Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Mogens » 26. feb 2017, 14:25

Kokkefar skrev:
Brodernumsi skrev:
Kokkefar skrev:
Brodernumsi skrev:3 mere og vi er i top 6. :aabfan:
Vi er nr 6 nu.
SE kan nå at ødelægge det. Medmindre vi vinder 5-0. :)
Vi har 32 de har 30. Målene har jo ikke noget at sige i dag ;)
Arh, det har de vel, bare ikke i forhold til SE, men i forhold til hestene. Vinder SE er det over os igen, men får vi 3 mere er vi vist foran hestene?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Provst i Brovst » 26. feb 2017, 14:27

Kokkefar skrev:
Mogens skrev:
troelsh skrev:Nå skulle man aldrig udnytte den købsoption..
På hvem? Hvis det er Sylvestr, ER der så en købsoption, eller er det blot noget du håber/tror? Jeg mindes (desværre) ikke at have læst om det.
HAN ER IKKE LEJET! :@
Giv op. Det er håbløst.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af NIN » 26. feb 2017, 14:27

dyhrmaN skrev:AaB har givet noget af initativet væk. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor Pohl byttede med Meilinger. Der havde jeg nok nærmere set Flores ind.
Flores spiller kun landskampe.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Fritz
1. div
1. div
Indlæg: 281
Tilmeldt: 17. mar 2008, 12:17

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Fritz » 26. feb 2017, 14:28

NIN skrev:
dyhrmaN skrev:AaB har givet noget af initativet væk. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor Pohl byttede med Meilinger. Der havde jeg nok nærmere set Flores ind.
Flores spiller kun landskampe.
Han kommer ind nu. AaB som landshold!

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Hinsur » 26. feb 2017, 14:28

NIN skrev:
dyhrmaN skrev:AaB har givet noget af initativet væk. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor Pohl byttede med Meilinger. Der havde jeg nok nærmere set Flores ind.
Flores spiller kun landskampe.
Flores kommer faktisk ind nu! ;p

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af jonas386 » 26. feb 2017, 14:29

dyhrmaN skrev:AaB har givet noget af initativet væk. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor Pohl byttede med Meilinger. Der havde jeg nok nærmere set Flores ind.
Mon ikke det er for at give Pohl nogle minutter efter det udmærkede indhop mod GF. Man kan jo ikke rigtigt hive Sylvestr ud efter 3 mål. Jeg håber dog også at vi får Flores at se de sidste 10-15 minutter.

EDIT: Der kom han
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Mogens » 26. feb 2017, 14:33

Kokkefar skrev:
Mogens skrev:
troelsh skrev:Nå skulle man aldrig udnytte den købsoption..
På hvem? Hvis det er Sylvestr, ER der så en købsoption, eller er det blot noget du håber/tror? Jeg mindes (desværre) ikke at have læst om det.
HAN ER IKKE LEJET! :@
I know, men fik formuleret mig dårligt/mangelfuldt. Mit spørgsmål burde have været: Er der en klausul (eller option, da ordet klausul er ilde set herinde) på en forlængelse. Jeg gik naturligvis ud fra, at alle ER klar over, at han er købt på en 1-årig.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Dalbjerg » 26. feb 2017, 14:34

Okay, det var en flot afslutning i sidste weekend med hovedet, som desværre tog opstanderen.. Det der var jo bare udueligt..

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Mogens » 26. feb 2017, 14:38

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:
dyhrmaN skrev:Så jeg lige Holgersson slå en virkeligt skarp førstegangstikning op i banen???
Blind høne finder også korn...

Det har nærmest været en fornøjelse at se på i dag, selvom 1. halvleg var noget bedre end 2. (indtil videre) og det ikke kun pga målene.
Holger har da været fremragende i dag. Man skal godt nok være blændet af forudindtagede holdninger hvis man ikke kan se det. Kæmpe løft i hans spil vi har set i de to kampe i foråret.
Eller også skal man være jubeloptimist for at tro, at han på blot 1½ kamp har lagt alle svaghederne på hylden. Baseret på efterårets kampe er det vel ikke helt ved siden af, hvis man ikke mener, at han er den forsvarsgeneral, som alle havde håbet på? Han startede vel også ok ud i efterårets første par kampe for klubben, men det varede ikke ligefrem efteråret ud.

At han så muligvis har løftet sit niveau nu, er da kun glædeligt og kan give håb om et ganske fornøjeligt forår (eller om ikke andet, så blot et velbegrundet håb om top6).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 26. feb 2017, 14:39

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hele ... g-mod-AaB/ <--- Det bliver vist ikke aktuelt :P

Det var godt du kom videre Helenius, du er skiftet ud med en nyere og mere træfsikker model ;) :danmarkfan: :thumbsup: :aabfan:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Hinsur » 26. feb 2017, 14:48

HAHA Sif's træner er smuttet før tid:D.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 26. feb 2017, 14:49

Sikke en træner de har i Silkeborg, han er skredet inden kampen er færdig, det skal nok booste holdånden at holdets leder skrider midt i det hele
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 26. feb 2017, 14:49

Mogens skrev:
Kokkefar skrev:
Mogens skrev:
troelsh skrev:Nå skulle man aldrig udnytte den købsoption..
På hvem? Hvis det er Sylvestr, ER der så en købsoption, eller er det blot noget du håber/tror? Jeg mindes (desværre) ikke at have læst om det.
HAN ER IKKE LEJET! :@
I know, men fik formuleret mig dårligt/mangelfuldt. Mit spørgsmål burde have været: Er der en klausul (eller option, da ordet klausul er ilde set herinde) på en forlængelse. Jeg gik naturligvis ud fra, at alle ER klar over, at han er købt på en 1-årig.
Der er mulighed for at forlænge med alle vores spillere, hvis de kan blive enige med Gaarde om det.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Dalbjerg » 26. feb 2017, 14:50

Peter Sørensen hurtigt til omklædning..

Bliver lange 6 uger uden interview fra ham..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af MrBangDK » 26. feb 2017, 14:50

Mr. Larsen skrev:Sikke en træner de har i Silkeborg, han er skredet inden kampen er færdig, det skal nok booste holdånden at holdets leder skrider midt i det hele
Mon ikke han smutter inden har får stukket en mikrofon i hovedet med spørgsmålet om hvor meget wife beater sagen har betydet...
Ska' vi hak'?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Martino » 26. feb 2017, 14:51

Sylvestr selvfølgelig MOM men ellers er der kæmpe plusser til Mæhle og Magnus C. Thellufsen og Holgersson spiller iøvrigt rigtig fint i 2.halvleg.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af NIN » 26. feb 2017, 14:52

Mr. Larsen skrev:Sikke en træner de har i Silkeborg, han er skredet inden kampen er færdig, det skal nok booste holdånden at holdets leder skrider midt i det hele
Det er ikke så sjovt, når folk slår igen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Hinsur » 26. feb 2017, 14:52

MrBangDK skrev:
Mr. Larsen skrev:Sikke en træner de har i Silkeborg, han er skredet inden kampen er færdig, det skal nok booste holdånden at holdets leder skrider midt i det hele
Mon ikke han smutter inden har får stukket en mikrofon i hovedet med spørgsmålet om hvor meget wife beater sagen har betydet...
Jo det er jo nok derfor, men han har jo stadig et job at fuldføre.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Dalbjerg » 26. feb 2017, 14:52

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Mogens skrev:
Kokkefar skrev:
Mogens skrev:
troelsh skrev:Nå skulle man aldrig udnytte den købsoption..
På hvem? Hvis det er Sylvestr, ER der så en købsoption, eller er det blot noget du håber/tror? Jeg mindes (desværre) ikke at have læst om det.
HAN ER IKKE LEJET! :@
I know, men fik formuleret mig dårligt/mangelfuldt. Mit spørgsmål burde have været: Er der en klausul (eller option, da ordet klausul er ilde set herinde) på en forlængelse. Jeg gik naturligvis ud fra, at alle ER klar over, at han er købt på en 1-årig.
Der er mulighed for at forlænge med alle vores spillere, hvis de kan blive enige med Gaarde om det.
Spiller du dum? Sarkastisk?

Hvor om alting er, så er det altid lidt lettere at forlænge en kontrakt, hvis man har en option med ham, hvor betingelserne for forlængelsen allerede er aftalt..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Forza » 26. feb 2017, 14:53

Mogens skrev:
Kokkefar skrev:
Mogens skrev:
troelsh skrev:Nå skulle man aldrig udnytte den købsoption..
På hvem? Hvis det er Sylvestr, ER der så en købsoption, eller er det blot noget du håber/tror? Jeg mindes (desværre) ikke at have læst om det.
HAN ER IKKE LEJET! :@
I know, men fik formuleret mig dårligt/mangelfuldt. Mit spørgsmål burde have været: Er der en klausul (eller option, da ordet klausul er ilde set herinde) på en forlængelse. Jeg gik naturligvis ud fra, at alle ER klar over, at han er købt på en 1-årig.
Nej Gaarde har udtalt at dette ikke er indlagt i kontrakten. Så det bliver en ny forhandling hvis dette skulle blive aktuelt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar