Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Winterburn » 28. dec 2016, 19:24

Ingen der har faaet snuset op hvem Gaarde sludrede med i Tyskland?

F5 knappen er flittigt brugt for tiden
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 28. dec 2016, 19:41

Det begynder uanset hvad at snerpe til. Gaarde har seks dage tilbage til at finde den rette mand. For mig at se vil det være uacceptabelt at starte op uden en ny træner. Jeg håber godt nok Gaarde havde en ambitiøs og opdateret liste i skuffen med kandidater allerede da man trykkede på fyrringsknappen. Hvis Søndergaard ender med at blive erstattet med en nødløsning eller hvad vi nu lige kan få risikerer vi at være lige vidt og hvis vi henter en midlertidig løsning er vi nærmest bombet tilbage. Jeg håber egentlig, at der kommer noget nyt udefra som kan tage klubben det næste stykke. Er det ikke muligt synes jeg vi skal lave et setup med Kuhn i spidsen og finde den rigtige assistent til ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 28. dec 2016, 19:53

Det SKAL være på plads inden opstart, men en nødløsning er ikke ok!

Hvad vil du helst? At vi finder den rigtige som er på plads eks. om 10 dage, eller at vi har en nødløsning klar til d. 4.?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Bohemka
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28. jun 2007, 14:56
Geografisk sted: Strandhusene/Ticino

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Bohemka » 28. dec 2016, 20:33

Det bliver ikke Dempsey, han skal til Molde, hvor Solskjær samtidig bliver manager: http://bloggar.expressen.se/kristoffers ... /12/11214/
This Heaven Gives Me Migraine

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 28. dec 2016, 20:50

MrBangDK skrev:Det SKAL være på plads inden opstart, men en nødløsning er ikke ok!

Hvad vil du helst? At vi finder den rigtige som er på plads eks. om 10 dage, eller at vi har en nødløsning klar til d. 4.?
Ingen af delene, hvad nytter det at ansætte en nødløsning på Rioch agtige vilkår, som godt selv ved ikke han skal være her længe og derfor kan være lidt ligeglad med hvordan det går AaB eller om han følger strategien? Modsat nytter det absolut intet, at det pludselig trækker ud og vi mister kostbar tid i en ultra kort opstart. Hver dag der går fordi der ikke er nogen træner klar er tid spildt ifht. at få holdet klar. Derfor skal en permanent løsning være klar når spillerne møder d. 4 januar. Der er en grund til, at du nærmest aldrig ser midlertidige ansættelser på trænerposten udover, hvis der skiftes mens der spilles og assistenten må tage en eller to kampe før den nye mand er klar. Har Gaarde ikke gjort så forarbejde så han kan finde den rigtige nye træner på kort tid på et hvilket som helst tidspunkt er det fyrringsgrundlag. Vi kunne også have risikeret at Søndergaard havde gjort det så godt vi fik et tilbud vi ikke kunne sige nej til.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9000AA » 28. dec 2016, 21:28

MrBangDK skrev:
9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Tja. Han sagde at Lars ville blive fyret, allerede et par kampe inden Horsens kampen. Og han var os sikker på at wieghorst ville være den nye træner - os inden han blev set på stadion. Kan kun videregive hvad jeg hører.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 28. dec 2016, 23:16

9000AA skrev:
MrBangDK skrev:
9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Tja. Han sagde at Lars ville blive fyret, allerede et par kampe inden Horsens kampen. Og han var os sikker på at wieghorst ville være den nye træner - os inden han blev set på stadion. Kan kun videregive hvad jeg hører.
Det kan ikke rigtigt bygge noget på, at nogen forudsage Søndergaards fyrring på det tidspunkt. En fyrring var ikke just noget utænkeligt scenarie på det tidspunkt og læg dertil, at Søndergaard var fejlcastet fra starten. Derudover ville det vel kun gavne at melde ud så spillerne ved der er en chef der svinger pisken 4/1, hvis det allerede var på plads.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af michael_nagg » 29. dec 2016, 05:36

kunne de tænkes at de træner emner der er på blokken har sagt til Gaarde..: I skal hente den, den og den spiller før jeg vil skrive under. det kan være det er grunden til vi ikke har set noget nyt endnu..

eller kan det være fordi Gaarde er ved at undersøge træneremnernes krav til nye spillere, og se hvilke spiller krav der er mest realistiske før han vælger ny træner

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 29. dec 2016, 08:20

9000AA skrev:
MrBangDK skrev:
9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Tja. Han sagde at Lars ville blive fyret, allerede et par kampe inden Horsens kampen. Og han var os sikker på at wieghorst ville være den nye træner - os inden han blev set på stadion. Kan kun videregive hvad jeg hører.
Så Captain Obvious har gættet 50% rigtigt indtil videre - smukt! Måske han skulle teame op med Brent? :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 29. dec 2016, 08:28

Jakobsen skrev:
MrBangDK skrev:Det SKAL være på plads inden opstart, men en nødløsning er ikke ok!

Hvad vil du helst? At vi finder den rigtige som er på plads eks. om 10 dage, eller at vi har en nødløsning klar til d. 4.?
Ingen af delene, hvad nytter det at ansætte en nødløsning på Rioch agtige vilkår, som godt selv ved ikke han skal være her længe og derfor kan være lidt ligeglad med hvordan det går AaB eller om han følger strategien? Modsat nytter det absolut intet, at det pludselig trækker ud og vi mister kostbar tid i en ultra kort opstart. Hver dag der går fordi der ikke er nogen træner klar er tid spildt ifht. at få holdet klar. Derfor skal en permanent løsning være klar når spillerne møder d. 4 januar. Der er en grund til, at du nærmest aldrig ser midlertidige ansættelser på trænerposten udover, hvis der skiftes mens der spilles og assistenten må tage en eller to kampe før den nye mand er klar. Har Gaarde ikke gjort så forarbejde så han kan finde den rigtige nye træner på kort tid på et hvilket som helst tidspunkt er det fyrringsgrundlag. Vi kunne også have risikeret at Søndergaard havde gjort det så godt vi fik et tilbud vi ikke kunne sige nej til.
Ok - så Gaarde skal til enhver tid have en klasse træner i baghånden, såfremt at træneren enten bliver fyret eller vi får så godt et tilbud, at træneren selv skrider. Det er en god gardering at have, men fuldstændig urealistisk! Søndergaard blev fyret d. 15. december. Vi skriver i dag d. 29. december - med andre ord, så er der gået 14 dage, og vi har lige haft jul. Du vil ikke have en nødløsning, men du vil heller ikke acceptere, at træneren kan ske IKKE at være klar d. 4. januar. Vil det ikke være bedre at vente en smule længere, hvis det er dét der skal til for at have den rigtige på plads? Tror du ikke spillerne er så professionelle, at de magter at træne eks. en uge uden en mand i spidsen?

Det er selvfølgelig meget smart at have den forventning - så kan man nemlig altid skyde tilbage på Gaarde for at være en lallende amatør, hvilket synes at passe godt ind i Debatsidens humør for tiden.
Ska' vi hak'?

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9000AA » 29. dec 2016, 09:29

MrBangDK skrev:
9000AA skrev:
MrBangDK skrev:
9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Tja. Han sagde at Lars ville blive fyret, allerede et par kampe inden Horsens kampen. Og han var os sikker på at wieghorst ville være den nye træner - os inden han blev set på stadion. Kan kun videregive hvad jeg hører.
Så Captain Obvious har gættet 50% rigtigt indtil videre - smukt! Måske han skulle teame op med Brent? :D
Hvor mange havde helt oprigtigt troet at Lars ville blive fyret i vinters?! Jeg havde et håb, men troede først det ville blive til sommer. Men du kan jo bare lade være at læse med hvis du ikk tror på det. En mulighed kunne os være at man var sikker på det skulle være wieghorst, men at der pludselig er dukket alternativer op, man os er nødt til at kigge på. Og nej han vidste os at Ove blev fyret i Hobro, så ikk kun 50% fætter smart.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lindmark » 29. dec 2016, 10:29

Kom nu bare med Allan Kuhn - ingen grund til at trække den mere nu!
Lindmark / Vendelbokartellet

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af svendpoulsen » 29. dec 2016, 11:15

Lindmark skrev:Kom nu bare med Allan Kuhn - ingen grund til at trække den mere nu!
Helt og aldeles enig - men jeg tror bare ikke det sker, Kuhn er blevet forbigået i en grad, der gør han måske ikke en gang har lyst. :(

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af PFA » 29. dec 2016, 12:17

Lindmark skrev:Kom nu bare med Allan Kuhn - ingen grund til at trække den mere nu!

Det kommer aldrig til at ske, AaB har flere gange sagt at han er en klasse assistent. Han bliver desværre nok aldrig cheftræner i AaB, mener heller ikke manden har det der skal til. Men som assistent vil jeg give min højre arm for ar få ham tilbage, vi mangler i den grad hans indpiskning til truppen og hans dødbolde..

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af bongo1234 » 29. dec 2016, 12:25

Der er mange herinde der "høre noget", har gode kilder osv..
Nu kan jeg også bidrage med lidt:

Jeg høre fra en i mit netværk, at der er kontakt/dialog med med Henrik Pedersen, Union Berlin. Og at han skulle være 2. valg i AaB.
Det vil jo så sige, at en træner har sagt nej, tak til AaB - Hvis denne historie har lidt sandhed........

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af le Cid » 29. dec 2016, 13:13

bongo1234 skrev:Der er mange herinde der "høre noget", har gode kilder osv..
Nu kan jeg også bidrage med lidt:

Jeg høre fra en i mit netværk, at der er kontakt/dialog med med Henrik Pedersen, Union Berlin. Og at han skulle være 2. valg i AaB.
Det vil jo så sige, at en træner har sagt nej, tak til AaB - Hvis denne historie har lidt sandhed........
Hvis førstevalget er sprunget fra, forklarer det jo også meget godt, hvorfor det kan trække lidt ud...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af le Cid » 29. dec 2016, 13:14

Men ærligt talt - det er dog et meget lidt prangende CV Henrik Pedersen har!
Det mest positive jeg kan snuse mig frem til på wikipedia er, at han har været ungdomstræner i Holstebro :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af bongo1234 » 29. dec 2016, 13:21

le Cid skrev:Men ærligt talt - det er dog et meget lidt prangende CV Henrik Pedersen har!
Det mest positive jeg kan snuse mig frem til på wikipedia er, at han har været ungdomstræner i Holstebro :)

Jeg kan ikke blive mere enig med dig - Jacob Friis og Augo har stort set samme CV.......

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kristian » 29. dec 2016, 14:20

le Cid skrev:Men ærligt talt - det er dog et meget lidt prangende CV Henrik Pedersen har!
Det mest positive jeg kan snuse mig frem til på wikipedia er, at han har været ungdomstræner i Holstebro :)
Enig

Jeg vil dælme håbe at man har et bedre navn som anden valg.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Glenn Francisco » 29. dec 2016, 14:23

bongo1234 skrev:
le Cid skrev:Men ærligt talt - det er dog et meget lidt prangende CV Henrik Pedersen har!
Det mest positive jeg kan snuse mig frem til på wikipedia er, at han har været ungdomstræner i Holstebro :)

Jeg kan ikke blive mere enig med dig - Jacob Friis og Augo har stort set samme CV.......
Med mindre han er en ny Michelsen historie så vil jeg også håbe på en noget højere hylde
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Besvar