Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af PeterS » 27. feb 2017, 14:22

Sanchez94 skrev:
BongasBingoaften skrev:
Sanchez94 skrev:
Klaus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kokkefar skrev:
Det kunne man da ikke høre i fjerneren. Der kommenterede de på, at alle klappede ham ud.
Der blev piftet ad ham under kampen. Mest i starten.
Helt enig. Helenius kan sgu da ikke gøre for, at han ikke blev vurderet til at være god nok til AaB. Og når vi nu er i gang, synes jeg sangen til Peter Sørensen var langt under bæltestedet.
Sangene til Peter Sørensen var lige spot on.
Hvordan gik de?
Der var flere forskellige, og de bliver sikkert gengivet på torsdag, så mød op på Spar Nord og støt holdet til endnu en sejr :thumbsup:
Den ene har kørt i alle dage på hhv. Nicki Bille, Mohamed Zidan, Arek Onyzko, Brian Sten og sikkert andre.

"Peter Sørensen - Tør du slå på os?!"

Langt under bæltestedet ligefrem, har jeg virkelig svært ved at se en sang på et fodbold stadion som denne skulle være. Jeg tvivler ærligt talt på Peter Sørensen selv er totalt overrasket over det ville ske.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Brent » 27. feb 2017, 20:40

Lyngehoevdingen skrev:Fuck, hvor må det være nederen at være Milan Timko. Mere end et årti som største slovakiske spiller i AaB-trøjen gennem tiden, og så dukker der bare sådan en respektløs type op ud af det blå.
off topic

Det var de eneste 59 minutter, som han fik i superligaen. Men stadig den største indtil Sylvestre kom på banen :cheers: :thumbsup:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 439071.ece
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Klaus » 28. feb 2017, 17:42

PeterS skrev: Langt under bæltestedet ligefrem, har jeg virkelig svært ved at se en sang på et fodbold stadion som denne skulle være. Jeg tvivler ærligt talt på Peter Sørensen selv er totalt overrasket over det ville ske.
Jeg vedgår mig min fremskredne alders betydning i denne sag. Og det er sikkert bare mig. Men jeg synes at den sag, der refereres til er dybt tragisk for familien. Måske er Peter Sørensen en stjernepsykopat, måske udnytter hans exkone, at han er kendt til at få ham hængt ud i medierne. Det eneste man ved med sikkerhed er, at det er en beskidt og træls sag for alle parter ikke mindst deres børn.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af NIN » 28. feb 2017, 18:03

Klaus skrev:
PeterS skrev: Langt under bæltestedet ligefrem, har jeg virkelig svært ved at se en sang på et fodbold stadion som denne skulle være. Jeg tvivler ærligt talt på Peter Sørensen selv er totalt overrasket over det ville ske.
Jeg vedgår mig min fremskredne alders betydning i denne sag. Og det er sikkert bare mig. Men jeg synes at den sag, der refereres til er dybt tragisk for familien. Måske er Peter Sørensen en stjernepsykopat, måske udnytter hans exkone, at han er kendt til at få ham hængt ud i medierne. Det eneste man ved med sikkerhed er, at det er en beskidt og træls sag for alle parter ikke mindst deres børn.
Det har altid fascineret mig det her med at man kan synge alt..og jeg mener vitterlig alt. At en mand er voldspyskopat, pædofil og andre charmerende ting, men kommer nogle med et abegrynt, står himmel og jord i flammer. Det skal lige pointeres, at jeg ikke er for nogle af delene.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Funky » 28. feb 2017, 22:55

NIN skrev:
Klaus skrev:
PeterS skrev: Langt under bæltestedet ligefrem, har jeg virkelig svært ved at se en sang på et fodbold stadion som denne skulle være. Jeg tvivler ærligt talt på Peter Sørensen selv er totalt overrasket over det ville ske.
Jeg vedgår mig min fremskredne alders betydning i denne sag. Og det er sikkert bare mig. Men jeg synes at den sag, der refereres til er dybt tragisk for familien. Måske er Peter Sørensen en stjernepsykopat, måske udnytter hans exkone, at han er kendt til at få ham hængt ud i medierne. Det eneste man ved med sikkerhed er, at det er en beskidt og træls sag for alle parter ikke mindst deres børn.
Det har altid fascineret mig det her med at man kan synge alt..og jeg mener vitterlig alt. At en mand er voldspyskopat, pædofil og andre charmerende ting, men kommer nogle med et abegrynt, står himmel og jord i flammer. Det skal lige pointeres, at jeg ikke er for nogle af delene.
"Man kan synge alt" - nej, det synes jeg (som du, kan jeg forstå) ikke, at man kan. At nogle gør det alligevel er jo bare sørgeligt og beskæmmende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af NIN » 28. feb 2017, 23:06

Funky skrev:
NIN skrev:
Klaus skrev:
PeterS skrev: Langt under bæltestedet ligefrem, har jeg virkelig svært ved at se en sang på et fodbold stadion som denne skulle være. Jeg tvivler ærligt talt på Peter Sørensen selv er totalt overrasket over det ville ske.
Jeg vedgår mig min fremskredne alders betydning i denne sag. Og det er sikkert bare mig. Men jeg synes at den sag, der refereres til er dybt tragisk for familien. Måske er Peter Sørensen en stjernepsykopat, måske udnytter hans exkone, at han er kendt til at få ham hængt ud i medierne. Det eneste man ved med sikkerhed er, at det er en beskidt og træls sag for alle parter ikke mindst deres børn.
Det har altid fascineret mig det her med at man kan synge alt..og jeg mener vitterlig alt. At en mand er voldspyskopat, pædofil og andre charmerende ting, men kommer nogle med et abegrynt, står himmel og jord i flammer. Det skal lige pointeres, at jeg ikke er for nogle af delene.
"Man kan synge alt" - nej, det synes jeg (som du, kan jeg forstå) ikke, at man kan. At nogle gør det alligevel er jo bare sørgeligt og beskæmmende.
Min pointe var og er at noget, hvor fornærmende det end er, har konsekvenser og andet ikke har.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Freakzone
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 19. feb 2017, 17:05

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af Freakzone » 2. mar 2017, 17:39

Der var også den med Ebbe Sand og dennes testikelkræft. Den var heller ikke særlig smagfuld IMO.

Så der er en hårfin grænse. Den med Shelvey, som lignede Voldemort, er en af de bedste, men her er/var "sygdommen" heller ikke i nærheden af at være så alvorlig, som tilfældet var det med Sand. https://www.youtube.com/watch?v=N31xr5rTa4g

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af dyhrmaN » 6. mar 2017, 19:58

Jeg signede op på eurosport player for at se denne kamp. Da jeg signede op fik jeg en phisning advarsel, og nu er mit kort blevet misbrugt.
Nogen der har oplevet det samme?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af jonas386 » 6. mar 2017, 20:24

dyhrmaN skrev:Jeg signede op på eurosport player for at se denne kamp. Da jeg signede op fik jeg en phisning advarsel, og nu er mit kort blevet misbrugt.
Nogen der har oplevet det samme?
Jeg gjorde det samme. Men har ikke været udsat for noget. Hvad er der sket helt konkret?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 26.02.2017

Indlæg af dyhrmaN » 6. mar 2017, 20:28

jonas386 skrev:
dyhrmaN skrev:Jeg signede op på eurosport player for at se denne kamp. Da jeg signede op fik jeg en phisning advarsel, og nu er mit kort blevet misbrugt.
Nogen der har oplevet det samme?
Jeg gjorde det samme. Men har ikke været udsat for noget. Hvad er der sket helt konkret?
Jeg fik en SMS fra banken i morges om, at mit kort havde ændret adfærdsmønster og derfor var blevet automatisk spærret.
Jeg kan ikke se transakionerne selv endnu, men på banken lød det som om det var blevet købt for det mystiske sider, som jeg kunne bekræfte, at jeg ikke havde været inde på.

Besvar