegne sponsoraterne?

AaB har i den grad pisset i bukserne. Lige nu er der ganske rigtigt en stigning i sponsorater - men det er kun fordi mange ikke kan opsige. Lur mig om ikke det ender som en kold morgen.

Mange mennesker der har reddet klubben i tidens løb vender nu klubben ryggen grundet det der anses som begærlighed og arrogance. Og det er mænd der har reddet klubbens røv mange gange gennem tiden

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Frygah » 19. nov 2016, 13:33

Halamadrid skrev:I skyder ved siden af målet her. Jeg er ligeglad med om jeg vinder opgaver eller ej - jeg har sponsorater for at se fodbold. Intet andet.

Men sagen er at mange mennesker har tegnet sponsorater for 2-3 år i forbindelse med mesterskabet og de står for udløb. Heriblandt relativt store sponsorater, og det er disse sponsorater der er i stor risiko for at blive opsagt. Hvorfor? Fordi AaB har jagtet nye sponsorer frem for at pleje eksisterende. Mange opgaver fra AaB er blevet givet til eksterne UDEN de har været sponsorer -ingen genkøb intet... hvorfor skulle disse virksomheder så gentegne sponsoraterne?

AaB har i den grad pisset i bukserne. Lige nu er der ganske rigtigt en stigning i sponsorater - men det er kun fordi mange ikke kan opsige. Lur mig om ikke det ender som en kold morgen.

Mange mennesker der har reddet klubben i tidens løb vender nu klubben ryggen grundet det der anses som begærlighed og arrogance. Og det er mænd der har reddet klubbens røv mange gange gennem tiden
Du bliver simpelthen nødt til at komme med nogle konkrete eksempler.

Hvad er det for nogle mange opgaver, der er givet til eksterne? Hvem er de eksterne? Det er fint nok du ikke vil nævne specifikke eksisterende store sponsorer, der ikke vil gentegne. Men når du ligger inde med viden om "mange opgaver" der er givet til eksterne, kan du jo frit komme med eksempler på opgaver og navne på eksterne der har fået opgaver.

Derudover tror jeg man misforstår lidt, hvis man tror man som sponsor per automatik får opgaver i en fodboldklub. Det er vist næppe alle de typer erhverv der sponsorerer AaB, som klubben har brug for til varetagelse af opgaver.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2016, 14:23

Halamadrid skrev:I skyder ved siden af målet her. Jeg er ligeglad med om jeg vinder opgaver eller ej - jeg har sponsorater for at se fodbold. Intet andet.

Men sagen er at mange mennesker har tegnet sponsorater for 2-3 år i forbindelse med mesterskabet og de står for udløb. Heriblandt relativt store sponsorater, og det er disse sponsorater der er i stor risiko for at blive opsagt. Hvorfor? Fordi AaB har jagtet nye sponsorer frem for at pleje eksisterende. Mange opgaver fra AaB er blevet givet til eksterne UDEN de har været sponsorer -ingen genkøb intet... hvorfor skulle disse virksomheder så gentegne sponsoraterne?

AaB har i den grad pisset i bukserne. Lige nu er der ganske rigtigt en stigning i sponsorater - men det er kun fordi mange ikke kan opsige. Lur mig om ikke det ender som en kold morgen.

Mange mennesker der har reddet klubben i tidens løb vender nu klubben ryggen grundet det der anses som begærlighed og arrogance. Og det er mænd der har reddet klubbens røv mange gange gennem tiden
Er der nogen der har taget det op overfor Schors eller et af bestyrelsesmedlemmerne? Og i givet fald, hvad er svaret så?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Halamadrid » 19. nov 2016, 14:35

Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af doukas » 19. nov 2016, 14:57

Halamadrid skrev:Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer
Hvilke kæmpe problemer er det? Altså udover det ikke var profitabelt sidste gang man forsøgte.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Patmand » 19. nov 2016, 14:59

doukas skrev:
Halamadrid skrev:Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer
Hvilke kæmpe problemer er det? Altså udover det ikke var profitabelt sidste gang man forsøgte.
Mon ikke der henvises til den lige ved og næsten konkurs oplevelse der fulgte i kølvandet på den famøse ejendonshandel?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af doukas » 19. nov 2016, 15:11

Patmand skrev:
doukas skrev:
Halamadrid skrev:Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer
Hvilke kæmpe problemer er det? Altså udover det ikke var profitabelt sidste gang man forsøgte.
Mon ikke der henvises til den lige ved og næsten konkurs oplevelse der fulgte i kølvandet på den famøse ejendonshandel?
OK. Tolkede, at det var konceptet "College" der var det kæmpe problem.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Buzz Killington » 19. nov 2016, 15:13

Halamadrid skrev:Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer
Hvis Schors et al mener college er vejen frem, saa har jeg fuld tillid til man har fundet en profitabel model. Det er et naturligt naeste step hvis man vil udvide talentsatsningen til at gaa ud over landets (nordjyllands) graenser. Saa, fantastisk! Men jeg kan alligevel ikke helt se hvordan det passer ind i din overordnede kritik af AaB. Og som andre skriver, saa er det svaert at forholde sig til din kritik, naar du skyder saa meget med spredhagl.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Den store krise i AaB

Indlæg af Frygah » 19. nov 2016, 17:48

Halamadrid skrev:Nu vil jeg ikke give eksempler for så er det meget enkelt at sætte navne på hvem der er hvem. Men vidste I måske at der barsles med "College" på Hadsundvej igen?
Det har lige givet kæmpe problemer en gang og nu er man på vej tilbage af samme sti?

AaB lærer aldrig så længe det er de samme der bestemmer
Undskyld mig, men hvorfor vil du ikke komme med eksempler på EKSTERNE firmaer der har vundet "mange opgaver" på bekostning af nuværende sponsorer? Jeg forstår ikke hvad du mener med at det er meget enkelt at sætte navne på hvem der hvem? Og din snak om college har slet ingen sammenhæng til sponsorsnakken? Eller har den?

Det er lidt i øst og vest det hele du kommer med, uagtet at det muligvis er rigtigt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar