Superligaen 16/17 Pulje 2

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af doukas » 28. mar 2017, 15:05

NIN skrev:
BoT skrev:Jeg synes faktisk, at der er fint med spænding i vores nuværende situation. I første omgang i forhold til at blive blandt de to øverste i vores pulje - hvilket vi ligger ret lunt til - og dernæst med potentielt 3 playoff-opgør om Europa. Det er da bestemt ikke ligegyldige kampe? - Og burde da bestemt også kunne trække folk til stadion!
Jeg håber du har ret og der bliver en sand folkevandring ud ad Kastetvej. De personer jeg taler fodbold med, som ikke er "hardcore fans", men kommer på stadion nu og da, der fornemmer jeg stemning er, at de ikke er imponeret og endda for fleres vedkommende har lidt vanskelig ved at gennemskue det nye koncept. Det kan man selvfølgelig bare sætte sig ind i. Problemet er blot, hvis hr. og fru Danmark tilskueren ikke gør det. Vi bliver meget klogere de kommende uger.
Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af hje1980 » 28. mar 2017, 15:15

Håber klubben kommer med nogle tiltag til hjemmekampene, som de har gjort i forhold til udekampene... det er den rigtige vej at gå!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Sanchez94 » 28. mar 2017, 16:13

NIN skrev:
BoT skrev:Jeg synes faktisk, at der er fint med spænding i vores nuværende situation. I første omgang i forhold til at blive blandt de to øverste i vores pulje - hvilket vi ligger ret lunt til - og dernæst med potentielt 3 playoff-opgør om Europa. Det er da bestemt ikke ligegyldige kampe? - Og burde da bestemt også kunne trække folk til stadion!
Jeg håber du har ret og der bliver en sand folkevandring ud ad Kastetvej. De personer jeg taler fodbold med, som ikke er "hardcore fans", men kommer på stadion nu og da, der fornemmer jeg stemning er, at de ikke er imponeret og endda for fleres vedkommende har lidt vanskelig ved at gennemskue det nye koncept. Det kan man selvfølgelig bare sætte sig ind i. Problemet er blot, hvis hr. og fru Danmark tilskueren ikke gør det. Vi bliver meget klogere de kommende uger.
Man behøver ikke altid at gennemskue systemet, AaB er okay gode til at melde både datoer og vigtigheden af kampene ud. Blåbjerg og Kasper P har endda lavet en gennemgang af det nye system på video.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. mar 2017, 19:13

Sanchez94 skrev:
NIN skrev:
BoT skrev:Jeg synes faktisk, at der er fint med spænding i vores nuværende situation. I første omgang i forhold til at blive blandt de to øverste i vores pulje - hvilket vi ligger ret lunt til - og dernæst med potentielt 3 playoff-opgør om Europa. Det er da bestemt ikke ligegyldige kampe? - Og burde da bestemt også kunne trække folk til stadion!
Jeg håber du har ret og der bliver en sand folkevandring ud ad Kastetvej. De personer jeg taler fodbold med, som ikke er "hardcore fans", men kommer på stadion nu og da, der fornemmer jeg stemning er, at de ikke er imponeret og endda for fleres vedkommende har lidt vanskelig ved at gennemskue det nye koncept. Det kan man selvfølgelig bare sætte sig ind i. Problemet er blot, hvis hr. og fru Danmark tilskueren ikke gør det. Vi bliver meget klogere de kommende uger.
Man behøver ikke altid at gennemskue systemet, AaB er okay gode til at melde både datoer og vigtigheden af kampene ud. Blåbjerg og Kasper P har endda lavet en gennemgang af det nye system på video.
Hvor mange marginal-tilskuere tror du sidder og ser den lige nu? ;)
Janteloven eksisterer IKKE!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. mar 2017, 21:44

hje1980 skrev:Håber klubben kommer med nogle tiltag til hjemmekampene, som de har gjort i forhold til udekampene... det er den rigtige vej at gå!
Det er ikke fordi jeg er uenig i at gode tilbud og lavere priser er vejen frem, men det bør da være tankevækkende at man tilsyneladende er nødt til at sætte den slags ting i verden, nu hvor vi bevæger os ind i den del af turneringen hvor spændingen skulle være på toppen, og tilskuere og seere burde strømme til stadions, parks og arenaer...

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Frygah » 29. mar 2017, 10:31

Køllen I Møllen skrev:
Sanchez94 skrev:
NIN skrev:
BoT skrev:Jeg synes faktisk, at der er fint med spænding i vores nuværende situation. I første omgang i forhold til at blive blandt de to øverste i vores pulje - hvilket vi ligger ret lunt til - og dernæst med potentielt 3 playoff-opgør om Europa. Det er da bestemt ikke ligegyldige kampe? - Og burde da bestemt også kunne trække folk til stadion!
Jeg håber du har ret og der bliver en sand folkevandring ud ad Kastetvej. De personer jeg taler fodbold med, som ikke er "hardcore fans", men kommer på stadion nu og da, der fornemmer jeg stemning er, at de ikke er imponeret og endda for fleres vedkommende har lidt vanskelig ved at gennemskue det nye koncept. Det kan man selvfølgelig bare sætte sig ind i. Problemet er blot, hvis hr. og fru Danmark tilskueren ikke gør det. Vi bliver meget klogere de kommende uger.
Man behøver ikke altid at gennemskue systemet, AaB er okay gode til at melde både datoer og vigtigheden af kampene ud. Blåbjerg og Kasper P har endda lavet en gennemgang af det nye system på video.
Hvor mange marginal-tilskuere tror du sidder og ser den lige nu? ;)
Sikkert ikke ret mange.

Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af BoT » 29. mar 2017, 14:06

Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af doukas » 29. mar 2017, 14:16

BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af NIN » 29. mar 2017, 14:51

doukas skrev:
BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
Meget sjovere med 2 x GF, Silkeborg og Viborg. Det bliver en fest på og udenfor banen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Jakobsen » 29. mar 2017, 18:22

NIN skrev:
doukas skrev:
BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
Meget sjovere med 2 x GF, Silkeborg og Viborg. Det bliver en fest på og udenfor banen.
Ligesom det er så meget sjovere, at et formdyk kan blive meget mere fatalt midt i den her genopbygning end i de gode gamle dage. I den gamle struktur havde vi trods alt nok bare kørt den hjem på en ret ligegyldige 6-8 plads. Rammer vi en stime som i efteråret skal vi pludselig ud at spille play offs om at blive i ligaen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

seamann

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af seamann » 29. mar 2017, 18:44

Jakobsen skrev:
NIN skrev:
doukas skrev:
BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
Meget sjovere med 2 x GF, Silkeborg og Viborg. Det bliver en fest på og udenfor banen.
Ligesom det er så meget sjovere, at et formdyk kan blive meget mere fatalt midt i den her genopbygning end i de gode gamle dage. I den gamle struktur havde vi trods alt nok bare kørt den hjem på en ret ligegyldige 6-8 plads. Rammer vi en stime som i efteråret skal vi pludselig ud at spille play offs om at blive i ligaen.
Med en stime som i efteråret var vi ikke blevet nr 6-8 i den gamle struktur.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Jakobsen » 29. mar 2017, 20:53

seamann skrev:
Jakobsen skrev:
NIN skrev:
doukas skrev:
BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
Meget sjovere med 2 x GF, Silkeborg og Viborg. Det bliver en fest på og udenfor banen.
Ligesom det er så meget sjovere, at et formdyk kan blive meget mere fatalt midt i den her genopbygning end i de gode gamle dage. I den gamle struktur havde vi trods alt nok bare kørt den hjem på en ret ligegyldige 6-8 plads. Rammer vi en stime som i efteråret skal vi pludselig ud at spille play offs om at blive i ligaen.
Med en stime som i efteråret var vi ikke blevet nr 6-8 i den gamle struktur.
Nej, der har du nok ret. Det jeg mener er egentlig også bare, at et formdyk i ganske få kampe kan blive virkelig fatalt i den nye cirkusliga.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af BoT » 30. mar 2017, 08:51

doukas skrev:
BoT skrev:
Frygah skrev: Jeg tror også bare vi må konstatere, at uanset hvad meget AaB gør for at "sælge" kampene, så er der en generel mentalitet i samfundet, der gør at der ikke kommer ret mange. Medmindre vi selvfølgelig ryger i Europa og trækker nogle af de store europæiske hold.
... og forestil jer så, at vi havde haft den gamle struktur og hele foråret udelukkende haft udsigt til kampe om 6.-7.-8.-pladserne...
Yeah right.... Med 6 point op til 3. pladsen og med 21 point at spille om.
Men med 5 hold at skulle overhale.. Vi ville stort set ikke kunne tåle at tabe 2 kampe i foråret, før det ville blive umuligt. I det nuværende system kan vi med langt større sandsynlighed ende med at spille afgørende kampe mod slutningen af sæsonen - og det trækker vel flere folk, end at spille ligegyldige kampe om 6. pladsen?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af FlæskeFrank » 30. mar 2017, 09:09

BoT skrev:I det nuværende system kan vi med langt større sandsynlighed ende med at spille afgørende kampe mod slutningen af sæsonen - og det trækker vel flere folk, end at spille ligegyldige kampe om 6. pladsen?
Hvis vi bliver nr. 7 kommer vi til at spille en betydende kamp i foråret. Og det er Europakvalkampen og det er på udebane.

Kampen om 7. pladsen kan måske hæve sig lidt over snittet, men det opvejer på ingen måde de 8-10 lortekampe, som vi først skal igennem. I den gamle struktur havde vi trods alt fået besøg af Brøndby eller FCK i løbet af foråret.

Det kan godt være, at der er noget på spil, men spændingsniveauet(tilskuerstrømningen) er til gengæld ikke til stede.

Jeg er overbevist om, at var vi blevet nr. 6, men tabt alle kampene i slutspillet, så ville vi stadig stå med 2-3 mio kr. flere efter sæsonafslutning end hvis vi havde vundet alle kampene i nedrykningsspillet og blevet nr. 7(uden Europakvalifikation).

Den nye struktur gavner på ingen måde tilskuerstrømningen i den nederste gruppe. Jeg er faktisk heller ikke sikker på, at den nødvendigvis gavner i den øverste gruppe. Tidligere undersøgelser har jo vist, at ligaer med få hold også er et problem, fordi de møder hinanden hele tiden. 2 kampe mellem FCK og BIF er måske for lidt, men fire er måske for mange.

I gamle dage satte Metax vel benzinpriserne ned med 10 øre pr. AaB-mål. Det er sådan noget gøgl, som kan skabe lidt hype om kampene, men det giver ikke flere tilskuere-
- FlæskeFrank

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af troelsh » 30. mar 2017, 09:56

Forhåbentlig vil vi i fremtiden oftest havne i top seks, derfor tror jeg egentlig godt at denne struktur på sigt kunne en gevinst for os.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af BoT » 30. mar 2017, 10:42

FlæskeFrank skrev:
BoT skrev:I det nuværende system kan vi med langt større sandsynlighed ende med at spille afgørende kampe mod slutningen af sæsonen - og det trækker vel flere folk, end at spille ligegyldige kampe om 6. pladsen?
Hvis vi bliver nr. 7 kommer vi til at spille en betydende kamp i foråret. Og det er Europakvalkampen og det er på udebane.

Kampen om 7. pladsen kan måske hæve sig lidt over snittet, men det opvejer på ingen måde de 8-10 lortekampe, som vi først skal igennem. I den gamle struktur havde vi trods alt fået besøg af Brøndby eller FCK i løbet af foråret.
For at blive nr. syv skal vi først spille 2 playoff-opgør (både ude og hjemme). Mit gæt er, at disse knald-eller-fald kampe vil kunne samle væsentlig mere interesse end et par afsluttende ligegyldige kampe om 7-8-pladsen ville i den gamle struktur.

Erfaringen er, at det, der trækker folk på stadion, er når der er noget på spil for alvor. Ikke nødvendigvis modstanderen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. mar 2017, 14:48

BoT skrev:
FlæskeFrank skrev:
BoT skrev:I det nuværende system kan vi med langt større sandsynlighed ende med at spille afgørende kampe mod slutningen af sæsonen - og det trækker vel flere folk, end at spille ligegyldige kampe om 6. pladsen?
Hvis vi bliver nr. 7 kommer vi til at spille en betydende kamp i foråret. Og det er Europakvalkampen og det er på udebane.

Kampen om 7. pladsen kan måske hæve sig lidt over snittet, men det opvejer på ingen måde de 8-10 lortekampe, som vi først skal igennem. I den gamle struktur havde vi trods alt fået besøg af Brøndby eller FCK i løbet af foråret.
For at blive nr. syv skal vi først spille 2 playoff-opgør (både ude og hjemme). Mit gæt er, at disse knald-eller-fald kampe vil kunne samle væsentlig mere interesse end et par afsluttende ligegyldige kampe om 7-8-pladsen ville i den gamle struktur.

Erfaringen er, at det, der trækker folk på stadion, er når der er noget på spil for alvor. Ikke nødvendigvis modstanderen.
Men 4 af de 5 eventuelle knald-eller-fald opgør er så også "ekstra" kampe i forhold til den gamle struktur, så for at lave en relevant sammenligning skal man vel se på om de næste 7 kampe (op til hvad der svarer til 33 runder) kommer til at være mere interessante, end hvis vi lå samme sted i den gamle struktur. Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at medmindre man kommer med meget voldsomme rabatter, kommer vi til at se meget markante fald i tilskuertallet, og iøvrigt også markante fald i seertal, fordi ligaen, med den tredeling som der er på nuværende tidspunkt, er indrettet sådan at ganske få kampens resultater har indvirkning på andre hold. Hvor der ofte var grund til at se samtlige andre opgør i tv, fordi resultaterne havde indflydelse på hvordan tabellen kunne se ud med AaB øjne, er vi nu nede på at det kun er tilfældet for maksimalt et enkelt opgør i resten af turneringen.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af BoT » 30. mar 2017, 15:49

Jesper Schmidt skrev: Men 4 af de 5 eventuelle knald-eller-fald opgør er så også "ekstra" kampe i forhold til den gamle struktur, så for at lave en relevant sammenligning skal man vel se på om de næste 7 kampe (op til hvad der svarer til 33 runder) kommer til at være mere interessante, end hvis vi lå samme sted i den gamle struktur. Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at medmindre man kommer med meget voldsomme rabatter, kommer vi til at se meget markante fald i tilskuertallet, og iøvrigt også markante fald i seertal, fordi ligaen, med den tredeling som der er på nuværende tidspunkt, er indrettet sådan at ganske få kampens resultater har indvirkning på andre hold. Hvor der ofte var grund til at se samtlige andre opgør i tv, fordi resultaterne havde indflydelse på hvordan tabellen kunne se ud med AaB øjne, er vi nu nede på at det kun er tilfældet for maksimalt et enkelt opgør i resten af turneringen.
1: Det interessante er vel ikke antallet af kampe, men som jeg skriver "de afgørende kampe mod slutningen af sæsonen". Den relevante sammenligning er da i høj grad de sidste kampe i sæsonen - ligegyldigt, hvor mange kampe, vi har spillet inden da. Det vil jo typisk være de sidste kampe, hvor ting bliver afgjort - og dermed hvor interessen bør være højest.

2: Jeg tvivler på, at der er ret mange tv-seere fra andre klubber til kampe, hvor deres eget hold ikke er med i forvejen. Så det er næppe en faktor. Men for den helt neutrale seer, kan det da godt spille en rolle, at det nu er mere kompliceret, hvad hver enkelt kamp i en runde har indflydelse på. Til gengæld vil der være mange flere kampe i hver runde, der reelt har noget på spil, da stort set samtlige klubber her efter 26 runder faktisk kan nå et eller andet.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af MrBangDK » 30. mar 2017, 15:50

Tjaaa .. underskyldninger skal pøblen jo have. Vejret, x-Factor, struktur, klappepølsefest i stadionhallen - you name it, Aalborggenserne got it!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af NIN » 30. mar 2017, 16:46

Det bliver spændende med al den spænding.

Superligaen. Nu med hjertestarter

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar