Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af frederikshavneren » 7. mar 2017, 12:26

Det er en must win kamp efter blamagen i Odense.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - MC - Sloth - Flores
Thellufsen
Sylvestr

Würtz er formentlig ude med karantæne

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af 9520AaB » 7. mar 2017, 13:09

frederikshavneren skrev:Det er en must win kamp efter blamagen i Odense.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - MC - Sloth - Flores
Thellufsen
Sylvestr

Würtz er formentlig ude med karantæne
Håber at Ene viser så meget i dag, at han er med. Thellufsen ud, han vil blive ædt levende af FCM.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af PeterS » 7. mar 2017, 14:09

Must win er vel så meget sagt. Meget kom vinder OB og AGF har vi vel også "råd" til at tabe, og så stadig komme i top 6.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Gentleman Finn » 10. mar 2017, 21:41

Et resultat der gik vores vej, mindst lige så vigtigt som egen kamp. Det må give et boost til kampen, tror der kommer en sjat på stadion selvom det er en mandag. Det er dog ikke ligefrem en nem kamp, så spillerne skal ramme dagen.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Martino » 11. mar 2017, 12:24



Lur mig om vi ikke stiller op således. Sådan ser det i hvertfald ud efter dagens træning, selvom flere forskellige formationer blev prøvet.
Ene ligner iøvrigt en som er ved at være klar igen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af NIN » 11. mar 2017, 12:28

Gentleman Finn skrev:Et resultat der gik vores vej, mindst lige så vigtigt som egen kamp. Det må give et boost til kampen, tror der kommer en sjat på stadion selvom det er en mandag. Det er dog ikke ligefrem en nem kamp, så spillerne skal ramme dagen.
Hvad vil være en nem kamp?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 11. mar 2017, 12:30

NIN skrev:
Gentleman Finn skrev:Et resultat der gik vores vej, mindst lige så vigtigt som egen kamp. Det må give et boost til kampen, tror der kommer en sjat på stadion selvom det er en mandag. Det er dog ikke ligefrem en nem kamp, så spillerne skal ramme dagen.
Hvad vil være en nem kamp?
Silkeborg!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af NIN » 11. mar 2017, 13:19

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
NIN skrev:
Gentleman Finn skrev:Et resultat der gik vores vej, mindst lige så vigtigt som egen kamp. Det må give et boost til kampen, tror der kommer en sjat på stadion selvom det er en mandag. Det er dog ikke ligefrem en nem kamp, så spillerne skal ramme dagen.
Hvad vil være en nem kamp?
Silkeborg!
Da vi skulle møde Silkeborg, var det med få undtagelser den værste modstander vi kunne løbe ind.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Jakobsen » 11. mar 2017, 14:53

Martino skrev:

Lur mig om vi ikke stiller op således. Sådan ser det i hvertfald ud efter dagens træning, selvom flere forskellige formationer blev prøvet.
Ene ligner iøvrigt en som er ved at være klar igen.
Ved ikke helt med kanterne. Ikke imponeret over de tre offensive på midtbanen undtagen Thellufsen. Både Børsting, Melinger og Flores har ikke overbevist. På central midt vil jeg dog uden at blinke spille med Abildgaard i stedet for Sloth. Frygter Sloth bliver spist - ser klart Abildgaard have bedre fysik.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Danni » 11. mar 2017, 18:26

Ærgeligt kaptajnen ikke er med. Ham kunne holdet virkelig godt have brugt særligt i denne kamp. Spændende om det bliver Sloth eller Abildgaard. Jeg ville være stort i tvivl, hvis jeg skulle vælge. Jeg håber på Flores fra start og vil der ud over opfordre til; Kom tidligt, syng højt, tag flag med og læg pres på de, der skal lægges på. Klubben, spillerne og fans har brug for det på mandag!!! Jeg håber virkelig, der kommer mange.
Længe leve arbejderklassen!

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Breezer » 11. mar 2017, 20:49

Vi er uden tvivl presset centralt siden vi må undvære Würtz. Jeg kunne godt forestillemig vi lavede om på systemet og starter i en 4-1-4-1, som vi bl.a. Så mod Shaktar i træningskampene. Vi kan derved få lukket ned få både Sparv og Poulsen, så de ikke på samme måde får mulighed for at diktere spillet. Midtjylland vil heller ikke kunne sætte sig lige så hårdt igennem fysisk, hvis de er nødt til at spille gennem vores pres i første omgang. Jeg er dog selv nervøs for om MC vil kunne håndtere den defensive midtbane alene, men det er en chance vi er nødt til at tage, da vi jo mangler Würtz. Mit bud på en opstilling er derfor

Larsen
Mæhle - Holger - KP - Ahlmann
Magnus C
Meilinger - Børsting - Sloth - Thellufsen
Sylvestr

Blåbjerg var ekstremt dårlig i opspillet mod OB, hvilket ellers bør være en fordel for ham kontra Kasper P. Derfor vælger jeg Lasper P, da vi dermed også står stærkere fysisk.

Børsting har jeg rykket ind centralt, da han gjorde det fint mod Shaktar på den plads. Vi får desuden mere fysik og løbestyrke ind på midten.

Jeg tror ikke ikke Sloth vil blive mast, synes faktisk han viste noget intensitet i den første kamp mod AGF, ligesom han var stærk i pokalkampen. Vi får desuden en mere boldfast spiller ind, som kan styre vores kontraer.

Flores er valgt fra, da der ikke er nok defensivt arbejde i ham, og Mæhle vil derfor blive presset i dueller med Wikheim og Novak.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Martino » 11. mar 2017, 22:44

Breezer skrev:Vi er uden tvivl presset centralt siden vi må undvære Würtz. Jeg kunne godt forestillemig vi lavede om på systemet og starter i en 4-1-4-1, som vi bl.a. Så mod Shaktar i træningskampene. Vi kan derved få lukket ned få både Sparv og Poulsen, så de ikke på samme måde får mulighed for at diktere spillet. Midtjylland vil heller ikke kunne sætte sig lige så hårdt igennem fysisk, hvis de er nødt til at spille gennem vores pres i første omgang. Jeg er dog selv nervøs for om MC vil kunne håndtere den defensive midtbane alene, men det er en chance vi er nødt til at tage, da vi jo mangler Würtz. Mit bud på en opstilling er derfor

Larsen
Mæhle - Holger - KP - Ahlmann
Magnus C
Meilinger - Børsting - Sloth - Thellufsen
Sylvestr

Blåbjerg var ekstremt dårlig i opspillet mod OB, hvilket ellers bør være en fordel for ham kontra Kasper P. Derfor vælger jeg Lasper P, da vi dermed også står stærkere fysisk.

Børsting har jeg rykket ind centralt, da han gjorde det fint mod Shaktar på den plads. Vi får desuden mere fysik og løbestyrke ind på midten.

Jeg tror ikke ikke Sloth vil blive mast, synes faktisk han viste noget intensitet i den første kamp mod AGF, ligesom han var stærk i pokalkampen. Vi får desuden en mere boldfast spiller ind, som kan styre vores kontraer.

Flores er valgt fra, da der ikke er nok defensivt arbejde i ham, og Mæhle vil derfor blive presset i dueller med Wikheim og Novak.
Jeg synes ikke det jeg så idag, tegnede mod den systemændring må jeg indrømme, og Meilinger virkede ikke som en spiller der starter mandag. Abildgaard blev prøvet centralt men tror dog Sloth får chancen.
Medmindre der kommer en last minute skade, eller trænerteamet får en god idé over natten, tror jeg opstillingen bliver, som jeg skrev i det tidligere indlæg.
Jeg savner Winsnes

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Breezer » 12. mar 2017, 00:13

Martino skrev:
Breezer skrev:Vi er uden tvivl presset centralt siden vi må undvære Würtz. Jeg kunne godt forestillemig vi lavede om på systemet og starter i en 4-1-4-1, som vi bl.a. Så mod Shaktar i træningskampene. Vi kan derved få lukket ned få både Sparv og Poulsen, så de ikke på samme måde får mulighed for at diktere spillet. Midtjylland vil heller ikke kunne sætte sig lige så hårdt igennem fysisk, hvis de er nødt til at spille gennem vores pres i første omgang. Jeg er dog selv nervøs for om MC vil kunne håndtere den defensive midtbane alene, men det er en chance vi er nødt til at tage, da vi jo mangler Würtz. Mit bud på en opstilling er derfor

Larsen
Mæhle - Holger - KP - Ahlmann
Magnus C
Meilinger - Børsting - Sloth - Thellufsen
Sylvestr

Blåbjerg var ekstremt dårlig i opspillet mod OB, hvilket ellers bør være en fordel for ham kontra Kasper P. Derfor vælger jeg Lasper P, da vi dermed også står stærkere fysisk.

Børsting har jeg rykket ind centralt, da han gjorde det fint mod Shaktar på den plads. Vi får desuden mere fysik og løbestyrke ind på midten.

Jeg tror ikke ikke Sloth vil blive mast, synes faktisk han viste noget intensitet i den første kamp mod AGF, ligesom han var stærk i pokalkampen. Vi får desuden en mere boldfast spiller ind, som kan styre vores kontraer.

Flores er valgt fra, da der ikke er nok defensivt arbejde i ham, og Mæhle vil derfor blive presset i dueller med Wikheim og Novak.
Jeg synes ikke det jeg så idag, tegnede mod den systemændring må jeg indrømme, og Meilinger virkede ikke som en spiller der starter mandag. Abildgaard blev prøvet centralt men tror dog Sloth får chancen.
Medmindre der kommer en last minute skade, eller trænerteamet får en god idé over natten, tror jeg opstillingen bliver, som jeg skrev i det tidligere indlæg.
Jeg havde heller ikke den stor forventning om at vi ville gøre det, dog kunne det være en mulighed, da vi bl.a. prøvede opstillingen mod Shaktar.

Flores må se god ud til træning, for synes egentlig Meilinger gør det fornuftigt ift. at fordele spillet, især i ligakampen mod Silkeborg.

Jeg hælder også mest til Sloth skal ind, tror ikke han bliver ramt så hårdt på fysikken. Det må han have lært fra England. Synes heller ikke Ablidgaard fylder nok.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Martino » 12. mar 2017, 07:54

Breezer skrev:
Martino skrev:
Breezer skrev:Vi er uden tvivl presset centralt siden vi må undvære Würtz. Jeg kunne godt forestillemig vi lavede om på systemet og starter i en 4-1-4-1, som vi bl.a. Så mod Shaktar i træningskampene. Vi kan derved få lukket ned få både Sparv og Poulsen, så de ikke på samme måde får mulighed for at diktere spillet. Midtjylland vil heller ikke kunne sætte sig lige så hårdt igennem fysisk, hvis de er nødt til at spille gennem vores pres i første omgang. Jeg er dog selv nervøs for om MC vil kunne håndtere den defensive midtbane alene, men det er en chance vi er nødt til at tage, da vi jo mangler Würtz. Mit bud på en opstilling er derfor

Larsen
Mæhle - Holger - KP - Ahlmann
Magnus C
Meilinger - Børsting - Sloth - Thellufsen
Sylvestr

Blåbjerg var ekstremt dårlig i opspillet mod OB, hvilket ellers bør være en fordel for ham kontra Kasper P. Derfor vælger jeg Lasper P, da vi dermed også står stærkere fysisk.

Børsting har jeg rykket ind centralt, da han gjorde det fint mod Shaktar på den plads. Vi får desuden mere fysik og løbestyrke ind på midten.

Jeg tror ikke ikke Sloth vil blive mast, synes faktisk han viste noget intensitet i den første kamp mod AGF, ligesom han var stærk i pokalkampen. Vi får desuden en mere boldfast spiller ind, som kan styre vores kontraer.

Flores er valgt fra, da der ikke er nok defensivt arbejde i ham, og Mæhle vil derfor blive presset i dueller med Wikheim og Novak.
Jeg synes ikke det jeg så idag, tegnede mod den systemændring må jeg indrømme, og Meilinger virkede ikke som en spiller der starter mandag. Abildgaard blev prøvet centralt men tror dog Sloth får chancen.
Medmindre der kommer en last minute skade, eller trænerteamet får en god idé over natten, tror jeg opstillingen bliver, som jeg skrev i det tidligere indlæg.
Jeg havde heller ikke den stor forventning om at vi ville gøre det, dog kunne det være en mulighed, da vi bl.a. prøvede opstillingen mod Shaktar.

Flores må se god ud til træning, for synes egentlig Meilinger gør det fornuftigt ift. at fordele spillet, især i ligakampen mod Silkeborg.

Jeg hælder også mest til Sloth skal ind, tror ikke han bliver ramt så hårdt på fysikken. Det må han have lært fra England. Synes heller ikke Ablidgaard fylder nok.
Sloth skal bestemt have chancen efter sin indsats mod SIF. Med hensyn til meilinger synes jeg ikke helt han har ramt top niveau dette forår, men bestemt en dygtig spiller - han mangler dog noget fart og tempo i spillet indimellem.

Jeg tror 4141 bliver for defensivt, men er man tilfreds med 1point er det da en taktik man kan overveje. Det synes jeg bare ikke rigtig der er råd til pt. Det er vind eller forsvind som jeg ser det.
Jeg savner Winsnes

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af AK48hamas » 12. mar 2017, 10:08

Vi har ikke slået FCM i de sidste 6 kampe. 4 nederlag og 2 uafgjort. Det bliver en yderst hård kamp hvor vi bliver nødt til at minimere vores fejlafleveringer. Jeg håber Kasper P tager pladsen ved siden af Holger. Bruninho erstatter højst sandsynligt Onouchu så deres kontrafase bliver endnu farligere. Deres forsvar er til at tale med.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Martino » 12. mar 2017, 11:37

AK48hamas skrev:Vi har ikke slået FCM i de sidste 6 kampe. 4 nederlag og 2 uafgjort. Det bliver en yderst hård kamp hvor vi bliver nødt til at minimere vores fejlafleveringer. Jeg håber Kasper P tager pladsen ved siden af Holger. Bruninho erstatter højst sandsynligt Onouchu så deres kontrafase bliver endnu farligere. Deres forsvar er til at tale med.
Det så ikke ud til at KP er i spil til en startplads ligenu. Iøvrigt sjovt at se Augo spille ved siden af KP i gårsdagens træning på "b holdet", da Rokkedal var fraværende(tror han var med U19 holdet). Han havde ikke glemt hvordan man spiller fodbold.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Spanky » 12. mar 2017, 19:14

http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=97217

Er der behov for lidt underholdning henviser jeg til kamptråden på Ulvegraven. "Nyere tid" på Heden beregnes, sjovt nok, fra 2009 og frem, og det er reelt et dobbelt mesterskab de vandt i sin tid (året før deres mesterskab tæller selvfølgelig med, da der udelukkende var tale om uheld i forhold til de ikke selv vandt det!) ;)

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af birk » 12. mar 2017, 19:50

Hvis Børsting og Blåbjerg ikke er bænket efter sidste kamp, er der godt noget galt . Det var da noget af det mest håbløse set i lang tid af de to.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. mar 2017, 20:51

Spanky skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=97217

Er der behov for lidt underholdning henviser jeg til kamptråden på Ulvegraven. "Nyere tid" på Heden beregnes, sjovt nok, fra 2009 og frem, og det er reelt et dobbelt mesterskab de vandt i sin tid (året før deres mesterskab tæller selvfølgelig med, da der udelukkende var tale om uheld i forhold til de ikke selv vandt det!) ;)
Åh hvor ville jeg dog ønske at jeg ikke havde klikket på det link. De 5 min får jeg aldrig igen. Altså de mennesker dernede er jo dummere end varm cacao!! Det er da helt grotesk det meste af det de skriver. Jeg er faktisk lettere rystet.
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Ikast, 13.03.2017

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2017, 21:07

Køllen I Møllen skrev:
Spanky skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=97217

Er der behov for lidt underholdning henviser jeg til kamptråden på Ulvegraven. "Nyere tid" på Heden beregnes, sjovt nok, fra 2009 og frem, og det er reelt et dobbelt mesterskab de vandt i sin tid (året før deres mesterskab tæller selvfølgelig med, da der udelukkende var tale om uheld i forhold til de ikke selv vandt det!) ;)
Åh hvor ville jeg dog ønske at jeg ikke havde klikket på det link. De 5 min får jeg aldrig igen. Altså de mennesker dernede er jo dummere end varm cacao!! Det er da helt grotesk det meste af det de skriver. Jeg er faktisk lettere rystet.
Slap nu af med din jantelov.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar