Største fejltransfers

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Største fejltransfers

Indlæg af troelsh » 3. dec 2016, 13:25

Danni skrev:
Uldahl skrev:Helt enig. Vores scouting er ikke eksisterende og der skal der sgu rettes op på det. Det har kostet alt for meget og koster stadig. en god scouting koster, men det er for dyrt at lade være, både sportslig og økonomisk.

Bare se på Holgersson. han kan absolut intet med en bold fremad rettet. Hvordan fanden vi har hentet en spiller type som ham er mig en stor gåde. Man fristes jo til at tro Gaarde har modtaget en kommission under bordet for den handel, han er intet at gøre på et hold der vil spille som vi vil.

Vi er tvunget til at handle ind til holdet, vi kan ikke bare klare os med egen avl og talenter. God scouting er et must hvis vi ikke vil have de tab sportslig og økonomisk.

Ja selv med en scouting kan fejl køb ikke undgåes, men vil vil undgå flere af dem. Bliv væk Holger.
Jeg synes ikke Holgersson er så god, som jeg havde håbet, men jeg kan sagtens se hvorfor, Gaarde har skrevet kontrakt med ham. I sidste sæson var vi håbløse på defensive dødbolde. Vi er stadig ikke gode, men han har trods alt forbedret os på det punkt samtidig med, han er en trussel i den anden ende. Vi manglede også en erfaren spiller, hvilket han også er. Hvis Gaarde skulle finde en spiller, som er erfaren, god i luften, dirigerende og god med bolden, så skulle han nok have lidt flere penge at gøre med trods alt...
Selvfølgelig kan vi ikke hente en ny Cannavaro, men hans omgang med bolden er i min optik ikke god nok til AaB eller superligaen i det hele taget.
Forsvaret har faktisk fungeret noget bedre med Blåbjerg og Kasper P IMO.

Men ja AaB burde helt klart investere nogle flere ressourcer i scouting, og forhåbentlig minimere fejlkøbene. I så fald er de penge givet meget godt ud!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Største fejltransfers

Indlæg af troelsh » 4. dec 2016, 20:40



Træner: Magnus Pehrsson, Assistent: Bruce Rioch

Jeg vidste ikke lige hvem der skulle tage målmandsposten, derfor gik den bare til Dickson Nwakaeme, den største røv og de største lår der nogensinde har været på Hornevej foruden Kent Nielsen

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Sønderhof » 4. dec 2016, 21:51

troelsh skrev:

Træner: Magnus Pehrsson, Assistent: Bruce Rioch

Jeg vidste ikke lige hvem der skulle tage målmandsposten, derfor gik den bare til Dickson Nwakaeme, den største røv og de største lår der nogensinde har været på Hornevej foruden Kent Nielsen
Martin S. Jensen kunne være et bud på målmandsposten.

Utroligt at Vilakazi slet ikke er nævnt før nu! Grunden til det må være at han var her på et ridspunkt, hvor holdet var så stærkt, at man ikke manglede ham. Men han var jo et større navn end Chanko, og et ligeså stort flop. Han spillede bare mindre!

Derudover synes jeg Jose Mota var en større fejltransfer end Tracy. Tracy var trods alt bare et talent, som ikke havde hvad der skulle til. Mota havde man store forventninger til.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Største fejltransfers

Indlæg af De Fem » 4. dec 2016, 22:25

troelsh skrev:

Træner: Magnus Pehrsson, Assistent: Bruce Rioch

Jeg vidste ikke lige hvem der skulle tage målmandsposten, derfor gik den bare til Dickson Nwakaeme, den største røv og de største lår der nogensinde har været på Hornevej foruden Kent Nielsen
Et flot flot hold. I pausen kan der indskiftes en lejet angriber for Hübertz, som så et kvarter før tid erstattes med en anden, og dårligere, lejet angriber.

Konklusionen må være: Køb backs, de fejler aldrig i Aalborg. Ahlmann er eks indkøb for prisen for en 3 år gammel UP med 40.000 km på motoren og stater mindst lige så ofte.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Jakobsen » 5. dec 2016, 11:02

troelsh skrev:

Træner: Magnus Pehrsson, Assistent: Bruce Rioch

Jeg vidste ikke lige hvem der skulle tage målmandsposten, derfor gik den bare til Dickson Nwakaeme, den største røv og de største lår der nogensinde har været på Hornevej foruden Kent Nielsen
Skulle jeg lave et flophold må det nok være;



Kan ikke tage Kiwomya med. Har ganske enkelt ikke set ham spille og viste knap han havde været i AaB.
Det gælder også Zweijnenberg, men når man blev hentet til de penge under den bevågenhed og med det CV og så får så kampe er man et flop.
Ellers husker jeg Reda var ret godt ratet i den Norske liga da han kom til AaB, men var et ret stort flop der nærmest ikke spillede.
Jon Roi blev hentet som en spiller der skulle gå ind på holdet, men var ret elendig. Spillede kun en håndfuld kampe for os og hvis kun en god.
Jeg husker, at Tulio og Wellington blev hentet som spillere der skulle gå ind på holdet og være med fra dag et. Det gjorde Tulio, men Wellington var godt nok ringe. Han burde aldrig have haft spilletid i Superligaen. Chanko giver sig selv og Sakiri synes jeg var en skuffelse når man så på hans CV. Det tæller selvfølgelig op at han lavede alle sine tre mål mod limsnifferne, men det kan ikke redde ham. Hübertz faldt igennem og Zelinski var ikke langtidsholdbar. Abbas Hassan er mest med fordi han eftersigende var ret udiciplineret. Hvorfor tager Martin S. Jensen? Han var en kortsigtet løsning indtil Zaza blev klar og gjorde det ok uden at shine.

Jeg har det lidt svært med, at du tager Dickosn med - han var hentet som en eksotisk lottokupon og det var tydeligt meldt ud, at han og Jones på leje var alt vi havde råd til. Så var Jones vel egentig et større flop eftersom han havde et noget bedre CV. Mht. Fredheim-Holm sker den slags skadesforløb jo bare, men jeg synes vi nåede at se hvorfor han blev hentet til AaB. Hvis man ikke har checket fysikken ordentligt så er det AaBs fejl og ikke Fredheims. Mht. Tracy skal du huske han var udviklignsspiller og fik det ødelagt af skader. Derfor synes jeg det er unfair at udnævne ham til et flop. Så hellere Shelton som ved gud er en af de ringeste jeg har set i Suppen.

Min bænk ville nok være Hoch, Blomqvist, Enevolsen og Helenius. Derudover husker jeg lidt Stefan Bidstrup som en spiller der aldrig nåede det niveau man forventede i AaB. Han faldt ikke igennem, men han var vel hentet til mere end at blive skibbet af til Viborg
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Største fejltransfers

Indlæg af doukas » 5. dec 2016, 11:18

Nogen der ved, hvorfor Milan Timko kun fik 1 kamp for AaB. Elendig eller skadet?

Derudover er jeg slet ikke enig i, at Sakiri var et flop. Suveræn på dødbolde (og ingen i AaB har nogensinde sparket så gode hjørnespark, som ham siden da) og med en fantastisk teknik. Manden var 33 år, da han spillede her, og var derfor naturligt nok ikke noget lyn på kanten.

Kan det virkelig passe, at hans kontrakt blev ophævet? Husker det som om, at han var på lån.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Jakobsen » 5. dec 2016, 11:24

doukas skrev:Nogen der ved, hvorfor Milan Timko kun fik 1 kamp for AaB. Elendig eller skadet?
Han gik i stykker enten i hans første kamp eller lige efter. Han lignede en spiller der sagtens kunne være blevet god for os. Hans skade var alvorlig og da han kun var på et halvt års kontrakt så vi ham aldrig på banen igen. Som jeg husker det var han dog, hvis opfostret med 3-5-2 og lignede en der skulle lære at spille i en firebackkæde, men det skandaløse nederlag til Herfølges semiproffer kan han ikke klandres. Det var i samme periode vi indkasserede et skandaløst nederlag til FREM.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Hovedet » 5. dec 2016, 13:58

doukas skrev:Nogen der ved, hvorfor Milan Timko kun fik 1 kamp for AaB. Elendig eller skadet?

Derudover er jeg slet ikke enig i, at Sakiri var et flop. Suveræn på dødbolde (og ingen i AaB har nogensinde sparket så gode hjørnespark, som ham siden da) og med en fantastisk teknik. Manden var 33 år, da han spillede her, og var derfor naturligt nok ikke noget lyn på kanten.

Kan det virkelig passe, at hans kontrakt blev ophævet? Husker det som om, at han var på lån.
Enig i vurderingen af Sakiri. Han scorede faktisk to mål i en kamp mod (et godt) Brøndbyhold, var fremragende på dødbolde og i øvrigt kun hentet som et midlertidigt supplement af truppen.

I det hele taget er det noget problematisk at udarbejde disse flophold med spillere, som ikke en kat kan huske. Hvem var Hassan for eksempel??? Nu nu kan jeg af uranselige årsager faktisk godt huske Milan Temko, men han blev skadet efter den første kamp og falder derfor næppe under en flopkategori. Det samme gælder for spillere, der var hentet hertil som proklamerede lottokuponer som en Marcus Tracy, der i øvrigt scorede ,hvad jeg vil kalde det bedste hovedstødsmål nogensinde på Aalborg Stadion.

For at kunne blive opgraderet til et virkeligt flop vil jeg mene, at spilleren skulle være hentet hertil som en forstærkning og modtaget en løn, der afspejlede dette forhold; spillere som Chanko og Zwijnenberg er derfor selvskrevne til et flophold, og Marcus Holgersson befinder sig ganske få millimeter fra at kunne tage plads i det centrale forsvar ved siden af Zwijnenberg! Hvis tingene ikke arter sig med Edison Flores, kan han blive et kongeflop af Zwijnenbergkaliber.

I øvrigt et nice touch at smide Dickson på mål og kan særligt lide begrundelsen. Sikke da en røv, han havde :cheers:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. dec 2016, 19:01

Hovedet skrev:
doukas skrev:Nogen der ved, hvorfor Milan Timko kun fik 1 kamp for AaB. Elendig eller skadet?

Derudover er jeg slet ikke enig i, at Sakiri var et flop. Suveræn på dødbolde (og ingen i AaB har nogensinde sparket så gode hjørnespark, som ham siden da) og med en fantastisk teknik. Manden var 33 år, da han spillede her, og var derfor naturligt nok ikke noget lyn på kanten.

Kan det virkelig passe, at hans kontrakt blev ophævet? Husker det som om, at han var på lån.
Enig i vurderingen af Sakiri. Han scorede faktisk to mål i en kamp mod (et godt) Brøndbyhold, var fremragende på dødbolde og i øvrigt kun hentet som et midlertidigt supplement af truppen.

I det hele taget er det noget problematisk at udarbejde disse flophold med spillere, som ikke en kat kan huske. Hvem var Hassan for eksempel??? Nu nu kan jeg af uranselige årsager faktisk godt huske Milan Temko, men han blev skadet efter den første kamp og falder derfor næppe under en flopkategori. Det samme gælder for spillere, der var hentet hertil som proklamerede lottokuponer som en Marcus Tracy, der i øvrigt scorede ,hvad jeg vil kalde det bedste hovedstødsmål nogensinde på Aalborg Stadion.

For at kunne blive opgraderet til et virkeligt flop vil jeg mene, at spilleren skulle være hentet hertil som en forstærkning og modtaget en løn, der afspejlede dette forhold; spillere som Chanko og Zwijnenberg er derfor selvskrevne til et flophold, og Marcus Holgersson befinder sig ganske få millimeter fra at kunne tage plads i det centrale forsvar ved siden af Zwijnenberg! Hvis tingene ikke arter sig med Edison Flores, kan han blive et kongeflop af Zwijnenbergkaliber.

I øvrigt et nice touch at smide Dickson på mål og kan særligt lide begrundelsen. Sikke da en røv, han havde :cheers:
Jeg kan skam sagtens huske dem alle.
Artim Sakiri var bestemt ikke et flop.
Wellington var ikke købt som en der skulle direkte ind i starten og derfor ikke et flop.

Min flopliste toppes ubetinget af Lolo Chanko. Og så er den 5-årige forlængelse med Krúger i 1995 også deroppe ad. En alt forhøj løn til en spiller der gik helt i stå. Men det var ikke til at vide dengang.

Når man vurderer hvor store flop spillerne er må udgiften nødvendigvis være en stor faktor. Derfor mener jeg kun det er Chanko som kommer i top 100 blandt spillere i superligaen hvor specielt FCK men også Brøndby har fyret mange millioner af på spillere de færreste herinde nogensinde har hørt om. FCK købte for ca 15 år siden en angriber fra Letland mener jeg til ca 15millioner som ingen siden har hørt om. Vores flops hører nærmest til under bagatelgrænsen i Superligaens samlede regnskab.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 5. dec 2016, 21:31

Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 5. dec 2016, 21:34

AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Vildt hvor opgivende et blik, han havde i øjnene, da han blev skiftet ind. Han ligner ikke en, der gider...
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Pete Burns » 5. dec 2016, 22:23

AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Vildt hvor opgivende et blik, han havde i øjnene, da han blev skiftet ind. Han ligner ikke en, der gider...

Du burde søge professionel hjælp
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Jakobsen » 5. dec 2016, 22:43

Når vi nu snakker flops kom jeg til at tænke på Tore Andre Dahlum. En spiller med et fint CV, men som ikke fik ret mange kampe for os. Nogen der kan fortælle, hvad der præcist var med ham? Var han god i de kampe han fik? Som jeg læser det var han ret skadesplaget.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Største fejltransfers

Indlæg af doukas » 5. dec 2016, 23:15

AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Du må få den ros, at du virkelig gør et ihærdigt forsøg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Største fejltransfers

Indlæg af 556 » 6. dec 2016, 08:58

Jakobsen skrev:Når vi nu snakker flops kom jeg til at tænke på Tore Andre Dahlum. En spiller med et fint CV, men som ikke fik ret mange kampe for os. Nogen der kan fortælle, hvad der præcist var med ham? Var han god i de kampe han fik? Som jeg læser det var han ret skadesplaget.
Han var ikke et flop. Spillede virkeligt godt. Mener han blev hentet i samme vindue som Matovac og Anders Andersson.
Han fik vist fire kampe og blev skadet, opereret i Aalborg og pådrog sig en stafylokokinfektion og spillede vist aldrig fodbold mere.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Største fejltransfers

Indlæg af gravballe » 6. dec 2016, 09:27

556 skrev:
Jakobsen skrev:Når vi nu snakker flops kom jeg til at tænke på Tore Andre Dahlum. En spiller med et fint CV, men som ikke fik ret mange kampe for os. Nogen der kan fortælle, hvad der præcist var med ham? Var han god i de kampe han fik? Som jeg læser det var han ret skadesplaget.
Han var ikke et flop. Spillede virkeligt godt. Mener han blev hentet i samme vindue som Matovac og Anders Andersson.
Han fik vist fire kampe og blev skadet, opereret i Aalborg og pådrog sig en stafylokokinfektion og spillede vist aldrig fodbold mere.
Du snakker om Dan Sahlin! Han var vanvittig god!

Tore Andre Dahlum kom til AaB senere, og havde nogle gode kampe, kan huske en brandkamp imod Brøndby. Men der blev ikke forlænget med ham, mener vi havde ham et halvt år som test.

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Største fejltransfers

Indlæg af 556 » 6. dec 2016, 11:16

gravballe skrev:
556 skrev:
Jakobsen skrev:Når vi nu snakker flops kom jeg til at tænke på Tore Andre Dahlum. En spiller med et fint CV, men som ikke fik ret mange kampe for os. Nogen der kan fortælle, hvad der præcist var med ham? Var han god i de kampe han fik? Som jeg læser det var han ret skadesplaget.
Han var ikke et flop. Spillede virkeligt godt. Mener han blev hentet i samme vindue som Matovac og Anders Andersson.
Han fik vist fire kampe og blev skadet, opereret i Aalborg og pådrog sig en stafylokokinfektion og spillede vist aldrig fodbold mere.
Du snakker om Dan Sahlin! Han var vanvittig god!

Tore Andre Dahlum kom til AaB senere, og havde nogle gode kampe, kan huske en brandkamp imod Brøndby. Men der blev ikke forlænget med ham, mener vi havde ham et halvt år som test.
Du har helt ret!
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Største fejltransfers

Indlæg af hje1980 » 6. dec 2016, 14:27

AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Vildt hvor opgivende et blik, han havde i øjnene, da han blev skiftet ind. Han ligner ikke en, der gider...
Er det ikke trættene i længden...?

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Største fejltransfers

Indlæg af svendpoulsen » 9. dec 2016, 20:08

hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Vildt hvor opgivende et blik, han havde i øjnene, da han blev skiftet ind. Han ligner ikke en, der gider...
Er det ikke trættene i længden...?
Jeg forstår sku godt hvis Sloth ikke "gider", han har jo ikke fået en reel chance, og jeg er dybt forundret over hvor lidt AaB uden Würtz kan levere på en ellers dejlig december aften - - uha for fremtiden.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Største fejltransfers

Indlæg af N » 13. jan 2017, 14:59

svendpoulsen skrev:
hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth er nu endegyldigt overhalet af både Magnus C. og Abildgaard (hvis lave niveau ellers var en af grundene til, at der skulle investeres til den plads.

Der kan da ikke være meget tvivl om, at han er selvskrevet på flopholdet. Sikke en deroute, hans karriere er ramt af. Har han overpræsteret tidligere, eller er det mentalt, den er gal?

Skidt, skidt set af Gaarde. Sloth, Holgersson og Flores hentet af samme vindue og direkte til flopholdet.
Vildt hvor opgivende et blik, han havde i øjnene, da han blev skiftet ind. Han ligner ikke en, der gider...
Er det ikke trættene i længden...?
Jeg forstår sku godt hvis Sloth ikke "gider", han har jo ikke fået en reel chance, og jeg er dybt forundret over hvor lidt AaB uden Würtz kan levere på en ellers dejlig december aften - - uha for fremtiden.
Johnny Mølby var bestemt heller ikke en succes. Og set i forhold til spilletid blev Andres Oper's talent vist heller aldrig forløst i AaB.

Besvar