Kommer AaB i top 6??

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af frederikshavneren » 10. mar 2017, 19:16

Fortsat 0-0 i Randers' kamp mod Agf, som det også var tilfældet i sidste kamp har Randers igen brændt en stribe chancer. Randrusianerne er blevet klart svækket ved salget af Ishak, især fordi erstatningen Nikola Djurdjic endnu ikke er skadefri.

Edit: Mayron George har netop bragt FC Randers foran 1-0 kort før tillægstiden :S

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Kristian » 10. mar 2017, 19:46

Nå, vi får vist ingen hjælp af randers

Det her betyder vel ret beset vi skal vinde de to sidste

Edit:
Puha godt GF!! For tidligt jeg fløjtede den af
------------------
mvh Kristian

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Brent » 10. mar 2017, 19:46

frederikshavneren skrev:Fortsat 0-0 i Randers' kamp mod Agf, som det også var tilfældet i sidste kamp har Randers igen brændt en stribe chancer. Randrusianerne er blevet klart svækket ved salget af Ishak, især fordi erstatningen Nikola Djurdjic endnu ikke er skadefri.
Fucking AGF kan de ikke lære at spille 90 minutter
AaB - the Nordic gateway to Europe

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Dalbjerg » 10. mar 2017, 19:48

For satan også AGF...

Og lidt skræmmende for AGF, at de har smidt en uafgjort i de sidste minutter i tre kampe siden vinterpausen..

Åårhus kan godt begynde at kigge mod nedrykningskampe... Og Disco-Glenn må snart hænge i en tynd tråd.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Buzz Killington » 10. mar 2017, 19:49

KOM SÅ DUNKEN!!!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Dalbjerg » 10. mar 2017, 19:51

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vigtigt mål af den gamle lejesvend...

Og nøøøøøøøøøøøøøøøj det må stå som et af de dummeste straffespark på Randers Stadion.. Hvad laver han dog..

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Hovedet » 10. mar 2017, 19:51

Buzz Killington skrev:KOM SÅ DUNKEN!!!
Ja, så fik vi da lidt hjælp fra AGF i overtiden :cheers:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Yankee » 10. mar 2017, 20:16

Det var et sindssygt vigtigt mål for os.

Fire point vil med 90% sandsynlighed være nok nu og tre point vil sandsynligvis også række.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Funky » 10. mar 2017, 20:27

Hovedet skrev:
Buzz Killington skrev:KOM SÅ DUNKEN!!!
Ja, så fik vi da lidt hjælp fra AGF i overtiden :cheers:
Satme ringe sparket. Men hurra.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Hovedet » 10. mar 2017, 21:14

Funky skrev:
Hovedet skrev:
Buzz Killington skrev:KOM SÅ DUNKEN!!!
Ja, så fik vi da lidt hjælp fra AGF i overtiden :cheers:
Satme ringe sparket. Men hurra.
Har ikke set sparket, men rygterne går på, at det var et af historiens ringeste straffespark overhovedet. Men fuck nu det - mål!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Dalbjerg » 10. mar 2017, 21:21

Jeg forstår ikke dem der synes det er et tyndt straffe.. Ja Duncan har også fat, men det er jo et rent brydertag det ender op med fra Randers manden, og det sker i åbent spil med frit udsyn for alle dommere..

Det er da torskedumt at omfavne en angriber, der slet ikke kan nå bolden i overtiden..

Tyndt eller ej, hvorfor give dommeren chancen for at dømme, når situationen var helt ufarlig?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Gentleman Finn » 10. mar 2017, 21:40

Tak til AGF

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Brent » 10. mar 2017, 21:41

Til gengæld melder Farum sig i den grad ind i top 6 kampen
AaB - the Nordic gateway to Europe

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af 9800 » 10. mar 2017, 21:50

Det er i hvert fald blevet ekstremt vigtigt at kunne tage 1 point på mandag!
Jeg er enig med David Nielsen når han siger at den nye turneringsform er for fed!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Kristian » 10. mar 2017, 21:55

Brent skrev:Til gengæld melder Farum sig i den grad ind i top 6 kampen
Hvis vi selv vil kunne afgøre det her shit, så skal den have fuld smadder mod FCM og mindst 1 point tak.
------------------
mvh Kristian

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Gamling » 11. mar 2017, 05:44

Vi taler AaB her. Når vi ikke bliver mestre sørger vi altid for ligest placere os uden for det gode selskab (f.eks de mange 5 pladser hvor de 4 øverste skulle spille i Europa). Så selvfølgelig bliver vi nr 7 !
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. mar 2017, 12:10

Mandag aften kan vi ligge 2 point fra 3. pladsen, hvis vi slår Herning...ja vi kan endda risikere en situation hvor vi er 2, eller endda 1, point fra medaljerne når grundspillet slutter, men alligevel ikke får lov til at konkurrere om dem, fordi vi ryger i nedrykningsspil. Her kan vi så iøvrigt hygge os med at skulle ud i nogle nervepirrende kampe om at undgå de ulækre knald eller fald kampe i bunden - og med et forspring til det 3. bedste hold i puljen som kan være så lille som 4 point, eller endnu mindre hvis vi ikke henter 3-4 point her til slut og andre resultater går imod os.

Og alligevel forstår hverken medier eller klubberne hvorfor tilskuerne bliver væk...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Yankee » 11. mar 2017, 14:32

Jesper Schmidt skrev:Mandag aften kan vi ligge 2 point fra 3. pladsen, hvis vi slår Herning...ja vi kan endda risikere en situation hvor vi er 2, eller endda 1, point fra medaljerne når grundspillet slutter, men alligevel ikke får lov til at konkurrere om dem, fordi vi ryger i nedrykningsspil. Her kan vi så iøvrigt hygge os med at skulle ud i nogle nervepirrende kampe om at undgå de ulækre knald eller fald kampe i bunden - og med et forspring til det 3. bedste hold i puljen som kan være så lille som 4 point, eller endnu mindre hvis vi ikke henter 3-4 point her til slut og andre resultater går imod os.

Og alligevel forstår hverken medier eller klubberne hvorfor tilskuerne bliver væk...
Kender du én eneste person, der har fravalgt en sportsbegivenhed fordi strukturen er uretfærdig? I så fald burde ingen se NFL eller Champions League.

Jeg kender til gengæld mange, der fravælger Superligakampe fordi de ligger lige oven i Premier League-kampe eller fordi man ikke kan nå på stadion på en hverdagsaften.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Maglau » 11. mar 2017, 16:19

Jesper Schmidt skrev:Mandag aften kan vi ligge 2 point fra 3. pladsen, hvis vi slår Herning...ja vi kan endda risikere en situation hvor vi er 2, eller endda 1, point fra medaljerne når grundspillet slutter, men alligevel ikke får lov til at konkurrere om dem, fordi vi ryger i nedrykningsspil. Her kan vi så iøvrigt hygge os med at skulle ud i nogle nervepirrende kampe om at undgå de ulækre knald eller fald kampe i bunden - og med et forspring til det 3. bedste hold i puljen som kan være så lille som 4 point, eller endnu mindre hvis vi ikke henter 3-4 point her til slut og andre resultater går imod os.

Og alligevel forstår hverken medier eller klubberne hvorfor tilskuerne bliver væk...
Alt det du skriver er da kun med til at gøre det til et større mysterium - spændingen er enorm hvilket burde kalde på endnu flere tilskuere
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af limey » 11. mar 2017, 19:06

Maglau skrev:
Jesper Schmidt skrev:Mandag aften kan vi ligge 2 point fra 3. pladsen, hvis vi slår Herning...ja vi kan endda risikere en situation hvor vi er 2, eller endda 1, point fra medaljerne når grundspillet slutter, men alligevel ikke får lov til at konkurrere om dem, fordi vi ryger i nedrykningsspil. Her kan vi så iøvrigt hygge os med at skulle ud i nogle nervepirrende kampe om at undgå de ulækre knald eller fald kampe i bunden - og med et forspring til det 3. bedste hold i puljen som kan være så lille som 4 point, eller endnu mindre hvis vi ikke henter 3-4 point her til slut og andre resultater går imod os.

Og alligevel forstår hverken medier eller klubberne hvorfor tilskuerne bliver væk...
Alt det du skriver er da kun med til at gøre det til et større mysterium - spændingen er enorm hvilket burde kalde på endnu flere tilskuere
Spændingen er da på ingen måde enorm - den er tæt på at være ikke-eksisterende. Turneringsstrukturen er latterlig. Knap halvvejs inde i forårssæsonen handler alt pludselig om at få en sjetteplads. Om to uger handler det måske om medaljer eller nedrykning, selvom det ikke burde være muligt med vores pointhøst. Det fungerer måske i andre sportsgrene, men det har altså intet med fodbold at gøre efter min mening. Jeg har fulgt AaB siden midten af firserne hvor de lå i de lavere divisioner. Jeg får stadig lidt ondt i maven af spænding hver gang de rø'e går ind til en betydende kamp, fordi deres succes igennem mange år har haft stor indflydelse på min dagligdag og jeg ikke helt kan forestille mig ikke at identificere mig med det. Men det er bare slet ikke det samme længere. Mit engagement på stadion, foran tv, eller på debatsiden er kraftigt decimeret, og jeg tvivler på, at det vender tilbage til fordums styrke, efter at de har lavet så markant om i det hele.

Besvar