De andre Aalborgklubber

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

De andre Aalborgklubber

Indlæg af Martino » 8. jan 2017, 16:37

Tænkte vi kunne diskutere de andre klubber i Aalborg/Nrsb her.
Vejgaard er pt dem som klarer den bedst, med et hold i 2.div. Et hold som i foråret får en gammel AaB kending til at gøre comeback nemlig Martin P. Nogen som følger kampene på Soffy Road?
Jeg savner Winsnes

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af gravballe » 9. jan 2017, 09:17

Jeg gad godt Chang kom tilbage i divisionerne, men det går desværre ikke helt så hurtigt, som man kunne have håbet...

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af aaballday » 9. jan 2017, 09:23

Martino skrev:Tænkte vi kunne diskutere de andre klubber i Aalborg/Nrsb her.
Vejgaard er pt dem som klarer den bedst, med et hold i 2.div. Et hold som i foråret får en gammel AaB kending til at gøre comeback nemlig Martin P. Nogen som følger kampene på Soffy Road?
Har set en enkelt kamp. Meget lokalt, ikke så mange tilskuere men meget hyggeligt. Gode pølser og fin lokal fadøl. Man får lov at stå tæt på banen og alle råb fra banen kan høres.
Alt i alt meget hyggeligt og en anderledes måde at se bold på. Næsten som at se serie3, bare højere niveau.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af birk » 9. jan 2017, 12:44

Chang kommer ikke tilbage i divisionerne foreløbig.De får svært ved at rykke op fra serie 1.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af birk » 9. jan 2017, 12:47

Se lige hvor Aalborg Kfum er i dag. De rykkede ud fra DS i sommeren 2011, i dag er de i serie 3.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Remark » 9. jan 2017, 12:55

birk skrev:Se lige hvor Aalborg Kfum er i dag. De rykkede ud fra DS i sommeren 2011, i dag er de i serie 3.
Aalborg KFUM er vel historisk også en af de svagere Aalborg-klubber. Så det er måske bare deres niveau.

Nogen der husker de gamle indendørs-stævner i stadionhallen? Det var sgu sjovt. Især når AaB tabte :P

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af birk » 9. jan 2017, 13:03

Kan jeg godt, var med til at slå AaB i Stadionhallen. Et meget stærkt AaB hold :cool:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af FlæskeFrank » 9. jan 2017, 13:19

birk skrev:Chang kommer ikke tilbage i divisionerne foreløbig.De får svært ved at rykke op fra serie 1.
Var der ikke noget med en spillerhandel, hvor Chang fik mange udviklingspenge - 5-8 år siden. At det faktisk var blevet en rig klub igen ?

Kan ikke huske spilleren, Per Krøldrup ?
- FlæskeFrank

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af birk » 9. jan 2017, 13:26

De fik penge for Krøldrup . vil tro de har penge i dag. De rykkede ned i i efteråret, og er havnet i en hård serie 1 kreds, her i foråret.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2017, 13:28

Remark skrev:
birk skrev:Se lige hvor Aalborg Kfum er i dag. De rykkede ud fra DS i sommeren 2011, i dag er de i serie 3.
Aalborg KFUM er vel historisk også en af de svagere Aalborg-klubber. Så det er måske bare deres niveau.

Nogen der husker de gamle indendørs-stævner i stadionhallen? Det var sgu sjovt. Især når AaB tabte :P
Aalborg KFUM er først og fremmest en breddeklub. Og har landsdelens 4.-5.-største børne og ungdomsafdeling. KFUM leverer i disse år mange store talenter til AaB. Så kan de andre store Aalborg-klubber beholde deres "fancy" serie 1-licens alt det de vil ;)
Janteloven eksisterer IKKE!

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af birk » 9. jan 2017, 13:30

Det var bare, for at vise, hvor hurtigt det kan gå, når det går nedad, desværre. Vil godt tro Freja og Kfum leverer mange talenter til AaB :cool:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2017, 13:44

birk skrev:Det var bare, for at vise, hvor hurtigt det kan gå, når det går nedad, desværre. Vil godt tro Freja og Kfum leverer mange talenter til AaB :cool:
Freja leverer ikke talenter til AaB :|
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Kokkefar » 9. jan 2017, 13:49

Køllen I Møllen skrev:
birk skrev:Det var bare, for at vise, hvor hurtigt det kan gå, når det går nedad, desværre. Vil godt tro Freja og Kfum leverer mange talenter til AaB :cool:
Freja leverer ikke talenter til AaB :|
Nej, Lucas Andersen var vel ikke rigtig et talent ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2017, 13:52

Kokkefar skrev:
Køllen I Møllen skrev:
birk skrev:Det var bare, for at vise, hvor hurtigt det kan gå, når det går nedad, desværre. Vil godt tro Freja og Kfum leverer mange talenter til AaB :cool:
Freja leverer ikke talenter til AaB :|
Nej, Lucas Andersen var vel ikke rigtig et talent ;)
Jeg vælger naturligvis at bruge den periode der passer bedst ind i min verden. Så jeg taler udelukkende om tiden efter Lucas Andersen ;)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Kokkefar » 9. jan 2017, 13:55

Køllen I Møllen skrev:
Kokkefar skrev:
Køllen I Møllen skrev:
birk skrev:Det var bare, for at vise, hvor hurtigt det kan gå, når det går nedad, desværre. Vil godt tro Freja og Kfum leverer mange talenter til AaB :cool:
Freja leverer ikke talenter til AaB :|
Nej, Lucas Andersen var vel ikke rigtig et talent ;)
Jeg vælger naturligvis at bruge den periode der passer bedst ind i min verden. Så jeg taler udelukkende om tiden efter Lucas Andersen ;)
Nå ja, okay. Jamen så er mit indlæg jo fuldstændig irrelevant. Det beklager jeg ;)

Gamen

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Gamen » 9. jan 2017, 14:16

Køllen I Møllen skrev:
Aalborg KFUM er først og fremmest en breddeklub. Og har landsdelens 4.-5.-største børne og ungdomsafdeling. KFUM leverer i disse år mange store talenter til AaB. Så kan de andre store Aalborg-klubber beholde deres "fancy" serie 1-licens alt det de vil ;)
Det er også mit indtryk, at der har været en del ballade i fodbold-afdelingen - i hvert fald røg det meste af stammen på deres DS-hold lynhurtigt, fordi folk var ved at være godt trætte af forholdene der. Og så rutsjede de lynhurtigt ned gennem rækkerne.

Sebastian Grønning kan forhåbentlig på sigt give lidt penge til KFUM, hvis han bliver til noget.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af Martino » 10. jan 2017, 19:51

aaballday skrev:
Martino skrev:Tænkte vi kunne diskutere de andre klubber i Aalborg/Nrsb her.
Vejgaard er pt dem som klarer den bedst, med et hold i 2.div. Et hold som i foråret får en gammel AaB kending til at gøre comeback nemlig Martin P. Nogen som følger kampene på Soffy Road?
Har set en enkelt kamp. Meget lokalt, ikke så mange tilskuere men meget hyggeligt. Gode pølser og fin lokal fadøl. Man får lov at stå tæt på banen og alle råb fra banen kan høres.
Alt i alt meget hyggeligt og en anderledes måde at se bold på. Næsten som at se serie3, bare højere niveau.
Cool. Lang tid siden jeg har været deroppe og se noget over serie 2.
2.div plejer at være med en god blanding af ældre spillere og unge 1.senior som ikke fik prof kontrakt.
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: De andre Aalborgklubber

Indlæg af frederikshavneren » 2. jun 2018, 16:25

Efter én enkelt sæsons fravær skal der efter sommerferien igen spilles 2. divisionsbold på Soffy Road. Vejgaard har med to spillerunder tilbage sikret sig oprykning fra Danmarksserien

Besvar