Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Funky » 8. apr 2017, 17:55

Provst i Brovst skrev:Nu har vi ikke vundet i 6 kampe i træk...
Alle_alarmklokker_ringer! Højest dog over det fuldstændig komplet uacceptable mål man lukker ind. Dumpet og med klar indstilling til Gaarde om at købe et forsvar som har andre kvaliteter end at være lokalt eller have domineret på Cypern.

Kæft en skandale-kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af doukas » 8. apr 2017, 17:57

Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. apr 2017, 17:59

Martino skrev:Shit! Så mange fejl og en lad og sløv indstilling fra flere spillere, det er bare ikke godkendt.
Mit ønske til næste sæson er Superligabold og ny indløbssang.
Fromme ønsker!

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af EINHILL » 8. apr 2017, 18:04

doukas skrev:Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
Wieghorst gør hvad han kan! Det hele falder tilbage på Gaarde, som er total fejlcastet til stillingen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af doukas » 8. apr 2017, 18:06

EINHILL skrev:
doukas skrev:Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
Wieghorst gør hvad han kan! Det hele falder tilbage på Gaarde, som er total fejlcastet til stillingen.
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af AK48hamas » 8. apr 2017, 18:13

Hvor er det jammerligt.

Vi har ikke ÉN eneste spiller med bare en smule vision. Hvad er Magnus Christensens rolle på holdet? Han løber sølle 7km på 65minutter. Risgaard løb normalt 13km. Han tager ingen løb i feltet, intet som kan skabe noget ravage. Når ahlmann er ved baglinien så er der 2 i feltet. Men det har han vel fået at vide at han ikke skal. Okay så må det være meilinger men nej han ligger og flyder lidt rundt i ingenmands land og hverken byder sig til eller tager løb. Der skal være fart og DREV! Håbløst indkøb. Vi kan ikke regne med at wurtz ligger sukkerbolde ned i frimærket som i de to Silkeborgkampe, vi står og mangler en der kan binde det sammen. En som tager dirigent stokken men som har KVALITET! For eksempel en Casper Sloth type. Men sgu da ikke med den attitude. Flot indkøb igen Gaarde. Flores havde en god halvleg, ene kommer med noget energi men er slet ikke spillet sammen med de andre.

Interessant bliver det nu. Har de unge psyken til det her? De må være hamrende nervøse til næste kamp? Hvad hvis vi kommer bagud? AGF skal bare stille sig ned som idag og så vente på vi laver nervøsitetsfejl.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af troelsh » 8. apr 2017, 18:21

Håber virkelig Risgård bliver klar hurtigst muligt, han er så vigtig for det her hold!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Kristian » 8. apr 2017, 18:23

Jeg har ingen ord der beskriver den her jammerlighed!!!
Hold kæft det er elendigt. Hele vejen rundt. Træner som spillere..

Tag jer nu sammen!!
------------------
mvh Kristian

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af 9520AaB » 8. apr 2017, 18:25

AK48hamas skrev:Hvor er det jammerligt.

Vi har ikke ÉN eneste spiller med bare en smule vision. Hvad er Magnus Christensens rolle på holdet? Han løber sølle 7km på 65minutter. Risgaard løb normalt 13km. Han tager ingen løb i feltet, intet som kan skabe noget ravage. Når ahlmann er ved baglinien så er der 2 i feltet. Men det har han vel fået at vide at han ikke skal. Okay så må det være meilinger men nej han ligger og flyder lidt rundt i ingenmands land og hverken byder sig til eller tager løb. Der skal være fart og DREV! Håbløst indkøb. Vi kan ikke regne med at wurtz ligger sukkerbolde ned i frimærket som i de to Silkeborgkampe, vi står og mangler en der kan binde det sammen. En som tager dirigent stokken men som har KVALITET! For eksempel en Casper Sloth type. Men sgu da ikke med den attitude. Flot indkøb igen Gaarde. Flores havde en god halvleg, ene kommer med noget energi men er slet ikke spillet sammen med de andre.

Interessant bliver det nu. Har de unge psyken til det her? De må være hamrende nervøse til næste kamp? Hvad hvis vi kommer bagud? AGF skal bare stille sig ned som idag og så vente på vi laver nervøsitetsfejl.
Er meget enig ang MC, Würtz og ham sammen er en kæmpe hindring for offensiven, da de begge spiller for langsomt.
Flores mister alt for mange bolde, Sylvestr er anonym i dag, Ene bidrager med en del, men mest midt på banen.
Store plusser til Mæhle og Ahlmann.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Nitten » 8. apr 2017, 18:33

Puha, lige kommet hjem efter endnu en skuffelse og tænker at det egentlig ikke er så underligt at der kun kommer lige over de 4000. Ikke engang dobbelt på øl trækker flere til. Det bliver ikke nemt at motiver folk til at møde op næste gang når man ikke kan mere mod et hold som Viborg.
Tænk hvis vi var landet i top 6 ? Vi var jo blevet kørt helt over.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Hanga » 8. apr 2017, 19:19

doukas skrev:
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
Er den nu også det? Vi har set dårlige ud hele 2016 og nu også det meste af 2017, og det er altså under 2 forskellige trænere.

Efter min mening hænger vores trup rigtig dårligt sammen. Der er pænt med talent men ingen sammenhæng og ingen stamme til at bære holdet. Vi har sparet os selv i problemer som jeg ser det, og som jeg har talt for længe. Vi har ganske enkelt mistet alt for mange gode spillere uden at få tilnærmelsesvis samme kvalitet den anden vej. Når vi endelig handler vælger vi den billige løsning, som før har fungeret for os, men som i de sidste mange vinduer har været fejlskud på fejlskud.

Vi skal altså bevæge os en hylde op i sommervinduet 2017 og der er ikke råd til flere fejlinvesteringer. Jeg ved det er svært, men vi har selv sat os i denne situation.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af astonvilla » 8. apr 2017, 19:35

doukas skrev:
EINHILL skrev:
doukas skrev:Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
Wieghorst gør hvad han kan! Det hele falder tilbage på Gaarde, som er total fejlcastet til stillingen.
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
Nej den er ikke.
Bienvenu Bassogog!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af andreasaab89 » 8. apr 2017, 19:41

Især center forsvaret er en kæmpe akilleshæl

Vi har altså to spillere i Blåberg og PK som bare aldrig slår igennem

Og så Holger som har spillet sig lidt op men stadig er et fejlcast

Et usikkert midterforsvar skaber usikkerhed op gennem hele banen

+ vi har en usikker målmand

For mig at se har vi en masse dygtige offensive spilleee som jeg er sikker på nok skal levere hvis vi får stablet et fundament op

Jeg er kæmpe fan af MC som jeg syntes gør det godt
Men MC og wurtz minder om dengang Augo og wurtz var sammen - alt for lidt dynamik
Ingen tvivl om at MC er wurtz efterfølger - men jeg ser dem ikke spille sammen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Nitten » 8. apr 2017, 19:46

andreasaab89 skrev:Især center forsvaret er en kæmpe akilleshæl

Vi har altså to spillere i Blåberg og PK som bare aldrig slår igennem

Og så Holger som har spillet sig lidt op men stadig er et fejlcast

Et usikkert midterforsvar skaber usikkerhed op gennem hele banen

+ vi har en usikker målmand

For mig at se har vi en masse dygtige offensive spilleee som jeg er sikker på nok skal levere hvis vi får stablet et fundament op

Jeg er kæmpe fan af MC som jeg syntes gør det godt
Men MC og wurtz minder om dengang Augo og wurtz var sammen - alt for lidt dynamik
Ingen tvivl om at MC er wurtz efterfølger - men jeg ser dem ikke spille sammen
Nu er det lidt svært at give PK skyld for noget idag når han ikke var på banen. Og så var MC da ringeste mand idag. Men sådan kan man jo se forskelligt på det

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af andreasaab89 » 8. apr 2017, 19:54

Nitten skrev:
andreasaab89 skrev:Især center forsvaret er en kæmpe akilleshæl

Vi har altså to spillere i Blåberg og PK som bare aldrig slår igennem

Og så Holger som har spillet sig lidt op men stadig er et fejlcast

Et usikkert midterforsvar skaber usikkerhed op gennem hele banen

+ vi har en usikker målmand

For mig at se har vi en masse dygtige offensive spilleee som jeg er sikker på nok skal levere hvis vi får stablet et fundament op

Jeg er kæmpe fan af MC som jeg syntes gør det godt
Men MC og wurtz minder om dengang Augo og wurtz var sammen - alt for lidt dynamik
Ingen tvivl om at MC er wurtz efterfølger - men jeg ser dem ikke spille sammen
Nu er det lidt svært at give PK skyld for noget idag når han ikke var på banen. Og så var MC da ringeste mand idag. Men sådan kan man jo se forskelligt på det
MC lavede sindsygt mange gode dybdeafleveringer til vores back - de eneste gange vi er farlige

Mente KP og ikke PK :)

MC var bedre end wurtz idag da han er langt langt bedre på bolden
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af birk » 8. apr 2017, 19:58

Hvad får dig til at tro, at MC slår igennem ?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af doukas » 8. apr 2017, 20:01

astonvilla skrev:
doukas skrev:
EINHILL skrev:
doukas skrev:Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
Wieghorst gør hvad han kan! Det hele falder tilbage på Gaarde, som er total fejlcastet til stillingen.
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
Nej den er ikke.
Lars Søndergaard fik flere point i snit med næsten samme trup, og mod bedre modstandere i denne sæson. Så truppen er bedre end de resultater, der leveres pt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af doukas » 8. apr 2017, 20:08

Hanga skrev:
doukas skrev:
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
Er den nu også det? Vi har set dårlige ud hele 2016 og nu også det meste af 2017, og det er altså under 2 forskellige trænere.

Efter min mening hænger vores trup rigtig dårligt sammen. Der er pænt med talent men ingen sammenhæng og ingen stamme til at bære holdet. Vi har sparet os selv i problemer som jeg ser det, og som jeg har talt for længe. Vi har ganske enkelt mistet alt for mange gode spillere uden at få tilnærmelsesvis samme kvalitet den anden vej. Når vi endelig handler vælger vi den billige løsning, som før har fungeret for os, men som i de sidste mange vinduer har været fejlskud på fejlskud.

Vi skal altså bevæge os en hylde op i sommervinduet 2017 og der er ikke råd til flere fejlinvesteringer. Jeg ved det er svært, men vi har selv sat os i denne situation.
Enig i, at truppen er ringe og dårligt sammensat, men stadigvæk bedre end 1,15 point i snit imod de modstandere vi har mødt i de sidste 7 kampe.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Klaus » 8. apr 2017, 20:12

Så er jeg også nået hjem efter en alt for lang hjemtur. Det må undre, at folk især skyder efter vores centerforsvar. Korrekt de er rystende nervøse, men det er altså ikke dem, der alene, der taber kampene. De lukkede ikke mål ind mod SIF og i dag gik en enkelt ind. Til gengæld leverede vi ikke i den anden ende. Første rigtige forsøg indenfor målrammen faldt efter det 72. Minut. Vi spillede altså i hele 72 minutter uden et eneste reelt forsøg indenfor rammen. Jeg ved godt statistikken siger to i første halvleg, men det var hovedstød, der var så bløde at de dårligt kan kategoriseres som forsøg.

Hvad gik galt?? Ja først og fremmest den sædvanlige ukuelige tro på, at det nok skal komme, så spillet bliver meget lidt direkte. Så har vores slovakiske angriber mistet enhver for for magi. Og endeligt er vores midtbane utrolig dårlig til at sætte angrebene op. I dag synes jeg Magnus Christensen spillede en ganske utrolig dårlig kamp. Han havde mange fejlafleveringer og der var minus offensivt spil i ham. Jeg tror bestemt Magnus bliver god, men han er der altså ikke endnu.... Men det er nu heller ikke kun ham, der skal have skylden. Flores viser igen kvalitet i glimt, men der skal altså mere til. Meilinger kæmper og er måske bedste mand i første halvleg. Til gengæld er han væk i 2..... Ene mangler meget endnu, så der er mange om at dele æren. Og altså ikke kun centerforsvaret...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Provst i Brovst » 8. apr 2017, 20:18

doukas skrev:
astonvilla skrev:
doukas skrev:
EINHILL skrev:
doukas skrev:Wieghorst har sgu ikke ligefrem overbevist med resultaterne. 8 point i 7 kampe, hvor AaB har mødt AGF, FCM, Silkeborgx2, OB og Viborgx2. Meget sløjt.

Tør ikke tænke på, hvor få point AaB havde skrabet sammen, hvis de havde mødt ordentlig modstand.
Wieghorst gør hvad han kan! Det hele falder tilbage på Gaarde, som er total fejlcastet til stillingen.
Truppen er bedre end de resultater, der er opnået med Wieghorst.
Nej den er ikke.
Lars Søndergaard fik flere point i snit med næsten samme trup, og mod bedre modstandere i denne sæson. Så truppen er bedre end de resultater, der leveres pt.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar