Casper Sloth

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Casper Sloth

Indlæg af Forza » 20. apr 2017, 10:51

http://dplay.me/video/b3mrP0hk-9GtHyOIQ

- her kan reportagen med Casper Sloth ses.

Det er bemærkelsesværdigt så åbenlyst han forsøger at snakke sig til AGF. Ikke en mentalitet der hører til i AaB efter min mening.

Hvad siger i?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Casper Sloth

Indlæg af NIN » 20. apr 2017, 10:59

Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Casper Sloth

Indlæg af Forza » 20. apr 2017, 11:07

NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
Jeg synes så det skriger til himlen at manden stadig prædiker at han ikke føler han har fået lang nok snor i AaB og decideret forsøger at sælge sig selv i interviewet.

Det er simpelthen en alt for vattet attitude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Casper Sloth

Indlæg af Hanga » 20. apr 2017, 11:34

Forza skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
Jeg synes så det skriger til himlen at manden stadig prædiker at han ikke føler han har fået lang nok snor i AaB og decideret forsøger at sælge sig selv i interviewet.

Det er simpelthen en alt for vattet attitude.
Jeg synes det er helt i orden at han taler varmt om AGF som jo er hans hjerteklub. Hvad jeg derimod ikke synes er i orden, er at han ikke på noget tidspunkt kigger indad. Han var udskældt i sin sidste tid i AGF og blev kaldt for en primadonna. Så tager han til championship klubben Leeds og kan slet slet ikke slå til, han bliver savet midt over af de engelske fans og journalister. Så kommer han til AaB og får en ny chance, men selv efter 9 måneder under 2 forskellige trænere, er han en kæmpe fiasko.

Det er muligt at han ikke har fået chanerne på 1. holdet nok, men det kunne jo være, at der var en årsag til det... Præstér til træning og for 2. holdet. Klø på og kæmp for sagen... Men det er ikke ligefrem det man hører om Casper Sloth - kig dog indad menneske!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Casper Sloth

Indlæg af Lyngehoevdingen » 20. apr 2017, 11:41

Det er et mærkeligt indslag. Hvorfor spørger de ham ikke til, hvad han mener med, at han ville have haft længere snor? Forventede han, at han i et vist omfang ville blive valgt til startopstillingen selvom han ikke blev vurderet til at være den bedste?
Det virker som om journalisten gerne ville have historien om at Casper Sloth måske kan ende i AGF, og så er alt andet interessant fejet væk. Selvfølgelig også fair nok, hvis det er det, journalisten mener er den bedste historie omkring "the courious case of Sloth". Men det er det ikke.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Casper Sloth

Indlæg af Gnu » 20. apr 2017, 11:57

Hanga skrev:
Forza skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
Jeg synes så det skriger til himlen at manden stadig prædiker at han ikke føler han har fået lang nok snor i AaB og decideret forsøger at sælge sig selv i interviewet.

Det er simpelthen en alt for vattet attitude.
Jeg synes det er helt i orden at han taler varmt om AGF som jo er hans hjerteklub. Hvad jeg derimod ikke synes er i orden, er at han ikke på noget tidspunkt kigger indad. Han var udskældt i sin sidste tid i AGF og blev kaldt for en primadonna. Så tager han til championship klubben Leeds og kan slet slet ikke slå til, han bliver savet midt over af de engelske fans og journalister. Så kommer han til AaB og får en ny chance, men selv efter 9 måneder under 2 forskellige trænere, er han en kæmpe fiasko.

Det er muligt at han ikke har fået chanerne på 1. holdet nok, men det kunne jo være, at der var en årsag til det... Præstér til træning og for 2. holdet. Klø på og kæmp for sagen... Men det er ikke ligefrem det man hører om Casper Sloth - kig dog indad menneske!
Fuldstændig enig. Selvfølgelig taler han varmt om sin hjerteklub, og det er ikke en direkte jobansøgning, selvom Flemming Povlsen påstår det.

Men resten lugter godt nok er manglende selvindsigt og uklædelig ansvarsfraskrivelse. Når han efter så lang tid og under to forskellige trænere stadig ikke kan få spilletid og nu også har svært ved overhovedet at komme i truppen, handler det ikke om kort eller lang snor. Så er det sgu fordi han ikke er god nok.

AaB smider ham jo ikke på tribunen for deres fornøjelses skyld. De vil naturligvis også gerne have, at en dyr herre som Sloth lykkes.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Casper Sloth

Indlæg af Frygah » 20. apr 2017, 12:40

Gnu skrev:
Hanga skrev:
Forza skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
Jeg synes så det skriger til himlen at manden stadig prædiker at han ikke føler han har fået lang nok snor i AaB og decideret forsøger at sælge sig selv i interviewet.

Det er simpelthen en alt for vattet attitude.
Jeg synes det er helt i orden at han taler varmt om AGF som jo er hans hjerteklub. Hvad jeg derimod ikke synes er i orden, er at han ikke på noget tidspunkt kigger indad. Han var udskældt i sin sidste tid i AGF og blev kaldt for en primadonna. Så tager han til championship klubben Leeds og kan slet slet ikke slå til, han bliver savet midt over af de engelske fans og journalister. Så kommer han til AaB og får en ny chance, men selv efter 9 måneder under 2 forskellige trænere, er han en kæmpe fiasko.

Det er muligt at han ikke har fået chanerne på 1. holdet nok, men det kunne jo være, at der var en årsag til det... Præstér til træning og for 2. holdet. Klø på og kæmp for sagen... Men det er ikke ligefrem det man hører om Casper Sloth - kig dog indad menneske!
Fuldstændig enig. Selvfølgelig taler han varmt om sin hjerteklub, og det er ikke en direkte jobansøgning, selvom Flemming Povlsen påstår det.

Men resten lugter godt nok er manglende selvindsigt og uklædelig ansvarsfraskrivelse. Når han efter så lang tid og under to forskellige trænere stadig ikke kan få spilletid og nu også har svært ved overhovedet at komme i truppen, handler det ikke om kort eller lang snor. Så er det sgu fordi han ikke er god nok.

AaB smider ham jo ikke på tribunen for deres fornøjelses skyld. De vil naturligvis også gerne have, at en dyr herre som Sloth lykkes.
Meget enig!

Jeg synes så, når man ser og hører ham i interviewet, slet ikke man får det indtryk at han er en primadonna. Han lyder nærmest mere lidt Kusk eller Lucas-agtig i sin fremtoning og udtalelser. Meget stille og nærmest usikker, hvilket egentlig overrasker mig. Det kan selvfølgelig også bare være hans facon udenfor fodbolden, og at han er en mega arrogant primadonna når han får fodboldstøvler på.

Men det er en uholdbar situation, og jeg kan ikke se andre end ham selv være skyld i det, med mangel på niveau til træning. Det er vel bare det der starter og slutter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

OlegSalenko
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19. nov 2016, 19:20

Re: Casper Sloth

Indlæg af OlegSalenko » 20. apr 2017, 14:32

Synes nu ikke, at han siger noget voldsomt kontroversiel. Han er ikke en del af holdet pt, så selvfølgelig synes han ikke, at han har fået snor nok. Og fint han siger, at AGF er hans hjerteklub. Savner folk i sportsverden, der tør stå ved, at man er glad for, hvor man kom fra. (Men det er lidt sjovt, når man hører, hvordan han vist smækkede med døren, da han smuttede til Leeds)

Det der vattet er journalistikken i indslaget. Alene det faktum, at man ikke tager stilling til at hele 2! trænere har vurderet ham for let. Om det er psykisk/fodboldmæssigt/opførsel at han fejler på, bliver slet ikke vurderet. Der er ikke meget kritisk stillingtagen.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Martino » 20. apr 2017, 15:28

Frygah skrev:
Gnu skrev:
Hanga skrev:
Forza skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det. Måske er det fordi jeg er så kedelig, jeg hverken tror på spøgelser eller ufo'er? Han bliver spurgt til sin hjerteklub og om han kunne se sig selv der igen. Selvfølgelig kan han det. Var det Thomsen, Kusk eller en anden der havde sagt det samme om os, havde der ikke været nogen ko på isen. At Sloth er frustreret er åbenlyst og det skal han da også være. Ellers er der da noget helt galt. Der med ikke sagt at han har håndteret det hverken til UG eller professionelt i følge rygter fra bl.a. træningskampe mv.
Jeg synes så det skriger til himlen at manden stadig prædiker at han ikke føler han har fået lang nok snor i AaB og decideret forsøger at sælge sig selv i interviewet.

Det er simpelthen en alt for vattet attitude.
Jeg synes det er helt i orden at han taler varmt om AGF som jo er hans hjerteklub. Hvad jeg derimod ikke synes er i orden, er at han ikke på noget tidspunkt kigger indad. Han var udskældt i sin sidste tid i AGF og blev kaldt for en primadonna. Så tager han til championship klubben Leeds og kan slet slet ikke slå til, han bliver savet midt over af de engelske fans og journalister. Så kommer han til AaB og får en ny chance, men selv efter 9 måneder under 2 forskellige trænere, er han en kæmpe fiasko.

Det er muligt at han ikke har fået chanerne på 1. holdet nok, men det kunne jo være, at der var en årsag til det... Præstér til træning og for 2. holdet. Klø på og kæmp for sagen... Men det er ikke ligefrem det man hører om Casper Sloth - kig dog indad menneske!
Fuldstændig enig. Selvfølgelig taler han varmt om sin hjerteklub, og det er ikke en direkte jobansøgning, selvom Flemming Povlsen påstår det.

Men resten lugter godt nok er manglende selvindsigt og uklædelig ansvarsfraskrivelse. Når han efter så lang tid og under to forskellige trænere stadig ikke kan få spilletid og nu også har svært ved overhovedet at komme i truppen, handler det ikke om kort eller lang snor. Så er det sgu fordi han ikke er god nok.

AaB smider ham jo ikke på tribunen for deres fornøjelses skyld. De vil naturligvis også gerne have, at en dyr herre som Sloth lykkes.
Meget enig!

Jeg synes så, når man ser og hører ham i interviewet, slet ikke man får det indtryk at han er en primadonna. Han lyder nærmest mere lidt Kusk eller Lucas-agtig i sin fremtoning og udtalelser. Meget stille og nærmest usikker, hvilket egentlig overrasker mig. Det kan selvfølgelig også bare være hans facon udenfor fodbolden, og at han er en mega arrogant primadonna når han får fodboldstøvler på.

Men det er en uholdbar situation, og jeg kan ikke se andre end ham selv være skyld i det, med mangel på niveau til træning. Det er vel bare det der starter og slutter.
Jeg synes at han i de reserveholdskampe og træninger jeg har overværet har givet dem max gas, men at spillet bare ikke er lykkedes for ham. I seneste kamp for reserverne prøvede Risgård virkelig at coache ham - rose, opmuntre etc. (Mener Risgård er den perfekte assistenttræner i AaB når karrieren ender). Men i samme kamp, mod et meget ungt AGF hold virkede han jo ikke som en profil og blev klart overstråelet af Abildgaard - en spiller jeg egentlig ikke har haft den store fidus til.
Jeg håber egentlig at både Sloth og Meilinger er fortid i AaB. Ikke fordi de er dårlige for det synes jeg ikke de er, men fordi jeg ikke helt kan se dem passe ind i vores spillestil. Efter FCM kampen troede jeg at Sloth ville få en ny chance men det modsatte har været tilfældet. Meilinger har en rigtig fin teknik, men han falder tit ud af kampene. Han havde så en virkelig god aktion i seneste kamp som også førte til scoringen, men ok Meilinger snakken hører måske ikke til i en debat om Sloth. Sorry.
Jeg savner Winsnes

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Casper Sloth

Indlæg af Pollack2 » 20. apr 2017, 18:19

Synes egentlig at Peter Christiansen siger det meget rigtigt i sin afvisning af Sloth til AGF: "Man skal have noget at byde ind med!" Og hvad er det Sloth byder ind med - tilsyneladende en forsmåethed over manglende tillid til hans evner. Men for helvede, jeg savner noget blod, sved og tårer fra Sloth og en ærgerrighed over at ville spille fodbold. Hvor mange af os ville ikke skifte vores røvsyge daytime job ud med chancen for at blive betalt for at sparke til en bold? Desværre tror jeg ikke, han har psyken til modgang, og derfor ligner det for Sloth, at AaB er et lige så dårligt match som Leeds.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Casper Sloth

Indlæg af FlæskeFrank » 20. apr 2017, 18:41

NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det.
Fuldstændig enig. Der er intet i det indslag undtagen for folk med sølvpapirshatte.

Hvis jeg skal finde en skuffelse i det, så er det, at han rent faktisk bor i Århus. Men måske blot et udtryk for, at han er århusdreng. Mange har jo 1½ times kørsel til arbejde hver vej. Lars Søndergård pendlede vel også til Haderslev fra Aalborg, da han var træner dernede og det gik jo OK.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Casper Sloth

Indlæg af Hanga » 20. apr 2017, 18:54

FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det.
Fuldstændig enig. Der er intet i det indslag undtagen for folk med sølvpapirshatte.

Hvis jeg skal finde en skuffelse i det, så er det, at han rent faktisk bor i Århus. Men måske blot et udtryk for, at han er århusdreng. Mange har jo 1½ times kørsel til arbejde hver vej. Lars Søndergård pendlede vel også til Haderslev fra Aalborg, da han var træner dernede og det gik jo OK.
Vi kan være fuldstændig ligeglade med hvor han bor, det er da helt op til ham. Wieghorst bor i øvrigt også i Århus.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Casper Sloth

Indlæg af FlæskeFrank » 20. apr 2017, 19:03

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi kan være fuldstændig ligeglade med hvor han bor, det er da helt op til ham. Wieghorst bor i øvrigt også i Århus.
Ikke uenig, men eksemplet med Wieghorst er bare ikke ret godt. Han flyttede netop til Aarhus, da han blev træner der, og så blev boende. Det kan man ikke fortænke en i. Sloth flyttede fra Leeds for at bosætte sig 100 km fra sin nye arbejdsplads, noget anderledes men set før. Men selvfølgelig har han jo ikke været væk fra Aarhus i fem år og dermed intet netværk der mere. Så måske ønskede han blot trygge rammer i stedet for en ny by han ikke kendte. Så min overraskelse/skuffelse er kun, at jeg faktisk troede han boede i Aalborg. Ikke at jeg mener, at det er nødvendigvis gør ham til et slemmere menneske. Der findes vel også gode mennesker i Aarhus ?
- FlæskeFrank

seamann

Re: Casper Sloth

Indlæg af seamann » 20. apr 2017, 19:09

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke se noget kontroversielt i det.
Fuldstændig enig. Der er intet i det indslag undtagen for folk med sølvpapirshatte.

Hvis jeg skal finde en skuffelse i det, så er det, at han rent faktisk bor i Århus. Men måske blot et udtryk for, at han er århusdreng. Mange har jo 1½ times kørsel til arbejde hver vej. Lars Søndergård pendlede vel også til Haderslev fra Aalborg, da han var træner dernede og det gik jo OK.
Vi kan være fuldstændig ligeglade med hvor han bor, det er da helt op til ham. Wieghorst bor i øvrigt også i Århus.
Kører de sammen? :|

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Casper Sloth

Indlæg af Jakobsen » 20. apr 2017, 19:45

FlæskeFrank skrev:
Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi kan være fuldstændig ligeglade med hvor han bor, det er da helt op til ham. Wieghorst bor i øvrigt også i Århus.
Ikke uenig, men eksemplet med Wieghorst er bare ikke ret godt. Han flyttede netop til Aarhus, da han blev træner der, og så blev boende. Det kan man ikke fortænke en i. Sloth flyttede fra Leeds for at bosætte sig 100 km fra sin nye arbejdsplads, noget anderledes men set før. Men selvfølgelig har han jo ikke været væk fra Aarhus i fem år og dermed intet netværk der mere. Så måske ønskede han blot trygge rammer i stedet for en ny by han ikke kendte. Så min overraskelse/skuffelse er kun, at jeg faktisk troede han boede i Aalborg. Ikke at jeg mener, at det er nødvendigvis gør ham til et slemmere menneske. Der findes vel også gode mennesker i Aarhus ?
Tvivler på det isoleret set er et problem at bo i Århus. Måske lidt ifht. at være integreret i truppen socialt, men som på alle andre arbejdspladser er det ok at man har forskellige behov for at være social med kollegaerne. Mener i øvrigt også Allan K. Jepsen boede i Århus og det var hvis aldrig et problem. Det kan godt irritere mig at Sloth brokker sig over, hvad han er blevet lovet af AaB som om han er blevet brændt af. Han har ikke fået chancen fordi han ikke er god nok eller i form - det starter nu en gang hos ham selv. Derudover kan man vel diskutere om det ikke bare vil tage lang tid at finde formen når manden ikke har spillet i de to år han var i Leeds? Det må anyway tage noget tid at finde kampformen og jeg tror egentlig lige så meget den del handler om tålmodighed fra Sloth selv. Man kan bebrejde vores ledelse meget, men nægter simpelthen at tro på man bruger penge på Sloth og lover ham at være fast uden man gerne vil bruge ham, men hvis manden ikke er god nok eller ude af form kan han jo ikke få en gratis plads. Jeg tror det ville klæde Sloth at arbejde og være tålmodig og så tage den derfra. Fodboldmæsisgt burde han sagtens kunne blive god igen, men det kræver hårdt arbejde og som han opfører sig tror jeg ikke det bliver her eller i hans næste klub.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Casper Sloth

Indlæg af FIDEL » 20. apr 2017, 21:20

Jeg kan ikke forestille mig at gf vil ha Sloth tilbage. Han er ikke ligefrem en type for Glen, og sidst lavede han drama.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Casper Sloth

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2017, 21:53

FIDEL skrev:Jeg kan ikke forestille mig at gf vil ha Sloth tilbage. Han er ikke ligefrem en type for Glen, og sidst lavede han drama.
Glenn er der vel kun sæsoenen ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Casper Sloth

Indlæg af FIDEL » 20. apr 2017, 23:15

Pastorius skrev:
FIDEL skrev:Jeg kan ikke forestille mig at gf vil ha Sloth tilbage. Han er ikke ligefrem en type for Glen, og sidst lavede han drama.
Glenn er der vel kun sæsoenen ud.
Ja måske. Men Sloth virker til ikke at ha den rette mentalitet til topfodbold. Talent er langtfra nok.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. apr 2017, 23:25

Jakobsen skrev:Det kan godt irritere mig at Sloth brokker sig over, hvad han er blevet lovet af AaB som om han er blevet brændt af. Han har ikke fået chancen fordi han ikke er god nok eller i form - det starter nu en gang hos ham selv.
Præcist, og jeg har ikke en eneste gang hørt ham udtale at han selv bærer en del af skylden for at han ikke spiller, til gengæld kommer fortællingen om at han ikke har fået de chancer han er blevet lovet, hver eneste gang han åbner munden. Desuden er faktum vel at han har fået masser af chancer, og max. har spillet en enkelt god kamp, mens spillere som i efteråret fik langt mindre tillid end han selv har grebet chancen og overhalet ham. Lige nu står der mindst 4 spillere foran ham i køen, og ser vi ham som et alternativ på venstresiden af midtbanen, endnu 2-3 spillere.

Sloth burde se indad, og det havde været rart at se Hamren skrige ATTITYD! meget højt direkte i hovedet af ham.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Casper Sloth

Indlæg af Forza » 21. apr 2017, 12:45

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev:Det kan godt irritere mig at Sloth brokker sig over, hvad han er blevet lovet af AaB som om han er blevet brændt af. Han har ikke fået chancen fordi han ikke er god nok eller i form - det starter nu en gang hos ham selv.
Præcist, og jeg har ikke en eneste gang hørt ham udtale at han selv bærer en del af skylden for at han ikke spiller, til gengæld kommer fortællingen om at han ikke har fået de chancer han er blevet lovet, hver eneste gang han åbner munden. Desuden er faktum vel at han har fået masser af chancer, og max. har spillet en enkelt god kamp, mens spillere som i efteråret fik langt mindre tillid end han selv har grebet chancen og overhalet ham. Lige nu står der mindst 4 spillere foran ham i køen, og ser vi ham som et alternativ på venstresiden af midtbanen, endnu 2-3 spillere.

Sloth burde se indad, og det havde været rart at se Hamren skrige ATTITYD! meget højt direkte i hovedet af ham.
Helt enig!

Sloth røg på bænken det sidste halve år i AGF, har siddet på bænken nonstop i Leeds og AaB. Fælles for alle 3 klubber er at han hver gang skudt skylden på alle andre end sig selv.

Jeg tænker vi skal være taknemmelige hvis AGF vil hente ham, selvom det næppe er ret realistisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar