Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2016, 23:39

Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne, den store forskel på de to hold er at Randers har større kvalitet i felterne. Det sagt så har Randers overpræsteret og er et hold som vi sagtens kan besejre hvis vi rammer et acceptabelt niveau.

Larsen
Mæhle - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Børsting - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Pohl

Holgersson er ikke god nok men chancen for at han bliver bænket er tæt på ikke eksisterende. Det ville ellers være en fin kamp at bringe Blåbjerg da Randers ikke spiller med en tankcenterforward.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Funky » 21. nov 2016, 00:16

frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne, den store forskel på de to hold er at Randers har større kvalitet i felterne. Det sagt så har Randers overpræsteret og er et hold som vi sagtens kan besejre hvis vi rammer et acceptabelt niveau.

Larsen
Mæhle - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Børsting - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Pohl

Holgersson er ikke god nok men chancen for at han bliver bænket er tæt på ikke eksisterende. Det ville ellers være en fin kamp at bringe Blåbjerg da Randers ikke spiller med en tankcenterforward.
Der er absolut ingen nemme kampe lige for tiden - så er det sagt.
Ja, man kunne man da ønske sig at se Blåbjerg starte i stedet for Holger, men som du siger, Holger får nok lang snor indtil vinter, og igen, han er faktisk målfarlig. Vores hjørnespark er blevet 2 gram mere interessante med ham i modstanderens felt. At hjørnespark så også er blevet mere 'interessante' med ham i eget felt, tjaah...
Jeg så gerne Wurtz og Sloth på midten, Meilinger på højrekant, måske Børsting på venstrekant, og så Ene og flores i angreb. Alternativt Ene på venstrekant, og så Pohl op foran Flores (jeg er bare ved at have indtryk af, at Pohl er ude hvor han ikke kan bunde). Risgård er ved at være en skygge af sig selv. Sloth er fremtiden.
PK kunne også smides ind på højrekanten, hvis ikke Meilinger er klar. Det kunne måske hjælpe til at stabilisere defensiven lidt ovre hos Mæhle.

Uanset hvad man prøver at sætte sammen, så er der ikke ligefrem noget, der siger "wow", vel?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gamen » 21. nov 2016, 08:24

frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne, den store forskel på de to hold er at Randers har større kvalitet i felterne. Det sagt så har Randers overpræsteret og er et hold som vi sagtens kan besejre hvis vi rammer et acceptabelt niveau.
Så fodbold går kun ud på at spille godt på den midterste tredjedel af banen? Randers har hidtil skrabet 17 point mere end os sammen over hele 2016, på trods af massiv uro i spillertruppen og på bestyrelsesgangene.
Den helt store forskel sidder på bænken, hvor Kristjansson er lykkedes med det han ikke formåede med Nordsjælland. At skabe en driftsikker enhed, der får resultaterne.
Randers har ikke overpræsteret, de ligger hvor de gør, fordi de er et godt, stabilt hold, der kun har tabt 2 ud af de seneste 15 kampe i ligaen.

Vi kan derimod tale om at vi, generelt, har underpræsteret. At tale andre hold ned på den måde virker en anelse tåbeligt. I øjeblikket bør vi være usandsynligt ydmyge - sandheden er at vi godt og vel er på niveau med hold som AGF og OB, og langt, langt fra hold som Sønderjyske og Randers.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Nitten » 21. nov 2016, 09:01

Funky skrev:
frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne, den store forskel på de to hold er at Randers har større kvalitet i felterne. Det sagt så har Randers overpræsteret og er et hold som vi sagtens kan besejre hvis vi rammer et acceptabelt niveau.

Larsen
Mæhle - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Børsting - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Pohl

Holgersson er ikke god nok men chancen for at han bliver bænket er tæt på ikke eksisterende. Det ville ellers være en fin kamp at bringe Blåbjerg da Randers ikke spiller med en tankcenterforward.
Der er absolut ingen nemme kampe lige for tiden - så er det sagt.
Ja, man kunne man da ønske sig at se Blåbjerg starte i stedet for Holger, men som du siger, Holger får nok lang snor indtil vinter, og igen, han er faktisk målfarlig. Vores hjørnespark er blevet 2 gram mere interessante med ham i modstanderens felt. At hjørnespark så også er blevet mere 'interessante' med ham i eget felt, tjaah...
Jeg så gerne Wurtz og Sloth på midten, Meilinger på højrekant, måske Børsting på venstrekant, og så Ene og flores i angreb. Alternativt Ene på venstrekant, og så Pohl op foran Flores (jeg er bare ved at have indtryk af, at Pohl er ude hvor han ikke kan bunde). Risgård er ved at være en skygge af sig selv. Sloth er fremtiden.
PK kunne også smides ind på højrekanten, hvis ikke Meilinger er klar. Det kunne måske hjælpe til at stabilisere defensiven lidt ovre hos Mæhle.

Uanset hvad man prøver at sætte sammen, så er der ikke ligefrem noget, der siger "wow", vel?
Hvorfor ønske Blåbjerg ind ? Han var da pivringe i de kampe han har spillet her i efteråret.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Yankee » 21. nov 2016, 09:26

Forskellen på de to hold er blandt andet at Randers har viljen til at holde fast på deres bedste spillere selvom de er utilfredse og vil væk. Ishak var stiktosset over at Randers afbrød forhandlingerne med Panathinaikos i sommers og valgte at holde på ham. Der er vist ingen tvivl om at AaB havde takket ja til Panathinaikos' tilbud fordi man gerne vil "behandle spillerne ordentligt". Samtidig har Randers afvist alle tilnærmelser på Mads Fenger og i øvrigt kørt en hård linje overfor Masango i stedet for at gå i panik og sælge ham billigt til en konkurrent.

Randers har nu fået sendt det signal at man ikke udelukkende er en sælgende klub og det er tydeligvis ekstremt motiverende for resten af truppen at de har holdt på folk som Ishak og Fenger. Derudover har de nu fået etableret at hvis du skriver en 3-årig kontrakt med Randers, så spiller du 3 år i Randers medmindre klubben accepterer andet. Og det har tilsyneladende ikke påvirket deres evne til at tiltrække stærke navne som Kalle Jonsson, Joel Allanson, Marvin Pourié osv. Personligt tror jeg faktisk spillere som disse er tiltrukket af at Randers formår at holde på deres bedste spillere.

Jeg håber virkelig at AaB på mange områder er klar til at lære af Randers, selvom vi selvfølgelig også er foran dem på en lang række parametre. Vi skal ikke være for fine til at tage ved lære af en "opkobling" som Randers når de gør det så stærkt som de gør.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 21. nov 2016, 09:50

Så begynder snakken om hvor gode AaB er og hvor let at vi kan besejre Randers. Sandheden er at vi er ligaens svageste hold sammen med Viborg og derfor taber vi selvfølgelig til Randers.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gnu » 21. nov 2016, 10:23

Yankee skrev:Forskellen på de to hold er blandt andet at Randers har viljen til at holde fast på deres bedste spillere selvom de er utilfredse og vil væk. Ishak var stiktosset over at Randers afbrød forhandlingerne med Panathinaikos i sommers og valgte at holde på ham. Der er vist ingen tvivl om at AaB havde takket ja til Panathinaikos' tilbud fordi man gerne vil "behandle spillerne ordentligt". Samtidig har Randers afvist alle tilnærmelser på Mads Fenger og i øvrigt kørt en hård linje overfor Masango i stedet for at gå i panik og sælge ham billigt til en konkurrent.

Randers har nu fået sendt det signal at man ikke udelukkende er en sælgende klub og det er tydeligvis ekstremt motiverende for resten af truppen at de har holdt på folk som Ishak og Fenger. Derudover har de nu fået etableret at hvis du skriver en 3-årig kontrakt med Randers, så spiller du 3 år i Randers medmindre klubben accepterer andet. Og det har tilsyneladende ikke påvirket deres evne til at tiltrække stærke navne som Kalle Jonsson, Joel Allanson, Marvin Pourié osv. Personligt tror jeg faktisk spillere som disse er tiltrukket af at Randers formår at holde på deres bedste spillere.

Jeg håber virkelig at AaB på mange områder er klar til at lære af Randers, selvom vi selvfølgelig også er foran dem på en lang række parametre. Vi skal ikke være for fine til at tage ved lære af en "opkobling" som Randers når de gør det så stærkt som de gør.
Det tror jeg er helt, helt rigtigt set, og det er i høj grad også den stil FCK-praktiserer. Hvis du er god nok, skal du nok blive solgt, og det virker noget mere bæredygtigt end AaB's flinkeskole om ikke at stå i vejen.

Når man ser på, hvordan eksempelvis FCK og Randers agerer, virker det i hvert fald ikke til, at der er hold i det gamle AaB-mantra om, at vi tiltrækker profiler, fordi de ved, at de kan komme væk igen. Det går i hvrt fald mindst lige så godt med den mere kontante tilgang.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 10:40

Yankee skrev:Forskellen på de to hold er blandt andet at Randers har viljen til at holde fast på deres bedste spillere selvom de er utilfredse og vil væk. Ishak var stiktosset over at Randers afbrød forhandlingerne med Panathinaikos i sommers og valgte at holde på ham. Der er vist ingen tvivl om at AaB havde takket ja til Panathinaikos' tilbud fordi man gerne vil "behandle spillerne ordentligt". Samtidig har Randers afvist alle tilnærmelser på Mads Fenger og i øvrigt kørt en hård linje overfor Masango i stedet for at gå i panik og sælge ham billigt til en konkurrent.

Randers har nu fået sendt det signal at man ikke udelukkende er en sælgende klub og det er tydeligvis ekstremt motiverende for resten af truppen at de har holdt på folk som Ishak og Fenger. Derudover har de nu fået etableret at hvis du skriver en 3-årig kontrakt med Randers, så spiller du 3 år i Randers medmindre klubben accepterer andet. Og det har tilsyneladende ikke påvirket deres evne til at tiltrække stærke navne som Kalle Jonsson, Joel Allanson, Marvin Pourié osv. Personligt tror jeg faktisk spillere som disse er tiltrukket af at Randers formår at holde på deres bedste spillere.

Jeg håber virkelig at AaB på mange områder er klar til at lære af Randers, selvom vi selvfølgelig også er foran dem på en lang række parametre. Vi skal ikke være for fine til at tage ved lære af en "opkobling" som Randers når de gør det så stærkt som de gør.
Hvilken slags opførsel der virker bedst i længden skal vurderes over flere sæsoner. Hvis Randers går hen og vinder en titel ind imellem, så bil jeg være med til at begynde at overveje om det var en vej frem. Indtil da har vi bevist at vores måde kan virke, når alt klapper, men også at det kan gå ret galt når det ikke gør.

Jeg vil langt hellere gå helt til tops, ind imellem, end at ligge lunt i top 3-5 mere jævnt. Jeg tror stadig på vores koncept som det er, men ikke helt med de folk vi har til at føre det ud i livet lige nu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gnu » 21. nov 2016, 11:26

Det behøver jo ikke at være enten-eller. Det kan jo godt være en kombination af AaB's glimrende talentarbejde krydret med lidt hårdere stil om, at vi ikke sælger for enhver pris. Det kunne måske forhindre, at vi ikke altid falder ned i et hul efter et mesterskab og massiv spillerafgang.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Frygah » 21. nov 2016, 11:46

Gnu skrev:
Yankee skrev:Forskellen på de to hold er blandt andet at Randers har viljen til at holde fast på deres bedste spillere selvom de er utilfredse og vil væk. Ishak var stiktosset over at Randers afbrød forhandlingerne med Panathinaikos i sommers og valgte at holde på ham. Der er vist ingen tvivl om at AaB havde takket ja til Panathinaikos' tilbud fordi man gerne vil "behandle spillerne ordentligt". Samtidig har Randers afvist alle tilnærmelser på Mads Fenger og i øvrigt kørt en hård linje overfor Masango i stedet for at gå i panik og sælge ham billigt til en konkurrent.

Randers har nu fået sendt det signal at man ikke udelukkende er en sælgende klub og det er tydeligvis ekstremt motiverende for resten af truppen at de har holdt på folk som Ishak og Fenger. Derudover har de nu fået etableret at hvis du skriver en 3-årig kontrakt med Randers, så spiller du 3 år i Randers medmindre klubben accepterer andet. Og det har tilsyneladende ikke påvirket deres evne til at tiltrække stærke navne som Kalle Jonsson, Joel Allanson, Marvin Pourié osv. Personligt tror jeg faktisk spillere som disse er tiltrukket af at Randers formår at holde på deres bedste spillere.

Jeg håber virkelig at AaB på mange områder er klar til at lære af Randers, selvom vi selvfølgelig også er foran dem på en lang række parametre. Vi skal ikke være for fine til at tage ved lære af en "opkobling" som Randers når de gør det så stærkt som de gør.
Det tror jeg er helt, helt rigtigt set, og det er i høj grad også den stil FCK-praktiserer. Hvis du er god nok, skal du nok blive solgt, og det virker noget mere bæredygtigt end AaB's flinkeskole om ikke at stå i vejen.

Når man ser på, hvordan eksempelvis FCK og Randers agerer, virker det i hvert fald ikke til, at der er hold i det gamle AaB-mantra om, at vi tiltrækker profiler, fordi de ved, at de kan komme væk igen. Det går i hvrt fald mindst lige så godt med den mere kontante tilgang.
Jeg har egentlig længe været fortaler for AaB-modellen med at være gentlemen i tilgangen til salg af spillere, ud fra den betragtning at det gerne skulle komme igen i form af dygtige spillere vender tilbage til klubben såfremt tingene passer ind, og at vi gerne skulle kunne tiltrække spillere fra en højere hylde, når de ved at at de ikke vil blive holdt tilbage, såfremt niveauet viser at de kan mere end Superligaen. Derudover skulle det gerne få vores talenter der slår igennem (gerne snart tak!), ikke tøver med at forlænge i en længere årrække uden irriterende klausuler m.m.

Min idealistiske/naive tilgang til dette, er nok efterhånden blevet erstattet af et lidt mere kynisk tilgang til det, og jeg har mistet troen på at spillere og agenter sikkert synes at AaB-modellen er god, og gerne vil spille tilbage på samme måde. Desværre tror jeg de fleste agenter og spillere mener at de intet skylder klubben uanset hvordan og hvorledes der tidligere er blevet ageret. Så derfor er jeg egentlig også frisk på bare at køre hårdt mod hårdt. Eksempelvis synes jeg tilgangen til AK's skifte til OB var fin, og viste nogle nosser. Mere af det, selvom det er ærgerligt at "ordentlighed" ikke belønnes mere.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af doukas » 21. nov 2016, 12:12

frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne
Nej
frederikshavneren skrev:så har Randers overpræsteret
Nej - overpræstere er et meningsløst udtryk
frederikshavneren skrev:et hold som vi sagtens kan besejre
Nej
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 13:05

Gnu skrev:Det behøver jo ikke at være enten-eller. Det kan jo godt være en kombination af AaB's glimrende talentarbejde krydret med lidt hårdere stil om, at vi ikke sælger for enhver pris. Det kunne måske forhindre, at vi ikke altid falder ned i et hul efter et mesterskab og massiv spillerafgang.
Næ, men den stil AaB har valgt, er valgt ret bevidst, er jeg sikker på. Jeg tror ikke den bliver ændret væsenligt.

Kigger vi på egne resultater, så ser det ud til at vi burde give vores spillere nogle flere klausuler, hvis vi vil have dem til at præstere bedre mens de er her.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Yankee » 21. nov 2016, 13:46

Pastorius skrev:
Gnu skrev:Det behøver jo ikke at være enten-eller. Det kan jo godt være en kombination af AaB's glimrende talentarbejde krydret med lidt hårdere stil om, at vi ikke sælger for enhver pris. Det kunne måske forhindre, at vi ikke altid falder ned i et hul efter et mesterskab og massiv spillerafgang.
Næ, men den stil AaB har valgt, er valgt ret bevidst, er jeg sikker på. Jeg tror ikke den bliver ændret væsenligt.

Kigger vi på egne resultater, så ser det ud til at vi burde give vores spillere nogle flere klausuler, hvis vi vil have dem til at præstere bedre mens de er her.
Afgjort - jeg er heller ikke sikker på at Randers' tilgang er bedre end vores. Jeg synes bare det er en væsentlig pointe når vi diskuterer hvorfor Randers er så meget stærkere end os i øjeblikket. Uden Fenger og Ishak tror jeg ikke Randers ville være 13 point foran os og de har jo netop de to spillere fordi de har stået fast og gået imod spillernes ønsker.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Funky » 21. nov 2016, 14:02

Nitten skrev: Hvorfor ønske Blåbjerg ind ? Han var da pivringe i de kampe han har spillet her i efteråret.
Fordi Holger personligt såvel som det forsvar, han skulle dirrigere, virker så shaky, at det er fristende at prøve makkerparret Blåbjerg-KP, som kender hinanden godt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Jakobsen » 21. nov 2016, 14:13

Funky skrev:
Nitten skrev: Hvorfor ønske Blåbjerg ind ? Han var da pivringe i de kampe han har spillet her i efteråret.
Fordi Holger personligt såvel som det forsvar, han skulle dirrigere, virker så shaky, at det er fristende at prøve makkerparret Blåbjerg-KP, som kender hinanden godt.
Det kan hvis ikke være gået nogens næse forbi, at jeg ikke just er medlem af Kasper P og Blåbjerg fanclub, men jeg er tilbøjelig til at give jer ret i, at det skal prøves. Selvom jeg ikke er imponeret af nogen af dem så har Holger altså gjort det så dårligt han må på bænken. Der er ikke bare tale om utur eller, at han skal spilles ind - når man laver så store fejl hver gang er man ikke god nok. Kasper P og Blåbjerg er trods alt yngre og har bedre muligheder for at udvikle sig til et acceptablet niveau + de som typer er knapt så fejlcastede.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Uldahl » 21. nov 2016, 15:10

Thjaa et nyt nederlag venter, og vi vel lige så godt se i øjnene at vi max får 1 eller 2 point i de næste 4 kampe. 2 hvis fru Fortuna ser med velvilje på os.

Jeg kan ikke se grund til at vi pludselig, kan score mål igen. Og forsvaret og træner teamet stepper et par niveaur op, som er nødvendig hvis vi skal gøre os håb om point resten af efterårret . Randers er langt bedre end os, på alle parameter. Langt bedre træner også har de en trup, modsat os uden de store åbenlyse mangler. Spiller sgu et beløb på det, så er der dog lidt at glæde sig over efter kampen.

Det sgu op ad bakke at være AaB fan lige pt. Hver morgen håber jeg på noget godt nyt i nyhederne ang. nye spillere, nye trænere eller aller bedst at Gaarde har indset at han ikke magter jobbet og der for forlader det. :aabfan:

Skønt jeg har en dejlig gårdhave med blomstrende Klementin træer og urter jeg kan søge tilflugt i når depressionen over klubbens sportslig ambitioner blive for slem. :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Funky » 21. nov 2016, 15:17

Uldahl skrev:Thjaa et nyt nederlag venter, og vi vel lige så godt se i øjnene at vi max får 1 eller 2 point i de næste 4 kampe. 2 hvis fru Fortuna ser med velvilje på os.

Jeg kan ikke se grund til at vi pludselig, kan score mål igen. Og forsvaret og træner teamet stepper et par niveaur op, som er nødvendig hvis vi skal gøre os håb om point resten af efterårret . Randers er langt bedre end os, på alle parameter. Langt bedre træner også har de en trup, modsat os uden de store åbenlyse mangler. Spiller sgu et beløb på det, så er der dog lidt at glæde sig over efter kampen.

Det sgu op ad bakke at være AaB fan lige pt. Hver morgen håber jeg på noget godt nyt i nyhederne ang. nye spillere, nye trænere eller aller bedst at Gaarde har indset at han ikke magter jobbet og der for forlader det. :aabfan:

Skønt jeg har en dejlig gårdhave med blomstrende Klementin træer og urter jeg kan søge tilflugt i når depressionen over klubbens sportslig ambitioner blive for slem. :cheers:
Det må sgu smerte hårdt at være AaB-fan hvis det kan være et behageligt alternativ at sidde i en gårdhave på denne årstid :D
En udskiftning af Gaarde er vel den af alle de forandringer, du efterspørger, som vil have mindst effekt nu og her.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 21. nov 2016, 16:48

Godt skrevet Uldahl. Jeg er 100 % enig med dig. Det hele ramler totalt i AaB, reserverne har lige tabt med 3-1 til Randers. Ingen gør noget. Prøv at se fodbold superliga xl på tv 3 sport 1 i aften. Iflg. forlydende vil den dybe og alvorlige krise blive behandlet der.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af FIDEL » 21. nov 2016, 17:05

LS ryger vel ved endnu et nederlag... Jeg har også meget svært ved at se os vinde den kamp. Et 1-3 nederlag tror jeg.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 21. nov 2016, 17:23

I de sidste 10 kampe er der spillet om 30 point i alt. Viborg og AaB er helt klart de 2 dårligste hold i denne periode med kun 4 vundne point i alt. Jeg kan med min bedste vilje ikke se at der er noget at juble over. Mange såkaldte eksperter, mig selv incl. spår AaB en katastrofal sæson.

Besvar